Februari/Maart 2005 gestopt - nog 2 klussende dames (deel 4)

Hallo

Mijn man heeft een laptop met een draadloosnetwerkkaart. Nu zijn er een hoop mensen die thuis draadloos netwerk hebben, en het netwerk niet goed afgeschermd hebben. Daardoor kan ik nu bij mensen op het netwerk komen en even mijn mail checken en zo.



Annette stort hier je hart maar uit hoor. Ik schaam me als ik jou verhaal zo lees. Ik heb namelijk ook wel eens gejankt als ik ongesteld werd, en dat terwijl ik er maar een halfjaar op heb hoeven wachten, en jij al langer bezig bent. Ik dacht namelijk ook dat ik zo zwanger zou worden. Jij ben gelukkig iets realistischer begonnen en wist dat het nog wel eens een tijdje kan duren. Al hoop je natuurlijk wel dat het snel raak is.

Gewoon volhouden he? Jou beurt komt nog wel, dat weet ik zeker!



Marieke, lekker dat je je kindje al gevoeld heb. Ik was 20 weken toen ik het pas voor de 1e keer voelde.



Hier gaat alles nog steeds goed. Ik was gister bij de vk. Ze zei dat het kindje enorm hard gegroeit is de laatste tijd. Ik helemaal blij!

Ik had mezelf al een tijdje niet in de spiegel gezien, wel mijn hoofd m aar verder niet.

Ik vertelde vorige week aan een collega dat ze zo’n slechte douche hadden bij de vriendin waarbij ik logeerde. Zij zei toen: Oh je mag ook wel een keertje bij mij onder de douche, of in bad. Donderdag ben ik daar in bad geweest. Ze hebben in hun badkamer een hele grote spiegel, toen zag ik mijn hele lichaam. Ik stond echt versteld van mijn buik. Ik heb neit zo heel erg door dat ie groeit, omdat ik mijn buik elke dag wel zie als ik naar beneden kijk. Ik vond het toch wel confronterend om mijn buik zo in eens te zien. Ik vond toen wel dat mijn man wel wat trotser op mij en mijn buik mag zijn.



Ik ga weer even verder surfen en boodschappen doen.



Prettig weekend



Karin

He Karin,

je hoeft je echt niet te schamen hoor! nergens voor nodig, zo afentoe heb ik nou eenmaal een mindere dag en dat is niet erg.

wat lekker dat je even kon douchen bij je collega en dan heerlijk die confrontatie met je buik :-))

dat draadloos i’net is idd wel lekker om even een beetje te “pikken” bij de buren hihihi



heb vanochtend lekker gereden met mijn paardje en toen ik thuis kwam had manlief de router aangesloten en nu kan ik dus internetten op de pc :mrgreen: mijn laptop is gefikst en die komt volgende week zaterdag terug :dance: kan ik weer helemaal los gaan hihihi

groetjes Annette

He Hoi,

wat is het hier rustig, iedereen aan het genieten van de regen?



hier gaat alles ok, ik zit nu ruim halverwege mijn cyclus (als ik tenminste uit kan gaan van mijn 2 laatste??) en we zijn al weer een tijdje fijn aan de klus. Volgende week woensdag is de afspraak bij de gyn daar heb ik steeds meer “zin” in.



Gisteravond zijn we heel lekker uiteten geweest, we vierden ons 10jarig bestaan :inlove:



Mijn moeder is van de met spoed opgenomen geweest in het ziekenhuis, ze had buikgiep, maar in combi met de bestralingen had ze erg weinig weerstand, dus dat hakte er behoorlijk in. Wrs mag ze morgen weer naar huis, dus dat is wel heel fijn. Vanavond komt mijn zusje met haar vriendje en mijn paps lekker fondueën, was ik helemaal vergeten boodschappen voor te doen hahaha, nou dat is een gedoe dan hoor, maar al met al heb ik 6 verschillende hapjes weten te arrangeren, dus daar doen ze het maar mee (samen met het stokbrood met kruiden boter (jammm) ) :wink:

:-* Annette

Hey Annette,



Wat naar dat je moeder in het ziekenhuis ligt…heel veel sterkte hopelijk is ze snel weer thuis.



Hier is het idd rustig…hier zitten we ook weer in de klusperiode…ben er op het moment niet zo mee bezig ik heb jammer genoeg wat andere dingen aan mijn hoofd. Komt wel weer goed.



Veel plezier nog met klussen en succes woensdag!



Kus.

Inge

Hey Annette,



Hoe is het? Alles goed met je moeder?

Hoe was het bij de gyn. (Dat was toch vandaag?)!



Hoop snel wat van je te horen, het is zo stil hier!



Liefs,

Inge

Hoi inge,

nee de gyn is pas vlgende week :mrgreen:



met mijn moeder… ze wel uit het ziekenhuis, maar had weer hetzelfde, ze behandelen haar nu eerst 2dgn thuis en als ze dan op knapt is het goed. Even afwachten nog, het gaat wel iets beter.

Ik hoop echt dat ze nu bergopwaarts gaat, ze had ze erg verheugd op een vakantie samen met mijn paps in mei, maar dan moet ze natuurlijk wel een beetje goed op conditie zijn (niet dat ze een marathon moet kunnen lopen, maar weer lekker in het vel bedoel ik).



Volgens mij zijn hier de nuttige klusdagen voorbij… ik heb het idee dat ik de laatste maanden steeds beter de “onderdelen” van mijn cyclus begin te herkennen,daar ben ik wel heel blij mee, nu maar hopen dat ik gelijk heb, dan zou ik over een ci 14 dgn weer ongi worden, althans, volgens mij was het vorige maand zo…

:-* Annette

Ow hahaha een weekje vergist…nog ff geduld dus…



Hier zijn de klusdagen ook wel weer voorbij…en zoals ik al zei ben ik er door omstandigheden niet erg mee bezig geweest, misschien wel goed.



Over 13 dagen ongeveer zullen we het weten…er breekt weer een spannende tijd aan!!



Beterschap voor je moeder!!



Liefs,

Inge

He Inge,

er niet zo erg mee bezig zijn kan best goed zijn, volgens mij werd Karin ook in zo’n maand zwanger :wink:



ik denk dta ik nog iets langer als jou moet wachten, onze ongi dag was gelijk, maar ach, ik wete het vaak toch niet hihihi en dan denk ik het te weten en zit er helemaal naast, ik wacht af, en we klussen gewoon om de dag door :mrgreen:

:-* Annette

Hallo meiden

Ik leef nog steeds. We wonen nog steeds in het zomerhuisje. We hebben nog geen huis gevonden, maar we hebben wel 2 huizen gezien die ons wel wat lijken. Een van de twee hebben we maandag bezichtigd, en dinsdag gaan we het andere huis bekijken. Ik denk dat ew misschien wel een bod gaan doen op een van de twee huizen. Ik begin het toch wel een beetje benauwt te krijgen in dat huisje. Voor nu gaat het wel in het huisje, maar ik wil daar echt niet wonen met de kleine. En eigelijk wil ik ook niet de bevalling direct achter de verhuizing aan hebben. Ik zou morgen wel willen verhuizen zodat ik nog mooi tijd heb om te wennen en de babykamer in te richten.



Met mij en de baby gaat het nog steeds goed. Vandaag ben ik met mijn moeder wezen shoppen en een aantal positiekleren er bij gekregen van haar, echt super!



Hier is het zo te lezen nog erg rustig, behalve Annettes moeder. Ik hoop voor je dat ze een beetje op knapt om toch even lekker er tussen uit te kunnen gaan in mei.



Ik ben inderdaad ook zwanger geworden in een periode waarin we druk waren met andere dingne. Ik denk dat ik zwanger ben geworden in een periode van 1x per week of 1,5x per week. Niet echt een drukke klusperiode dus.



Groetjes

Karin

He hoi,

lekker rustig hier weer :wink:



Karin, waren die huisjes nog wat? al iets besloten… kan me voorstellen dat je niet met een kleine wilt verhuizen, maar zag aan je banner dat je nog maar 3 maandjes hoeft, en die gaan best snel denk ik :wink:



mijn mams is vandaag weer thuis gekomen en is nu al een paar dagen van het infuus af, ik denk dat de kans dat het thuis beter gaat deze alleen daarom al veel groter is, morgen gaan we haar even een bezoekje brengen.



nog 2 nachtjes slapen en dan naar de gyn, best spannend, ben toch best wel een beetje zenuwachtig, niet mega gelukkig, maar toch. Ben eigenlijklijk nog nooit bij een gyn geweest hihihi

:-* Annette

Hallo meiden,



Wij zijn ook gestopt sinds feb. '05 en inmiddels bezig bij gynaecoloog. Ikke 30, mijn liefje 37. Gezien dat we gezond zijn, gaf zij aan dat er nog geen sprake is van subfertiliteit.



Hier dus nog 3 anderen aan het klussen en al 11 zwanger? Van harte in dat geval!



Wie heeft er nog meer zoveel lichamelijk reacties tussen de eisprong en menstruatie? Mijn tepels en borsten zijn elke maand weer zwaar opgezet, gevoelig (pijnlijk!), met voelbare bobbeltjes. Moment van menstruatie draait mijn baarmoeder zich om, wordt ik standaard misselijk en zijn de borsten weer rustig. Erg verwarrend zeg maar!



Eisprong vanaf begin gehad. Cyclus 30 dagen, eisprong 10 maanden rond de 19e. Nu terugkruipend naar, voor mijn gevoel, normale waarden: eerste 17e dag, laatste keer 14e!



Ben benieuwd naar jullie belevenissen en herkenning.



Groetjes, Miki (mijn alias 8))

Hoi Miki, Welkom hier!!!



Wij proberen het nog steeds gewoon zonder gyn. ed. maar wanneer het over een paar maanden niet gelukt is gaan we toch zeker wel onderzoeken starten.



Ik ben 24 en mijn man is 26! Rond mijn mensturatie heb ik ook altijd last van mijn borsten en tepels en een zeurend gevoel in mijn onderbuik. Het is idd erg verwarrend!



Heel veel succes zijn we in ieder geval niet meer met z’n tweeen hier!!



Liefs,

Inge

He Miki,

Wat jij schrijft van je eisprong tot je menstruatie, de gevoelige borsten etc, ik herken dat deel wel sinds de afgelopen 4 cyclussen.

Ben behoorlijk onregelmatig ongi en heb daarom ook de gyn ingeschakeld, morgen hebben we een afspraak, dus dan hoor ik meer hoop ik.

Ik ben trouwens 28 en mijn man word as zaterdag 30.



Ik vind het trouwens wel vreemd dat je gyn zegt dat er bij jullie niets mis kan zijn omdat je beide gezond bent? Mijn huisarts heeft mij juist verteld dat stellen boven de 30 reeds na een half jaar naar de gyn mogen voor onderzoeken.



Wat Inge zei, toch wel een beetje leuk dat we nu niet meer met zijn 2tjes zijn :wink:

veel succes!

:-* Annette

he miki, welkom!



Annette, heel veel succes bij de gyn morgen! Hoop echt dat die je verder kan helpen!!



Karin, ik hoop dat jullie snel een huisje kunnen vinden!



Hier alles nog goed, wel erg moe.



Liefs Marieke

@ Inge: een vrouwen lichaam is toch ook wel iets zeer bijzonders. Sinds ik geen pil meer gebruik, voel ik mij meer vrouw dan ooit! Jij dan?



@ Poekie: succes morgen. Is even gek, maar mij heeft het gerustgesteld. Ik gebruik al 12 maanden ClearBlue stripjes. DUUR! :shock: Daar mag ik mee stoppen, omdat ik aangetoond heb een eisprong te hebbn. FFFijn! Het idee van stappen nemen geeft wel rust kan ik zeggen. Van harte gefeliciteerd alvast met je man (getrouwd??)



@ Dolfijntje: wat fijn dat het gelukt is! Hoe voel je je? Had je meteen al door dat het raak was? Hoe herkende je dat??? Ben nie nieuwsgierig ey! :mrgreen:



Leuk een plek gevonden te hebben meiden. Liep al even met ziel en eileiders onder de arm.



Zwaai, -M

Idd, een heel ander gevoel zonder pil, je merkt toch wel dat hormonen erg veel met je doen.



Als je je gegevens doorgeeft (NOD, leeftijd enz.) dan kan ik je in het lijstje op de 1e pagina erbij zetten!



Liefs,

Inge

Zekers.



Ehm… NOD?

  • dag van start zonder pil (= rond 15 februari '05)

    of
  • aantal pogingen/eisprongen reeds gehad? 12 cyclussen van rond de 30 dagen per keer. Daarvan hebben wij er 2 maanden bewust niet raak geschoten, toen ik met een baanwisseling bezig was voelde dat te dubbel namelijk. Dus feitelijk 10 maanden raak mikken !



    Leeftijd 30… :?

Bedoel je mijn verwachte menstruatie dag? Even uitgaande van mijn nieuwe vroege eisprong zou hij uiterlijk 7 maart as moeten komen! Zie ik goed dat wij dan gelijk lopen Inge?



Liefs, -M

Ja klopt Miki (NOD = de dag dat je ongesteld zou moeten worden (liever niet dus) Niet Ongi Dag)

Hee, dan lopen we met zijn drieën redelijk gelijk, ik verwacht die van mij iets later omdat mijn cyclus wat wisselt…

wel leuk, kunnen we elkaar coachen hihihi

groetjes Annette (en ja, getrouwd…)