Februari/Maart 2005 gestopt - nog 2 klussende dames (deel 4)

Al aangepast in mijn profiel de url van de banner! :oops:

Hihihi

Was wel handig geweest als het automatisch ging!!!

Liefs,

Hoop

Ja toch!

Wil jij het 1 dagje eerder zetten nog? Volgens mij staat mijn NOD nu op 1 juni en dat is dan wel erg ver! 31 mei is vanaf vandaag nog 29 dagen.

Dank je wel he, -M

Veranderd… :oops: had er langs geteld!!!

:thumbup: :thumbup: :thumbup:

De nieuwe ronde :dance:

Goedemorgen,

Nog steeds niets hier. Ik had gisteren echt het idee dat ik ongi ging worden. Maar goed, tot nu toe nog niets.

Ik heb telkens gezegd dat ik in het weekend ga testen als ik nog niet ongi ben, maar denk dat ik er toch ongeveer een weekje mee wacht. Mijn langste cyclus was 35 dagen en ik heb nu 30 dagen aangehouden, het lijkt me dus handig om zowiezo 5 dagen te wachten met testen (hoewel dat wel moeilijk zal zijn)!!

Vanmorgen voelde ik mijn borsten wel goed en heb behoorlijke last van pukkels op mijn kin en mijn hals. Het kan eigenlijk twee dingen betekenen, dat is zo vervelend :wall: !!

vandaag heb ik introductiedag op het werk van 09.00 tot 14.00 uur. Ben rond 15.00 uur op mijn werk en dan kom ik hier nog wel even kijken en eventueel een verandering doorgeven!!!

Liefs,

Hoop

He Dames,

maak je zelf niet gek hoor Hoop, gewoon lekker aan andere dingen denken, is moeilijk en als je volgende week wilt testen, doen! als je niet meer kan wachten, ook gewoon doen!

Miki, ik zag dat je er al uit was met je banner, op zich niet zo moelijk, moet het alleen even doorhebben :wink:

ik blijf het hier volgen, vind het toch weer spannend…

:-* Annette

Hey Annette!!

Hoe gaat het met je???

Ik weet dat ik mezelf niet gek moet maken, ik had me ook voorgenomen er niet zoveel mee bezig te zijn, maar het lukt me gewoon niet :? !

Liefs,

Hoop

moeilijk he, had ik ook hoor…

elke dag sta je ermee op en elke dag ga je ermee naar bed, de wens word steeds groter. Tot dat moment waarop je het eigenlijk niet verwacht, eindelijk die streep.

en nu… nu heb ik hetzelfde, ik denk vrijwel elk uur wel even aan het beebje wat in mijn buik groeit, dus wat dat betreft is er nog niets veranderd :wink:

Met mij gaat het eigenlijk wel ok, ik ben morgen weer precies 3 maanden, dus dat is wel apart officieel het eerste trimester? dnek het wel, cool in elk geval.

Gisteravond zijn we bij mijn ouders wezen chinezen ( :sick: vind ik momenteel echt niets aan…, maar goed). Mijn moeder is sinds ze thuis is nog niet uit bed geweest. Moet ze wel gaan doen, want ze hoeft van de arts niet de hele dag op bed te liggen… ben heel bang dat als ze er niet uit gaat komen om dingen te gaan doen, al is het maar even lekker in de tuin zitten weet je, dat ze dan gewoon te vroeg weg is.

Alleen ik ben daardoor wel even met beide beentjes op de grond gezet, als ze niet wil, dan wil ze niet, ik kan haar nergens toe dwingen, hoe graag ik het ook zou willen. Ze eet ook nog eens slecht.

Ze krijgt gelukkig wel veel bezoek, mijn vader probeert dat allemaal mooi te coördineren, zodat het niet te druk is op 1 moment, en dat doet ie super, dus dat is fijn, kan ze niet teveel gaan kniezen.

Morgen ga ik weer een plaatje schieten van buikje, hij zet lekker uit (darmen) :wink: Doe ik eens in de 2 weken, kan ik later eens nazien hoe het staat. Ben nog weinig aangekomen gelukkig, ongeveer een kleine kilo.

Ow Hoop! Wat spannend allemaal. Probeer ff geduld te hebben en wat Annette zegt, anders gewoon testen hoor. Heeft mij soms ook geholpen, dan wist ik dat ik me niets meer in het hoofd hoefde te halen!

Ik voel me soms nog steeds met vlagen misselijk en andere soorten krampjes dan normaal, bloede wel weer heel erg. Zelfs erg doorgelekt! Elke keer is gewoon anders. Ik ga komende keren maar niet meer uit van een zwangerschap. Durf niet meer te geloven even, tot ik ooit die streepjes ga zien.

Gister een klein verdrietig momentje met mijn lief. Zou het ons wel lukken?

Vast wel… maar niet als ik me zo blijf focussen ben ik bang. Wou dat ik een passie/hobby had!

Hoe was je introdag Hoop?

Wat doet je vader dat goed Anette. Lijkt me voor hem ook erg zwaar! Met zijn gestel alles beter? Staat me iets bij dat hij ook met gezondheid aan het stoeien was.

Je moeder moet vast even wennen aan de andere omgeving dan beschermde ziekehuis. Moed vinden nog even te knokken gaat niet vanzelf denk ik. Je hoeft haar niet te dwingen, maar inspireren kan geen kwaad. Laat haar anders die foto maken!?

Ik ga ff naar het strand dek ik zo.

Liefs! -M

naar het strand??? wow, bofkont!

Ik zit hier zowiezo nog tot 2 uur te werken (geen zin) en dan ga ik lekker naar mijn paardebeesten, mijn passie/hobby, die zie ik eigenlijk bijna elke dag wel even en weet je het helpt idd om lekker even je gedachten op wat anders te zetten.

Miki, waarom zou het jullie niet lukken? de gyn heeft niks vreemds gevonden toch? Dus gewoon blijven geloven hoor meis! Wij hebben dat punt ook meerdere keren gehad, is rot, maar wel mekaar blijven oppeppen en fijn doorklussen, kom op!

Wat je zegt over mijn mams kan wel eens waar zijn, ze is natuurlijk nog maar net thuis. Wat bedoel je trouwens met “laat haar anders die foto maken”? Morgen is ze jarig, ze krijgt van iedereen dikke bossen bloemen momenteel, dus ik wacht er nog even mee, anders heeft ze geen vazen meer :wink:

:-* Annette (weer wat doen, heb nog allemaal bagger klussen liggen, vrijdag lekker vrij! 5 mei volgens cao, echt super, is de 1e keer nog maar, maar ben er nu al aan gewend :mrgreen: )

Ja, die paardjes van je. Heerlijk lijkt me dat! Pas je trouwes op met dat Sint Jans kruit (is het geloof ik)? Mijn schoonzusje is haar paard daaraan verloren. Wil je niet bang maken, maar better safe than sorry!

Klopt gyn zegt, alles is ok. Mijn bloedtest van afgelopen maandag, bezinking, ook goed. Nu heb ik net onze laatste onderzoek in kunnen plannen. Op dag 10 van mijn cyclus, die röntgen van eileiders en baarmoeder. Gelukkig volgende week op mijn vrije dag.

Lief van je, want inderdaad we geven de moed nie op!

Met foto maken bedoel ik, de foto van je buik. Dan betrek je jouw moeder actief bij de kleine in je buik. Dan gaat het ook wellicht echt voor haar leven, jullie zwangerschap. Alvast van harte he! Een super dikke knuffel is ze nu vast erg blij mee als kado.

:-*

ah ok, nu snap ik hem… is wellicht een leuk idee idd! Ik maak ze eigenlijk altijd zelf (statief en zelfontspanner), maar als ze het leuk vind…

Het is jacobskruiskruid, en idd, ik pas ervoor op, er staat veel van die zooi in onze wei, normaal plukken we alles (4 aanhangwagen naar de stort + enkele vuilniszakken die we via het gewone vuil kunnen afvoeren), maar dit jaar ivm mijn zwangerschap zijn we aan het spuiten (althans mijn man).

Je hoort trouwens steed svaker dat paarden eraan overlijden, vroeger werd er gezegt dat er niet van gegeten werd zolang er voldoende gras stond, maar ik begin steeds meer te vermoeden dat dat niet klopt…

Hoi dames,

Wat hebben jullie veel gekletst vandaag!!!

Ik ben weer op mijn werk (half uurtje nu) tot 17.00 uur moet ik dus dat valt wel mee. Intro-dag was erg leuk. Heerlijk gewandeld over het terrein en naar het museum geweest!

Nog steeds geen ongi te bekennen hier!! Eigenlijk geen ander nieuws dan vanmorgen.

Annette, fijn dat het goed met je gaat! En je moet je moeder idd niet dwingen en dat kan ook niet, maar zoals miki al zegt af en toe wat motieveren kan geen kwaad. Gefeliciteerd alvast voor morgen voor d’r verjaardag, hoop dat ze er toch van kan genieten!!!

Liefs,

Hoop

Goedemorgen,

Ik wilde even laten weten dat ik nog niet ongi ben…ik vind het wel spannend nu hoor…Ik heb van de ene kant heel erg het gevoel dat ik niet zwanger ben, maar als je dan op die bewuste dag zit ga je je toch afvragen…zou het toch???

Als er nieuws is laat ik het meteen weten!

Liefs,

Hoop

Spannend Hoop! Ik :thumbup: voor je!

Hmmm sinds ik net naar de wc ben geweest heb ik dus wel het gevoel dat het eraan zit te komen :?

Het heeft doorgezet helaas.

Nieuwe NOD is 3 juni!

Liefs,

Hoop

Hai Hoop, sssspannend!!!

Hoe voel je je verder? Ik zie dat je je banner al wel hebt aangepast. Sinds je berichtje toch iets gebeurd?

Ben benieuwd, toi toi toi!

Liefs, -M

Je hebt mijn vorige berichtje waarschijnlijk net gemist…het heeft idd doorgezet!

Liefs,

Hoop