Februari/Maart 2005 gestopt - nog 2 klussende dames (deel 4)

Annette, ben erg benieuwt of je morgen al iets kan zien op de echo.

Vermoeidheid hoort er bij de eerste maanden. Je hoort vaak dat het huishouden er dan enorm bij in schiet, maar daar kom je ook wel weer overheen. Ik ben nu lang zo moe niet meer als in het begin.

Ik denk dat de periode van boeren ongeveer gelijk over is gegaan met het misselijke gevoel. Bij mij duurde dat tot 16 weken of zo. Lekker vooruitzicht dat je er nog een tijd last van kan hebben he? Ik ken ook iemand die en paar weken korter zwanger is dan ik en die laatst 2 weken in eht ziekenhuis heeft gelegen omdat ze vanaf het begin van de zwangerschap al misselijk is en niks binnen houdt. Dit komt natuurlijk niet veel voor.

Als ik jou was zou ik wel opletten met het gebruik van paracetamol. Volgens mij kan je het toch beter niet gebruiken als je ook zonder zou kunnen. Ik wil niet zeggen dat wat je gister deed verkeerd was, maar ik zou niet te snel voor elk wissewasje een paracetamol nemen.

Groetjes

Karin

He Meiden,

Ik ben vannochtend naar de gyn geweest, eerst een inwendige echo, we hebben het hartje zien kloppen :inlove: ofwel, hij doet ut!

Nu hadden ze alleen ook nog een 2e vruchtzakje gezien, volgende week moeten we terug om te zien of het er ook daadwerkelijk 2 zijn. Is niet echt iest wat in de planing zat, maar goed, als ze beide gezond zijn is het geen probleem natuurlijk.

ik heb nogal keelpijn, oorpijn, misselijk, niet overgeven, koud (vreselijk… vandaag een nieuw dekbed gekocht) en ben een beetje bleekjes, nou ja, het is gezond ziek zijn zeggen we dan maar :wink:

Die cyste is trouwens best groot 898575mm zeg maar, maar ik krijg volgende week toch nog de echoscopie van de bovenbuik, die rontgen van de longen krijg ik niet meer, misschien na de zwangerschhap, want de gyn wil ook geen risico daarmee nemen.

:-* Annette

Geweldig Annette, het hartje zien kloppen…nu wordt het allemaal wel heel werkelijk!!!

En wat spannend of het er twee zijn, ik ben benieuwd!!!

Liefs,

Inge

Wow, ben ik even weg gebeurd er van alles.

Annette wat bijzonder allemaal. :clap: VAN HARTE allebei, of alle 4 mag ik al zeggen? :lol: Wanneer weet je of het er echt 2 zijn? Jullie hebben geen zwangerschap bevorderende middelen genomen? Ooit ergens opgevangen dat die voor meerlingen zorgen namelijk. Hoe dan ook Anette, ben erg blij voor je. Geniet er van!!!

Alles goed met jou Inge, alweer aan het klussen? Geen zorgen dat de overblijvers nog maar zo weinig zijn (zeg ik zowel tegen jou als tegen mezelf). Er zijn nog zovelen buiten dit forum die nog niet zwanger zijn! Onze beurt komt zeker, ook als het niet direct is. Jullie al wel eens lang de huisarts geweest?

Ik mijn eisprong zondagavond gehad, voelde direct mijn borsten daarna. 14e dag alweer dus, NOD maakt dan 29 maart (cyclus gezakt van 30 dagen naar 25, extra vaak een kans dus!). Kun je dat aanpassen Inge?

Gisteravond pas laat thuis en dus zeker niet meer op tijd. Vrijdagochtend voor het laatst kunnen klussen, dat zou effect kunnen hebben als het zaad 3 dagen houdbaar is. Maja, als dat zo zijn was ik wellicht al lang zwanger. Enfin dat weten we 7 april vanuit de gyn.uitslagen. Nu toch ff een beetje mot met mijn vriend. Hij vond dat ik moest gaan het weekend, maar merk aan zijn houding dat hij het me toch kwalijk neemt.

Nu gelukkig vrij vandaag. Want fysiek en emotioneel een beetje een kater van dit weekend ook al was het bijzonder gezellig.

Liefs allemaal, -M

Ehm, ik bedoel 31/3 mijn NOD, altijd 11 dagen na eisprong! :oops:

Fijne avond, :-*

Hey Miki!

Ja goed hè dat Annette zwanger is!!! Ben zo blij voor d’r!!!

En wij komen er ook wel, al duurt het misschien wat langer. Wij zijn nog niet naar de ha geweest. We willen dat wel doen wanneer we in november nog niet in verwachting zijn!

Fijn dat jij een heerlijk weekend hebt gehad en als je eisprong zaterdag is geweest en je hebt vrijdag nog geklust dan is de kans er natuurlijk dat jij de volgende bent!!! Ik :thumbup: :thumbup: voor je en heb je NOD aangepast op de eerste pagina!!! Zitten we 5 dagen uit elkaar!!!

Wij hebben zeker goed ons best gedaan en ik heb tot nu toch nog steeds geen last van mijn borsten dus misschien is mijn eisprong nog niet geweest. Normaal had ik de “PMS” klachten toch wel al gehad. Het kan natuurlijk ook positief zijn want ik heb gelezen dat de PMS klachten weg gaan wanneer je zwanger bent! Maar goed, we moeten niet te veel speculeren…we wachten gewoon af!!!

Fijne avond!

Liefs,

Inge

He meiden,

Miki, ik krijg volgende week nog een echo en dan hopen ze wel te kunnen zien of het er 2 zijn. Ik heb geen zwangerschapbevorderende middelen gebruikt, althans, niet dat ik weet. Mijn man heeft 2 tantes die een 2eiïge tweeling zijn, dus het zit in de familie? Maar eerlijk gezegt lijkt 1 me beter :wink: Maar als het zo is, dan is het zo, mijn man praat inmiddels al in meervoud :? hihihihi

Ik ben stikziek, mannetje heeft vanmiddag nog even een braunoorthermometer gekocht en die gaf 39,3 aan… heb oorpijn, keelpijn en een verstopte neus. Ik vraag me af of je zwanger niet vatbaarder bent, ik ben namelijk echt nooit ziek.

Wel vervelend dat je man je het toch een beetje kwalijk neemt dat je dat weekendje bent weggegaan, zeker als ie eerst vond dat je moest gaan.

Enne bedankt voor de felicitaties :mrgreen: ik hoop echt van harte dat jullie beide ook snel zo’n klein wondertje in je buik mogen aanschouwen :inlove:

ik ga zo even een kippesoepje eten, slik strepsils en heb 1 spuitje otrivin gebruikt voor mijn neus, maar die deed eigenlijk zeer, weet dus niet of ik dat nog een keer ga gebruiken, zou wel mogen volgens de bijsluiter.

Ow ja, Inge bij gingen de PMS klachten weg een dag of 4 voor mijn Nod, normaal zou ik dan ongi zijn worden maar nu dus niet.

Ik ben benieuwd…mijn eisprong zou morgen moeten zijn (bij een cyclus van 31 dagen). Heb tot nu toe nog geen last van mijn borsten en normaal voel ik die meteen na mijn eisprong…dus vanavond nog maar lekker klussen :inlove: !!!

Liefs,

Inge

He dames!

Wat vervelend dat je ziek bent Annette, rustig aan en laat je goed verwennen!!! 2 zou wel heftig maar super gaaf zijn, ben je eigenlijk meteen klaar! Even een tijdje flink in de luiers, maar ook wel een gezellig dolle boel! :smiley: Tweeling zijn lijkt me ook iets zeer bijzonders.

Je had dus wel PMS-klachten na je eisprong maar die ebte weg begrijp ik vlak voor je NOD? Eerst maar beter worden, ben daarna erg benieuwd naar andere signalen van je lijf! Houd je ons op de hoogte? We leven mee!

Inge, mijn eisprong was zondag laat en vrijen vrijdag vroeg, dus denk het niet. Maar geeft niet, probeer even geen haast meer te hebben. :roll:

Zet hem op vanavond he! PMS klachten heb je ook niet vóór je eisprong, enkel daarna. Dus als die nu eens wegblijven of eerder weg gaan (hebben we net geleerd) dan kunnen we weer wat vieren!

Ik ga zo lekker voor de man koken en eens goed bijpraten, ik begrijp hem wel. Ik heb hem ooit laten weten dat ik liever had dat hij thuis bleef toen hij een aanbod voor een tripje tijdens een eisprong kreeg. :wall: Nu dus gegaan om mezelf wat minder op het zwanger worden te focussen. Schijnt dat dat helpt!

Liefs, -M

We moeten gewoon afwachten, helaas duurt dat altijd zo lang.

Je mannetje zal je best begrijpen als je uitlegt dat je er even niet zo mee bezig wil zijn. Het schijnt idd wel invloed te kunnen hebben.

Succes :-*

Liefs,

Inge

jeetje annette, misschien een tweeling… Erg leuk!!

Was gisteren voor de 20 weken echo en ons kindje is helemaal gezond! En we krijgen een MEISJE!! Helemaal blij en verliefd!! Ze is wel iets onder het gemiddelde, maar dat was en ben ik ook altijd geweest. Krijg gewoon een heel lief klein poppetje!!

Liefs Marieke

Hey Marieke!

Leuk zeg een meisje :inlove: en al op de helft!! Wat gaat het hard zeg!!

Fijn om te horen dat alles goed gaat met de kleine!

Liefs,

Inge

Annette, gefeliciteerd met de goede echo! Ik ben benieuwt naar de echo volgende week!

Marieke, leuk een meisje! Die van ons lag met de 20 weken echo ook op bijna alle punten achter. Maar niet heel dramatisch hoor, ze hebben er niet echt wat van gezegt dat het kindje klein is of zo.

Mooi he, zo’n 20 weken echo. Je kan al zoveel aan het kindje zien. Het is helemaal compleet, en het groeit in je buik! Wat een wonder!

Groetjes

Karin

Hoi hoi,

Hoe is het hier???

Hier gaat alles goed, afwachten geblazen weer!!!

Ik heb vandaag een beetje last van ongi krampjes…en als ik dezelfde cyclus heb als de vorige ronde zou vandaag de innesteldag kunnen zijn…dus wie weet. Ik heb nog steeds geen last van “PMS” klachten wat ik ook wel erg vreemd vind. Maar goed ik moet me geen rare dingen in mijn hoofd halen!!!

Hadden jullie ook (de zwangere onder ons dan) ongi-krampjes rond de innesteldag of hebben jullie dat niet zo in de gaten gehouden???

Liefs,

Inge

Ik wist nooit wat ik voelde, ik voelde van alles, en dacht regelmatig dat ik zwanger was. De cyclus dat ik zwanger werd was er een waarbij ik niet veel bij hield. Sowieso wisselde de lengte van mijn cyclus heel erg, waardoor ik ook niet met zekerheid kon zeggen wanneer mijn eisprong was. Ik kan je helaas niet verder helpen.

Nog 2 meiden te gaan, ik hoop dat het wachten voor jullie allebei snel over is.

Ik wens iedereen een goed weekend!

Karin

He Meiden,

over die voorgevoelens, ik dacht juist echt van niet deze maand… enig was dat ik met een week of 4 een paar behoorlijk “moodswings” heb gehad en ik had wel het idee dat ongi eraan kwam, had zelfs al wat krampjes etc. alleen geen ongi, alleen wat oud bloed ook na 4 weken, dat zal wel de innesteling zijn geweest?

Spannend hoor Inge! ier duim ik me suf voor jou en Miki! Ook al was het voor miki best een tijdje terug, bij ons werd er afgelopen maand ook iets minder geklust, normaal netjes om de dag, in feb hebben we met regelmaat een dagje f soms 2 extra overgeslagen :oops: dus het kan misschien wel?

de koorst is gelukkig wel redelijk weg, ben nu al weer voor de 2e keer een paar uur op vandaag, vanochtend 3 uur en nu alweer 2 uur :mrgreen: eigenlijk had ik dit weekend cursus met mijn paard, maar dat heb ik maar afgezegt :frowning:

keelpijn is minder, druk op de oren ook, alleen de verstopte neus, maar dat is iets wat wrs nog wel even aanhoud? Mannetje had net lekker aardbeitjes voor me meegenomen, was heerlijk! :inlove:

strakjes komt er een mevrouw van MvM, moest ochtend urine vangen, maar zou dat nu nog goed zijn? heb het wel afgedekt bewaard, we merken het wel…

Hoi hoi

Het is idd wel lang geleden dat we Miki hebben gezien!! Alles goed met je Miki???

Hier vandaag nog steeds last van ongi pijntjes…maar meer zeurender dan bij ongi, dan zijn het meestal krampen.

Liefs,

Inge

He dames, ik leeeef nog!

Even veel op pad geweest, stappen met een vriendin en andere leuke dingen gedaan. Voel me weer vol in het leven staan. Niet meer op babypauze zeg maar! :stuck_out_tongue:

Klinkt spannend Inge, klinkt bestwel ehm… raak?

Gelukkig iets beter al Annette. Wat lief van je mannetje, aardbeien (met slaaaagroom??) Niet misselijk dus?

Dank je Karin. Ik durf even niet te hopen. Het komt maar als het komt.

Sterkte en veel plezier allemaal. Ik hou me weer even afzijdig, om niet teveel met zwanger worden bezig te zijn.

Liefs, -M

Hey Miki,

Fijn om weer even wat van je te horen.

Ik hoop dat de pijntjes echt een zwangerschap betekenen, maar ik durf er eigenlijk niet meer op te hopen na al die teleurstellingen.

Vandaag zijn de ongi-pijntjes er nog maar nu minder goed te voelen en niet meer continue! We moeten helaas nog zo’n 10 dgn. wachten voordat we het echt zeker weten!

Voor jou draaien mijn duimen ook nog steeds en ik zie je wel weer verschijnen als je er aan toe bent!

Liefs,

Inge :-*