He Inge, Balen meid… rot :evil: :twisted: :evil: ook
Miki, ja, was een inwendige echo, ik heb er eerlijk gezegt nog weinig verstand van hoor, maar het zou idd wel heel goed kunnen dat ze niet de baarmoeder in gaan, lijkt me iets nauw? Maar ik zal het hem de 21e vragen (nog 2 weekjes, gaat best snel…)
Verder hier nog niks, alleen heel rot geslapen, had me gisteravond niet gedouched en ik slaap dan altijd slecht op de een of andere manier, vanochtend eens goed gedaan, ben nu weer helemaal fris
:-* Annette
He Inge, das wel raar… allebei te vroeg! :wall: :thumbdown:
We gaan weer vooruit kijken zoals je ook tegen mij zei. OP NAAR DE VOLGENDE RONDE!
Ik ook slecht geslapen Annette, kon niet in slaap vallen. Mijn vriend is nu naar ziekenhuis zijn aandeel brengen. Brengt toch een beetje onrust.
Rustig wakker worden allebei. Ik ga me vandaag niet gek laten maken ook.
Liefs, M
Ow kijk, dat is idd wel een beetje spannend…
Mijn man wilde dat al doen toen we nog maar naar de HA gingen hihihihi, vind ie geloof ik niet zo’n probleem, alleen hij wil dat ik help :think: weet nog niet of ik dat wel doe hahaha, is toch een beetje vreemd…
Hoe lang duurt het voordat je daar de uitslag van krijgt? Succes en ik :thumbup: :thumbup: hoor !
Hihi Annette, ik heb hem ook geholpen hoor. Iets bijzonder aangetrokken zeg maar. Aanraken beter van niet, ivm vermenging van cellen (jakkie klinkt wel erg plastisch)! :lol:
Mijne vond het ook geen probleem. Het aandeel van de man in “het maken en krijgen van een kindje” is ook zo klein!
Ik duim ook met jou mee. Ben benieuwd wanneer het onze beurt is.
:-* -M
He hoi,
hier de 1e verschijnselen van :twisted: :evil: :twisted: bah! t’is eigenlijk niet meer dan een pietsie (3 druppels?) bruin prut, maar zal vast doorbreken vandaag…
Had er eigenlijk al op gerekend, maar gisteren kreeg ik toch een pietsie hoop.
Miki, het aandeel is wel klein, maar ja, zonder kun je ook niet
Hoop dat die uitslagen goed zijn, dat scheelt weer een hoop!
Hmmm, klinkt inderdaad zo Annette! Inmiddels doorgezet?
Allemaal aan de vroege kant onze :evil: gehad dus?
Achja een lente bevruchting is toch ook veel leuker!
Inge, alles ok met jou?
Ikke mijn dipje voorbij. Voel me oersterk en met leuke dingen bezig.
Onze tijd komt nog dames.
Veel liefs, -M
Hey Miki & Annette,
Hier is alles goed, had ook een beetje een dipje. Waarschijnlijk omdat het gewoon niet meezit allemaal en er zoveel vriendinnen zijn die zwanger zijn of net bevallen zijn. De kast staat inmiddels vol met geboortekaartjes!
Maar zoals jij al zegt Miki, onze tijd komt nog wel!!! We houden moed!!!
Weer een rustige periode hier nu omdat we allemaal weer moeten wachten en eerst klussen natuurlijk!
Liefs,
Inge
He meiden,
hier nog niets doorgezet… snap het niet? dacht dat dit hem wel zou zijn, de krampjes waren er, de prut… nah ja, misschien morgen wel. Wellicht was he me niet eens opgevallen als ik een "normaal"slipje aan had, nu was ik voorbereid, met verband en al hihi (meestal komen ze zo onverwacht dat ik niks bij heb).
Miki, ik wou dat ik me zoals jou voelde, bagger… vanmorgen echt zo pissig geweest, viel een voerbakje van een van de katten (werd om gestoten door het liefste poesje van allemaal), nou,ik ging echt helemaal over de pis… na een tijdje ben ik gaan zitten (buren wakker???), met een glas water, eerst maar eens kalmeren, dit heb ik echt nog nooit gehad, althans, niet meer sinds mijn puberteit was nogal een bitch destijds.
Nu gaat het wel weer, al heb ik wel een vrij snelle hartslag voor mijn doen en kan ik niet rustig blijven zitten, komt wel goed denk ik, PMS?
Inge, kan me je dipje wel een beetje voorstellen, ik heb "gelukkig"nu niet zoveel vriendinnen ed die zwanger zijn, slechts 2, de laatste geboorte kaartjes heb ik pas weer opgeruimd. Vanmiddag mijn belasting papieren weggebracht en dan loop je dus langs een kinderkledingwinkel, een babywinkel… slik, ik krijg het daar nu wel moeilijker mee hoor… ik wil ook!
Ja dat heb ik ook, het wordt steeds moeilijker om blij voor andere te zijn! En het wordt steeds moeilijker om vrolijk langs de babywinkels te lopen. Je vraagt je toch af…zal ik er ooit wat kopen!!!
Rot gevoel is dat!
Maar gelukkig hebben we elkaar hier om het van ons af te schrijven en we weten van elkaar wel wat we bedoelen!!!
Het is fijn om niet de enige te zijn!
Liefs,
Inge :-*
Even roepen dat ik aan jullie denk, maar overdag en avond veel op pad ben!
Soms ook ff dipje. Maar we laten ons niet kennen dames! Er komt weer een nieuwe ronde aan.
Liefs voor allebei, -M
He hoi,
dipje was hier gisteren behoorlijk, zeker nadat mijn man vertelde dat hij van zijn mams had gehoord dat zijn nichtje ook zwanger is.
Nu gaat ie gelukkig weer ok.
Nog steeds geen echte :evil: :twisted: :evil: trouwens, zou ik dan toch weer zo’n rare 2 maand hebben? (alleen weer 3 druppels lichtbruinig heeel weinig)
Hier ook veel weg hoor Miki, er zijn tijden dat ik veel tijd heb om te surfen en forummen, maar ook dagen dat ik dat bijna niet heb. Nog 2 nachtjes slapen, dan gaan we een weekje op vakantie, heerlijk, even aan iets anders denken :mrgreen:
Hey Annette & Miki,
Wat vervelend Annette dat het niet wil doorzetten… :?
En hoe is het met Miki??? Lekker druk???
Hier gaat alles goed. Heel raar maar ik heb het idee dat mijn pil nu pas helemaal uit mijn lijf is. Ik had voor het eerst een cyclus van 28 dagen en een menstuatie van netjes 4 dagen en niet zo heel hevig gelukkig!
Maar goed het wil natuurlijk helemaal niets zeggen!
Ow ja, gisteren is Marlous (Uskyld) bevallen van een zoon (Mathis) Marlous was ook een feb/mrt stopper (meer info bij de mrt mama’s)!!
Marlous en hubbie, gefeliciteerd met jullie zoon, hopelijk mag hij snel met jullie mee naar huis!!
Liefs,
Inge
He wat leuk!!! gefeliciteerd! ik had laatst nog zitten zoeken naar haar, want ik wist dat ze nu ongeveer uitgerekend was, ben wel benieuwd of ze nog ergens een plaatje gaat showen van haar versgeboren babytje :mrgreen:
hier nog steeds geen ongi of iets dergelijks… ik snap hem niet, misschien tijdens de vakantie, neem in elk geval supplies mee
Wat vreemd Annette…weer een lange cyclus waarschijnlijk???
Wel vervelend hoor zo’n schommelende cyclus!!!
Liefs,
Inge
Ha Anette, fffffijne vakantie en dat die :twisted: :twisted: :twisted: maar NIET komt. Het kan wellicht ook op iets anders duiden? :thumbup: voor je!
Kijk Inge, dat gevoel heb ik ook. Cyclus nu korter en meer zoals de gemiddelden bij de meeste vrouwen. Voelt ieder geval goed!
Gister met een collega gepraat waarvan ik het vermoeden had dat ook zij bezig is. En jawel, onze maandelijkse betekenisvolle blikken waren niet om niets. Vervelende is wel dat zij problemen heeft met haar baarmoeder, details ken ik niet. Maar heeft wel te horen gekregen dat er verminderde kans is. Ze blijft sterk en positief en dat vind ik dan weer erg stoer! Ze is ook nog jong, dus ik vertrouw erop.
Fijn weekend, veel liefs van -M
Hallo meiden
Jammer dat deze topic nog steeds bestaat.
Inge, jammer dat je ongesteld bent geworden.
Annette ik heb af en toe nog een beetje gelezen de laatste tijd. Als ik het me goed herinner, viel het bij de gyn wel mee.
Wat naar die onzekerheid nu met die paar druppels bloed. Je denkt vast ook wel dat als je toch neit zwanger bent, dat de ongi dan beter kan gaan doorzetten dan dat je in deze onzekerheid blijft. Ik hoop natuurlijk dat je voorlopig niet meer ongesteld wordt.
Miki, leuk dat je na zo’n lange tijd je hier hebt aangesloten. De meeste zijn in het begin er bij gekomen, uit eindelijk zijn er niet veel meer overgebleven die hier schreven. Ik hoop dat jou beurt snel komt.
Wij hebben nog steeds geen huis, en zitten dus nog in het zomerhuisje. We hebben besloten om voorlopig nog in het huisje te blijven wonen, en na de bevalling te gaan verhuizen. Zo kunnen we rustig een huis gaan zoeken en leven we niet in de onzekerheid waar we wonen als het kindje komt. Nog 2,5 maand en dan ben ik al weer uitgeteld, wat gaat de tijd toch snel!
We hebben telefoon en internet aangevraagd, zodat het hier wat leefbaarder wordt. Telefoon hebben we afgelopen donderdag gekregen en internet krijgen we over 2 weken. Ik bel nu dus nog in. Geen internet is wel heel vervelend, als je dat gewent bent. Ik heb ook geen baan meer, dus had ik ook geen werk waar ik kon internetten.
Ik wens jullie allemaal een fijn weekend
Groeten
Karin
He meiden,
hier ook nog een puter gevonden
nog steeds geen :twisted: :evil: :twisted: dus ja…
het was niet eens druppels bloed hoor karin, maar alleen wat bruinig, en ook niet veel…
verwacht niks, maar ja, toch een beetje hoop…
park is super ligt lekker sneeuw, echt genieten!!!
Hey Karin. Leuk dat je er ook weer even bent…2,5 maand, wat gaat dat snel zeg. Goed dat jullie besloten hebben nog even daar te blijven zodat je rustig kunt bevallen! We zien je vast wel wat vaker als je weer internet hebt!
Hoi hoi Annette. Leuk dat je even post vanaf je vakantie! Hopelijk blijven de :twisted: :twisted: :twisted: weg om een positieve reden!!! Ik kan me voorstellen dat je hoop houdt maar het is makkelijker wanneer je duidelijkheid hebt ik :thumbup: voor je!
Hai Miki. Fijn dat je nog een “lotgenoot” hebt gevonden in je omgeving. Het is altijd fijn wanneer je met iemand kunt praten. Ik hoop echt dat de “verandering” in de cyclus positief is. Ik blijf hoop houden!!!
Liefs,
Inge
Hallo ladies,
Nou… hier al weer aan het klussen hoor. Zondag verwacht ik mijn eisprong, maar ben dan met mijn werk aan het skien (zometeen vertrekken t.m maandag laat!). Moest me er even over heen zetten, maar besloten dat ik niet mijn hele leven op pauze kan zetten tot ik zwanger ben.
Dank je, jij succes met de laatstse lootjes Karin!
Annette, hoe was jouw vakantie? Heeft de :twisted: :twisted: :twisted: doorgezet of heb je leuk nieuws?
Inge, ook alweer aan het klussen? :inlove:
Fijn weekend allemaal! Duimen jullie voor me dat mijn eisprong pas dinsdag is?
Liefs!!! -M
He meiden,
ik heb echt een super vakantie gehad!
grootste reden…
ik had maandag een test gekocht, quick&easy, duitse, zag er goed uit, niet goedkoop in elk geval , dit had ik met name gedaan omdat ik eigenlijk wel een wijntje wilde drinken op vakantie en omdat ik wel met zuslief in de sauna wilde. Dinsdagnacht vol zenuwen geslapen, en om een uur of 7 met een schaaltje naar de plee… vol geplast, stick erin…
hij was positief (niet een dun lijntje, maar een dikke vette streep)…
eigenlijk durf ik niet zo heel erg blij te zijn, ik doe morgen nog een test, predictor, die heb ik nog liggen en dan ga ik maandag toch maar eens bellen met de gyn ivm die longfoto. Die echo wil ik wel, wie weet zien ze al wel wat, zou nu een week of 6 zijn en is de uitgerekende datum (volgens predictor) de verjaardag van mijn zussie :mrgreen:
Nu maar hopen dat die eierstok een beetje meevalt…
veel plezier met skieen Miki!!! en ja, je kan je leven niet op pauze zetten, ik ben ook wel een keer een weekend weg geweest met mijn eisprong, althans, dat dacht ik, want ik snap die van mij niet zo goed