Februari/maart 2005 stoppers!!! (deel 6) Floor is 1 !!!

Hoi Ineke, tuurlijk kom je gezellig meekletsen hier!!!

Geef je nod maar even door, dan zet ik hem op het lijstje!

Succes en hopelijk gaan we alle 4 snel zwanger zijn!!!



Marieke, Leuke foto van Anique! Jullie ook fijne dagen!



Annette, druk altijd hè die feestdagen, maar wel gezellig…

beetje tegenstrijdig, maar ik wil je ook sterkte wensen, deze dagen zul je je moeder ook wel extra missen :hug:



Verder voor allemaal:



Prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar!!!


Liefs,

Hoop

Ik weet mijn NOD eigenlijk niet. Vanaf de operatie verlies ik steeds wat bloed en dan weer niet. Heb het niet helemaal duidelijk wat nu wat is. Ergens eind januari zal mijn NOD weer zijn. Hebben besloten deze maand niet naar de gyn te gaan voor follikelmetingen o.i.d. even zonder medische molen en dan volgende maand pakken we dat wel weer op.

Dus reken maar 23 januari. Heb altijd ca. 16 dagen tussen eisprong en NOD.

Drinken jullie trouwens ook nog alcohol tijdens je cyclus? Ik wil eigenlijk weer zo gezond mogelijk maar een wijntje met kerst is wil proberen er ook niet teveel mee bezig te zijn. (lukt toch niet).



Liefs

Ineke

:-* dank je hoop! idd… mama mis ik nu wel heel erg,ben afgelopen week met Alyssa naar haar graf geweest en heb daar, namens Alyssa, een plantje weggezet :cry:



Ineke, gezellig dat je hier komt schrijven, de dames hier kunnen wel wat support gebruiken, dus schrijven hier ook een aantal inmiddels mama’s nog gezellig mee. Hoop dat ok jij snel nogmaals zwanger bent en dan ook echt een kindje in je armen gaat krijgen!

Ik zie dat je een cyste hebt laten verwijderen, ehmm… nu wil het feit dat ik ook een cyste heb, mag ik vragen hoe groot hij bij jouw was en hoe ze hem hebben verwijderd? mag ook per pb als je dat liever niet wegzet hoor. Die van is 810cm ongeveer en zit bij een eierstok of is een eierstok. Hij zat er al voor mijn zwangerschap en nu krijg eind januari een echo om te zien hoe of wat, maar hij moet er wel uit, de gyn denkt dat ie samenhangt met endometriose. De gyn wil hem er bij mij via een buikoperatie uithalen en dan een week ziekenhuis, daar zie ik wel heel erg tegenop, ik geef bv en kan mijn kleine meisje echt nog niet zolang missen.



zowww… en nu gaan we voor de kadootjes bij mijn so’s en tantes en ooms :mrgreen:

:-
Annette

Hoi Annette, zal het in het kort even proberen uit te leggen. In augustus hebben we ons door laten verwijzen omdat het ons te lang duurde en ik bang was dat er iets aan de hand zou zijn. Ook door de buitenbaarmoederlijke zwangerschap enzo. Toen de gyn een inwendige echo maakte zag hij cysten en dacht daarbij aan endometriose. Wel was het gek dat het dan weer links en dan weer rechts zat. De laatste keren was het steeds links en bij de laatste echo dacht de gyn aan een zogenaamd ‘wondergezwel’,dit dacht hij omdat de cyste hard zou zijn omdat deze de echostralen niet doorliet maar terugkaatste. Toen besloot hij tot de kijkoperatie en vertelde dat hij daarna de snede wat groter zou maken om de cyste te verwijderen door deze uit mijn eierstok te ‘pellen’ Hij rekende daar ca. 3 dagen ziekenhuisopname voor. De cyste was 2 cm, dus niet zo heel groot.

Uiteindelijk bleek woensdag dus dat de cyste gevuld was met water/vocht en hij dit er gewoon uit kon zuigen waardoor de cyste is verschromeld en nu verdwenen. Verder ook geen endomteriose! Dit had ik niet vewacht omdat ik ook wel eens een meting had gehad door een andere arts die ook aan endomteriose dacht. Endometriose kunnen ze ook niet vast stellen aan de hand van echo’s.

Nou het is toch een heel verhaal geworden. Ik was dus dezelfde dag weer thuis! Heb je pijn dan van de cyste? Hoop dat je inderdaad geen week hoeft te blijven! Hang dus af van de uitkomst, hoe je je zelf voelt etc.

Wens je een hele fijne kerst nogmaals, als gezinnetje!!!



Liefs

Ineke

Welkom Ineke!!! Wat een verhaal zeg. En een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is ook niet nix! Hoe werd dat ontdekt? Je eileiders bespaard gebleven?



Ik moest ook aan je moeder denken Annette. :-*



Ik had vannacht ongi krampen, zo erg dat ik er draaierig en misselijk van werd in bed. Vanochtend wat bruin slijm en dus de verwachting dat ik ongesteld ga worden. Toch wel iets te vroeg hoor. Begin me te realiseren dat ook ik een korte fase na ei heb. Want als ik op dag 13 ga bloeden is dat dag 1 van de nieuwe cyclus en dus de periode na ei slechts 12 dagen. Das echt te kort! Nouja, goed voer voor de arts in AMC 10 januari zullen we maar zeggen.



Gister iemand gesproken, bij een diner met vrienden, die na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en onregelmatige cyclus via ziekenhuis aan de clomid is gezet en toen in 1x zwanger was. Nu 4,5 maand en stralend, het kan dus. Nu wij nog dames!!!



Hele fijne dagen, lekker eten en drinken! Dat laatste ga ik wel doen als het allemaal echt doorzet. Alleen na mijn ei laat ik de drank echt staan, maar drink zowieso niet vaak en veel. Jullie?



Veel liefs, -M :**:

Nou, vorig jaar was ik in ronde 2 al zwanger maar dit ging mis met 6 weken. Nu mocht ik bij een 2e zwangerschap ‘ter geruststelling’, met 6 weken komen voor 1e echo. Dat was dus in januari, toen was er weer niets te zien in mijn baarmoeder, week later weer echo en toen ben ik doorgestuurd om HCG te laten prikken. Deze was erg hoog dus buitenbaarmoederlijke zwangeschap. Dag later geopereerd, rechtereileider was al genknapt! Daar zat het dus in en moest ook verwijderd worden.

Ik heb dus erg veel gelukt gehad dat ik zo snel voor echo ben geweest en het daardoor snel ontdekt is, ik had helemaal geen klachten en anders was het dus een acute situatie geworden en dat kan veel slechter aflopen!

Jeempie das niet nix allemaal!



Wij hadden na 1 jaar en 7 maanden eindelijk een positieve test in handen (ontdekt op de ochtend van mijn vrijgezellenfeestje) en helaas een kleine week daarna (een week voor de bruiloft) zijn we het verloren. Nu alweer 4 ronde verder zoiets. Zaad van hubbie zou goed moeten zijn. Vanaf januari mij nog maar eens beter onderzoeken. Echt ongi geworden nu. Helaas dames, mijn hoop ligt nu bij jullie. Dominique hopelijk word jij de laatste zwangere van 2006! :kaars:



Ik verheug me nu al op de champagne straks. :stuck_out_tongue:



Veel liefs, -M

Bij jou is verder nog geen onderzoek gedaan? Heb je wel van je bruiloft kunnen genieten? Wat een moment zeg, dat het mis gaat. Zowizo dat het mis gaat natuurlijk maar net dan! Maar hoop houden voor de toekomst!!

Mijn 2e zwangerschap was ca. 7 ronden later. Was net bij de huisarts geweest voor een doorverwijzing.

Ja, Dominique, hoop inderdaad ook dat jij nog zwanger 2007 in zult gaan!

Poeh, Ineke, wat een verhaal zeg!!!

Wat dat drinken betreft, ik drink eigenlijk nooit!!!



Annette ik denk aan je :-



Miki, meis, wat jammer dat je weer ongi bent!!! Heel veel succes voor 2007!!! :hug:



Dominique, onze hoop is op jou gericht!!! :-




Liefs,

Hoop

Hey allemaal,



Hier kan ik er nog geen wijs uit worden, de hormonen gieren door m’n lijf en ik raak er helemaal in de war van. Ben ook een soort van depri en dat met kerst! :o



@Miki: mijn luteale fase is net aan 10 dagen en daarvan zei de gyn: dat kan nog net! Ben dus benieuwd wat die van jou zegt! Balen trouwens dat je ongi geworden bent, zeker in deze tijd en zo vlak voor de vakantie!! :-



@Annette: :-
en ook hier gaan de gedachtes in deze tijd naar de moeder van mijn hubbie. Ook nu na ruim 2 jaar blijft het moeilijk.



@Marieke: wat een schattige foto!! :inlove:



@Ineke: Welkom hier! We kletsten al een tijdje, ben blij dat je hier ook gezellig mee komt kletsen! Wat betreft drinken: als ik drink, dan alleen tijdens ongi-dagen.



@Hoop en de anderen: ik hoop dat jullie gelijk krijgen! Zo niet, dan mag de gyn een goede echo van mijn buik gaan maken ofzo, want ik word gek van het gerommel van de afgelopen 2 weken en zelfs buikpijn!



:-* aan jullie allemaal!



Do

:evil: :evil: :evil: heeft zich aangekondigd. Ik ben er even helemaal stuk van… :cry:

Ach shit hey… had zo graag even een leuk berichtje hier zien staan zo vlak voor het einde van dit jaar :hug: :-



Miki, spannend hoor naar het amc, nog even geduld! Hoop dat ze echt wat voor jullie gaan betekenen!



Ineke, ok, dan is jou verhaal weer anders als dat van mij. Staan voor mij wel wat nuttige tips in, ga toch eens vragen straks aan de gyn. Voor jullie ook een positieve test en veel geluk gewenst in 2007.



Hier wel een fijne kerst gehad, met zijn allen niet eens veel stilgestaan bij mama, maar in mijn gedachten was ik bij haar.

:-
Annette

Do, meis, wat erg dat de :evil: :evil: :evil: er zijn… :hug:



Annette, fijn dat jullie dagen zo fijn zijn geweest! Petje af hoor… :-*



Hier zijn de kerstdagen ook erg fijn geweest. Eerste kerstdag bij mijn ouders doorgebracht, met een heerlijk diner en leuke cadeautjes.



Tweede kerstdag bij mijn schoonouders, met weer een geweldig diner en ook een paar kleine cadeautjes!!



En natuurlijk ook even gebruik gemaakt van de “groene dagen” hihi



Hubbie is inmiddels aardig bijgekomen van zijn hersenschudding, gelukkig maar!



Liefs,

Hoop

Hallo

Er is weer veel gebeurt hier op het forum, lees ik al wel.



Miki en Do, jammer dat jullie ongesteld zijn geworden. Ik gun het jullie zo, 2007 wordt jullie jaar!



Hoop, hoe is je hubbie aan die hersenschudding gekomen? Nu maar af wachten of het gelukt is op de groene dagen. Gelukkig heb je wel wat afleiding door de feestdagen.



Ineke, welkom hier! Ik ben een feb. stopper en ben na een half jaar zwanger geworden, en 9 maand later (5 juni) bevallen van Floor.



Marieke, leuke kerstkaart hebben jullie gemaakt!



Annette, leuke foto van Alyssa!

Hoe lang mag je geen bv geven als je de operatie ondergaat? Bij de junimama’s was iemand die een antibioticakuur of zo had gekregen, waardoor ze moest stoppen met de bv. Ze mocht toen een week geen bv geven. In die tijd heeft ze gekolft en heeft haar kindje kunstvoeding gekregen. Daarna is ze weer terug gegaan naar bv. Het is wel erg moeilijk, maar het zou kunnen dat je Alyssa eventjes kv geeft, en wel blijft kolven, zodat je melk blijft houden.

Bij die junimama lukte het niet meer om het kindje volledige bv te geven. Ze had het idee dat ze te weinig produceerde.

Misschien ishet een idee om het met een lactatiekundige te bespreken. Ik vind het echt wel de moeite waard om je kindje minimal 6 maanden bv te geven.



Ik moet stoppen met dit bericht, we gaan het buro verplaatsen, dus moet de pc uit



Ik wens jullie al vast een goede jaarwisseling. Wij vertrekken morgen naar Parijs om daar oud en nieuw te vieren.



Groetjes

Karin

ja, ik ga het zeker met een lactatiekundige hier bespreken, 26 jan. moet ik terug naar de gyn, voor die tijd wil ik wat info inwinnen.



spannende verhuizing :wink:

:-* Annette

Hubbie heeft zijn hoofd gestoten aan een hardhouten kozijn tijdens zijn werk. Maar gelukkig voelt hij zich al stukken beter!!!

Na 3,5 dag superverward te zijn geweest door mijn eigen lijf (wel/niet ongi), lijkt het erop dat vanmiddag dan toch echt de ongi er lijkt te zijn. Vandaar dat ik mijn banner heb veranderd.



Ik zit er op dit moment even helemaal doorheen en zie nog even geen uitweg om mij weer prettig te voelen. Sorry als ik iets te negatief klink, maar zo voelt het op dit moment.



Liefs, Do

Do, dikke knuf!! :-*

Een beetje vroeg, maar voor allemaal alvast:

De beste wensen allemaal!!



En om even aan te tonen dat mijn bui al ietsjes beter is :wink: , zie dit plaatje.



X Do