Februari/Maart 2005 gestopt - nog 2 klussende dames (deel 4)

He Inge, dat aan zijkant van je borst heb ik ook elke maand tussen eisprong en NOD. Al direct vanaf stoppen met de pil. Dokter zegt dat je borst onder je oksel begint en dat het typische PMS klachten zijn.

Poekie, wat spannend een nieuw bed, brengt weer een nieuwe dimensie in het vrijen! Ik koop elke maand nieuwe lingerie, iets sexies echt. Maak mezelf een echt kadotje voor hem. Erg knus wel! :drool:

En ja, ook ik altijd misselijk erbij in die spannende periode.

Gewoon blijven komen hoor Marieke. Het is je van harte gegund, wat heftig dat je zoveel hebt moeten doorstaan om hier te komen. Hoop dat je een beetje rust hebt nu. Hoe voel je je? Erg veel kwaaltjes? Misschien kan jij aangeven hoe je de zwangerschap uiteindelijk herkende? Ben zo benieuwd.

Liefs voor allemaal, blij dat ik ergens met mijn gevoel en woorden terecht kan. Heb niemand in mijn directe omgeving met dezelfde situatie. Nu dus wel!

:-*

Hoi hoi,

Ik had nog nooit eerder van PMS gehoord dus ik was er wat over gaan zoeken op internet en ik moet zeggen dat ik er veel van herken bij mezelf.

Die pijn in mijn borsten dan en prikkelbaar (ben niet te genieten tegenover mijn mannetje), minder, of juist meer zin in sex (helaas is het bij mij de laatste tijd MINDER :oops: ). Ik denk dus idd dat het wel is waar ik last van heb. Zou het de vruchtbaarheid beïnvloeden???

Liefs,

Inge

@Miki wrote:

Liefs voor allemaal, blij dat ik ergens met mijn gevoel en woorden terecht kan. Heb niemand in mijn directe omgeving met dezelfde situatie. Nu dus wel!

Fijn is dat hè, ik vind het erg prettig zeker nu het al wat langer duurt!

Liefs,

Inge

Geen zorgen Inge! PMS staat voor pre menstrueel syndroom (lees zwaarde klachten richting ongesteldheid). Heel vrouwlijk en niet schadelijk (Vitamine E schijnt te helpen, kom ik nog op terug)! Wel zei mijn arts dat een zwangerschap mij ook best zwaar kan gaan vallen. Vrouwen met zware PMS hebben vaak een wat zwaardere zwangerschap. NOU EN, KOM MAAR HIER!!! :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: Hoeft overigens niet. PMS komt in vele vormen. Mijn zus heeft het niet zo zeer lichamelijk als wel geestelijk (heftige uitschieters). Bij mij meer lichamelijk (bosten, krampen, misselijkheid en intenser gevoel).

En jazeker fijn… hoef ik mijn vriend ook niet meer zo te bestoken met dingen die ik me afvraag. Echt veel kan hij daar niet mee. Aanstaande maandag trouwens zijn eerste echt stap: zaad afleveren in het ziekenhuis, en over exact 1 maand nog 1x. Dag daarna afspraak voor de eerste uitslagen. => 7 april! <= :pray: Hopen dat we dan al in blijde verwachting zijn. Ik voel niet echt iets ander, maar wie weet.

Wat voelen jullie???

zwaai zwaai

P.s. ik zie jullie ook bij de dames van april '05. Is het een aanrader om daar mee te schrijven? Krijg het dan wel druk, want zit online op meerdere plekken. Jullie ook volgens mij! :wink:

Dank je wel Miki!!

Ik voel ook nog niets anders dan anders, maar ik hoor vaker dat je niet persee duidelijke klachten hoeft te hebben. Je weet het toch nooit van te voren. Ik heb al zo vaak gedacht dat ik zwanger was…zere borsten, moe enz. (blijkt nu dus PMS te kunnen zijn, ik heb overigens wel last van stemmingswisselingen :cry: kan soms zo lomp doen zonder dat het eigenlijk mijn bedoeling is.

Spannend voor je mannetje! Succes!!!

Ik schrijf hier en bij november/december stopper (omdat ik toen na mijn pauze van 3 maanden weer ben begonnen) en bij de febr/mrt 2006 stoppers schrijf ik mee, gewoon voor de gezelligheid!

Verder reageer ik op verschillende berichten in de huiskamer en meestal wanneer er een kleintje bij is bij de 9 maanden mama’s!

Liefs,

Inge

Kijk, maar dan weet je nu ook dat het heel normaal is om je zo te voelen!

Mag ik vragen waarom jullie destijds even zijn gestopt met “raakschieten”? Ik dus 2 maanden, vanwege een baanwissel.

Wij vanwege onze nieuwbouw woning die rond augustus/september a.s. opgeleverd wordt. Ik wilde er zeker van zijn dat ik niet met een hele dikke buik zou lopen of bijna moest bevallen wanneer we aan het verhuizen zijn.

Ik wissel 1 april van baan, maar daarvoor ga ik niet stoppen met “raakschieten” ze mogen je daarom toch niet ontslaan.

Liefs,

Inge

Zo zie je maar, voor iedereen is dat anders. Toen wij een huis kochten zijn we begonnen zonder pil, ondanks de 5 maanden grote verbouwing! Maar spookte wel eens door het hoofd: “hoe kan ik in deze situatie zwanger zijn?”

Ontslaan zeker niet, maar het voelde bij mij van binnen niet goed mezelf te verbinden aan een zware functie en bij wijze van al zwanger te zijn bij het tekenen van het contract. Nu kan het me NIETS meer schelen. Heh heh.

Hoe vind je mijn nieuwe plaatje? :smiley:

Doei van een hypere M! Weer teveel koffie, eigenlijk niet goed nu.

Hey Miki,

Leuke avater idd, springt er helemaal uit!!!

Ik heb al getekend, begin 3 april dus mocht ik zwanger zijn nu, wist ik het nog niet toen ik tekende! hihi

Liefs,

Inge

Nou… wat niet weet, wat niet deert hoor Inge. :lol:

Ik ga aan de kaasfondue en witte wijn. Fijne avond en weekend!!!

Liefs, -M

Jij ook fijne avond en fijn weekend!

Smakelijk!

Liefs,

Inge :-*

Gos wat was het hier gezellig vanmiddag, heb ik weer gemist :wink:

ik schrijf mee bij april omdat ik in maart ben gestopt, maar voor mijn idee pas in april echt begonnen ben, na de pilstop hebben we niks gebruikt oid, maar meer het idee van mijn lijf moet nog even wennen aan de hormoonloze toestand.

Ik vind het trouwens heerlijk om hier van me af te schrijven, je zit toch allemaal in het zelfde schuitje, allemaal mama willen worden, of al mama zijn natuurlijk :wink:

Verder schrijf ik afentoe wat bij zwanger worden of wanneer zwanger worden langer duurt, anders word het mij echt teveel (heb ook nog een paar paarden email lijsten waar ik lekker actief mee ben en tussendoor nog klussen :mrgreen:

Wij hebben trouwens wel besloten om na mijn ongi even niet te klussen tot de 21e om er zeker van te zijn dat ik voor die 2 röntgen foto’s niet zwanger ben, de kans is erg miniem, met name omdat ik denk dat ik dan mijn ei nog niet gehad.

leuke avater trouwens Miki! wel toepasselijk :mrgreen:

Ennn we hebben nieuwe matrassen (boxsping viel een beetje tegen), hartstikke gaaf, met elec.verstelbare lattenbodems, hartstikke luxe :inlove: over 3-5 weken worden ze bezorgd en dan is het weg met dat warme klotsende waterbed :mrgreen:

zo nu weekend, onwijs druk, dus heb wrs weinig tijd voor hier, fijn weekend!!

:-* Annette

Voel me ongesteld worden, acute kramp en borsten worden zachter weer. Wellicht dat mijn lijf toch de 11e dag na eisprong aanhoud dus, ondanks erg vroege eisprong.

zucht

He Miki,

ik heb hier hetzelfde voor mijn gevoel, maar ja, ik heb het al zo vaak verkeerd gevoeld… even afwachten…

balen… :frowning:

Nou… het heeft doorgezet bij mij. Werd ermee wakker zeg maar. Was ook wel te verwachten na zoveel kramp gisteren. Toen even tranen, nu niet meer. Heeft geen zin.

Ook wel op een rot tijdstip, alhoewel beter nu dan op 't werk, maar vooral qua volgende eisprong. Die komt nu in het weekendje weg dat mijn werk georganiseerd heeft… Denk dat ik me ziekmeld. Kweet ook nie. Bleh, zien wel efkes.

Ik duim nog ff voor jullie meiden!

Liefs, M.

He Miki,

da’s wel balen, de tranen kan ik me wel voorstellen, maar gewoon beter lekker denken aan de nieuwe ronde!

Ik denk dat ik niet zwanger ben, ik neem aan dat als ik dat wel was, dan had die gyn vast wel iest gezien met die inwendige echo zou het niet?

Hier nog geen :twisted: :evil: :twisted: trouwens, maar goed, ik krijg ook heel vaak het gevoel dat mijn lichaam een beetje van slag is, ben ook heel benieuwd wat er uit die bloedtest komt, maar dat duurt nog meer als 2 weken voor ik dat weet.

Hoi dames,

Ben er weinig geweest van het weekend, zaterdag een verjaardag en vandaag ook! Dus veel weggeweest!

Ik heb sinds een uurtje of twee ook het gevoel dat mijn ongi gaat komen. Maar tot nu toe nog niets doorgezet!

Ik hoop dat het gevoel niet juist is hoor! pfff. Het zou ook te vroeg zijn voor mijn doen. Normaal kan ik er de klok op gelijk zetten dat het met 31 dagen komt! Dus als het vandaag doorzet heb ik ineens een cyclus van 28 dagen :? .

Maar goed, ik houd jullie op de hoogte natuurlijk.

Miki, balen dat ze bij jou wel zijn doorgezet! Wanneer verwacht je dat je NOD zal zijn de volgende ronde??? Dan pas ik het aan in het lijstje op de 1e pagina.

En Annette, bij jou nog niets???

Liefs,

Inge

Even volhouden dan Inge! Bij mij was mijn cyclus na 12 maanden constant 30 dagen nu dus ineens 25. Een voor mijn doen erg vroege eisprong zie ik als de oorzaak, ben benieuwd wat de gyn. daar van zegt.

Mijn volgende NOD zet ik wel maar weel op 30 dagen: 5 april (na dagen voor uitslagen in ziekenhuis!).

Is jou echo inwendig geweest dan Annette? Volgens mij gaat ze de baarmoeder niet in en valt er dan niets te zien. Uitwendig (over de buik) lijkt het me ook te snel, aangezien het evt. bevruchte eitje dan nog onderweg was naar de baarmoeder. Maar wie weet! Opschrijven zulke vragen!

Lekker slapen allebei strakkies. Ik voel me stukken beter, lekker opgeruimd en erg veel lol gehad saampies.

Veel liefs, -M

Ik heb het aangepast voor je Miki!

Hier nog steeds niets te bekennen…we wachten rustig af, meer kunnen we toch niet doen!

Liefs,

Inge

Nou dat wachten hoefde dus niet lang…

De :evil: :evil: :evil: zijn er AL!

Op naar de volgende ronde maar weer!

Liefs,

Inge