Februari/maart 2005 stoppers!!! (deel 6) Floor is 1 !!!

Hij is leuk Do! meid kop op, dit word echt jullie jaar!! minstens 4 zwangerschappen worden hier zeer snel gemeld :mrgreen: :inlove:



Iedereen een gezellige avond gewenst en geniet van het leven in het nieuwe jaar!!

:-* Annette, Pascal & Alyssa

Gelukkig nieuwjaar!



Op naar een jaar met gezonde baby’s en nieuwe zwangerschappen!



Liefs,

Hoop

Meiden een geweldig nieuwjaar en dat dit zal echt jullie jaar zijn!!



Annette, gelukkig hebben jullie toch een fijne kerst gehad!



He wat naar Do, toch ongesteld geworden…



Hoop, gelukkig gaat het weer wat beter met hubbie! Wel evengoed een leuk oud en nieuw gehad?



Annette, lekker naar parijs… geniet lekker (je zal wel al bijna terug zijn)



Ineke, jij nog welkom!



Ben hier even iets minder te vinden… ben zooooo moe! Anique weet opeens niet meer hoe ze moet slapen ofzo. 's nachts elk uur wakker, overdag max een uurtje slapen… hopelijk is het een sprongetje en kunnen we snel weer terug naar het oude ritme. Pfff…

Kerst was ook iets anders dan we gepland hadden omdat Anique ontzettend ziek werd, zo erg dat we eerste kerstdag bij de ha zaten. Ze had een luchtweginfectie maar gelukkig is ze weer beter! Oud en nieuw was erg gezellig, samen met vrienden!

Anique werd om 23.59 wakker, dus die konden we heerlijk het nieuwe jaar in knuffelen. Vuurwerk vond ze prachtig!



Ga even eten koken en ik beloof dat ik weer iets vaker zal komen!



:-*

he meiden,



het nieuwe jaar van start! Dat ie voor de dames hiermaar zo ontzettend vruchtbaar mag zijn!



Ik ben niet naar Parijs Marieke… helaas… :mrgreen: Fijn dat Anique weer een beetje beter is, is niets als ze ziek zijn lijkt me.



Dametje hier is al een dag of 4 a 5 heel huilerig, echt uren achterelkaar… dus we zitten overdag bijna de hele dag met haar op, s’nachts slaapt ze prima, zo 8 uur rond, dus waar het aan ligt? Morgen bel ik de lactatiekundige en vrijdag zal ik het er eens over hebben op het consultatiebureau.

Oud en nieuw was heel gezellig, Alyssa lag om half 12 op bed en is overal doorheen geslapen :inlove:



Dames, ik ben weer verder, is zo druk, maar wel leuk druk, zo’n ukkie.

:-* annette

Hey allemaal,



Heb het nog erg zwaar gehad met O&N, maar lijk me nu weer iets beter te voelen (gelukkig!). Misschien dat ik aan het einde van deze cyclus, of na het bezoek aan de gyn anders over denk, maar goed dat wachten we maar even af! :wink:



Ongi lijkt na 8 dagen :eh: eindelijk een beetje weg te zijn! Eindelijk!! :s Werd er echt zat van. Hij verliep ook echt raar, de laatste paar keer eigenlijk al. Heb er ook een topic over gestart, maar nog geen reacties gehad. Ben ik de enige?? :oops: :think:



Verder wil ik uiteraard iedereen een gelukkig nieuwjaar wensen!! En Hoop, Miki en Ineke, we gaan ervoor in 2007!! :dance: (Nou ja, wat betreft Hoop weten we dat natuurlijk niet, want wellicht is het voor haar al raak geweest in 2006! :smiley: Ik :pray: er in ieder geval voor! :thumbup: )



Liefs :-* Do

sorry annette, bedoelde karin :oops: vermoeidheid he…

Hoi meiden, even een kort geluidje van mij.



Vakantie was top, maar de thuiskomst minder. Na het eten van de afhaalchinees heb ik echt de hele nacht op de wc moeten spenderen. Ik ‘hoop’ op voedselvergiftiging, zeker gezien de heftig- en acuutheid, maar omdat mijn broer dit tijdens onze vakantie ook exact had ben ik bang dat het een buikgriep is. :sick: Echt erg wazig nu hier.



Wil jullie allemaal nog wel graag een zalig 2007 toewensen. Op naar veel gezondheid en liefde voor onze mannen, eventuele kleintjes en natuurlijk ook voor onszelf!



Veel liefs, M

Hoi meiden,



Allemaal de feestdagen dus weer goed doorgekomen!!



Miki, beterschap meis, ik hoop dat je snel opgeknapt bent!

Marieke, fijn dat Alyssa weer beter is!

Karin, hoe was Parijs?

Do, vreemd hoor 8 dagen ongi, ik heb het 1x gehad, toen ik een vruchtje verloren ben! Verder zou ik niet weten waar het vandaan komt! En hopelijk heb je gelijk dat het bij mij in 2006 al raak was! hihi



Hier gaat alles goed, heb behoorlijk zere borsten en ze zijn wat groter en voelen wat steviger aan! Ik krijg dus alweer goede hoop, misschien kan ik dat maar beter niet hebben!



Nog een ruime week wachten, maar het is zeker spannend. Hubbie zegt al dat ie voelt dat het dit keer raak is :inlove: ik hoop dat zijn gevoel goed is!



Liefs,

Hoop

Hoop :pray: :pray: echt waar!

enne wel hoop blijven houden hoor!

pfff nog een week wachten, heel spannend!

:-* Annette

Dank je wel Annette, nog steeds last van mijn (.)(.), hopelijk een goed teken!!!

Hier ben ik ook heeeel hard voor je aan het :pray: :pray: :pray:



liefs

Hallo dames,



Do en ik hadden het idee dat het misschien leuk zou zijn om een keer een meeting te organiseren voor “ons clubje”. Om even te inventariseren wie hier ook wat voor voelt zou het makkelijk zijn als jullie even wat vraagjes beantwoorden:


  1. wie vind het wel een goed idee?


  2. met of zonder partner


  3. waar ongeveer (provincie/omgeving)


  4. idee wat we kunnen doen (bij iemand thuis, gezellig een dagje weg, indien ze meegaan rekening houdend met Floor, Anique en Alyssa).





    Ik zal maar meteen mijn antwoorden doen:


  5. ik vind het natuurlijk een geweldig idee! (Ben wel benieuwd naar jullie in real life)


  6. met partner zou leuk zijn, weet alleen niet of ik die van mij mee krijg!


  7. maakt niet zo heel veel uit, maar midden van het land lijkt me voor iedereen te doen! (???)


  8. ik vind een dagje weg wel leuk, pretpark, dierentuin, een boulevart aan zee…



    Liefs,

    Hoop

Hallo iedereen



Nog een gelukkig nieuw jaar!





Parijs was erg leuk. Het was heerlijk om een weekendje weg te zijn. De jaarwisseling viel enorm tegen. We stonden in de buurt van de eiffeltoren, met de verwachting dat er wel iets spectaculairs zou mee gebeuren. Er gebeurde om 12 uur helemaal niks. We konden een beetje over parijs kijken, maar er was bijna geen vuurwerk. Er waren wel heel veel mensen op straat.



Hoop wat klinkt dat goed, zere borsten. Ik hoop echt dat het raak mag zijn, en dat het nog 9 maand blijft zitten.



Nu de antwoorden op je vragen:

  1. Goed idee
  2. Maakt me niet uit, Evert wil toch niet mee. Maar als we er een dagje uit van maken, dan moet ie wel mee.
  3. In woon 15 km bij Groningen vandaan, dus niet al te zuidelijk, prov. Gelderland of zo?
  4. Bij iemand thuis is opzich wel een goeie, Floor valt niet meer zo gemakkelijk in slaap in de kinderwagen of buggy. Ze moet dus eigelijk wel even ergens kunnen slapen.
  5. Ik wil Floor wel mee nemen. Daar is het zwangerwillenworden om begonnen.
  6. Het liefst op een zaterdag.



    Groetjes

    Karin

Hey Karin,



Fijn dat jullie hebben genoten in Parijs, alleen jammer dat de jaarwisseling zo stilletjes verliep daar! Had ik ook wel veel van verwacht!



Het klinkt idd hoopvol hier en ik blijf ook nog even hoop vasthouden! Maar hoop niet dat het (weer) een teleurstelling wordt!



Leuk dat je het een goed idee vind, ik vind eigenlijk ook wel dat de beebjes mee moeten hoor!!! Daar draait het hier tenslotte allemaal om!!!

Gelderland lijkt mij redelijk centraal!! Misschien voelt iemand zich geroepen gastvrouw te zijn in die buurt (ik woon waarschijnlijk te ver naar het zuiden anders waren jullie hier ook van harte welkom)!

We wachten even de rest nog af natuurlijk!



Liefs,

Hoop

Ik heb net (voor de grap) een online zwangerschapstest gedaan, dit is het resultaat:



Uitslag online zwangerschapstest voor Hoop

De eisprong vindt normaal gemiddeld 14 dagen voor de volgende menstruatie plaats,

dat zou in jouw geval zijn op Vrijdag 29 December 2006.

Je hebt echter jouw eisprong gevoeld op Woensdag 27 December 2006.

Het vruchtbaarst ben je dan vanaf twee dagen voor deze datum.





Veel vrouwen hebben op een andere datum in de cyclus hun eisprong.

Wanneer je dan zoals jij in die 2 dagen voor je eisprong ook nog veel gemeenschap hebt gehad,

wordt de kans wel erg groot dat je zwanger bent.



Verder zeg je dat je moe bent of veel wil slapen, en pijnlijke of gevoelige borsten hebt, en

dat zijn symptomen die bij een zwangerschap horen.



De meeste vrouwen die zwanger willen worden, raken zwanger binnen het jaar. Als je lang de pil hebt gebruikt dan kan het langer duren vanwege dat de hormonen nog in je lichaam zitten. Er zijn verschillende manieren om de kans op een zwangerschap te vergroten zoals de temperatuurmethode en de slijmvliesmethode. Door deze methode krijg je meer inzicht in hoe je cyclus verloopt en wanneer je eisprong plaatsvindt. Normaal gesproken is dit ongeveer twee weken na de eerste dag van je menstruatie.



Als je zwanger bent en de 1e dag van de laatste menstruatie viel op

Dinsdag 12 December 2006, dan ben je uitgerekend op:



Vrijdag 21 September 2007.





Je bent dan nu in week 4 van jouw zwangerschap

(gerekend vanaf de eerste dag van jouw laatste menstruatie),

en je hebt nog 259 dagen te gaan.





Je hebt 71% kans dat je zwanger bent.



DE TEST IS POSITIEF







Ik hecht er maar niet al te veel waarde aan! :mrgreen:

hoi hoi!



Hoop, leuk die test, maar niet teveel waarde aan hechten, ik hoop dat je over een weekje een testje durft te doen en dat je dan een mooie streep stip of wat dan ook te zien krijgt :inlove:



over een meeting, leuk! in maart doen we dat ook met de nov beebies.



dus ja ik wil, Alyssa komt mee, locatie, ergens waar ik kan verschonen/voeden is wel handig, vind alles leuk, woon in brabant, gelderland lijkt me ok. Pascal, wil misschien wel mee, maar dat zou ik moten vragen. dag, ehm tot 16 april heb ik verlof :wink: daarna maakt het ook niet zoveel uit :mrgreen:



owwww ik moettttt (heeel nodig hahahah)

:-* Annette

Ben ik ook nog eventjes, over een paar uurtjes gaan we lekker op vakantie naar Oostenrijk! :dance:



Karin, jammer dat oud en nieuw zo tegen is gevallen in Parijs. Je zou toch denken dat er juist heel veel te doen is. Was Floor ook mee? Of waren jullie lekker met z’n 2tjes weg?



Oh hoop, ik hoop zo dat je deze keer een mooie test in je handen mag houden. Ik hoop dat ik dan ook positief nieuws lees als ik terug kom!



Meeting, lijkt mij wel gezellig. Heb er net eentje gehad van de augustus mama’s. Ik zou dan alleen even moeten kijken of Dave meegaat, anders is het wel erg lastig te doen voor mij. Moet nl een paar uur rijden…



Liefs

Marieke,

volgens mij zit jij niet zover van mij vandaan, misschien samen rijden als Dave niet mee kan/wil?

:-* Annette

Ow Hoop, mijn duimen draaien overuren voor je. Wat zou dat tof zijn als je man gelijk heeft! Succes met afwachten meis. :thumbup:



Wat een lief initiatief ook van je. :-* Toch vind ik het moeilijk om er in mee te gaan. :? Vinden jullie mij een enorme spelbreker als ik de verslagen van de dag hier vanuit de zijlijn afwacht?



Voor mij is het forum een relatief anonieme plek waar ik mij ongegeneerd kan laten gaan, soort van dagboek wellicht. :wink: Ook al ben ik super benieuwd naar jullie, elkaar buiten deze plek ontmoeten zou mijn kinderwens te concreet maken. Ik ben in het stadium dat ik wil accepteren dat het zonder ook goed is, stort me dan ook helemaal op die nieuwe (best pittige) managers baan. Ik ervaar dat als een welkome afleiding om niet téveel met zwanger worden en een babywens bezig te zijn, want dat heeft me toch best een tijdje verstikt. Inmiddels heb ik een balans gevonden, waar ik mij lekker bij voel. Ik hoop dat ik jullie als mijn ‘lief dagboek’ :smiley: mag blijven zien, met dezelfde verlangens en gevoelens, die wij hier kunnen delen als een van ons daar behoefte aan heeft. We hebben ook al zoveel meebeleefd met elkaar!

:**:

Veel liefs, -M

Meiden, dank jullie wel voor het duimen!



Miki, natuurlijk mag je ook nee zeggen tegen een meeting…we kunnen je niets verplichten en ik kan het ook wel begrijpen!!! :-*



Liefs,

Hoop