Februari/maart 2005 stoppers!!! (deel 6) Floor is 1 !!!

Meiden, ik verwaarloos jullie ernstig! Het spijt me zeer!

Ik heb het erg druk op het werk en heb nu ook logeetjes! :shock: HaHa, is wel gezellig hoor! :smiley:

Iedereen fijne paasdagen en ik hoop daarna wat tijd te vinden om ieders verhalen te lezen! Ik zag wel al hele leuke foto’s de revue passeren zo in een oogopslag!

Liefs Do

Do :-* verwaarlozen mag best een beetje hoor…

hier even wakker… maar goed, we gaan het weer proberen (slapen dan he)

:-* Annette

Goedemorgen dames,

Even een kort (ego) berichtje hoor! Kom straks nog wel een keertje terug!

Ik stond vanmorgen op en was echt ontzettend misselijk. Ik had echt het gevoeld dat ik ieder moment naar het toilet moest rennen :sick: ! Nu heb ik melk gedronken en wat gegeten en nu is het over! Ik kan niet zeggen dat ik echt honger had, want dat broodje ging er met tegenzin in!

Zou het een goed teken zijn? Van de ene kant voelt het goed van de andere kant moet ik nog vier dagen tot mijn NOD dus verwacht ik ook weer niet dat het daardoor komt!

Pffff dat wachten en die onzekerheid, ik ben het zat!!

Liefs,

Hoop

Oh wat spannend!!! Klinkt goed…hoop het zo voor je!!!

Hou ons op de hoogte!

Liefs

Ineke

Hoop, dat klinkt wel goed. Ik wens een zwangerschap jullie allen erg toe.

Maar blijf nuchter, al 2 jaar lang laat je je gekmaken (zoals iedereen die zwanger wil worden), zonder resultaat.

Ik hoop dat de dagen voorbij mogen vliegen. Een halve week kan soms erg lang duren.

Groetjes

Karin

en toch he Karin, zat er bij ā€œmijnā€ mama’s een vrouwtje dat al 5 jaar bezig was en net in de mmm was en toen ineens spontaan zwanger was, alles kan. Hoop ik :pray: voor jullie! Voor de andere dames ook!

Hier net terug van een overnachtinkje bij mijn paardje, owww wat een genot voor het eerst er weer op, was heerlijk! ik zag alleen een foto, maar jee wat ben ik gegroeid :oops:

:-* Annette

Ik bedoel natuurlijk niet dat ik denk dat hoop nooit zwanger zal worden. Ik herinner me 1 of 2 nod’s geleden van haar, waarin ze eerst niks verwachtte, en uiteindelijk (o.a. door onze reacties) toch (grote) hoop kreeg. Uiteindelijk werd ze toch ongesteld, zoals ze in eerste instantie al wel verwachtte.

Daar zijn mijn schoonouders

Doei

ja is ok wel zo… ellende elke maand weer :roll: pfoe en dan vond ik al dat ik geduld moest hebben…

:hug: & :-* meiden! word met jullie meegeleefd!

Lieve meiden,

Ik begrijp heel goed wat jullie bedoelen. En ik kan mezelf ook wel voor m’n kop slaan dat ik er na ruim twee jaar nog steeds iedere keer intrap.

Karin, ik snap helemaal wat je bedoeld en je hebt helemaal gelijk. Ik weet dat je het ons gunt en het voor ons hoopt maar het is inderdaad zo dat ik iedere keer weer teveel hoop krijg (heb). Ik neem me telkens voor dat ik gewoon nergens vanuit ga en het allemaal wel zie. Maar op de één of andere manier gaat dat gewoon niet!

De teleurstelling daarentegen kan ik steeds beter aan. Ik weet gewoon dat wanneer het voor mei (volgende ronde) niet gelukt is dat ik in het ziekenhuis verder geholpen ga worden. Wanneer ik ongesteld wordt is het even balen, maar ben het daarna gelukkig ook weer heel snel vergeten.

Ik ga ervan uit dat het helemaal goed komt, de vraag is alleen wanneer!

Lief dat jullie aan ons denken :-*

Liefs,

Hoop

Ja, ik ga er eigenlijk elke maand alvast vanuit dat het toch niet gelukt is. Maar toch rond je NOD, zo spannend. Die onzekerheid is het allerergste vind ik wanneer je nu zou weten dat het goed zou gaan komen maar ja, dat weten we niet. We hopen het en gaan er stiekem vanuit…

Maar we blijven volhouden he?

Bijna je NOD hoop!!! Nog weer misselijk geweest?

liefs

ineke

Ineke, met vlagen ben ik wel misselijk geweest vanmorgen, maar niet zo erg als gisteren. Ik ga er maar vanuit dat ik gewoon ongi word over een dag of 3!

Ik probeer er ook niet teveel bij stil te staan, alhoewel dat met temperaturen soms wel lastig is…

Log ik net in op msn, zie ik bij een kennisje de msn-naam staan: dag 46 van cyclus nog geen rd? ???

Okay, heel duidelijk, zij is dus ook van de pil af en bezig met zwanger raken. Maar zoiets zet je toch niet in je msn naam, of zie ik dat zo verkeerd???

:thumbup: voor Hoop!

:-* aan jullie allemaal!

Do

wat is rd? en nee, ik zou dat ook niet in mijn msn naam zetten :roll:

:-*

Ik denk dat ze iets van rode dag ofzo bedoeld? Geen idee, ik heb ook geen zin om te vragen ernaar…zeker niet als ik nog last heb van ongi-hormonen, dan ben je toch iets gevoeliger op 1 of andere manier…

RD is inderdaad rode dag, of red day.

Ik zou het ook niet in mijn msnnaam zetten. Hoe een ieder daar mee om gaat, moet ie zelf maar weten. Ik zou me er niet druk om maken.

Ik kan me wel indenken dat het misschien een beetje steekt, als de ander zo in het openbaar over haar grote wens ā€˜verteld’ terwijl jij al een tijd er mee bezig bent, en het nog steeds voor je probeerd te houden.

Hoop, toen ik las dat dit jullie laatste ronde is voor je naar het ziekenhuis gaat, bedacht ik me dat Annette volgens mij zwanger werd tijdens de laatste ronde voor zij naar de gyn ging. Het zou wel heel geweldig zijn als het ook zo bij jou zou zijn.

Ik ben blij te lezen dat je blijkbaar steeds beter met de teleurstelling om kan gaan van het ongesteld worden. Ook deze keer is het mogelijk dat je weer ongesteld wordt, ondanks wat je zoal voelt als eventuele zwangerschapskwaaltjes.

We wachten af!

Groetjes

Karin

Do, jeetje zeg dat zet je inderdaad niet in je msn-naam (tenminste ik zou dat niet doen). Maar wellicht gaat ze ervan uit (net als ik in het begin) dat ze zo zwanger is…maar dadelijk gaat iedereen ernaar vragen en blijkt het langer te duren en dan krijgt ze er wel spijt van…ik kan me voorstellen dat het bij jou rot overkomt.

Karin, ik hoop dat het inderdaad de laatste ronde is. Maar als het niet zo is weet ik dat ze me toch wel verder kunnen helpen en ooit mag ik mama worden, de vraag is alleen wanneer!!!

Ik heb het wel even gehad nu hoor. Heb echt het idee dat het (op de natuurlijke manier) nooit gaat lukken en dat ik over twee dagen gewoon weer ongi wordt. We zullen zien!

Liefs,

Hoop

Tja, ik ken die term als ā€˜rode duivels’. Maar misschien is zij ook erg gefrustreerd en dan doe je zoies sneller denk ik.

Moet vandaag weer een colum insturen…heb niet zoveel inspiratie. Zal er zo es voor gaan zitten.

Hoop ik hoop en duim voor je dat het toch raak mag zijn!

Dominique hou je taai meid, die 1e dagen van weer een ongi zijn ook altijd erg vervelend.

:hug: :hug:

Hoop!! Nog hoop??

En Hoop, er al een test aan gewaagd?

Hier een mega-dip. Komt door een aantal dingen, m’n pony is heel erg ziek, net ongi geweest, medicijnen werken nog niet, etc.etc.

En buiten dat de msn-naam van die kennis (volgens mij ga ik haar verwijderen ofzo) elke dag een verder update krijgt, loopt ze ook op haar hyves te verkondigen dat ze binnenkort (???) huismoeder gaat worden enzo.

Wordt je toch simpel van! En zulk soort mensen worden dan ook nog direct zwanger weet je wel! Aaarrgghh, ik trek dat tegenwoordig echt niet dus…

Geniet allemaal lekker van het mooie weer!

X Do

Balen do, van je dip. Hoop dat je zelf ook toch een beetje kunt genieten van het mooie weer.

Mijn zusje haar dochtertje is nu bij ons, komt nachtje slapen. Vind het toch wel moeilijk hoor, zo confronterend. Het is een schatje maar nu zijn we even gezinnetje aan het spelen…pfff. dubbel hoor!

He, dikke knuffel van mij!

Hoop, waar ben je?