Februari/Maart 2005 gestopt - nog 2 klussende dames (deel 4)

Dank Inge, das lief! Doet me goed…

Zit wel in een rare dag, vanochtend de zus van mijn vriend getroost. Zij heeft niet al te lang geleden een abortus gepleegd, omdat het niet goed voelde (ook al is ze 38!). Geen comentaar maar even

En net een baby ontmoet van vrienden, 2 weken oud. Cute!!! Ook erg mooi om te zien hoe zij op de kleine reageren, het zijn geen typische ouders. Hun frisse kijk raakte me (en ons) echt.

Doe je even mee aan andere dingen denken? Dan gaan de komende 10 dagen des te sneller!

Hoe gaat het op je werk? :lol: :lol: :lol:

:wink:

Liefs en een knuf, -M

Hoi hoi

Ja op het werk pfff even afzien…nog vier dagen (ma, di, do en vr.) en dan houdt het op bij deze baas en begin ik 3 april bij mijn nieuwe baas.

En ik wil ook wel 10 dagen ergens anders mee bezig zijn. Alleen krijg ik telkens zoveel tekenen van mijn lichaam (grrrr je weet niet eens wat het inhoud, je lichaam kan je zo goed voor de gek houden)! Heb nog steeds geen last van PMS klachten (alleen doet mijn linker borst een heel klein beetje zeer)!

Enne hoe gaat het met jou verder, je werk, vriend???!!!

Liefs,

Inge

Heya…

Ah dus vanaf vandaag gezien nog maar 2 dagen! Succes met de laatste lootjes. Zin in het nieuwe werk?

Ikke vandaag ff thuis gebeleven, voelde me niet goed. Gisteren helemaal draaierig. Nu gaat het wel weer.

Ja die tekenen van ons lijf zijn lastig te negeren. Bij mij heftige PMS, allebei de borsten vol met harde bobbels. Bij een omhelsing zak ik door de grond van de pijn. :think: Blijft het vreemd vinden, althans kan er niet aan wennen.

Zo lekker koken voor mijn vriend. Kalkoen met noodles, zoetzure saus en chinese groenten! :stuck_out_tongue:

Liefs en tot later, -M

Hey

Ja ik heb zeker zin in om bij mijn nieuwe baas te beginnen. Lijkt me erg leuk!!!

Hier niet echt last van “PMS” linkerborst doet zeer maar rechts amper. Normaal doen ze allebei zo pijn dat idd een omhelsing al te kan zijn.

Heb nu al een paar dagen een zeurend gevoel in mijn buik en door al die dingen begin ik mezelf geloof ik een beetje gek te maken :?

Maar goed, nog 9 dagen…en dan zien we wel!!

Voor jou komt het wel erg in de buurt…wat denk je zelf deze ronde???

Liefs,

Inge

Ow wat spannend Inge, als het anders voelt dan is het ook anders. Toch? Maja, zeker weten nog ff lastig.

Hier geen geloof deze ronde, te ver van de eisprong geklust. Maar goed, de borsten zijn nu weer erger dan anders. Dat is wel de les van afgelopen jaar, je lijf geeft elke maand andere mate van signalen af. Conclusies hieraan trekken heeft dus geen zin. MAAR HET BLIJFT LASTIG! :roll:

Vrijdag verwacht ik mijn NOD uiterlijk, maar zoals ik me nu voel denk ik wel donderdag.

:-*

Zou jammer zijn!!! Maar goed, de volgende ronde hebben jullie rond je ei wel tijd waarschijnlijk hihi…

Liep jij nou al bij een gyn.?

Die PMS klachten zijn idd erg vervelend. Het lijkt zo op een zwangerschap (weet ik alleen van lezen)! Dat is wel rot!

Ik ben nu niet meer weg te slaan op het forum, gewoon omdat ik er zo naar uit kijk om zwanger te zijn!

En mocht ik zwanger zijn…ik blijf gezellig kletsen hier hoor!!!

Liefs,

Inge :-*

He meiden,

Inge je hebt gelijk hoor, PMS klachten lijken op zwangerschapsklachten, ik kan er helaas ook wenig anders van maken.

Ik duim dat het deze maand raak is voor jullie!

Miki ik wilde ook wat minder forummen, maar mij lukte het echt niet helaas.

Inge ik las dat je een nieuwe baan gaat beginnen, leuk! ga je ook echt wat anders doen? of alleen een andere baas voor zo’n beetje hetzelfde werk? Zie je er niet tegenop om je nieuwe baas straks te moeten vertellen dat je zwangerbent? Wij hebben bewust gewacht met echt klussen tot ik een vast contract had… stout eigenlijk, maar het speelde toch mee.

Ik heb vanaaf zo onwijs lekker gegeten… kan er nog over door dromen, aardappelpuree, doperwtjes en speklapjes, ik had hier hier gisteren van gedroomd hahahaha en manlief was zo lief om het vanavond voor me te maken, hij houd helemaal niet van aardappels en groenten :wink: Ik kan nu veel meer van mijn hapje genieten, snoep gewoon overdag eigenlijk niet(alleen fruit), dus eigenlijk is die zwangerschap wel heel goed voor me.

Morgenochtend de echo, ik ga stiekum om een foto vragen, ben benieuwd of ik die krijg, zo ja, probeer ik hem hier ook even te laten zien.

Inderdaad, volgende ronde kunnen we er weer voor gaan! :dance:

Ja we lopen bij de gyn, ik wil liever vroeg weten dat er wat is dan laat. Mijn vriend al 37 en ik 30. Al 1e testen gedaan, bij mij uitstrijkje + bloed, hij 2x sperma afleveren. Vrijdag 7 april de uitslag! Maakt het wel “echt” allemaal. :oops:

Je klinkt al best zeker, ik hoop het voor je. Deze keer raak, dan zijn de februari 2005 echt bijna allemaal zwanger of al moeder. :thumbup:

Ik lees ook overal (niet op forum) dat je tepels al snel donkerder worden als je zwanger bent. Ik check dat dus vaak, kan het nie helpen. Iemand die dit leest en zwanger is: klopt dit???

Kus!

Hey Annette!!

Ik blijf hetzelfde soort werk doen. Alleen nu werk ik bij een groothandel in airconditioning en zometeen ga ik de gezondheidszorg in. Dus wat dat betreft wel heel anders. Ik zie er niet tegenop om daar te moeten vertellen dat ik zwanger ben. Het is daar wat dat betreft erg goed geregeld en ze mogen me om die reden toch niet ontslaan!!!

Fijn dat het met jou goed gaat! Ben benieuwd naar je echo maandag!!! SUCCES!!

Enne wat lief van je mannetje!!!

Liefs,

Inge

Hoi Miki,

mijn tepels zijn nog net zo roze als 7 weken geleden… helaas, ik had graag donkere gehad :wink: vind ik mooier, maar goed, volgens manlief is het wel wat gegroeid, maar dat zie ik zelf eigenlijk niet.

:-* Annette

Ha, we posten tegelijk Annette! Het lukt mij ook niet hoor, minder hier komen. Ik zeg het vooral heel vaak hardop: niet teveel mee bezig zijn M. :hand: :smiley:

Succes morgen, zijn heel benieuwd. Foto regelen inderdaad!

Liefs!

He Inge,

ik ben ook van het bedrijfsleven naar de gezondheidszorg gegaan en het bevalt me echt super! ik heb een geweldige baas en ik ga ook deze week al vertellen dat ik zwanger ben, dat durf ik hier zeker wel aan, bij mijn vorige baas zeker niet…

We zullen toch af moeten wachten.

En zeker ben ik absoluut niet, het is meer hoop wat ik heb!!!

Was het maar vast 5 april!!!

Liefs,

Inge

Spannend wel…Annette, aan je baas vertellen dat je zwanger bent.

Hoe lang werk je daar nu?

ik werk er nu 2 jaar, en volgens mijn baas naar volle tevredenheid :smiley:

ben wel benieuwd hoe hij reageeert, al denk ik dat ie het wel leuk voor me vind, gaat me vast missen :wink:

Volgens mij zijn mijn tepels pas later gaan verkleuren. Ik denk dat het enige waar ik last van had in het begin zere borsten zijn. Rond mijn NOD begon ik met het dragen van een sportbh omdat mijn beugelbh’s echt niet lekker zaten, en de sportbh mijn borsten goed op z’n plek hielden. Toen ik 6 weken zwanger was heb ik getest, en toen liep ik al een kleine week met een sportbh aan.

Mijn borsten zijn sindsdien altijd gevoeliger dan voor ik zwanger was. Ook nu is knuffelen nog steeds niet even prettig voor mijn borsten.

Annette ik ben benieuwt naar je echo morgen. Hoe gaat zo’n echo eigelijk in z’n werk? Je krijgt een inwendige echo toch? Gaan ze dan met een soort camera naar binnen?

Inge, leuk om aan een nieuwe baan te beginnen. Je gaat dus de gezondheidszorg in, maar wat voor baan krijg je nou precies?

Miki, spannend hoor nog een paar dagen, al verwacht je er zelf niet veel van. Misschien neemt de uitslag volgende week wel een druk van jullie af waardoor het de volgende ronde wel raak is. Het zou mij namelijk ook niet verbazen dat toen Annette en haar man besloten hadden om medische hulp in te schakelen, zij daardoor een bepaalde rust kregen waardoor het afgelopen ronde wel raak was.

Ik heb ook wel eens gehoord dat er mensen zijn die onderzoeken krijgen waarbij alle uitslagen goed zijn, maar ze toch niet zwanger worden. Dan besluiten ze om een kindje te adopteren. Daardoor krijgen ze zoveel (geestelijke)rust, dat ze dan in eens wel zwanger worden.

Hier gaat alles nog steeds goed, vanmorgen nog op controle bij de verloskundige geweest. Het kindje groeit netjes volgens het boekje.

Groeten

Karin

Hey Karin,

Leuk je weer eens te zien.

Ik ga 24 uur werken als receptioniste/telefoniste bij het regionaal centrum ouderen. en 12 uur op het sercretariaat aldaar.

Vandaag zijn mijn borsten wat minder gevoelig maar wel gespannen!!! Ben benieuwd hoor. Nog 8 dagen!

Liefs,

Inge

Dank je voor de info Karin, dat scheelt mij weer een hoop “tepelkijken”. :stuck_out_tongue: Hoeveelste week zit jij? Gaat alles goed? Hoe snel waren jullie zwanger?

Ja ik denk ook dat er meer rust komt door te weten dat je er alles aan doet om uit te zoeken wat je kansen zijn. Voor mij werkt dat zeker zo althans. Vooralsnog vind ik zwanger worden nog heel abstract en ongelooflijk. Zinkt het bij jou een beetje in nu je het eenmaal bent?

Zeker spannend Inge! Mijn borsten even gevoelig en huid staat strak, ze voelen opgezwollen. Aangezien ik altijd kleine borsten heb (gehad) vind ik het helemaal geen erg gevoel, zeer vrouwlijk!

En Annette, al bij de echo geweest???

Liefs & grtjs, -M

Hey Miki,

Het is idd erg spannend. Vreemd eigenlijk. Ik vind het nu spannender dan anders, omdat ik me nu zo anders voel dan in de andere rondes!

Ik hoop idd dat ik op mijn intuitie kan vertrouwen, je weet het maar nooit !

Liefs,

Inge

He meiden,

zo de echo is weer voorbij, de 19e april mag ik weer :inlove:

Het is er “maar” een, maar dat vind ik helemaal niet zo erg eigenlijk, hij doet het en is nu 13,3mm lang. Ik heb 2 fototjes meegekregen, die ga ik vanmiddag even proberen in te scannen.

Ook heeft ze nu het hartje heeeel even laten horen, dat is wel heel speciaal hoor…

Karin, een inwendige echo, misschien hebben ze zo’n ding ook bij de vk? Het is zeg maar een lange dunne stok met een cameraatje erop, daarmee gaan ze vaginaal naar binnen. Ze hebben ook nu de cyste weer opgemeten, de gyn denkt niet dat ie kwaadaardig is, maar dat kan natuurlijk alleen maar met zekerheid worden gezegt als er een patholoog naar heeft gekeken en opereren tijdens een zwangerschap doen ze liever niet.

Inge, ik hoop echt dat je gevoelens je niet in de steek laten en het deze maand raak is voor jullie! Geld natuurlijk ook voor Miki, wel zo gezellig als iedereen van feb/mrt gewoon zwanger is of al een kindje heeft, want inmiddels zijn er toch ook al wel aardig wat geboren :dance: