Eindelijk Do, een doorverwijzing!
Is het een opluchting of niet???
:hug:
Wat fijn dat je naar een ander ziekenhuis kan.
Hij is inderdaad niet echt duidelijk.
Even iets anders.
We hebben gister onze kat in moeten laten slapen. Hij at en dronk erg slecht de laatste tijd. Maandag maar naar de dierenarts gebeld. Ik had al wel verwacht dat ie een spuitje moest hebben. Dinsdag middag konden we met hem langs komen. Ik zag het absoluut niet zitten om naar de dierenarts te gaan, dus is Evert gegaan. Hij bleek een ontsteking te hebben in zijn kaak, ontstoken ogen en waarschijnlijk kanker. We wilden hem neit meer opereren, als hij beter zou worden met een kuurtje, dan vonden we het nog wel prima, anders wilden we hem een spuitje laten geven.
Het was maar de vraag of hij de operatie wel zou overleven. Hij was ook al best oud.
Evert had de kat op schoot toen ze hem lieten inslapen.
Floor keek vanmorgen ook al rond waar Joek was gebleven. Floor kon al 2 weken Joek (oek) zeggen, en nu is ie er niet meer.
Groeten
Karin
Karin,
Wat een rot bericht. Het is nooit leuk als je afscheid moet nemen van je huisdiertje! Floor zal hem wel missen in het begin (en jullie natuurlijk ook).
Sterkte meid :hug:
hoi hoi,
Do, hier ook heel benieuwd hoe je het nu ervaart… zowiezo lijkt me die doorverwijzing wel iets wat je wilde toch?
karin, zonde he, toch een vriendje van jullie geweest! :hug:
hier hoofdpijn… we zijn met hapjes begonnen, eerst banaan, na 5 dagen heeft ze de smaak te pakken :drool: mengen met wat bv en het word een lekker drekkig papje
:-* Annette
@iedereen: De doorverwijzing op zich is min of meer een klap, een keiharde bevestiging dat het niet natuurlijk kan bij ons…
Aan de andere kant zie ik het als een kans om iemand met een frisse kijk opnieuw ons te evalueren. En hopelijk een mogelijkheid om totdat een eventuele IUI wordt gestart eerst clomid uit te mogen proberen.
@Karin: moeilijk het verlies van jullie kat. Het is ook heel moeilijk om het Floor te laten begrijpen. Sterkte!
@Annette: sterkte met de hoofdpijn! En heeft Alyssa al gekke bekken getrokken als ze een hapje niet lekker vond?
X Do
He do, wat weer dubbel allemaal. Maar wel goed dat je nu doorverwezen bent naar een ander ziekenhuis. Waarschijnlijk zullen ze de onderzoeken weer opnieuw gaan doen…misschien komen ze dan ook bij een betere/duidelijker diagnose zodat ze daar iets aan kunnen doen. want dat lukt vast wel! Heel veel suc6 alvast. Mei is gelukkig al snel!
@Ineke wrote:
Waarschijnlijk zullen ze de onderzoeken weer opnieuw gaan doen…
Nee, de onderzoeken worden niet opnieuw gedaan. Dossier verhuist mee en in principe is dit puur bedoelt voor gelijk IUI/IVF. Ik zal alleen zelf vragen of ik niet eerst clomid mag proberen…
ok, dan kan ik me die domper toch wel heel goed voorstellen!
Maarre meis, ik hoop wel dat dit dan eindelijk mag gaan leiden tot zo’n prachtig mooi kindje voor jullie tweetjes! :-*
Do, dikke knuf :hug:
Hoi meiden,
Ik heb het lijstje even aangepast! Alleen heb ik van Ineke en Do geen datum voor een NOD dus het is niet echt een overzicht zo!
Liefs,
Hoop
@Hoop wrote:
Alleen heb ik van Ineke en Do geen datum voor een NOD dus het is niet echt een overzicht zo!
Sorry Hoop, maar ik weet zelf ook niet wanneer mijn NOD is… Ik schat ongeveer komend weekend… Ik zit een dag of 12 vooruit op jou, als ik mij niet vergis!
:-* Do
Weet ik toch Do !
Vandaar dus ook de vraagtekentjes!
Liefs,
Hoop :-*
meiden ik heb een nieuwe naam :mrgreen:
we zijn veranderd van poekie naar annette77 :mrgreen:
Do, hoop (Miki?) & Ineke, hier weer duimpes voor jullie :hug: :-*
Annette
Aangenaam Annette77 :mrgreen:
Bedankt voor het duimen!!! :-*
Ik duim mee.
Do hoe gaat het nu met jou? Kan je een beetje wennen aan het idee dat je straks naar het andere ziekenhuis moet?
Annette, vanwaar de nieuwe naam?
Groeten
Karin
Mijn Nod zal over ongeveer eh… 25 dagen zijn ofzo, hou dat niet zo bij, pas na pos. ovu-test kan ik meer zeggen. Vandaag dag 4…
nieuwe naam… ik heb poekie nooit leuk gevonden, en had dat meer gekozen, van dan heb ik maar iets, wat ik toen wilde kon niet
Lief Karin dat je ook meeduimt!
Do :hug:
Annette, ik vind hoop eigenlijk ook niet zo heel erg bijzonder, maar ik wist zo snel ook niets anders te bedenken, hoewel dit al mijn derde naam is. Toen ik met mijn eigen naam op het forum zat voelde het toch niet zo vertrouwt vandaar dat het toen Hoop is geworden!!!
Ineke, wat goed zeg dat je het niet zo bij houd. Ik blijf voor je duimen, dat weet je!
Marieke, hoe is het met jou en Anique???
Liefs,
Hoop
ik vind Hoop voor jouw juist super mooi :thumbup: en je had toen ook het gevoel dat er mensen met je meelazen, dan kan ik me de verandering heel goed voorstellen.
Ik heb wel altijd mijn eigen naam onder mijn berichten gebruikt, dus ja…
Goed, Lys heeft vannacht voor het eerst op haar eigen bed geslapen en dat was nodig… na 3 weken ineens weer s’nachts willen drinken had ze nu gewoon de hele nacht lekker doorgeslapen :thumbup: (wat ze al deed voor ze een maand oud was, dus was wel luxe…)
:-* Annette
Dank je Annette! Het past ook wel bij het verhaal!!!
Ik doe het er gewoon mee! Iedereen hier kent me zo en dus is het wel goed!
Hoe is het met iedereen???
Liefs,
Hoop :-*