Ik vergeet nog wat :mrgreen:
Vanmorgen had ik een gesprek met de zorgmanager en de coördinerend secretaresse.
Mijn contract loopt eind deze maand af en er moest dus nog even een gesprek plaatsvinden over het wel of niet verlengen van dat contract!
Tijdens het gesprek begon ik te groeien op mijn stoel, mijn wangetjes werden steeds roder en op een gegeven moment liep ik langs mijn schoenen. Wat was dat allemaal positief.
Ik straalde uit dat ik het erg naar mijn zin had, behandelde de cliënten netjes bleef altijd aardig. Als collega’s wat vragen probeer ik ze altijd zo goed mogelijk te helpen. Op de vraag van de zorgmanager aan de coördinerend secretaresse of zij hier nog wat aan toe te voegen had zei ze dat ze dat alles alleen maar kon beamen en dat het niet nodig was om mijn wangetjes nog roder te laten kleuren.
Als blijk van waardering wordt er gekeken wat ze voor me kunnen doen in de vorm van loonsverhoging of een financiële bonus. Maar dit moet natuurlijk in overleg met de wat hogere bazen van de instelling. Over maximaal 8 weken weet ik wat daar uit is gekomen!!!
Ook is mijn contract nu omgezet in een contract voor onbepaalde tijd!
Vandaag zit ik dus te stralen op mijn werkplek en mijn dag kan niet meer stuk!!!
Liefs,
Hoop
Wauw wat goed van je zeg!! Daar mag je trots op zijn en erg fijn dat dat ook zo beloond wordt. Dan is het nu helemaal tijd om zwanger te zijn!!
Duim, duim!
liefs
ineke
:dance: :dance: :dance: lekker blozen hoor! Heerlijk als er zo onwijs positief over je gesporken word toch???
gefeliciteerd!!
Ik hoop dat ik je over een paar dagen nogmaals kan feliciteren :mrgreen:
Do en Ineke :hug: :-* ! Denk veel aan jullie meiden, hoop zo onwijs dat jullie 3tjes straks allemaal van die heerlijke schopjes in je buik zullen voelen!
:-* Annette
Oh en Ineke, nog gefeliciteerd met je verjaardag! :-*
Op naar de volgende ronde
k*t…
@Hoop: :hug:
Hier weer naar de gyn geweest: hij vergat de samenlevingstest voor deze maand te plannen en ik had er ook geen zin in deze maand. Even rust en kijken wat de nieuwe medicijnen doen.
Over 3 weken prolactine meten en over 4 weken terugkomen.
:-* Do
Hallo meiden
Ik leef nog steeds! Ik heb hier al even niks meer gepost. Ik ben namelijk op wintersport geweest.
Thuis zit ik niet veel achter de pc, en op het werk lees ik wel vaak het forum, maar posten doe ik liever niet. M’n baas is namelijk al een keer boos op mij geworden omdat ik voor mezelf aan het internetten was onder werktijd.
Mijn kolfverlof zit er op, dus nu moet ik in de pauze kolven. Dat is wel jammer, maar ik wil het graag volhouden tot Floor 1 jaar is. Dan mag ze namelijk koemelk hebben.
Met Floor gaat het erg goed, sinds eergister kruipt ze zoals het hoort. Eerst trok ze zich voort, of tijgerde ze. Nu gaat ze op handen en knieen door de kamer. Het nadeel is wel dat ze nu naar alle kastjes kan, en daar spullen uit gaat halen. Ook vind ze de brokjes van onze kat heel interessant.
We hebben gister een traphekje gekocht, zodat ze niet naar beneden kan vallen. Ik heb haar al een keer boven aan de trap zien liggen. Ik hoorde het geluid van een los zittende traptegel. Toen bedacht ik me dat Floor waarschijnlijk aan de traptegel zat, en inderdaad. Ze was bijna naar beneden gevallen.
Ik lees hier helaas weinig nieuws.
Hoop jammer voor je dat je alweer ongesteld bent geworden.
Ik ga kolven.
Prettig weekend al vast!
Karin
Rustig is het hier zeg!
Annette, ik dacht nog even aan je onregelmatige cyclus nu. Ik had het eerste half jaar ook hele onregelmatige en rare menstruaties. Toen Floor een half jaar was, was ik weer voor het eerst ‘echt’ ongesgteld geworden. Sindsdien heb ik volgens mijn een cyclus van 6 weken. Ik ben ongesteld geworden toen Floor 7,5 en 9 maand oud was.
Het eerste half jaar heb ik er ook wel eens aan zitten te denken dat ik misschien wel weer zwanger zou zijn. Maar ik voelde me niet zwanger en we hebben het altijd veilig gedaan, ik zou dus maar een hele kleine kans hebben dat ik wel zwanger zou zijn.
Groetjes
Karin
Hey Dames!
@Karin en Annette:
Aangezien jullie borstvoeding geven is jullie prolactine gehalte verhoogd. Het zelfde hormoon wat mij waarschijnlijk onvruchtbaar (of verminderd vruchtbaar maakt).
Prolactine verstoord je cyclus, eisprong en menstruatie… wie weet dus bij jullie ook de boosdoener? (alleen in dit geval gewenst, want zonder prolactine geen borstvoeding).
X Do
He Dominique, ook in de periode dat er bv kan je zwanger worden, je bent idd verminderd vruchtbaar, maar zeker niet onvruchtbaar.
Er zijn ook vrouwen (1 bij mij op babyzwemmen) die echt een zeer strakke cyclus hebben. Ik heb altijd (althans, sinds ik gestopt ben met de pil) een onregelmatige cyclus gehad, soms wel 62 dagen… Dus dat dat nu ook weer is, is niet zo gek denk ik? Wel vervelend, want eerlijk is eerlijk, als het zo was geweest, had ik er net zo blij mee geweest, alleen wel heel druk, maar dat is een klein detail.
Kan je gyn niet iets geven waardoor die prolactine afgebroken word oid? Misschien een vreemde vraag, maar merk je nu ook iets van dat hormoon? bijvoorbeeld dat je dus melk uit je tepels kunt kolven? of gaat dat weer net te ver? (sorry ik weet er echt vrij weinig van…)
Meiden :hug: :-* en wat ik nog heb van hormoontjes (duurt 9 maanden dat ontzwangeren lees ik ) blaasssssssss :**:
Annette
ow en Karin, Floor doet het goed hey! Knappe meid hoor, straks kletst ze de oren van je hoofd
Hoi Annette,
Dat weet ik dat je terwijl je bv geeft toch ook gewoon zwanger kan raken. Het prolactine heeft nl op elk lijf een andere invloed op de cyclus en vruchtbaarheid.
Of het in jouw geval de prolactine is die je onregelmatige cyclus veroorzaakt of dat dat je eigen cyclus van nature is kan ik niet zeggen.
Ik heb nu medicijnen van de gyn die mijn hersens moeten zeggen om niet meer zoveel prolactine aan te maken. De keren dat ik zelf merk dat de prolactine te hoog is, kan er inderdaad melk uit de borsten komen, maar niet zo dat je het zou kunnen kolven ofzo.
Ik slik deze meds nu ruim een week, maar merk er nog niet veel van. Over 2,5 week moet ik bloedprikken en over iets van 3,5/4 weken weer terug bij de gyn om te horen of de medicijnen aan slaan.
X Do
Hallo meiden,
Ik ben niet zo druk met schrijven hier, tijdens het eerste deel van mijn cyclus heb ik nooit zoveel spannends te melden :mrgreen:
Alles gaat goed hier hoor, lekker druk met van alles en nog wat!
Het huis is nu een heel eind klaar en de tuin achter is ook al aangelegd.
Ze zijn nu bezig met het aanleggen van de straten en als dat klaar is gaan we aan het voortuintje beginnen!!
Fijn dat het allemaal zo goed gaat met jullie en met Floor en Alyssa, wat een grote meiden alweer zeg!!!
Dominique, ik hoop echt dat de medicijnen helpen en dat je cyclus dadelijk door een wondertje verstoord wordt
Ineke, hoe gaat het met jou?
Liefs,
Hoop
@Hoop wrote:
Dominique, ik hoop echt dat de medicijnen helpen en dat je cyclus dadelijk door een wondertje verstoord wordt
Hier ook meid :-*
Vandaag weer prikjes gehad... zielig! Maar geen last tot nu toe... goed gesprek op mijn werk over uren en dagen en kolven, ikke bijna blij :wink: je moet wat te wensen over houden nietwaar :mrgreen:
ow en de dame is al bijna weer 6 kilo, 61 cm lang.
:-* Annette
Hallo meiden
Hoop wat lekker dat het aardig op schiet met de tuin en het huis.
Annette wat fijn dat ze blijkbaar niet moeilijk doen op je werk over kolven en je aantal uren. Ga je nu minder werken of zo?
Alyssa wordt al een grote meid zeg! Ze zal nu ongeveer 2x zo zwaar zijn als bij de geboorte, en 10 cm langer dan bij de geboorte.
Floor is ook goed gegroeit. Ik ben gister bij het consultatieburo geweest. Ze weegt nu 9300 gr en is 71 cm lang.
Groetjes
Karin
bij de geboorte was ze 3450, laatste weging 5840, dus voor 2x zo zwaar moet ze nog even hard lurken :mrgreen:
Leuk te horen dat Floor ook zo goed groeit!
Zo in eens bedacht ik me een keer gehoord te hebben dat een kindje met 6 maand 2x z’n geboortegewicht moet hebben.
Ze heeft dus nog alle tijd om hard te lurken.
Leuk dat het zo goed gaat!
Ik ben even iets minder op het forum te vinden, want we zitten midden in de verhuizing. Nou ja in ieder geval de troep… nog 1 1/2 week en dan krijgen we de sleutel :dance: :dance:
Anique was ook weer op het cb geweest. Weegt nu 8010 kg en is 68 cm. Net iets onder het gemiddelde…
Liefs Marieke