Februari/Maart 2005 gestopt - nog 2 klussende dames (deel 4)

Hoi Karin,



Ik heb wat foto’s van de woonkamer geupload, als een tijdje terug, dus het is nu alweer iets anders, zoals geen kerstboom :wink: ze staan hier http://www.mijnalbum.nl/Album=PCRBHENA

Het is nu ruim, we kunnen lopen, echt heerlijk! de grote eettafel is ook super, lekker knus, we eten er bijna elke avond :smiley:



Ik heb eigenlijk het idee dat deze cyclus ook weer niet al te lang zal worden… maar ja, dat is ook maar afwachten denk ik? Ik hoop trouwens dat ik gelijk heb hihihi, hoewel, eigenlijk mag het gewoon 9 mnd wegblijven :inlove:



Ik rijd trouwens nog wel, heerlijk juist met weer, vaak zonder zadel, dat is lekker warm aan je kont :wink: http://www.mijnalbum.nl/Album=WLYIBYNT hier staan wat grappige foto’s mijn mannetje was mee en ik was in een bui om eens proberen lenig te doen hahah ben ik niet, maar was wel heel leuk.



Fijn om te horen dat alles goed is met jullie kleine, weten jullie al wat het word? je dacht een knulletje gezien te hebben toch?



Het alleen zijn bij mij is slechts een of 2 nachtjes hoor, dus zo slecht heb ik het dan niet, hele weken zo zonder elkaar als wat jij beschrijft zou ik het dnek ik wat moeilijker mee hebben, tenzij ik gewoon genoeg te doen heb… van de zomer die week zweden was super, wel gemist, maar geen moeite oid, maar ik had dan ook een goede vriendin mee, dus dat was erg leuk.

:-* Annette

Ik zal vanavond thuis wel even de foto’s kijken. Ik zit nu nog op mijn werk.



Ik hoop natuurlijk ook dat je pas over 9 maanden weer ongesteld wordt.



We krijgen een meisje, ze konden dat op de echo zien.



Ik vind het wel makkelijker om zonder man te zijn als ik de gene ben die er niet is. Ik vind dat makkelijker dan dat mijn man de gene is die weg is.



Groetjes

Karin

hoi hoi,



Zo, het is alweer een tijdje geleden dat ik hier ben geweest… was zo moe!! maar gelukkig gaat dat al iets beter!

Leuk Karin een meisje!



Wij zijn dinsdag weer bij de gyn geweest en de kleine doet het erg goed! Het lag heerlijk te slapen met de beetjes in de lucht en het handje onder het hoofdje! De gyn ging het proberen wakker te maken maar daar was ie het niet mee eens, ging lekker even wiebelen en viel weer in slaap. Op de echo zie je ook dat het nu het handje op het voorhoofdje heeft. Zo van het wordt mij allemaal even te veel!!! hahaha.

De beentjes zie je niet zo goed, want daar was ie mee aan het trappelen.



Liefs Marieke

oeps een beetje groot…

Goedenavond.



Fijn om te lezen dat het met iedereen goed gaat.



Karin, fijn dat alles goed gaat met de kleine…een meisje, leuk hoor!!!



En Annette, we gaan gewoon samen 9 mnd niet ongi worden :wink: zou leuk zijn als dit ook echt gaat lukken!



Dolfijntje, mooie echo zeg!!!



Liefs,

Inge

Annette, leuke foto’s hoor. De aanbouw is mooi geworden. Ik denk dat het daar lekker licht is met al dat glas en de dakramen. Als ik het goed zie hebben jullie een schuifdeur naar de tuin. Lekker lijkt me dat!

Leuke foto’s met je paardjes. Maar goed dat ze hoeven hebben, anders zouden ze wel hele koude voeten krijgen in de sneeuw.



Marieke, mooie echo hoor. Ik moest eerst even zoeken, maar toen zag ik wel een beetje hoe je echo er uit ziet. Ik heb de echo’s die ik ingescand heb, geknipt, zodat je alleen het kindje ziet. Daardoor duurde het even voor ik wat in je echo zag.



Inge ik hoop dat je gelijk heb, dat dit jullie laatste ronde is. Ik hoop alleen wel voor jou dat jullie geen vertraging meer oplopen tijdens de bouw van jullie huis. Verhuizen als je zwanger bent is al niks, weet ik nu uit ervaring. Maar als het heel krap rond de uitgerekende datum wordt, dan lijkt het me helemaal vervelend.

Ik sprak vanavond nog onze kennis die ons huis heeft gekocht. Ze is over 8 weken uitgeteld en wil heel graag snel verhuizen. Ze meoten dan in 7 weken de babykamer klaar hebben. Maar het kind kan ook heel goed al eerder komen. Ze zitten dus wel een beetje op hete kolen.

Mijn schoonzusje zit straks 5 weken voor haar uitgerekende datum voor ze gaan verhuizen. Dat is dus ook een erg krappe planning.

Ik hoop dat dat ons niet overkomt.



Zo maar eens even douchen en dan lekker naar bed



Groetjes

Karin

He Karin,

dan klopt de chinese horoscoop toch? en je wilde graag een meisje, dus ik ben heel blij voor je :inlove:

op zich is het waar de bank staat vrij donker, maar ik vind dat dus wel heel knus en gezellig, kaarsjes aan enzo. Voor de rest heel licht idd, en ja, schuifdeuren naar de tuin, die nu een zooitje is, maar daar gaan we in maart aan beginnen.

mijn paardjes hebben een hele dikke vacht, het zijn ijslanders en op ijsland zijn ze wel iets erger kou gewend :wink:



Mooi echo Marieke, vind het echt super dat het nu zo goed gaat :mrgreen:



Enne Inge, ik ga er ook voor, al moet ik eerlijk zeggen dat ik het idee heb dat mijn ongi er weer aankomt? Ik voel me net zo als een week voor mijn ongi vorige maand. Misschien komt dat wel door de fixatie op het zo graag willen?

Ik had vorige week behoorlijk veel pukkels, op mijn schouders en zelf 2 in mijn hals, zeg maar rond de adamsappel (auwie!!), dat laatste heb ik gelukkig niet eerder gehad.



Iedereen fijn weekend!

:-* Annette

Hoi hoi,



Ik hoop ook niet dat de verhuizing erg uitgesteld wordt, maar zoals het er nu uit ziet gaat dat niet het geval worden!



Ik heb ook erge last van pukkels op het moment, maar ik denk dat het eraan ligt dat ik net mijn eisprong heb gehad. Ik heb geen idee of het deze keer raak is voor ons, maar ik hoop het natuurlijk wel!



Fijn weekend!



Liefs,

Inge :-*

kunnen pukkels betrekking hebben op je eisprong joh?

gos weer wat geleerd :mrgreen:

dan is het bij mij dat wrs ook geweest…

we duimen hier op ons hardst hoor voor beide :inlove:

:-* Annette

Weet ik niet zeker maar volgens mij wel.



Ik heb ook sinds gisteren krampen in mijn onderbuik beetje vaag allemaal.



Maar we blijven hopen!



Liefs,

Inge

Zo ik kom ook weer even langs waaien ben al veel te lang niet meer geweest :oops:



Dolfijntje wat een prachtige echo!!! Een kind met een goed gevoel voor dramatiek begrijp ik? :mrgreen: Leuk hoor dat handje op het hoofdje hihi.



Karin wat leuk een dochter!!! :inlove: En fijn dat je goed met je moeder hebt kunnen praten. Ik herken het wel hoor, dat “snauwerige” onder invloed van hormonen (tot mijn schaamte moet ik bekennen dat het bij mij nog niet helemaal over is :shifty: ).



Inge en Annette ik duim voor jullie hoor!!! :pray: :pray: :pray:



Wendy wat een mooie foto van jou en Yestin :inlove:



Hier alles ok! Sara groeit als kool. Ik trok haar vandaag een truitje maatje 56 aan wat al bijna te klein blijkt te zijn :shock: Voel me af en toe echt een moedermuts want ik ben zo verliefd op haar :inlove:



Ben trouwens voor het eerst weer ongesteld :evil: dus net een pak chocoladekoekjes er doorheen gejast hihihi :lol: 8)

Fijn dat alles goed gaat Nynke,



Ik heb net te horen gekregen dat mijn beste vriendin zwanger is van de tweede :dance: !



Hopelijk is het voor ons deze ronde ook raak, zijn we gezellig samen zwanger. Ze is 29 september uitgerekend.



Liefs,

Inge

Volgens mij kreeg ik ook pukkels rond de eisprong.

Elke keer is het weer spannend of het deze keer wel raak zal zijn. Ik duim voor jullie!



Ninanien, zo te horen gaat alles goed. Wat groeit zo’n kindje hard he, dat het in een paar weken al weer uit maat 56 begint te groeien.



Blijkbaar is er nog niet veel hoop mbt het snauwerige. Je hebt toch ook eigelijk 9 maanden nodig om te ontzwangeren?



Al weer ongesteld! Moet je maar weer snel zwanger worden, dan ben je er mooi weer voor een hele tijd er af :lol:



We zijn nu dus aan het verhuizen en zaterdag hebben we onze laatste spullen ingepakt. Toen kwam ik nog 2 dozen tegen met tampons. Mijn schoonvader die ze tegen kwam wilde ze eerst nog apart houden, maar ik zei: Pak maar in hoor, die heb ik komende paar maanden toch nog niet nodig.



Hier gaat alles nog steeds goed, ik begin het kindje steeds vaker en beter te voelen. Vanaf eind vorige week voel ik het kindje elke dag. Meestal als ik 's avonds in bed lig. Echt een heel bijzonder gevoel is dat.



Zaterdag hebben we ook de pc ingepakt, ik heb nu dus alleen nog maar internet op mijn werk. En ik werk nog 2 weken. Het zou me dus niet verbazen als ik daarna hier niet meer zoveel te vinden ben, tot we een huis hebben gevonden.



Groetjes

Karin

Inge gefeliciteerd met je beste vriendin! :dance:



Ik :pray: :pray: :pray: voor je hoor!



Karin fijn dat alles goed gaat! gezellig het getrappel in je buik he :inlove: Ik mis het wel hoor! Veel succes met verhuizen!

Dank je wel!!!

He hoi,



Ninanien, wat leuk om te lezen dat je kleine meis zo hard groeit :inlove: is ook wel leuk, kan je gauw nieuwe kleertjes aandoen hihihi



Inge, gefeliciteerd met je vriendin, zou wel heel leuk zijn als jullie samen zwanger zijn idd, kunnen jullie saampjes je hormonen botvieren op elkaar :wink:



Karin, succes met verhuizen, jammer dat je strakkies niet meer zoveel komt, maar wel laten weten als er wat is he, daar ben ik wel heel benieuwd naar :mrgreen:



Ik las gisteren dat 1 van mijn collega’s zwanger is (nachtmeiden zeg maar, vandaar “las”), hartstikke leuk, maar ik wil ook, ik had gisteren echt een mega dipje, behoorlijk last van de hormonen, wrs ongi denk ik, want de eerste vreetbui was er ook al :?

Ik ben dan wel blij met nmijn mannie, hij is echt een lief ventje, zo begripvol hihihi

ga gauw weer werken…

:-* Annette

Hey Annette,



Het begint nu weer even spannend te worden hier, nog ongeveer een weekje tot onze NOD. Ik heb nog nergens last van, maar volgens mij zou dat ook wel erg snel zijn. Ik begin wel te snotteren en heb het behoorlijk koud en af en toe begin ik weer ineens te zweten (opvliegers dus :? ). Maar goed, als ik maar niet ziek ga worden. Zondag ben ik jarig en dan wil ik natuurlijk niet ziek zijn, tenzij het van een zwangerschap is :wink: !



Nou Annette…toi toi toi voor ons allebei!



Liefs,

Inge

Ik duim ook heel hard voor jullie mee hoor!!! :pray: :pray: :pray:



Liefs Marieke

He Marieke,

leuk om te zien dat je ons nog afentoe opzoekt :wink: Ik zie dat jij nu in elk geval over de eerste 12 weken heen bent, dat moet het geweldig gevoel zijn denk ik :mrgreen:



Als mijn cyclus deze maand even lang zou zijn als de vorige zou morgen mijn Nod zijn, maar ik wacht gewoon nog een tijdje af en zie wat er gebeurt.

:-* Annette (van de week 1e breakdown gehad, niet leuk…)

Hey Annette,



Het begint weer spannend te worden…



Ik :thumbup: voor je dat het raak is deze ronde…



…heb je al ergens last van? Voel je al wat?



Liefs,

Inge