Februari/maart 2005 stoppers!!! (deel 6) Floor is 1 !!!






Druk op F5 wanneer je de wijzigingen niet ziet!

hoi hoi,



dames, :pray: & :thumbup: voor de nieuwe maand!! echt ik kan niet wachten op een nieuwe positieve test :mrgreen: even geen terugblikken, alleen maar positieve gedachten voor de nieuwe maand!



Hoop, leuke foto! je ziet er echt uit als een toffe gezellige piet :mrgreen: Hoe is het in jullie nieuwe eigen huis? lijkt me heerlijk! althans zo heb ik het 6 jr geleden wel ervaren.



Hier zijn de eerste uitstapjes alleen echt een succes geweest! Wel heel spannend, maar alles ging goed.

Vanochtend zijn we naar de fotograaf geweest, en over 2 weken mogen we ze komen uitzoeken, erg leuk denk ik… ben bang dat ik het nog moeilijk krijg om uit te kiezen welke ik wil :wink:

Vandaag blijft ze een beetje regelen lijkt wel… heeft ze regelmatig, ik geef er maar aan toe. Nu slaapt ze lichtjes in de box, afentoe wat urretjes, mijn mannetje is naar een verjaardag en ik ben hier, want vanmiddag was ook al zo druk, ze is echt een beetje van slag lijkt wel.



ehmm… verder weet ik niet meer waar ik op moest reageren… :oops:

:-* Annette

@poekie wrote:

hoi hoi,



dames, :pray: & :thumbup: voor de nieuwe maand!! echt ik kan niet wachten op een nieuwe positieve test :mrgreen: even geen terugblikken, alleen maar positieve gedachten voor de nieuwe maand!


Helemaal met je eens Annette!! We gaan ervoor!!!

Hoop, leuke foto! je ziet er echt uit als een toffe gezellige piet


Dank je wel, ik heb echt genoten van het Piet zijn :wink:

Hoe is het in jullie nieuwe eigen huis? lijkt me heerlijk! althans zo heb ik het 6 jr geleden wel ervaren.


Erg goed, we voelen ons er al helemaal thuis en het is idd helemaal geweldig. We genieten er echt van en hopen snel een kinderkamer in te mogen richten!!

Liefs,
Hoop

Goed om te zien dat je vol enthousiasme zit Hoop! Dank je wel voor je spirit.



Ik ben echt aangeslagen na de laatste teleurstelling en heb even geen geloof meer. Op de natuurlijk weg is het niet weg gelegd, zo lijkt het voor ons.



Ik probeer vrede te vinden hiermee, maar dat valt me momenteel ff zwaar.



Sorry meiden, ben ff opstandig, gefrustreerd en zelfs boos. Maar… wel gelukkig! Samen in dit schuitje met mijn man. Troost en warmte vinden we zeker bij elkaar!



En ergens hebben we nog veel kracht. We gaan gewoon volledig voor alle opties die we nu nog hebben. Laat maar komen die hormoonspuiten. Ik lust jullie rauw! :slight_smile:



Dank dat ik ff mocht ‘gallen’. :oops:



Veel liefs, xxx

Hey Miki,



Ik kan me je gevoel heel goed voorstellen…ik heb het ook (gehad) op het moment zie ik het weer even positief, maar ik denk dat dat misschien over een tijdje ook wel weer over is!



Meis, kop op…jullie tijd komt…als is het niet zo makkelijk en gaat het niet zonder medische hulp…jullie geluk gaat eens nog completer worden!



:hug: :hug: :hug:



Liefs,

Hoop

Annette, toen Floor 4 maanden oud was, en op 5 voedingen op een dag zat, begon ze pas regelmaat te krijgen.



Ik heb afgelopen donderdag foto’s laten maken van Floor. Ik had van Felicitas een bon gekregen dat je gratis foto’s mag laten maken, en dan krijg je 1 foto gratis. Ze hopen dan dat je nog meer foto’s gaat kopen, waar ze dan grof aan verdienen.



Hoop het sinterklaasfeest ziet er wel geslaagd uit op de foto! Wil je volgend jaar weer piet zijn?



Miki, ik kan me goed voorstellen dat je er helemaal doorheen zit. Jullie weten dat het wel mogelijk is bij jullie om zwanger te worden. Ik weet zeker dat jullie ooit een lieve baby in de armen mogen hebben. De grote vraag is alleen wanneer?

Loop je nog bij de ostheopaat?



Groetjes

Karin

Hoi Karin,



Het was zeker een leuk Sinterklaasfeest en ik wil het volgend jaar best wel weer doen. Ik vond het echt heel leuk en heb ook leuke reacties gehad.



Hoe is het verder daar, met jou en Floor??



Liefs,

Hoop

Met ons gaat het prima. Floor is gister al weer een half jaar geworden :shock: Ze wordt al zo’n grote meid. Ik denk dat het niet lang duurt voor ze gaat kruipen. Ze kan ook al steeds beter blijven zitten als je haar in een zithouding zet. Ook het staan gaat steeds beter, ze moet hierbij natuurlijk ook nog vast gehouden worden.



Floor krijgt nog steeds de borst, en daar ben ik blij en trost op. Bij de junimama’s zijn er nog erg weinig moeders die nog volledige bv geven.



Groetjes

Karin

Hey allemaal,



M’n sippe bui lijkt een beetje over, ben nu alleen erg in de war… :?



Vandaag naar de gyn geweest, moet volgende week komen voor een “live” samenlevingstest. :shock:



Vandaag zag de gyn wat voor potjes ze tegenwoordig gebruiken om het zaad op te vangen. Toen ging hij uit z’n stekker! Hij zegt die moeten donker (niet licht-doorlatend zijn)! Vind je het gek dat de kwaliteit van het zaad minder is! (zaad is licht-gevoelig). :think:



Mmmhhh, dus maar verpakken in alu-foli! :wink:



Ik hoop dat de samenlevingstest positief is, dan zijn we weer een stap in de goede richting!



@Karin: vind het niet raar hoor! (de borstvoeding) Mocht ik ooit een baby mogen krijgen dan zal ik het ook proberen zo lang mogelijk vol te houden! (als het uberhaupt lukt dan!) In mijn familie hebben ze het wel geprobeerd (borstvoeding), maar bij de 1 hield de melkproductie al gauw op en bij de ander kwamen er borstontstekingen (ook bij voldoende masseren, afkolven, etc.).



@Miki: Ik heb ook effe met je meegegald hoor, ben het hier ook behoorlijk beu! Maar ongi is na 8(!) dagen nu weer weg en nu voel ik me alweer ietsje-pietsje vrolijker. Moest alleen ff slikken toen een hele goede vriendin zwanger bleek… Blijft moeilijk, ook al gun je het een ander natuurlijk wel!!



Willen jullie duimen dat volgende week alles goed blijkt met de test en dat ik met hormonen mag beginnen?



Liefs Do

Hey Do,



Tuurlijk duimen we voor jullie!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray:



Fijn dat je je weer wat beter voelt!!!



:-* Hoop

hoi meiden,



hier een beetje een paar depri daagjes… 1 van de november mama’s heeft een doodgeboren kindje gekregen, misschien hebben jullie dat meegekregen? In ieder geval, vind dat zo erg :cry: in september hadden we een meeting en daar was zij ook bij, dan komt het zo dichtbij, vreselijk gewoon.

Merk wel dat dat ook weer op Alyssa doorspeelt… ze huilt al 2 dgn een stuk meer.



Dominique, zet hem op meid!! raar van die potjes… wel fijn dat je gyn ze gezien heeft dan! :hug: :-



Karin, hier probeer ik zo lang mogelijk bv te geven, als het kan tot een jaar, mar wel met een halfjaar afbouwen, ik denk ook dat ik de overdag voedingen als ik werk dan gewoon een opvolg melk geef… misschien kolven, maar dat is voor later zorg, hier voldoende productie in elk geval :wink:

Maar kan wel begrijpen dat veel moeders er mee uitscheiden… helaas, vaak denk ik dat dat een stukje begeleiding is wat gewoon niet is/is geweest. Heerlijk om te zien dat ze het er zo goed op doet! Alyssa is sinds de geboorte ook alweer 8 ons zwaarder :mrgreen:



die foto’s zijn idd wel duur… iets van 270 euro als we alles zouden nemen… nouwwwww dat dacht ik niet! Maar wel leuke kerstkadootjes voor de opa’s en oma! en een grote gratis, die komt bij ons thuis te hangen :mrgreen:



Miki, hoe is het nu? :-
& :hug: ook voor jou meis! Doorzetten hoor, als er niks in de weg staat, moet het lukken!

Zou je het hel erg vinden als jullie een handje geholpen moesten worden, bijv hormonen oid?



Hier vanmiddag op het CB geweest, Alyssa is goedgekeurd! beentjes ok, alle reacties ook, dus ze is al op de goede weg! Ze weegt alweer 4260 gram! en was 53,5cm lang.



Hang on meiden!! :hug: :-

:-
Annette

Hey Annette,



Ik had het gelezen van Rhiannon & Daan, de tranen sprongen direct in mijn ogen terwijl ik met haar helemaal niet zo heel veel contact heb gehad hier op het forum…Ik kan me heel goed voorstellen dat je ervan ondersteboven bent :hug:



Fijn te lezen dat alles zo goed gaat met Alyssa!!



Liefs,

Hoop

Hey allemaal,



Ik heb het inderdaad ook gelezen van Rhiannon, Bregtje en Daan. Echt verschrikkelijk! Ben er stil van.



@Annette: fijn dat het zo goed gaat met Alyssa, ook al reageert ze nu op jouw emoties.



Hier zet m’n dip toch weer door. Misschien mede door de zwnagerschap van een hele goede vriendin. Ook al houdt zij rekening met mijn gevoelens en praten we er goed over, het doet toch zeer. De wens wordt te groot zeg maar. M’n man relativeert en probeert mij zo weer met beide benen op de grond te zetten, maar ben toch helemaal emotioneel. Wat moet je daar nu mee? Even een keer flink uithuilen ofzo?



Afijn, ik ratel weer door.



Liefs Do

Do :hug:

Hey allemaal,



Gisteren echt een depri-dag gehad, ook ff een paar keer flink gehuild. :cry: Ook was ik helemaal raar van mijn eigen hormonen volgens mij. Bleef een ongi-gevoel houden terwijl het al sinds woensdagochtend over is. Was ook erg misselijk en trekken van mijn buik.



Om mijn hormonen :: wat tot rust te brengen vanmorgen toch maar een testje gedaan (ook al was ik ongi geweest, moet je nagaan hoe je lijf je voor de gek kan houden!). Uiteraard was de test negatief (duh! :doh: ). Nu nog zorgen dat mijn hormonen :: dat ook gaan weten!! :wink:



Goed vanavond zie ik mijn hele goede vriendin voor het eerst sinds ik weet dat zij onverwachts zwanger is geraakt. Ik kan daar vanavond niet echt met haar over praten, omdat de rest van de visite nog van niets weet. Ik hoop dat ik mijn hormoontjes in toom kan houden! :eh: Ben wel heel blij voor haar, maar zou ontzettend graag met haar zwanger willen zijn!



Volgende week dus naar de gyn en ik hoop zo dat die test okay is, dan mogen we hopelijk in januari met clomid beginnen! :pray: :pray: :pray:



Prettig weekend allemaal!



:-* Do



:vlinder: Bregtje :vlinder: wederom brand er hier een :kaars: voor je.

Dominique, hopelijk zijn je hormoontjes snel weer in toom!!!



En… VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!



Geniet van je dag!!!



Liefs,

Hoop

Fijn te lezen dat Alyssa zich zo goed ontwikkeld Annette! En wat een heftig nieuws gonst er inderdaad rond op het forum. Een intense nachtmerrie, machteloos gewoon. :cry:



Lieve Do, wat confronterend zo’n zwangerschap onverwachts dichtbij. Zal wel ff zwaar worden en zoeken naar een vorm in jullie omgang, maar je vindt wel een weg. :hug:



He en, je noemt Clomid. Is dat in the picture? Wij 10 januari naar AMC op aanraden van mijn broer, die hebben na 12 jaar nog geen kindje en dat gaat ook niet komen meer. Hij zei me dat ik beter, als ik serieuze stappen wil, direct naar een groot ziekenhuis kan. Aangezien in de kleinere steden ze niet t/m IVF kunnen gaan en als je dit dan toch wil, zal je bij een nieuw ziekenhuis weer van voor af aan alle testen, IUI en dan pas IVF mogen doen. Nou bedankt, dat dus liever niet!



Hoop, komende ronde met frisse moed aan het klussen jij. Lekker vooruitzicht >> er staat jullie letterlijk niets meer in de weg. Succes meis!



Liefs & xxx, -M

@Hoop: Dank je wel!! :smiley: Het was erg gezellie! :dance:



@Miki: Dank je wel, het is gelukkig een vriendin waar ik goed mee kan praten en zij voelt dingen erg goed aan. Ben wel heel blij voor haar, maar ook zo stik jaloers! :o



Yep, clomid is soort van in the picture. De gyn had gezegd dat hij eerst die “live” samenlevingstest afwachten. Als daar ook niets uitkomt, dan gaat hij mij “boosten” m.b.v. waarschijnlijk clomid. Ik hoop dus eigenlijk dat deze week er niets uitkomt bij de samenlevingstest (dus dat die gewoon goed is) en dat ik de volgende cyclus gelijk met clomid kan beginnen.



X Do

hoi hoi,



Dominque, ik hoor wel goede verhalen hoor over Clomid. Hoop dat het voor jullie echt gaat werken! enne die jaloezie is best begrijpelijk hoor, zou wel heel leuk zin als julli ook snel zwanger zijn en je toch nog een deel samen kunt zwangeren!



Miki, succes bij het AMC! ik weet dat mijn SZje destijds ook door het ZH hier gelijk is door gestuurd naar het “nu” erasmus. Meer mogelijkheden daar idd.



Nog 1 plaatje van ons meisje, in de hoop dat jullie hormonen daar zo van gaan gieren dat er weer minimaal 3 zwangerschappen bijkomen!

:-* :hug: Annette

Wat een schatje Annette!!



Hier weer ongi…nu gaat het spannend worden!!!



Liefs,

Hoop