Februari/maart 2005 stoppers!!! (deel 6) Floor is 1 !!!

Hey allemaal,



@Annette: ik hoop het ook! En wat een ontzettend lief meisje is Alyssa toch om te zien! :inlove:



@Hoop: Jammer van de ongi, maar dat wist je al voor deze maand toch? (i.v.m. HSG). We :thumbup: weer deze ronde!



Ik heb hier nog steeds last van een gevoelige buik. Sinds mijn ongi is mijn buik nog niet rustig geworden. Beetje zeurende pijn en af en toe steekjes. Weet niet wat ik heb!

Over een paar daagjes naar de gyn voor de “live” samenlevingstest! Ben benieuwd!!



X Do

Hey Do,



Vreemd dat je je buik zo blijft voelen. Hopelijk kan je gyn. je wat meer vertellen wat het kan zijn…ik zou het in ieder geval even zeggen!!!



Ik wist idd dat het deze ronde niet raak zou zijn, maar je blijft (hoe stom ook :wall: )toch hopen!



Liefs,

Hoop

Annette, Alyssa lijkt echt op jou en dat terwijl ik maar een paar foto’s van jullie beide voorbij heb zien komen!!!



Wat vaag Dominique dat je nog klachten hebt nu. Was je nou deze keer laat met de ongi? Nee erg vroeg zie ik staan. Lastig conclusies trekken met zoveel mixed signals! De samenlevingstest zal vast meer duidelijkheid geven. Veel succes dame! :-*



Begrijp het maar al te goed Hoop. Die enkele keer dat wij een eisprong gemist hadden (omdat ik met werk weg was) denk je toch ff: “zul je juist zien dat we nu…”. Nou dat zien, dat willen we wel. DUS KOMMAAROP, DE FEBRUARI/MAART 2005 LADIES ZIJN ER KLAAR VOOR! :wink:



Ikke zelf lekker druk met werk, probeer weinig prive achter de laptop te zitten. Op hyves reageren lukt daarom ook niet altijd. Maar, ik kijk ook gewoon liever híer hoe het met jullie gaat. KOK is toch ons gezamenlijke schuitje en Hyves ohso openbaar. :slight_smile:



Al leuke plannen met kerst meiden? Karin, Marieke hoe’st met jullie?



Fijne avond, veel liefs -M

Hoi hoi,



Miki, idd Hyves is erg openbaar…KOK is ons plekkie!

Ik vind het ook echt super dat ik jullie via KOK heb leren kennen :-*



Hoe is het met de andere meiden???



Liefs,

Hoop



Onze kerstboom!!!

Wauw Hope wat een gave kerstboom!! Mmhhh, moet ik toch wat beter m’n best doen hier! :stuck_out_tongue:



@Miki: ik was heeeeeel vroeg met de ongi. Begon al op dag 24 met vloeien en dag 26 was laatste dag cyclus. Dag 27 werd nieuwe dag nieuwe cyclus.

Weird he?



Update gyn:

Ik heb gelukkig geen anti-stoffen “tegen mijn man”. De gyn kon alleen niet zien of de zaadcellen door mijn baarmoederslijmvlies heen kunnen, want ze bewogen niet…

Nu weet de gyn niet of dat door het transport enzo komt, maar het viel hem wel op dat het sperma ietsjes minder vloeibaar was dan normaal (een fractie zeg maar). Dat was de mensen van het zaadonderzoek ook al opgevallen. Nu wil de gyn mijn man dus zien, om te kijken of hij een oorzaak kan vinden waardoor de balzak een paar tienden van een graad warmer is dan gewoonlijk en OF hij dat is. Want dat zou namelijk het iets minder vloeibare zaad kunnen verklaren.



Gyn zei wel dat ik heel erg mooi slijm had (hoe kan dat nu mooi zijn??) en dat mijn baarmoedermond goed openstond (vruchtbaar of bijna vruchtbaar dus).



Ikzelf moet nogmaals 2x progesteron prikken.



Nog geen schot in de zaak dus…



X Do

He Hoop, stralende boom hebben jullie. Past mooi bij jullie geluk in het nieuwe huis. We hopen op een mooi kadotje voor onder die boom. :stuck_out_tongue:



Interessant anders deze keer dus Dominique. Je had testjes gedaan he, om te kijken of het geen innesteling was? Wat zei de arts ervan? Benieuwd waar het op uitkomt al de testen. Dien je jezelf progesteron toe of nemen ze bloed af om de waardes bij je te checken? Al zicht op de clomid?



Hier een vroege eisprong gehad voor mijn doen, dag 14 en vorige keer ook 14 dagen na ei gehad. Dus wie weet deze keer een meer standaard cyclus. NOD is 2e kerstdag en dan zitten wij in de auto richting ski-oord. Spannend! Alleen kan ik jullie dan helaas niet bijbriefen. Tenzij ik vroeg begin met bloeden. Hopen maar van niet!



Fijn weekend, liefs xxx -M

Hey Miki,



Gyn zei er niet echt veel van, behalve dat mijn baarmoedermond mooi openstond en dat ik “prachtig slijm” had.



Ik spuit/slik nog niets. Dus puur mijn eigen progesteron-waarde bepalen.



Later meer!



X Do

he meiden,



We hebben de foto’s van de fotograaf opgehaald en ze zijn erg leuk geworden vind ik zelf, ik heb ze allemaal geshowd bij de maandtopics bij de november 2006 mama’s. Hier zal ik de naar mijn idee mooiste spammen :inlove:



gisteren bij de gyn geweest… dat was minder… ok, de cyste moet eruit, maar niet zoals ik hoopte (vaginaal), maar via een buikoperatie hij is namelijk te groot om vaginaal verwijderd te worden, dat houd in dat ik dan geen bv mag geven ivm narcose en dat ik ongeveer een week in het ziekenhuis moet blijven. Daar ben ik niet zo blij mee. Aan de andere kant blijf ik nu voorlopig onder controle, heb namelijk wel aangegeven dat ik graag 6 maanden bv geef, en zolang hij er geen kwaad inziet kan dat gewoon.

Afijn, over 6 weken terug en dan krijgen we weer een echo. Het is waarschijnlijk een endomytriosche cyste, dus moet er echt uit.



Ik zal onze boom ook ff showen, die van jou is ook mooi hoop!



Miki :hug: hoop voor een mooi kerstkado voor jullie!!



Dominique, wat grappig dat je mooi slijm hebt :mrgreen: wat een compliment om te krijgen! Ben benieuwd hie het gaat bij de gyn met je man, hoop zo dat ze een oorzaak vinden voor jullie! bij jullie word het hopelijk een nieuwjaarspresentje!



en ja, Kok is zooo fijn! Toppie om lekker even met mekaar te praten over het wel en wee omtrent zwanger willen worden/zijn en zoveel andere dingen.

:-* Annette

Do, wat naar dat er nog geen schot in de zaak is…hopelijk snel goed nieuws en beginnen we alledrie het jaar goed met leuke berichten!!!



Miki, lekker wintersport! Hopelijk blijft de ongi uit en ga je zwanger het nieuwe jaar in!!!



Annette, leuke foto’s mooie boom ook!! En wat een kaarten zeg!!!



Hier is alles prima, ongi bijna weg en de “groene dagen” zijn met kerst dus dat wordt wel wat!!!



Liefs,

Hoop

Wow, wat een gedoe met die cyste Annette! Onder narcose nooit fijn. Wanneer weet je zeker of het wel/niet moet gebeuren? Toch erg bijzonder als het endometriose is dat je zwanger bent geraakt. Vrienden van ons hebben er 4 jaar over gedaan en pas na vele operaties was het raak. Gelukkig is dat jullie bespaard gebleven. :-*



Succes net de vruchtbare dagen Dominique, of met afwachten als het alweer voorbij is. :thumbup: :thumbup: :thumbup:



Hoop, zet hem op komende ronde!!! :dance:



Heeft iemand van jullie wel eens advies ingewonnen over hoevaak vrijen en op welke dagen exact? Onze arts gaf aan dat om de dag goed is, maar om de 2 dagen voor de kwaliteit van het zaad nog beter. Nu lees ik dat bij IUI aangeraden wordt om 3 dagen voor inseminatie niet te ejaculeren. Dus wij proberen ieder geval niet meer elke dag, zeker niet voordat de LH-piek wordt gemeten door onze Persona (stickjes). Ik weet inmiddels dat de eisrong niet op de LH-piek komt maar 24-36u nadien. Wij hebben best wel vaak te vroeg gevreen en zijn toen ook te snel opgehouden. We worden nog eens expert. :wink:



Lekker aftellen tot kerst nu…



Liefs! -M

He Miki,

ik heb altijd “gehoord” dat om de dag het best is en dan in je vruchtbare periode natuurlijk (daarbuiten mag best elke dag :wink: ), de laatste 2 maanden hebben wij om de dag de hele maand door gevreeën.

Bij mij was niet echt duidelijk wanneer mijn vruchtbare dagen nu eigenlijk waren, want ik had een heel onregelmatige cyclus, dus tempen was voor mijn gevoel ook een beetje zinloos.



Over die cyste, hij verwacht dat ie idd nu nog geen problemen zou veroorzaken, maar dat kan in de toekomst wel. Althans, dat begreep ik ervan. Die operatie heb ik nog weinig zin in hoor…



Meiden zet hem op, ik wil nu eindelijk eens een super blijde boodschap horen (liefst meer :wink: ):inlove: :mrgreen:

:-* Annette

Hopen dat operatie niet nodig blijkt dan Annette! Enneh goede tip, mocht het nodig zijn gaan wij komende maand ook om de dag los. :wink:



Hier nog wat leuk leesvoer over timing tav kwaliteit zaad:

http://www.planet.nl/planet/show/id=75073/contentid=593418/sc=6cdc6d

http://www.webmd.com/content/article/107/108667?src=rss_cbsnews



xxxxx!

Meiden, wat zijn jullie stil zeg!



Allemaal druk de kerst aan het voorbereiden???



Hier gaat alles goed! We zitten weer (bijna) in de “groene zone” dus wie weet over 9 maanden wel een echt “kerstkindjes”!!! Ik hoop het eindelijk zo en voor Do en Miki natuurlijk ook!!! 2007 gaat ons jaar worden!!!



Het enige nadeel is dat mijn hubbie een hersenschudding heeft, maar gelukkig gaat het elke dag wat beter maar hij moet rustig aan doen!



Voor jullie alvast allemaal fijne feestdagen en voor Anique, Floor en Alyssa is het de eerste kerst, leuk hoor!!



Liefs,

Hoop

Hey meiden!



Ja errug druk hier!



Progesteron dag 14 was 2,7. Op dag 20 is weer geprikt, maar nog geen uitslag (was woensdag).



Verder niet veel te melden, behalve dat me lichaam mij weer aardig voor de gek loopt te houden! Om simpel van te worden!



Ik weet nog niet zeker of ik na vandaag nog hier kom voor kerst dus:



FIJNE KERSTDAGEN!!!



X Do

Zet hem op met kerst dan Hoop!!! :dance: Beetje zachtjes aan met je hubbie wel. Hopen dat het dan snel over is! Niet al te erg gevallen i hope?



Nog een weekje geduld Dominique, spannend weer zo te horen met alle symptomen. Sterkte :-*



Hier ook van alles te voelen, zeer zeker om simpel van te worden. Maar ook wel melig hoor, sjonge jonge… wat een gedoe dat zwanger worden! :slight_smile: Gelukkig een boel afleiding gehad en veel humor erover samen. Komende dagen geen tijd om na te denken, leuke dingen gepland! En vanaf mijn NOD vroeg in de auto richting skiland. Dus, mochten jullie mijn banner overtijd zien staan hoeft het niets te betekenen!



Annette, Karin, Marieke: jullie eerste kerst als gezin!!!



Geniet lekker meiden, veel liefs -M

Miki ik hoop dat je terugkomt met goed nieuws! Veel plezier in skiland!



Liefs,

Hoop

Hey Miki!



Veel plezier met skiën! Mmhh, wel spannend hoor!! En wij maar wachten totdat je terugbent van vakantie! :stuck_out_tongue: Veel succes!!



Ik heb ook een heerlijke week met afwisseling voor de boeg. t/m 26-12 sowieso natuurlijk en daarna lekker vrij. 29-12 is mijn NOD geloof ik. :pray: :pray: :pray:



@Hope: ik hoop dat hubbie niet al teveel last van zijn hoofd heeft tijdens de groene zone!!



X Do

He meiden,



ja ja, onze eerste kerst met zijn 3tjes… wel heel leuk hoor, ga er ook echt van genieten (ehmmm kan dat met 2 dagen koken en druk druk druk? hihihi).



Hierbij ons kerstkaartje, het is 1 van de foto’s van de fotograaf, gescand en gephotoshopt :wink: .



Dominique, wat een leuke datum als nod, als het zo is hebben jullie wel een geweldig begin van 2007!



enne Hoop, lekker klussen meid, het is er een goeie tijd voor, laat je mannetje niet teveel drinken, is beter voor zijn aandeel :mrgreen: veel plezier!



Miki :hug: hoop dat je geen ongi hebt tijdens je vakantie, want dat is altijd zooooooo onhandig :wink: in elk geval veel plezier, als je geen ongi hebt, wel voorzichtig skiën he :mrgreen:



zo hier weer pleit, want ik krijg vanmiddag kraamvisite, heel leuk, 3 paarenvriendinnen! Maarre ik moet nog douchen, kan zo strijk 2 eruit halen en dan kan strijk 3 in de droger… dus nog ffies druk, Alyssa ligt boven keurig aangekleed, heel leuk licht roze broekje, met een wit shirtje met daarop heel kleine bloemtjes en roze mouwtjes, ect meisje dus even :inlove:

:-* Annette

He meiden,



Zal ik ook nog even met jullie mee komen kletsen? Ook een maart 2005 stopper!!! Ga er nu toch eens vanuit dit jaar zwanger te worden en te bijven (voor 9 maanden dan natuurlijk).

Heb woensdag kijkopeatie gehad en mijn enige eileider is GOED, GEEN endometriose en Cyste die ik had is verwijderd!!! Heb dus weer wat hoop gekregen.



Liefs

Ineke

Meiden, ik heb het erg druk maar wil jullie wel een geweldig en vooral vruchtbaar 2007 wensen!!!



Dikke :-*