Annette, wat een vervelend vooruitzicht. Ik hoop dat jullie de tijd die jullie nog met elkaar kunnen doorbrengen goed mag zijn.
Ik wens jullie echt super veel sterkte.
Karin
Lieve Annette,
Wat een verschrikkelijk bericht. Ik weet even niet goed wat ik zeggen moed.
Heel veel sterkte de komende tijd en probeer zo goed als mogelijk is afscheid te nemen en ik hoop dat ze niet te veel pijn zal hebben.
Heel veel sterkte :-* :-* :-*
Liefs,
Hoop
Ow wat heftig Annette!
Wat moet je dat verscheuren van binnen. We denken en voelen met je mee. Probeer zo dicht mogelijk bij haar te zijn en als je dat aan kunt veel foto’s te maken voor jullie kleine en voor jullie zelf.
Heel veel sterkte! Leven en dood staan dichtbij elkaar, maar zo dichtbij lijkt me ongelooflijk zwaar. Hou je taai lieverd!
:-* :-* :-*
He meiden,
dank jullie wel, het voelt zo fijn, de steun die je eigenlijk van iedereen krijgt.
ik heb vanochtend mijn baas gebeld en gezegt dat ik een dagje vrij neem (gelukkig kan dat, ik werk alleen, dus niemand hoeft iets over te nemen) en hij vond dat een goed plan, ik hoefde niet eens uren te schrijven, gewoon time-out, ik vind dat super, gewoon een fijne mentaliteit! Morgen ga ik wel werken.
Vanochtend heeft een collega een berichtje ingesproken, ook super.
ik voel me aan de ene kant zo rot, aan de andere kant, het zonnetje schijnt, ik bel vanmiddag mijn mams even, morgen zie ik haar weer.
Zodra ik weet hoe of wat wil ik we gaan plannen haar vaak te gaan zien, ik las bij de november beebs iets van een boekje wat oma in kan vullen en foto’s in kan doen, zodat de kleine haar toch nog een beetjekent, dat lijkt me mooi, loop zo even langs de boekhandel, eens zien of ze dat hebben.
Verder heb ik tot 12 uur op bed gelegen, veel geslapen gelukkig.
ga zo even langs mijn 2e mama (mams van mijn man, daar kan ik het gelukkig heel goed mee vinden).
praat weer lekker verder over zwanger worden hoor, want daar is het voor, vind het geweldig om even mijn verhaal kwijt te kunnen.
:-* Annette
Jeetje Annette, wat een verschrikkelijk nieuws! Heel erg veel sterkte!!
Ook al is het moeilijk maar probeer samen met je moeder te genieten van deze bijzondere tijd.
Liefs Marieke
Annette, wat klink je toch als een sterke meid. Jij wordt zeker een bijzondere moeder. Ik bewonder je om je kracht en positiviteit. Het leven is zoals het is en dat zie jij erg goed in. :-*
Hier vandaag weinig tot geen steekjes in de buik. Klein beetje kramp en borsten iets gevoelig. Geen idee, hopen wel, maar geloven nog zeker niet! Geduld, geduld… :roll:
Hoe’s met iedereen verder?
Liefs, -M
Hier hetzelfde, nog geen steekjes in mijn buik, wel al gevoelige borsten. Dus het zal er toch wel aan zitten te komen. Op zich wel positief, je hoort toch vaak dat het na een miskraam weer moeilijk op gang komt. Niet dat je echt kunt zeggen dat ik een miskraam heb gehad, maar toch, ik WAS zwanger!!
Annette, wat Miki ook al zegt, je hebt een sterk karakter en ik weet ook bijna zeker dat je een geweldige moeder gaat worden, geniet zoveel mogelijk samen met je moeder van de kleine op komst!! :-* En nogmaals heel veel sterkte!!!
Miki en Hoop, spannend hoor! Nog even geduld, morgen koninginnedag, dus die dag zal wel snel voorbij gaan, en dan zitten jullie weer een dag dichter bij jullie NOD.
Hoop, wel grappig wat je zegt:
Niet dat je echt kunt zeggen dat ik een miskraam heb gehad, maar toch, ik WAS zwanger!!
Je zegt dat je geen MK hebt gehad, maar je bent wel zwanger geweest. Volgens mij is een MK bij 5 weken ook een MK hoor. Het heeft gelukkig niet zo veel invloed op je lichaam gehad, dat je cyclus ontregeld was of zo.
Miki, je had het laatst over het verslijten van testen. Ik heb er ook heel veel gebruikt in het begin. Ik denk dat ik gemiddeld elke ronde 2 a 3 heb gebruikt, en dat een stuk of 4x, dus dan zit je aan de 8 a 12 stuks. Ik vond dat zelf ook een beetje te gek worden, dus ben toen langer gaan wachten met testen. De een na laatste ronde had ik van Clear Blue een duopak gekocht. Daar had ik er toch 1 van gebruikt, waardoor ik er nog 1 over had toen ik wel zwanger was. Die gaf heel snel een duidelijke plus. Ik had de plus al op het venster staan nog voor ik helemaal klaar was met plassen. Eerder kocht ik altijd eigenmerktesten, maar als ze een negatief resultaat toonden, dacht ik altijd dat ze niet goed werkten.
Ik denk dat ik veel minder zou testen als ik voor de 2e keer zwanger zou willen worden. Ik weet nu ook dat ik lange, onregelmatige cyclussen heb, dat wist ik nog niet toen ik stopte met de pil.
Groetjes
Karin
@ Karin, idd wel een beetje een stom zinnetje als je het er zo uit pakt! Het komt gewoon omdat ik het niet niet ervaar als een MK! Gelukkig maar.
Liefs,
Hoop
He meiden,
Hoop, ik denk dat als je idd zwanger was, dat je dan ook en mk hebt gehad, weesblij dat het niet zo voelt, want je kunt er ook erg veel verdriet van hebben.
Miki, hoe is ie?? spannend weer!
Karin, voor jou echt nog maar heel even he… ook heel spannend, alles al klaar?
ik ben morgen ook alweer 12 weken, wat gaat het dan toch snel zeg.
een klein lichtpuntje… mijn mams mag zelf bepalen hoe lang de drains erin blijven, de gyneacoloog die ze heeft staat er volledig achter (zowel persoonlijk als proffesioneel) dat ze probeert mijn bevalling te halen, zoals jullie begrijpen, dat geeft weer een berg kracht! ik hoop met heel mijn hart dat ze het mag meemaken.
Uit vreugde zijn we wezen shoppen, 2 broekjes, 2 truitjes, 3 pyamatjes, 3 washandjes, 2 aankleedhoezen, 5 slabbetjes, 4 paar sokjes en een oranje kruikhoes :mrgreen: ofwel major shopping, errug leuk :mrgreen: we moesten de bus van mijn man nog halen, die hadden we bij het ziekenhuis laten staan en zijn nog even snel naar binnen gewipt om even onze aankopen te laten zien, mijn mams begon helemaal te stralen :inlove:
Hoi hoi!
Nou hier nog nixs, geen kramp. Borsten wel, lijken sinds 2 dagen erger dan ooit (maja, denk ik dat nie altijd?). Ben heel benieuwd wat die steekjes aan de onder/zijkanten van mijn buik waren! Gelukkig op Queensday nog geen gebeurtenis, maar zou goed kunnen dat de duiveltjes gewoon morgen komen. Voel me verder niets opgeblazen en moe, soms dat laatste in de avond. Maar nu vooral veel vrolijke energie!
Ik duim met jullie mee Annette. Volgens mij heeft je moeder een mooi doel wat haar heel sterk zal maken.
Hoe voel jij je Hoop?
En inderdaad Karin, ook ik ga niet zoveel testen meer doen. Alleen als er echt een duidelijke reden is en dan nog… zo lang mogelijk wachten!
Gaan jullie leuke dingen doen vandaag, uberhaupt puf en zin in? Wij naar Amsterdam, met z’n alleen rondlopen en dansen. Zin in!
Veel liefs, -M
Ow Miki, spannend hoor!!! Ik hoop zo voor je dat het raak is deze keer (en dat ik je ga volgen ) :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Annette, ook ik hoop voor je dat je moeder het doel bereikt. Zou erg mooi zijn als ze dat nog mee mag maken :-*
Hier gaat alles goed, ik voel eigenlijk niets bijzonders. Mijn borsten zijn wat gevoelig maar niet echt super pijnlijk!
Vanmorgen zijn we heel even hier over de markt gelopen en daarna naar mijn ouders geweest. Daarna ben ik nog even met mijn moeder naar het tuincentrum geweest om wat leuke plantjes in te slaan, kan ik mijn tuintje ook weer wat opvrolijken van de zomer!!!
Liefs,
Hoop
Heerlijk Hoop! Wij vorige week gedaan, ons terras omgeven door mooie boomtjes en lieve plantjes.
Gister was gezellig, maar ook blij dat ik weer thuis ben. Vanochtend korte vlaag van misselijkheid, maar dat kan heel goed van alle vette eten en een enkel goedkoop wijntje van gisteren zijn. Klein beetje kramp, maar niet zo dat ik vandaag mijn ongi ook echt voel komen. We gaan zien! Ik vermoed dat de :evil: morgen komt.
Hoe voel jij je Hoop?
En de andere dames?
Veel liefs, geniet van de zondag -M
Hey Miki,
Hoop voor je dat het niet doorkomt hoor die ongi! Je mag van mij lekker zwanger zijn!!!
Hier niets bijzonders te melden. Ik voel niets bijzonders waarvan ik denk dat ik zwanger zou zijn of dat mijn ongi eraan zit te komen. Alleen wat puistjes. Maar dat kan bij allebei horen! We zien het wel, nog maar vier dagen!!
Liefs,
Hoop
Dank je Hoop! Ben nu wel heel erg benieuwd. Maar goed dat ik geen test in huis heb, had me anders vast niet in kunnen houden. Geduld!!! Morgen weet ik vast meer. Voel vandaag nog steeds weinig in mijn buik, alleen borsten en tepels branden. Misselijke vlagen blijf ik houden, maar die heb ik vaker gehad. Vooral als ik mijn ongi al voelde komen. Nu heb ik dat dus nog niet. :roll: :doh:
Ben ook benieuwd hoe het bij jou ontwikkelt Hoop! Inderdaad, jouw D-day komt ook dichtbij!
Andere dames, ook een goed weekend gehad?
:-*
he meiden,
hier alles ok, heb vanmiddag met mijn paps en zusje de achtertuin opgevrolijkt voor morgen als mijn mams thuiskomt, was gezellig. ook even wat rotgesprekken over wat papa al wil gaan verdelen, dat kan ik echt niet handelen ben ik bang…
Miki, spannend meid! ik hoop dat je je straks ook een leuk nieuwtje hebt, ik gun het jullie van harte :mrgreen:
die steken in je zij klinken wel bekend, die had ik ook een tijdje voor mijn nod, in de auto, was echt een beetje rotgevoel.
Hoop, niet teveel klussen kan best ok zijn, hoor vaker dat mensen juist dan zwanger raken, dus toch een beetje hoop?
He Anette, wat zwaar zulke gesprekken! Op zijn tijd hoor. Lief dat jullie het huis ene beetje opfleuren. Veel sterkte morgen wanneer ze thuis komt!
Herken je dus die steken? Had je dat vaker, soort PMS, of alleen voor de laatste NOD? Ben benieuwd, voor mij was het namelijk nieuw!
Liefs en fijne avond, xxx
Annette, :-* er zullen nog wel meer moeilijke gesprekken volgen !
Leuk dat jullie zo’n aandacht besteden aan d’r thuiskomst. Zal ze wel erg fijn vinden!!!
Miki, je maakt het erg spannend hoor!!! Normaal weet je altijd zo goed wanneer je weer ongi wordt en nu vraag je het je zo af! Ik ben benieuwd het is je gegunt!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Liefs,
Hoop
He Miki,
nee, ik had dit niet eerder, eigenlijk dacht ik dat het door die cyste kwam, die hadden ze vlak ervoor ontdekt, maar ik denk achteraf dat het iets met mijn ei was, wat precies weet ik niet, maar ik had het in elk geval net eerder, vandaar dat ik het spannend vind, maar goed, veel dingen zijn bij elke vrouw weer net iets anders en zou het dan ook wel weer lullig vinden als ik je valse hoop in praat. Maarrrr idd, herkenbaar, hoop echt dat het zo is voor je meis!
Hoop, ja, die gesprekken zullen wel komen idd, maar had ze nu eigenlijk nog niet verwacht. Maar ook dat komt oed, mijn mams heeft wel opbeurende gesprekken nodig hoor, want haar vriendin doet veel huilen en dat is natuurlijk ok, maar zo krijg ik het gevoel dat ze dnekt dat ze niks meer kan en dat is niet zo.
Net terug van de voetbal van mijn man, was laatste wedstrijd en we kregen een buffet aangeboden, ik ga eigenlijk nooit, maar goed, hij vond het leuk als ik ook kwam, het viel gelukkig mee, ik ben vrij sociaal, maar ben erg slecht in grote groepen mensen, weet mezelf dan niet zo goed een houding te geven, zeker nu niet, normaal ben ik goedlachs en vrolijk. Maar goed, veel felicitaties, dat is wel heel leuk. Een vriend van mijn zwager, die ik bij hen vaak zie omdat mijn paarden daar staan en ik daar dus vaak kom, kwam op me af, kreeg een kus, hij zat aan mijn ass hahaha, hij was echt superzat, zal hem binnenkort eens mee gaan plagen hihihi want zo vrij is ie nooit
ik heb net even de bevalling zitten kijken… doen jullie dat wel eens? was mijn 1e keer, alleen het laatste stukje (de rest vind ik zo’n onzin eerlijk gezegt…) ow jee… ik vond het vreselijk, heb met rillingen zitten kijken, wegkijken brrrrrrrrrrr ik hoop toch echt dat het anders is als je daar zelf in je niksje ligt hiihihi, ik houd lekker mijn string aan, die doen ze op het moment surpreme maar even opzij hahaha en een dekentje over mijn lijf brrr, al dat blote gedoe, ben niet preuts (denk ik, ik douche ook op de sportschool met anderen erbij, maakt me geen drol uit), maar dan wil ik er wat over heen, dan kijkt alleen degene die het kindje gaat halen maar even onder het dekentje hahahaah
ow jee… lijk wel puber :oops: (en dan eentje van 28 :mrgreen: )