Februari/Maart 2005 gestopt - nog 2 klussende dames (deel 4)

He wat gezellig, vandaag allemaal tegelijk!

Hoop, echte conclusies zijn ook pas te trekken na een paar rondes. Goed om nu inzichten te krijgen, volhouden!

@ Anette, hoe is het gegaan vanmiddag? Zijn ze een beetje lief daar?

En Karin… je draagt het stoer. Blij om te horen! Sterke dame, samen met een sterk kindje denk ik.

Enneh… :oops: bedankt voor het compliment Karin. Van een dame neem ik dat extra graag aan! Jullie zijn ook stuk voor stuk mooie vrouwen, heel intens en dat straalt uit.

Ja inderdaad, een beeld kan heel anders zijn hè. Ik visualiseer inmiddels zo min mogelijk in online contact. Daar ben ik ‘vroeger’ in online dating wel eens flink de mist mee in gegaan! Haha. Leuk detail: mijn ware lief ook via internet ontmoet overigens. Bijna 3 jaar terug. :inlove: Dat we beide in dit webland werken zal daarbij vast geholpen hebben!

En Marieke, rustig aan hoor. Laat gewoon een ander leuke foto’s van je maken, scheelt al een hoop gedoe! Komt wel een keertje. Verder alles goed, moeheid overheersend of nog te doen? Verder veel kwaaltjes of minimaal?

Weltrusten, het stormt… onweert en giet hier. Knus! :mrgreen:

Liefs!

Hoi meiden,

Hier weer even een berichtje van mij!

Echt een oplossing hoor die laptop, zo nu en dan even inpluggen bij mijn schoonouders en ff jullie op de hoogte houden en op de hoogte blijven van jullie!

Hier gaat alles goed, ik heb mijn eisprong inmiddels volgens mij wel gehad. Ik kan niet echt wijs uit mijn temperaturen hoor, maar goed, deze week ik het ook niet echt stipt bijgehouden. Ik heb nu wat last van een zeurend gevoel in mijn buik. Maar goed dat kan vanalles zijn.

Ik kan nog niets zeggen wat ik denk. Ik hoop het alleen maar!!!

Ik houd jullie op de hoogte, als we weer thuis zijn ben ik er elke dag wel weer even!

Liefs,

Hoop

Leuke bruiloft gehad Hoop?

Wel goed bijhouden die temp’s he… anders kun je niets met zekerheid zeggen namelijk. Geloof me het is een lekker gevoel als je echt kan aantonen dat je uberhaupt een eisprong hebt! Nu zal dat zeker zo zijn, maar een huisarts of gyn. wil daar gewoon bewijs van. Een fijne om weg te strepen in een mogelijk aankomende zoektocht! Maar wellicht niet meer nodig, ik duim met je mee.

Hoe is het met de anderen? Annette, hoe gaat het met je moeder en met jou en je buikje? Karin, begin je al beweging te voelen? Marieke, minder moe?

Hier 2 dagen ontspanning gehad bij mijn ouders, vader werd 65. Pfoei!

Liefs allemaal, -M

He meiden,

alles goed hier, beetje rustig :wink:

Als jullie willen ik heb de foto’s van de pretecho geupload: http://www.mijnalbum.nl/Album=DDHTXWYB de laatste 8 zijn van afgelopen woensdag, het was echt super leuk! Zo gaaf om je beeb even te zien, ik hoop dat jullie ook snel zo’n wondertje mogen aanschouwen Hoop en Miki :pray:

Donderdag hebben wij hem aan mijn ouders laten zien, mijn moeder vond het geweldig en lag hem hand in hand met mijn vader te kijken :inlove: echt super! Donderdag had ze ook een super, dinsdags was ze ook behoorlijk goed, maar ik heb het idee dat donderdag haar gezicht weer iets voller was en het praten ging haar nog makkelijker af, zonder haperingen of even na te denken, echt praatjes voor 10!

Mijn buik word iets boller, maar als ik een lang shirt aan heb, dan ziet niemand echt verschil :wink: wel fijn, houd ik het lekker voor mezelf, lekker friemelen in bed, nooit gedacht, maar doe het echt, vind het wel fijn :smiley:

Miki, gefeliciteerd met je paps! 65 is al een hele leeftijd! Die van mij word in oktober 60, hoop dat mijn moeder die ook nog mee kan maken. Enne wat leuk dat je ventje online hebt ontmoet :mrgreen: Die van mij was gewoon in de disco, nou ja, gewoon, ik ben nooit zo’n stapbeest geweest, dus dit was mijn 2e keer in die disco hihihi Hij had het net 6 dagen ervoor uitgemaakt en ik had eigenlijk nog iemand (in finland, maar toch, we hadden net weer een nieuwe afspraak gemaakt, schrijven en bellen, was een liefie, maar dit is wel veel makkelijker :wink: )

Hoop, kun je je laptop zo overal online krijgen? Moet je daarvoor dezelfde provider hebben? of maakt dat niet uit? ik neem die van mj eigenlijk nooit mee, maar dat zoou wel handig zijn, kan wel veel, maar dat soort dingetjes weet ik nu net niet :oops:

Wat Miki zegt goed bijhouden die temps klopt wel, je moet echt altijd om exact dezelfde tijd geloof ik en niet uitbed gaan (heel gedoe vind ik zelf), maar anders schijnt het niet betrouwbaar te zijn :frowning: Hoop dat je hem devolgende maand iets duidelijker kan krijgen, wat een gedoe he… Liever gewoon normaal zwanger zonder al die tierelantijntjes…

Hoop dta ik niet teveel vergeten ben, maar van de week niet zoveel puf gehad om te schrijven, een zieke mams vreet aan je en kost bergen energie.

:-* Annette

He Annette, wat een pracchtig moment met je vader en moeder. De foto’s zijn ook om stil van te worden. Volgens mij krijgt je moeder kracht van jou, als mama in spe. Kan me wel voorstellen dat jou dit extra veel energie kost. Blijf bovenal goed voor jezelf zorgen! Maar volgens mij is jou dat wel toe vertrouwd.

Ja he, 65 is inderdaad een pittige leeftijd, erg trots op hem! Bijna 48 uur samen geweest met broer, zus en ouder + aanhang. Dat brengt toch best weer een hoop los, lekker emo geweest dus de afgelopen dagen.

Internetten overal kan trouwens alleen als je draadloze verbinding actief hebt staan, mocht je thuis geen wireless hebben afgesproken met je provider maar je op een plek bent waar het wel beschikbaar is (sommige McDonalds of vrienden thuis bijv.) dan moet je een “netwerksleutel” vragen en hiermee toegang oproepen. Je ziet in menubalk onderin, rechts allemaal icoontjes. 2 knipperende computer schermpjes betekent verbinding via een kabel. 1 computer vertegenwoordig draadloos, je kan die aanklikken, vervolgens op “draadloze netwerken” en dan degene die bovenaan staat aanklikken. Mocht het onbeveiligd zijn kan je zomaar (zonder inlog) toegang krijgen. Dit kan best even, maar zou dan niet internet bankieren als je dit doet… je gegevensoverdracht is dan nl. niet super veilig.

Enfin… je hoort het al… hier een zware nerd! :lol:

Leuk, dan is jullie ontmoeting geen toeval maar echt zo bedoeld. Zeker beter zo, Finland wel erg ver weg!

Lekker spelen met de buik… voor jezelf houden ook extra speciaal. Ik kan het weer niet laten mijn borsten veel te voelen. Zo gezwollen en pijnlijk zijn ze! Hoort bij pms weet ik nu, moet ik ook hardop blijven zeggen. Deze keer verwacht ik niets, liever zo dan zoals het vorige keer ging!

Liefs, -M

Hoi hoi,

Ja de bruiloft is geweldig geweest!! Erg mooi!

Foto’s staan op mijn weblog, voor het adres stuur maar even een pb-tje!

Verder alles goed, nog geen klachten (PMS ook niet) vorige keer was het hetzelfde dus ik heb goede hoop!

We hebben vrijdag lekker onze vakantie geboekt!!!

Erg lekker we vertrekken op onze trouwdag (23-07) als we 2 jaar getrouwd zijn!

Miki, hoe is het met jou? Al kwaaltjes??? :pray: :thumbup:

Liefs,

Hoop

Hallo meiden

Vandaag ben ik uitgeteld, maar de bevalling is nog niet begonnen. Ik heb al wel af en toe wat voorweeen, maar dat zegt nog niet zo veel.

Hoop, waar gaat de reis naar toe? Wij weten nog niet of we nog op vakantie gaan dit jaar. We weten helemaal nog niet wat voor een kindje we krijgen. Misschien is het een heel relaxt kindje, misschien heeft ze ook wel enorme behoefte aan regelmaat. Misschien is het kindje niet helemaal gezond waardoor we niet makkelijk op vakantie kunnen.

Annette, mooie foto’s van de echo. Wat fijn dat je ouders zo konden genieten van het bekijken van hun kleinkind.

Miki, hier nog zo’n nerd. Wij wonen nu tijdelijk in een zomerhuisje, tot we een huis hebben gevonden. Eerst hadden we ook geen internet in het huisje, omdat we dachten dat we er maar kort zouden wonen. Toen ben ik ook regelmatig met de laptop in de auto gaan zitten en in woonwijken opzoek geweest naar onbeveiligde draadloos internetverbindingen.

Niet alleen met draadloos internet kan je op meerdere plekken internetten, ook als je met een draadje vast zit kan je internetten. Zoals je vroeger met inbellen verschillende providers kon kiezen als je die had, zo kan je ook meerdere providers in je laptop zetten. Mijn man heeft op zijn werk draadloos internet, en thuis plugt ie hem aan het netwerk, en heeft dan ook internet.

Als je de account gegevens van je ouders weet, dan kan je bij je ouders je laptop aansluiten, en via hun account internetten.

Als je ouders een draadloze internetverbinding hebben, en ze hebben hem beveiligd, dan kan je nog steeds via hun account internetten, maar dan moet je die gegevens wel invoeren op je computer.

GRoetjes

Karin

Spannend Karin!!!

Ik hoop dta jullie kleine meid niet al te lang meer op zich laat wachten hoor!

Lees nu trouwens wel regelmatig bij jouw “mama’s” ff je in de gaten houden of er al wat gebeurt :wink:

Spannend Karin, ik ben ook erg benieuwd hoe lang je meisje nog op zich laat wachten!

We gaan naar Mallorca!! We zijn er nog nooit geweest, maar het lijkt me geweldig!

Annette, hoe gaat het met jou? Je bent ook alweer een eind op weg zeg! Wat gaat het hard zeg!

Hier gaat alles goed, mijn temp. was vanmorgen redelijk hoog. Kan natuurlijk erg positief zijn.

Verder geen klachten/kwaaltjes alleen dan dat ik ook geen last heb van mijn borsten wat ik normaal dus wel heb en ik heb sinds vandaag het idee dat ze wat opgezwollen zijn, maar dat kan ook aan mij liggen!

Het begint al op te schieten, het is bijna zaterdag :wink: !

Miki hoe gaat het met je meis???

Liefs,

Hoop

hoi Inge,

Hier komt het buikje en ik voel me best wel heel goed Over 2 weekjes weer naar de gyn, heb ik ook wel zin in, de tijd vliegt momenteel, in het begin leek alles een eeuwigheid te duren, maar nu… wel leuk, hoop dat ons kleintje er gauw is en mijn mams hem nog even mag zien :inlove:

Ik ben idd ook ineens alweer best ver, ruim 16 weken, gaat hard hoor…

Vandaag weer bij mijn mams geweest, was iets minder, ze had nogal pijn met liggen En ze viel afentoe weer een beetje weg, ben benieuwd hoe dat van de week is, ik denk dat ik sowieso moet accepteren dat ze goede en slechte dagen heeft.

Ook met mijn pa naar het ziekenhuis geweest, hij kreeg een darmonderzoek (ivm verhoogde CA-waarden), maar dat konden ze helaas niet uitvoeren, er zat nog teveel ontlasting in de darmen, hij had toch alle 4 de liters van die vieze vloeistof op en sinds gisterochtend niets gegeten (alleen s’ochtends een bakje vruchten yoghurt), nu moet ie binnenkort terug en mag ie 2dagen van te voren alleen maar vloeibaar eten, en dan maar hopen dat het wel goed leeg is. Word al de 3e keer, de 1e keer was te vergeten te stoppen met zijn bloedverdunners, dus hij baalt stevig.

Tja, Hoop, valse hoop of niet, maar het klinkt best goed, ik hoop zo dat jij over een week ofzo ook es zo’n dikke streep mag zien! ik :thumbup: en :pray: me suf voor jullie beide! Miki is ook alweer een eind de cyclus toch??

Miki heeft woensdag al haar NOD!! Ben benieuwd!

Vervelend lijkt me dat idd om je moeder zo te zien. Maar accepteren is idd het beste wat je kunt doen. Ik hoop dat ze jullie kleintje nog mag leren kennen :-* en knuf!

Liefs,

Hoop

Ladies, ongesteld geworden. Wist dat het kwam. Ook vandaag, had mijn NOD expres een dag later gezet om mezelf niet onnodig te plagen met “je bent overtijd”. Dat te zien deed toch wat met me. Nu voel ik ff niets in ieder geval!

Hoop, wil jij mijn banner aanpassen? Nieuwe datum is woensdag 28 juni.

Liefs, -M

He Miki, balen meid! Ik duim me hier elke keer suf en het helpt niet :? Succes deze ronde, ik duim weer!

Ik kreeg net een smsje van mijn zusje en ze schreef dat een oude schoolvriendin van mij vanochtend op bezoek was geweest bij mama :mrgreen: echt heel leuk! Mama vond het hartstikke leuk enne het was nog es een leuke meid geworden ook :smiley: Was ze altijd al! Ik had haar vorige week zondag gesproken, ze belde me naar aanleiding van een mailtje, zo leuk, want ze was altijd in het buitenland, dus dat hadden we al heel lang niet gedaan.

Miki, jammer dat je ongsteld bent geworden.

Hoop, spannend hoor, nog een paar dagen tot je nod. Ik heb volgens mij wel eens gelezen dat je temp hoger wordt als je zwanger bent. Dat je dus voor je NOD al aan de temp. kan zien dat je misschien wel zwanger bent. Nu maar hopen dat het ook zo is.

Annette, wel leuk dat je nu een buikje begint te krijgen. Tot zo’n 7 maanden dacht ik dat mijn buik misschien niet altijd zo duidelijk opviel als een zwangere buik, maar dat sommige mensen mischien wel zouden denken dat ik ‘gewoon’ dik was. Ik denk dat het eerder al wel duidelijk was dat ik zwanger was.

Ik kreeg met 20 weken de vraag van een collega of ik misschien zwanger was :shock: Toen was ik al op de helft, en het was ook al wel te zien aan mijn buik. Maar ik had vooral mannelijke collega’s die zien zulk soort dingen vaak minder snel, en vaak roddelen ze ook niet zo.

Het lijkt me wel moeilijk om je moeder achteruit te zien gaan.

Wat een tegenslag voor je vader dat hij al weer niet geholpen kan worden. Ik hoop dat het de volgende keer wel door kan gaan.

Ik ben nog steeds niet bevallen. Ik heb een cyclusbanner er bij geplaatst omdat de zwangerschapsbanner niet laat zien hoe lang ik overtijd ben.

Ik hoop dat de beeb deze week nog komt, ik drink tonic en heb sinds een maand weer 2x gevreeen om de bevalling op gang te brengen. We hebben natuurlijk ook wel voor de fun gevreeen, maar ook wel met de bevalling in het achterhoofd.

Verder kan ik nog ananaskernen op gaan eten, en wandelen schijnt ook wel het een en ander te doen.

Wel een raar idee dat ik zeer binnenkort ga bevallen. Ik heb 9 maanden gewacht tot ik mag bevallen, en nu kan het elk moment zo ver zijn. Ik voel me over het algemeen nog wel het zelfde als 2 weken geleden. Ik plan gewoon dingen als of er niks aan de hand is.

Ik plan expres nog dingen zodat ik niet thuis ga zitten wachten tot de bevalling begint. Ik wacht al vanaf 37 weken, omdat toen de baby geboren mocht worden. Toch ben ik de afgelopen 3 weken best makkelijk door gekomen, nog maximaal 2 weken te gaan.

Groetjes

Karin

Jammer miki, dat je toch ongie bent geworden…

Hoop, voor jou is het nog spannend!! Ik hoop echt dat het raak is voor je! :pray:

Wat gaat het hard he, annette! Voor je het weet heb je je kleintje in je armen!

En jij maakt het helemaal spannend karin! Nog maar eventjes!!

Vandaag weer bij de vk geweest en gelukkig is de kleine netjes gedraaid. Ligt nu met het hoofdje naar beneden! Nu maar hopen dat ze zo blijft liggen!

Heb ook even buikfoto’s gemaakt en nog 2 foto’s van het kamertje (wieg en kast)

Liefs Marieke

en nog de wieg en kast…

Wow Marieke, mooie buik meid! Errug strak!

en je wiegje is ook errug schatiig, mooi kledingkastje ook :mrgreen:

Spannend Karin, ik geloof alleen niet zo in die huis tuin en keuken middeltjes eerlijk gezegt, sex schijnt idd wel goed te zijn en rust heb ik ook gehoord.

Jullie krijgen vast een wolk van een dochtertje :inlove:

Ik zal binnenkort weleens foto’s maken, voor anderen zal het wellicht gewoon dik zijn, maar mijn familie en vrienden die ik veel zie, die zien echt wel dat het zo is, zeker op bed, is een heerlijk bolletje :wink:

Miki, jammer dat je ongi bent geworden. Ik zal de banner voor je aanpassen!

Annette, wat leuk en fijn dat die vriendin bij je moeder langs is geweest! Hoe gaat het nu met haar?

Karin, spannend…ik ben zo benieuwd naar je meisje!!

Marieke, wauw! Wat een mooie buik zeg! En een super mooi wiegje :inlove: bij jou schiet het ook al op!!

Hier weinig nieuws, nog steeds in spanning en nog steeds met een goed gevoel. Stom is dat eigenlijk. Ik ben al zo vaak teleurgesteld geweest en toch doe ik het iedere keer weer!

Liefs,

Hoop

Marieke wat een buik! Ik heb eigelijk het idee dat die van mij even dik is, en ik ben 10 weken verder. Maar door het indalen verandert de buik, het kan best zijn dat daardoor jou buik even groot lijkt als die van mij.

Mooie wieg en kast!

Omdat we nog steeds in het zomerhuisje wonen, hebben we niet veel aandacht besteed aan de babykamer. We hebben een gewone standaard witte kast, die je voor 50 euro bij de leen bakker koopt.

Ik denk dat we nieuwe kasten kopen als we een huis hebben. We hebben namelijk helemaal geen klerenkasten van ons zelf.

Annette, ben benieuwt naar je buik. Voel je het kindje al? Het zal anders vast niet lang meer duren voor je het voelt. Ik voelde haar pas bij 20 weken, en dat is volgens mij een beetje aan de late kant.

Als je uitgeteld bent, dan ga je toch dingen proberen om de bevalling op gang te brengen. Fris drink ik normaal ook al wel natuurlijk, dus waarom zou ik nu niet tonic gaan drinken ipv dubbelfris of zo? Stel dat het wel werkt.

Hoop je maakt het wel weer spannend hoor. Ik hoop zo dat je gelijk hebt.

Groetjes

Karin

Hoi Karin,

ik voel het kindje nog niet, bij jou lag de placenta toch van voor? Bij mij wel in elk geval, dus het zal nog wel een week of 3 a 4 duren voor ik het voel denk ik.

Er zijn meiden bij de november Beebs die van hun 2e kindje zwanger zijn en zij voelden het vaak al met 12 of 13 weken, eentje, nu iets over de 14 zag het zelfs al van buiten bewegen! Afijn, ik stinkend jaloers :oops: :mrgreen:

ehmmm dubbelfris vind ik wel lekker tonic daarentegen absoluut niet hihihi, maar proberen kan natuurlijk geen kwaad.