Februari/Maart 2005 gestopt - nog 2 klussende dames (deel 4)

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :-*

tjaā€¦ ik weet het niet, durf er eigenlijk ook niets van te zeggenā€¦

ik weet wel dat ik met 40 dgn cyclus als ik nog niet ongi ben ga testen en hoe die test ook uitvalt, ik bel gewoon de HA :wink:



jou cyclussen zijn wel regelmatig heā€¦ dat is wel heel fijn lijkt me!



Nynke, bedankt voor de gebedjes :mrgreen:

:-* Annette

Ja idd mijn cyclus is heel regelmatig. Het eerste half jaar precies 31 dagen en sinds de afgelopen twee keer 35 dagenā€¦



Heb nu wel behoorlijke last van ongi-krampjesā€¦en ik ben ineens snotverkouden :cry:



Ik duim voor je!



:-* Inge

Het is hier wederom weer spannend. Jullie zitten allebei rond je NOD, maar de menstruatie is er nog niet.



Ik denk in eens weer terug aan het moment dat ik een test deed. Nog voor ik mā€™n broek weer aan had zag ik al een vette plus! Ik had het niet zo heel erg verwacht, ik had al zovaak negatief getest, behalve die ronde. Ik dacht altijd dat de testen niet klopten of zo als ik al wel ongesteld had moeten zijn, maar er nog niks was.

Heel onwerkelijk vond ik het toen ik een positieve test in handen had.



Hier gaat het nog steeds zā€™n gangetje. We zijn nu officieel dakloos. We hebben eergister de sleutel overgedragen aan de nieuwe bewoners. Vanaf nu wonen we tijdelijk in een zomerhuisje. Vanmiddag na het werken ga ik dus die kant op. Ik moet gelukkig nog 1 week werken en dan stop ik met werken. Dan wonen we weer bij elkaar, en hebben we geen weekendrelatie meer.

Woensdag en donderdag nacht heb ik in de kamer geslapen waar ik als student ook in woonde. Een oudhuisgenoot van mij woonde daar nog, en die gaat over 7 weken trouwen. Hij woont nu dus alleen in het appartement, en hij had nog wel een kamertje voor me over. Volgende week ga ik bij een vriendin logeren, en dan is de weekendrelatie voorbij :inlove:



Zo eens even lunchen



groetjes

Karin

Nou hier was het vreemde gevoel in mijn buik dus gewoon een opkomende mensturatieā€¦



ā€¦op naar de volgende ronde maar weer!!!

jeetje dat is balen!! Ik hoop echt dat het de volgende ronde raak zal zijn!!



Ben een beetje depriā€¦

Kreeg gisteren te horen dat mijn beste vriendin voor 3 jaar naar Curacao gaat verhuizen! Echt niet leuk! Maarja wat is nu 3 jaarā€¦ kunnen we wel lekker daar op vakantie komen!



Liefs Marieke

He Inge,

Balen heā€¦ hier ook hoor, zaterdagochtend werd ik wakker met een behoorlijke hoeveelheid krampen en buikpijn bah!

Enige voordeel, het was niet een heel lange cyclus, 34 dagen.

Ik denk dat ik morgen even bel met de HA.



Marieke, gewoon de voordelen van zoā€™n verhuizing inzien :wink: op vakantie naar curacoa is natuurlijk niet mis :mrgreen: en dan nog lekker bijbeppen is nog veeel leuker :inlove:



Karin, fijn dat jullie weer bijna lekker ā€œsamenā€ wonen, kan me zeker nu voorstellen dat je daar wel naar verlangt. Je bent al dik over de helft trouwens zag ik :inlove: hoe staat ie met je buikie?



ik verwacht mijn nod precies als we volgende maand een weekje op vakantie gaanā€¦ daā€™s minder. Dat is natuurlijk als ik weer een ā€œnormaleā€ cyclus heb :wink: .

:-* Annette

poeā€¦

zenuwen en hartkloppingenā€¦ ik heb de stoute schoenen aangetrokken en gebeld met mij HAā€¦ ik mag morgenmiddag even langskomen, ben alleen vergeten te vragen of het de bedoeling is dat mijn mannetje ook meekomtā€¦ weet iemand dat? (heb even gebeld en de afspraak veranderd, manlief had toch wel een grote behoefte om mee te gaan, het liefje dacht zelfs al dat ie gelijk zaadjes in moest leveren hihihi)

:-* Annette

Jammer dat jullie toch ongesteld zijn geworden



Annette, goed dat je toch gebeld hebt. Ik denk niet dat jullie morgen iets moeten doen. Ik denk dat ze in het ziekenhuis pas zaad gaan onderzoeken.

Ik denk dat je een doorverwijzing krijgt naar een gyneacoloog of zo. Misschien gaat de dokter ook wel direct Clomid voorschrijven.

Misschien moet je eens kijken bij het onderwerp: Wanneer wachten lang duurt. Ik geloof dat het ongeveer zo heet. Het zit in het zelfde rijtje als: gestopt met ā€¦

Ik denk dat je daar wel wat verhalen kan vinden van vrouwen die ook naar de h.a. zijn gegaan.



Mijn buik groeit al aardig. Ik kan geen foto laten zien, de datakabel van de camera zit in een van de vele dozen.



Groetjes

Karin

Succes bij de ha Annette, hou je ons op de hoogte, ben erg benieuwdā€¦



Liefs,

Inge

En??? Hoe was het bij de dokter?

He hoi,

nou het is me alles meegevallen :mrgreen:

we hebben een boekje meegekregen waar verschillende dingen in staan beschreven die te maken hebben met onvruchtbaarheidsproblemen, klinkt gelijk heel zwaarā€¦ wel intressant. Hij vertelde ook dat het zeker niet erg is dat ik iets eerder aan de bel heb getrokken.

Hij doet zelf geen onderzoekjes en heeft me gelijk een verwijsbrief gegeven voor de gyneacoloog, dus daar ga ik vanochtend even een afspraak meemaken.

Meer valt er eigenlijk niet te vertellen, hij heeft alleen wat dingetjes uitgelegt en hoefde weinig te weten, dus dat vond ik eigenlijk wel fijn, kan ik alles op een rijtje zetten voor de gyn.

:-* Annette

er begint hiernaast net een babietje te huilen :mrgreen: (zit al op mijn werk en de post is nog open :wink: )

Mooi zo! Ben blij dat hij niet tegen je heeft gezegt: Ga maar 3 maanden tempen, dan zie ik je over 3 maanden wel terug.



We horen het wel weer hoe het verder gaat.



Veel succes er mee.



Karin

Hoi Karin,

Daar ben ik heel blij om, want die vriendin waar ik het over had, moest dit van hem destijds wel doen, maar dit is ook al wel 5 jaar geleden ongeveer.

Ik heb zojuist een afspraak gemaakt voor woensdag 1 maart :mrgreen:

:-* Annette

Nou op naar 1 maart dan maar!!!



Ik wens jullie heel veel succes en ben blij dat je meteen naar de gyneacoloog magā€¦



Liefs,

Inge

Vandaag heb ik mijn laatste werkdag, en dan ga ik naar het zomerhuisje. We hebben nog steeds geen nieuw huis. Ik heb straks gelukkig veel tijd om opzoek te gaan naar een huis.

Ik heb in dat zomerhuisje geen internet, en weet dus ook niet of ik hier nog vaak kom de komende tijd. Als we straks een huisje hebben, dan hebben we natuurlijk ook wel weer internet.



Annette en Inge, ik wens jullie veel succes.

Annette ik hoop dat de gyn. jullie kan helpen. Ik hoop dat het iets simpels is, en dat het niet iets is dat tussen de oren zit. Je hoort namelijk wel eens van die verhalen van mensen die tijden bezig zijn, en dat alles goed lijkt te zijn maar het toch niet lukt. En als er dan iets gebeurt (adoptie of het opgeven om zwanger te worden), dat ze dan in eens heel snel zwanger worden.

Inge ik hoop dat jij ook niet meer lang hoeft te wachten, al is het ook geen pretje om te moeten verhuizen als je zwanger bent. Ik hoop dat alles een beetje opschiet met jullie nieuwe huis.



Groeten

Karin

Dank je wel Karin.



Het huis zou rond de bouwvak klaar moeten zijn (aug./sept. ongeveer) dus het zou inderdaad verhuizen zijn met een bolle buik mocht ik deze ronde zwanger worden. Maar dat is ook wel weer op te lossenā€¦het scheelt dat het nieuwbouw is en dat de meeste dingen door een bedrijf worden gedaan.



Annette, hoe is het nu met jou?



Karin heel veel succes met het vinden van een leuke en geschikte woning!!



Liefs,

Inge

Karin, ik hoop dat we je snel weer kunnen spreken!



Annette, gelukkig kan je al snel terecht bij de gyn. Hopen dat die jullie verder kan helpenā€¦ Ik gun het je echt!!



Hier gaat alles nog steeds goed. Voel vanaf zaterdag de kleine de hele tijd schoppen, nou ja schoppenā€¦ meer kriebelen! Echt heel gaaf!



Liefs Marieke

He hoi,



Karin, kweet niet of jehet nog leest, maar veel succes met verhuizen, hoop dat jullie snel weer een eigen huisje hebben, want een zomerhuisje is leuk, maar toch ook weer niet te lang lijkt me :mrgreen:



Inge, ik heb woensdag mijn eerste echte traantjes gehad, vind het toch eigenlijk wel een stuk ā€œergerā€ als ik me had voorgesteld, had mijn zusje gesmst en tijdens dat smsje hield ik het voor het eerst niet droog, ze belde nog, weer beetje traantjes, nu gaat het gelukkig wel weer.

Ik zit wel een beetje met het feit dat ik er toch wel over wil praten, maar bij mijn mams vind ik nu niet kunnen (word momenteel behandeld wegens kanker, en mijn paps is nog herstellende van zijn laatste operatie (ook kanker) dus die hebben genoeg aan zichzelf en dat is dan ook weer niet fijn om erbij te hebben.



He Marieke, ik kan me voorstellen dat het helemaal super is om de kleine te voelen :inlove:

Vind het ook geweldig om te lezen dat het nu gewoon goed gaat!

:-* Annette

Hey Annette,



Dat is inderdaad wat minder dat je ouders beide ziek zijn. Maar gelukkig kun je er met je zus over praten en anders kom je gewoon hier!!!



Heel veel sterkte ook met je ouders!



Liefs,

Inge