Februari/Maart 2005 gestopt - nog 2 klussende dames (deel 4)

Whow, dat klinkt wel heel erg goed! Een test wordt echt niet zomaar positief hoor, daar moet je wel zwanger voor zijn.

Van harte gefeliciteerd!

Groeten

Karin

Wauw Annette, wat goed zeg!!!

Alvast gefeliciteerd volgens mij zegt een test idd niet zomaar positief!!!

Miki heel veel plezier met skieeen en ik :thumbup: voor je dat je eisprong pas dinsdag is :wink: !

Hier idd weer aan het klussen, we doen hard ons best!!! :inlove:

Fijn weekend!

Liefs,

Inge

Volgens mij ben je echt gewoon zwanger!!! GEFELICITEERD!!!

Liefs Marieke

Annette, ik lees bij de april stoppers dat je vandaag weer positief getest hebt!!!

Bij deze even officieel:

Hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

Geniet ervan!!! Hopelijk volgen Miki en ik je snel!

Liefs,

Inge :-*

He meiden,

dank jullie wel! (Inge, ik lees net je bericht, we waren tegelijk aan het posten hihihi)

vanochtend was de predictor ook positief :inlove: ik had onwijs slecht geslapen jammergenoeg, zenuwen…

vandaag wat boekjes gekocht, tante en ik en mijn kleinkind, ze vonden het geweldig! mijn ouders, schoonouders, broertje, zwager en schoonzus + aanhang zijn nu allemaal op de hoogte, de rest houden we nog even stil, maar dat vond niemand erg.

ow ja, en ik heb een wit mutsje gekocht :mrgreen:

zo, nu ff een klein tukkie doen, want vannacht zo weinig geslapen, anders kom ik de avond niet door en we zouden nog weggaan…

:-* Annette

Geweldig Annette!!!

Weet je al wanneer je ongeveer uitgerekend bent??? Dan pas ik het op de eerste pagina even goed aan!

Liefs,

Inge

He Inge,

volgens de site van predictor op 15 november en zou ik vandaag 6 weken zijn, maar volgens mij rekent KOK weer anders?

wauw een banner op de beginpagina… nu word het helemaal echt… ik heb zelf nog geen banner gemaakt, meer omdat ik het bezoekje met de gyn nog even wil afwachten :wink:

Maar de test vanmorgen was wel positief?

hey meiden,

hier weer even een berichtje van mij dat is een heel tijd geleden schaam schaam,

aller eerst annette van harte gefeliciteerd meid echt super :dance:

hier gaat alles perfekt ook met de kleine gaat alles goed hij groeid als kool gaat echt heel erg hard echt een lekker ventje is het hihi ben zo trots op hem :smiley:

de tijd vliegd echt om gaat zo hard allemaal nog even en dan moet ik alweer an het werk ppppfffff hellemaal geen zin hihi ik had nog 3 en halve week van vorige jaar staan dus die mocht ik erbij opnemen anders had ik nu alweer gemoeten dus dat is wel ff lekker nog eventjes een paar weekjes vrij,

vind het zo moeilijk om straks die kleine achter te laten je bent er nu zo gewend aan maar me moeder gaat oppassen dus hij is in goede handen hihi,

voor de rest gaat alles heel erg goed,

en hoe gaat het allemaal met jullie meiden???

ik ga even ene flesje maken voor me zoontje iedereen een fijne avond nog en tot snel weer,

liefs wendy.

He meiden,

Karin, de test gisterochtend was ook positief :inlove: , had ik al geschreven, heb je misschien overheen gelezen? maakt niet uit :wink:

Wendy, fijn dat alles zo goed gaat meid!!! Idd wel jammer dat je alweer aan het werk moet, ik denk dat ik ook wat vakantie op ga sparen en ik ben dit jaar begonnen met levensloop en spaar elke maand een bedrag zodat ik na een jaar sparen (dan stop ik er weer mee :wink: ) een maand extra zwangerschapsverlof op kan nemen :inlove: dan ben ik 5 en halve maand oid uit de running, lijkt me heerlijk, al vind ik mijn werk en collegas erg leuk!

Oeps :oops: Ik had gezien dat Inge als laatste had gereageerd, nadat ik had gepost. Toen ik gister dus weer keek, keek ik wat er na het laatste berichtje van inge er bij was gekomen, waarbij het mij niet op was gevallen dat Inge voor de 2e keer als laatste had gepost.

Wendy fijn dat het bij jullie allemaal erg goed gaat. Lekker dat je nog wat langer verlof kan nemen, er zijn niet veel werkgevers die er op zitten te wachten dat het personeel 3 weken aan vakantiedagen mee neemt naar het volgende jaar.

Groetjes

Karin

Nogmaals gefeliciteerd!!! Echt heel erg gaaf!!

Liefs Marieke

hoi meiden,

even snel een berichtje van mij (ik hoor het wel als jullie dat niet leuk vinden he???), hier gaat het goed, slaap slecht, tussendoor wakker en moet ik plassen (heb ik normaal nooit, maar denk ik deels door de zenuwen),ow ja en veel darmkrampen, scheten laten helpt wel hahahaha en veeeel boertjes :oops: lijk net een vent, en mijn mannetje is solidair, dus dat is wel lachen, samen boeren :wink:

bedankt Marieke, ikmerknu dat het steeds iets meer tot me door gaat dringen, zo even de gyn bellen…

Hey Annette!

Natuurlijk vinden we dat leuk!!!

En die kwaaltjes bewijzen alleen maar dat je toch echt zwanger bent!!! :dance:

Liefs,

Inge

Ok, dan blijf ik hier lekker meeschrijven :inlove:

ik heb net de gyn gebeld en die 2 rontgen foto’s krijg ik niet, de echo van de onderbuik wel, dat is leuk, ben benieuwd of ze al iets zien, al ga ik daar natuurlijk niet specifiek voor.

Leuk hoor, er zal vast wel iets te zien zijn!!!

Wanneer heb je de echo???

morgen om 8:45 :mrgreen:

ik kom het morgen even vertellen!

Oke, ik ben benieuwd!!!

Liefs,

Inge :-*

Zo alles is weer gedaan voor vanavond!!! Heerlijk weer ff op kok rond neuzen!!

Miki hoe was het skiën??? Heb je het leuk gehad!!! En denk je dat je je eisprong al gehad hebt???

Annette, heb je ook al last van kwaaltjes of valt het allemaal nog mee???

Liefs,

Inge

Hoi Inge,

kwaaltjes… tja, ik had vandaag een lichte hoofdpijn, dus ben na de paardjes eerst maar eens een paracetamolletje gaan slikken en daarn even lekker op bed gaan liggen (mag nu toch :wink: ) heb denk ik een uur of 2 geslapen :oops:

Ik was bij de paardjes vandaag eerder echt moe en zelfs een beetje duizelig, ben zelfs maar even binnen gaan zitten en heb even een kopje thee voor mezelf gemaakt (is het huis van mijn schoonzus en zwager, normaal doe ik dat eigenlijk nooit, maar nu had ik er wel even behoefte aan). Daarna naar huis gereden, viel tegen, denk hoofdzakelijk van de hoofdpijn.

Verder meer last van de boertjes in de trant van moeten kokhalzen, iets minder, maar goed, komt goed en is voor een heel goed doel :inlove: .

Ben ook wel benieuwd hoe het skieën was, lijkt me echt heel leuk, wij wilden het in duitsland ook gaan doen, maar na mijn positieve test toch maar besloten van niet :wink:

Morgen de gyn, gelijk even vragen of ik wat mag hebben voor dat akelige natte hoestje wat ik vorige week heb opgelopen :?