Februari/maart 2005 stoppers!!! (deel 6) Floor is 1 !!!

en nog even deze omdat ie zo lief is…

Leuke foto’s van Anique, succes met de verhuizing!!!

Fijn te lezen dat het zo goed gaat met de kleintjes!!!

Liefs,

Hoop

Wat een liefie is Anique toch! en leuke foto’s! die kan je wel gebruiken voor het verhuiskaartje :mrgreen:

Wat is het hier rustig zeg!

Floor is ziek geweest. Eerst had ze ontstoken ogen, toen

kreeg ze er een verkoudheid bij, en vorig weekend kreeg ze hoge koorts. We waren vorige week zaterdag met haar naar de dokter geweest. Ze zei dat ze koorts had van de verkoudheid. Ze zag dat 1 vd oren misschien ging ontsteken. Dinsdag had ze nog steeds koorts, en zijn we weer naar de dokter gegaan. Ze had oorontsteking en krijgt nu antibiotica. Met de a.b. gaat het veel beter met haar en is ze nu wel weer beter.

Maar nu is mijn man ziek. Hij heeft ontstoken ogen en amandelen. Nu is hij ook aan de a.b.

Wel jammer, nu kunnen we er niet op uit met dit mooie weer.

Groetjes

Karin

Hallo,

Ja het is inderdaad erg rustig hier de laatste tijd, zal wel met het mooie weer te maken hebben!

Wat vervelend dat ze bij jou thuis zo aan het kwakkelen zijn Karin, beterschap!

Liefs,

Hoop

Beterschap voor Floor!!

Hier net terug van een leuke en zeer geslaagde vakantie in het vennebos! Heb flink gespamt http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=1463728#1463728 voor wie het leuk vind!

:-* Annette

Prachtige foto’s Annette! Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad!

:inlove: :inlove: :inlove:

Ineke, succes donderdag bij de gynaecoloog! (Je had per ongeluk bij de feb.mrt. 2006 stoppers gepost! :mrgreen: )

Liefs,

Hoop

Annette, wat een leuke foto’s zeg! Ik vind ze heel mooi. Wat voor een camera gebruik je?

Je vader ziet er super trots uit, met z’n kleindochter op de arm.

Ineke, hoe was het bij de gyn?

Ik ben gister bij het consultatieburo geweest. Ik vond namelijk dat Floor een rare bobbel in haar ribbenkast had. Ik had ook wel het idee dat ze afgevallen was, dus misschien dat ik daarom nu pas die bobbel zag.

Floor was inderdaad afgevallen. Twee weken geleden woog ze 9300 en nu 9065. Ze is dus zo’n 250 gram afgevallen. Ze heeft ook 8 dagen bijna niet gegeten toen ze zo ziek was. Ik moet over 2 weken weer komen. De verpleegkundige van het consultatieburo verwacht dat ze dan al weer aardig aangekomen is. Ze zei dat kindjes heel snel af kunnen vallen, maar ook heel snel weer aan kunnen komen.

Ik heb keelpijn, en kon niet meer slapen. Nu maar eens een nieuwe poging doen.

Groeten

Karin

hoi hoi,

Hoop, bij jouw gaat bijna de wachtweek weer in :pray:

Ineke hoe was het bij de gyn?

Miki :-

Do hoe gaat het daar met alle onderzoeken? en met jezelf? Gaat het nog?

Karin, ja, het kan zeker dat afvallen… maar wat is ze al groot joh! Die zit vast in pamper maatje 4! En bdankt voor je complimentje, ik wel een redelijk goede camera, een nikon d70 we hadden net de dag van de vakantie een nieuwe lens gekocht een 70-300mm en dat is echt in 1 woord geweldig!! Ik wil niet anders meer :mrgreen: Van de week ook een aparte flitser erop gekocht en dan kun je helemaal leuk spelen met licht, nu ben ik nog geen ster, maar rode ogen heb ik nu niet meer als ik even oplet :wink: zal nog een plaatje bijdoen heb ik gisteren gemaakt.

:-
Annette

Hoi meiden,

Hoe is het met de keelpijn, vervelend wanneer je er niet door kunt slapen!

Heb zelf ook niet al te best geslapen. Moet weer geopereerd worden helaas. Was er al vanuit gegaan maar het komt toch weer even hard aan wanneer je het definitief hoort.

De cyste in mijn linkereierstok blijft groeien en koppig zitten, daardoor belemmert hij de werking van de eierstok waardoor ik steeds eitjes rechts krijg waar ik dus de eileier niet meer heb.

De cyste moet er dus uitgehaald worden en ik sta weer op de wachtlijst.

liefs

Ineke

Ineke :hug: vervelend zeg! Lijkt bijna een gebed zonder einde zo, weet je ook al waardoor de cyste dus telkens terug komt?

Hier moet de cyste eruit, maar ook gelijk de hele eierstok, dus die ben ik dan ook kwijt. Volgens mij is de linker wel cyste vrij hier.

:-*

Ineke :hug: jeetje meis, het lijkt niet op te houden! Sterkte!!!

Karin, hopelijk komt ze inderdaad snel weer aan! Fijn dat ze weer is opgeknapt!

Annette, leuke foto. Ik vind het ook altijd leuk om te experimenteren met foto’s!

Fijne paasdagen allemaal!

Liefs,

Hoop ?

Jij ook fijne dagen hoop! spannend weekje weer voor je!!! Duim, duim.

poekie, waarom moet je hele eierstok er dan uit?? brrrr…

Mijn rechter is ook cyste vrij maar ook niet verbonden met eileider maar ben wel blij dat die het in ieder geval wel goed doet, mocht het dan toch IVF gaan worden.

Mijn rechtereierstok is zeg maar 1 grote cyste, mijn gyn wil hem eruit hebben. Het is een bal van zeg 999 cm groot. zeg maar een kokosnoot.

Ik begin er nu steeds vaker toch wel iets last van te ondervinden en begin het ook een beetje “eng” te vinden omdat als ie draait het pijn doet en hij dan ook nog eens binnen 24 uur terug gedraaid moet worden omdat ie anders afsterft (eierstokken zijn mobiel is verteld en tijdens mijn zwangerschap had ie ook een heel andere vorm als nu).

t’is niet iets waar ik zin in heb, maar zie er al wel minder tegenop als toen ik net hoorde van de cyste.

:-*

Jeetje. Die van mij is nu 3,6 cm… wanneer gaat het gebeuren? Ik zie er wel tegenop. In december ben ik ook al geopereerd en kwam toen zo vervelend uit de narcose, dacht dat het echt niet goed kwam met me. Viel uiteindelijk wel mee natuurlijk maar was erg beangstigend. En de pijn enz staat me ook nog fris in het geheugen. Vooral na de operatie en dat je dan naar het toilet moet enzo…brrr. maar weet ook dat het per dag weer opknapte.

Ik heb er op zich niet echt last van, af en toe wat steekjes. Soms voel ik het zitten bij bepaalde bewegingen maar niet echt verschrikklijk pijnlijk ofzo, gelukkig! Hij lijkt elke maand ongeveer een halve centimeter te groeien. Hoop snel aan de beurt te zijn, hoef waarschijnlijk van te voren niet meer naar de anasthesist omdat mijn gegevens nog up to date zijn, wel 7kg lichter!!!

Hou je op de hoogte.

Spannend dan! Hoe gaan ze het bij jou doen? Ook via een laproscopie? Of weer anders? Ik kan me voorstellen dat je gezien je eerdere ervaring er weinig zin in hebt, misschien kun je dat wel aangeven? misschien kunnen ze er wel iets tegen doen.

Ben benieuwd hoe het zal gaan bij je!

en 7 kg lichter :clap: (ik wil ook wel!)

:-* Annette

Het wordt een ‘gewone’ operatie. In december was het wel een kijkoperatie en toen heeft hij de cyste leeggezogen maar dat was dus niet voldoende. Ben ik straks mooi in evenwicht met litteken rechts en links en nog 1 in mijn navel en onderbuik…maakt me niet zoveel uit hoor.

Ja, dat afvallen geeft me een goed gevoel, daar heb ik grip op…

:hug: meiden dikke knuf! Lijkt me best moeilijk en eng zo’n operatie!

Liefs,

Hoop

bedankt lieverd, hoe is het met jou??