Februari/maart 2005 stoppers!!! (deel 6) Floor is 1 !!!

Hallo allemaal

Hier gaat het goed. Floor heeft afgelopen maandag voor het eerst in haar handjes geklapt :inlove: zo lief! Ze is ook helemaal trots op zichzelf.

Ik ben gister weer eens naar de kapper geweest, dat was wel weer nodig. M’n haar voelt altijd zo lekker aan, nadat het geknipt is.

We gaan zo even naar de stad, foto’s laten maken van Floor. Ze moet alleen nog wel even wakker worden. Ze ligt al vanaf 11.15 te slapen, nu dus al 3 uur :shock: Dan is ze straks lekker uitgerust, als we de foto’s gaan maken

Groeten

Karin

Hey Karin,

Fijn te horen dat alles goed gaat!

Leuk foto’s maken van Floor, ga je ze hier wel showen??

Liefs,

Hoop

Sorry dames, mijn moeder lag in het ziekenhuis. Ze is gelukkig weer thuis! wil je weten hoe/wat pb me dan, want ik ga niet de in/outs hier neerzetten)

Mijn ongi was daarom of door verlies vruchtje (kan het niet helemaal bepalen) uitgesteld.

Nu op naar afspraak voor intake IUI/IVF. Hopelijk schieten we in dat ziekenhuis wat meer op!

X Do

Meiden wat een rust hier, ik mis Marieke ook al een tijdje :think:

Lys is weer lekker gegroeid, eindelijk! Ze stond al 2 maanden zo goed als stil op een kilo of 6, nu woog ze er 6.520! en was ze 65 cm :mrgreen: Ze heeft 3 weken lang nachtvoedingen gehad, had ze ineens behoefte aan, ik denk dat het lag aan het wiegje dat te klein werd…

hapjes vind ze ook :thumbup:

Do :hug: hoop dta e moeder weer lekker in haar lijf zit!

Karin, hoe was de photoshoot?

Hoop :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray:

Ineke, hoe gaat het? nog steeds aan de lijn? moest je nu nog terug voor cystes?

Miki voor als je leest :-

:-
Annette

ja! I’m back!!

Heb even een paar rot weken gehad… grrr Anique was helemaal uit haar hum. DE 9 maanden sprong… maar nu is het weer (iets) rustiger hier.

Do, wat vervelend dat je moeder in het zh lag. Hopelijk gaat het weer iets beter :hug: Wanneer heb je de afspraak staan? Of heb ik daar overheen gelezen?? :oops:

Karin heerlijk is het als ze weer iets nieuws kunnen he :inlove: Al gaat het soms wel erg hard!

Hoop en Ineke gaat het met jullie ook nog een beetje? :-*

Annette, lys is ook een heerlijk klein poppetje!! Lekker dat ze nu weer doorslaapt!

Zoals ik al zei was Anique zichzelf niet de afgelopen tijd. Alleen maar hiulen de hele dag EN nacht. Pff was echt gebroken… maar nu begint ze weer het vrolijke meisje als altijd te worden :dance:

Ze zat zichzelf gewoon echt in de weg, wilt veel te veel en kan nog niet alles. Ze denkt dat ze al kan lopen langs de tafel maar dat gaat dus nog wel eens fout… Wel trekt ze zich nu op en doet af en toe een paar stapjes :inlove: zo trots!

Liefs Marieke

Ow leutig Marieke… ene wel andere niet :wink:

ow had eergisteren nog even crea bea gedaan met Lys, hier eentje die i ga laten afdrukken voor sm voor moederdag en mijn papa zomaar…

:-*

Hallo meiden!

Do, hele dikke knuf :hug: Heel fijn dat je moeder weer thuis is!!! Hoop dat ze snel weer helemaal de oude is!

Marieke, wat vervelend dat Anique zo’n slechte periode gehad heeft, maar gelukkig gaat het nu weer beter!

Annette, wauw! Wat een prachtige foto!!!

Ineke :-*

Miki, voor jou een dikke knuf :hug:

Hieronder even een stukje dat ik vandaag op mijn weblog geplaatst heb, dat geeft een beetje weer hoe het met mij gaat:

Het is een moeilijke opgave…hoop blijven houden.

Ik heb hoop, dat is één ding dat zeker is. Maar vertrouwen dat heb ik niet.

Ik kan er gewoon niet inkomen dat het na twee jaar “mislukken” nu ineens, die laatste ronde, wel zou lukken.

Op medisch gebied zijn ze inmiddels al ontzettend ver ontwikkeld hier in Nederland dus er is toch wel veel kans dat het een keer lukt. De vraag is en blijft; wanneer?!

Ik hoop, ik hoop dat het nu toch gelukt is dat we niet dat medische circuit in hoeven. Maar ik schat de kans niet zo hoog. Natuurlijk is er een kans, elke ronde is weer een kans. Maar weer denk ik dan, waarom nu wél en al die andere keren niet???

De tijd zal het uitwijzen, we moeten nog even geduld hebben.

Het zou natuurlijk geweldig zijn wanneer het toch op de natuurlijke manier gebeurt, maar helaas kun je een zwangerschap niet dwingen!

Een kind neem je niet, een kind wordt je gegeven!

Liefs,

Hoop

Karin, Annette en Marieke,

Een hele fijne moederdag vandaag!

Volgend jaar kunnen we hopelijk allemaal van deze dag genieten!!!

Liefs,

Hoop

hier is het wel ent een beetje dubbel… maar goed, heb mezelf een moederfiets kado gedaan :mrgreen:

:-* Annette

Ow Annette, wat een leuke foto!! :inlove: Ik weet wel bij wie ik op bezoek moet komen als we ooit een kleine mogen krijgen! :wink: HaHa, nee geintje hoor! Maar tips&trucs kunnen we dan wel gebruiken over hoe je dit in elkaar hebt gekuntseld!

@Marieke: jammer dat Anique uit haar hum was, wel fijn dat het nu de goede kant op gaat! :thumbup: Ik heb 23 mei een afspraak, ben benieuwd!

@Iedereen: met m’n moeder gaat het nu gelukkig wel, al had ze gistermiddag weer een terugval. Gelukkig werken de medicijnen en rust, anders hadden we gisteravond weer naar het ziekenhuis gekund!

Liefs Do

Komt voor mekaar hoor Do :thumbup: enne ik wil dat ook best wel komen doen :inlove:

Fijn dat het met je moeder wat beter gaat!

de oma en mijn paps vonden de foto trouwens super leuk 8)

@annette77 wrote:

Komt voor mekaar hoor Do :thumbup: enne ik wil dat ook best wel komen doen :inlove:

Zou leuk zijn! Maken we er een heuze fotosessie van! :wink: Eerst nog zorgen dat het lukt! :pray:

@annette77 wrote:
Fijn dat het met je moeder wat beter gaat!

Ja gelukkig wel!

@annette77 wrote:
de oma en mijn paps vonden de foto trouwens super leuk 8)
Dat kan ook niet anders, hij is echt superleuk!

Ennuh, begrijpelijk dat het dubbel was. Ik denk dat mijn hubbie dat ook wel voelt, alleen uit hij zich niet zo… :hug: en :-* voor jou!

Liefs Do

Helaas, we gaan door naar een nieuwe ronde!

Morgen ga ik een afspraak maken in het ziekenhuis!

Liefs,

Hoop

:hug: Hoop! Ben Benieuwd hoe het gaat in het zh!

Vanmorgen het ziekenhuis proberen te bellen maar ze zijn ivm een collectieve vrije dag niet bereikbaar…maandag dus even bellen om een afspraak te maken.

Verder gaat alles prima hier, gisteren een vlaag van teleurstelling maar al heel snel maakte dat plaats voor opluchting…nu worden we verder verder geholpen!

Marieke, Karin en Annette, hoe gaat het met jullie prullekes???

Do en Ineke, :hug:

Liefs,

Hoop

Halllo iedereen

Hoop, jammer dat je weer ongesteld bent geworden. Het is wel fijn dat je nu verder geholpen kan worden. Ik hoop voor je dat je maandag wel het zh kan bereiken.

Annette, wat een leuke foto heb je gemaakt!

Een moederfiets, lijkt mij ook wel wat

Ik heb bijzonder veel bewondering voor jullie (hoop, do, ineke en miki). Al meer dan 2 jaar zijn jullie bezig, en blijven moed houden.

Ik vind het dan ook geen leuke mededeling voor jullie: Ik ben zwanger!

Ik was al 2 weken 's avonds erg moe. Gister getest, toen zag ik een lichte blauwe lijn, vanmiddag nog een keer getest, kon het gewoon niet geloven.

Ik ben bezig met solliciteren, en het komt me dus eigelijk niet goed uit. Ik had ook niet verwacht dat ik zo snel zwanger zou worden. Bij Floor deden we het 3x per week en moesten we een half jaar wachten. Nu doen we het maximaal 1x per week, en eigelijk was het direct raak.

Ik zou zo graag wat van mijn vruchtbaarheid aan jullie willen geven. Maar dat kan helaas niet. Ik heb wel voor Moeders voor Moeders mijn urine verzameld, waar ze dan ook weer medicijnen van maken voor IVF of zo. In drente verzamelen ze geen urine, anders had ik er wel weer aan mee gedaan.

Ik ben dus bezig met solliciteren. Ik heb afgelopen dinsdag 2 gespreken gehad. Beide banen lijken me wel leuk. Bij een van de twee ga ik binnenkort op een 2e gesprek. Het andere bedrijf heeft misschien ook wel intresse in mij, maar eigelijk zoeken ze iemand die fulltime wil werken. Ik wil m aximaal 3 dagen werken.

Met Floor gaat het goed. Ze is lekker aan het brabbelen, en erg vrolijk. Ze heeft even wa tminder intresse in lopen. Eerst wilde ze heel graag lopen aan de hand, en nu doet ze een paar stapjes, en dan gaat ze al weer zitten. Ze kan wel heel snel kruipen.

Groeten

Karin

Gefeliciteerd karin, het is toch weer zo bijzonder! Snap ook wel dat je even aan het idee moet wennen maar dat zal wel gauw lukken!

Suc6 met solliciteren.

Hier nog steeds geen datum, baal er wel van. Weet dat het na de vakantie zal zijn maar we zijn druk bbq aan het plannen etc. voor mijn werk, familie, verder willen we nog een weekendje weg met vrienden etc. wil graag weten waar ik aan toe ben.

Maar ja, in ieder geval over 2 weekjes lekker op vakantie! De maandag ervoor is weer mijn NOD…

liefs

Ineke

hoi hoi,

Karin gefeliciteerd! Ik kan me wel voorstellen dat het wat moeilijk is dat hier te vertellen, maar je beseft wel hoe mooi het is, dat weten de meiden hier echt wel. Wanneer ben je uitegerekend? Ik hoorde gisteren dat een nichtje (is meer vriendin, zien we zo vaak) voor de 2e keer zwanger is, haar vorige zwangerschap bleek een leeg vruchtzakje te zijn, dus vond dit ook wel weer heel leuk nieuws. Een neefje of nichtje (de 1e en dan nog niet eens “direct” maar wel heel leuk) voor Lys komt er dus aan.

Het zijn en blijven kleine wondertjes die je iedereen die het graag wil heel erg gunt!

Hier een paar dagen niet zo lekker geweest (nee, zeker weten niet zwanger) veel op bed en eigenlijk wil ik nu ook wel, maar Alyssa komt zo weer om te drinken, misschien daarna even plat…

Do, hoe is het je moeder?

Miki :-* Ook al schrijf je niet zoveel meer, ik denk wel veel aan jullie.

Ineke, spannend weer he, en wat vervelend dat je zo laat eigenlijk pas weet waar je aan toe bent!

Hallo

Officieel ben ik 8 jan. (op de verjaardag van mijn man) uitgeteld. Maar ik verwacht nog niet dat ik inderdaad 6,5 weken zwanger ben. De test met ochtendurine donderdag was zo licht, en vrijdagmiddag was ie al wel iets duidelijker, maar niet zo duidelijk als toen met Floor.

Toen deed ik de test met 5 weken en 6 dagen, nu met 6 weken en 2 en 3 dagen. Ik vraag me daan ook wel af of het wel goed zit. Waarom is mijn HCGspiegel nog niet zo hoog met 6,5 week? Ik heb ook al aan een leeg vruchtzakje of zo zitten te denken.

Jullie begrijpen het vast wel dat ik het moeilijk vind dat ik al weer zwanger ben. Ik vind dat jullie eigelijk eerst aan de beurt zijn, voor de feb/mrt stoppers de volgende alweer verwachten. Helaas werkt het niet volgens een volgorde.

Groetjes

Karin

Je schreef toch al dat de 2e test al donkerder was! Dan neemt het HCG dus gewoon toe hoor!

Hier heb ik alweer pms-klachten dus verwacht volgende week gewoon weer mijn onig. Hoop dat ik deze week eindelijk es de brief krijg met de datum voor de operatie. Wil het nu wel eens weten.