potverdrie… ik een heeeeel verhaal getypt is ie de server kwijt :?
nou ja even kijken wat ik nog weet…
Miki, raar dat je die foto niet kon zien, volgens mij kon je mijn paardebeest ook niet zien he? anders mag je volgende keer ook een pbtje sturen en dan mail ik hem je wel? Over de borsten, geen pijn, trekken niet, groeit niet hard, alleen iets voller, nu wel meer aderen, maar dat is nog maar kort, nog steeds roze tepels, wel jeuken ze :?
vragen mag altijd hoor, ik schrijf hier nog graag zolang jullie me willen lezen :mrgreen:
Kes, da’s wel tof! Had jij ook die leuke echoscopiste? slank en half kort licht blond haar, ze is zo enthousiast echt super leuk en lgt ook nog eens goed uit!
Over misselijk, ik denk dat je een deel kunt voorkomen door gewoon op tijd en regelmatig te eten, geen honger houden, ik word dan nu juist snel duizelig, dus eet ik maar wat meer gezond Zal vast niet voor iedereen werken, dat besef ik wel hoor, maar goed, proberen kan geen kwaad natuurlijk
Zit nu lekker aan de augurken, lekkerrrr zuur, koud en nat is nu heel jammie, geen slagroom trouwens
:-* Annette
@poekie wrote:
potverdrie… ik een heeeeel verhaal getypt is ie de server kwijt :?
Ik was dus niet de enige die daar last van had! :wink:
Annette, mooie echo hoor! Fijn dat alles er goed uit ziet. Ik was voor de 1e echo ook wel een beetje gespannen. Het is dan toch het moment van de waarheid. Leeft het kindje, of leeft ie niet.
Het schijnt dat lang niet elke zwangere vrouw misselijk is tijdens de zwangerschap. Ik hoop dat jij je zo goed blijft voelen. Ik voelde me de eerste weken ook best goed, bij mij is de misselijkheid gekomen toen ik 10 weken zwanger was, en is weg gegaan toen ik 16 weken zwanger was. Pas nu aan het einde de ruimte in mijn buik kleiner is geworden heb ik wel last van mijn rib, en af en toe brandend maagzuur.
Ik merkte ook wel dat ik regelmatig moest eten. Eerder kon ik gewoon doorgaan met wat ik deed als ik een hongergevoel kreeg. Na een tijdje is dat hongergevoel wel weg. Maar nu ik zwanger ben is dat toch wel anders. Ik kreeg er ook wel een misselijkgevoel van als ik niet op tijd ging eten. Ik denk dat ik in de 2e helft van de zwangerschap niet meer zo direct hoef te reageren op zo’n hongergevoel. Ik word 's nachts wel eens wakker met een honger gevoel, maar kan dan gewoon doorslapen.
Miki en hoop, hoe schatten jullie de kansen in voor deze ronde?
Hoop, het is op zich wel een fijn idee dat je door had dat je zeer waarschijnlijk zwanger was. Ik bedoel dat wat je voelde, dat dat ook inderdaad anders is dan wat hoort bij menstruatie, zoals je gespannen borsten bv.
Fijn dat de arts jullie verder wil helpen door al vast te beginnen met zo’n temp curve. Ik kan me indenken dat er ook artsen zijn die zeggen: Het kan wel 2 jaar duren, en je bent nog jong genoeg. Wacht nog maar even voor we verdere stappen ondernemen.
Miki, heb jij het al wel eens met je ha over gehad dat jullie al een jaar bezig zijn?
Groetjes
Karin
Goedemorgen,
Ik wilde vanmorgen eigenlijk de pc helemaal niet aanzetten, maar ik kon het niet laten om even te kijken hier!
Karin, spannend nu voor je. Het is bijna zover!!!
Ik heb geen idee wat mijn kansen deze ronde zijn. Ik ben zo ontzettend moe de laatste weken dat ik niet altijd zin en puf heb om te klussen…dus heb ook niet echt rekening gehouden met de vruchtbare dagen ed. Dus we zien wel.
Liefs,
Hoop
Hoi hoi,
Hoe is het hier???
Ik heb de laatste dagen veel last van afscheiding en jeuk aan mijn vagina. De afscheiding is wit op het toiletpapier bij het afvegen en een beetje gelig in mijn inlegkruisje! Ik weet ook niet wat ik hiervan moet denken! (Sorry voor het onsmakelijke en genante verhaaltje)!
Liefs,
Hoop
even heel snel, ik moet eigenlijk al in de auto zitten :oops:
misschien een vaginale infectie? daar heb je wel goede cremes en capsules voor… even naar de HA
ik heb nu ook redelijk veel last van afscheiding, maar dat is gewoon wit.
Hi ladies,
@ karin, wij hebben net onze uitslagen gekregen van de gyn. Dus ja, dat we een jaar bezig zijn is zeker al besproken. Gelukkig zou er geen reden hoeven zijn dat het niet lukt! Ik geen ziektes of beschadigingen en mijn lief voldoende en kwalitatief zaad. We gaan enkel nog een foto van de eileiders maken, just to be sure. Van gyn. hoefde het niet, maar omdat ik hier goede verhalen over heb gehoord (betreft de spoeling die daarvoor nodig is), wil ik het graag doen. Sindsdien zijn we in ieder geval stukken relaxder en weer vol geloof!
@ hoop, klinkt inderdaad als een schimmelinfectie. Kan geen kwaad, met pilletje of zalf zo verholpen!
@ Annete, werkze!!! Tot hoelang blijf je fulltime, of werk je al PT?
Liefs, :-*
He Miki,
ik werk al 2 jaar partime, met name vanwege mijn 2 paarden, nu heb ik daar tijd voor en ook meer tijd voor thuis en mijn man. 28 uur, heerlijk!
Ik heb vooralsnog gezegt dat ik tot 4 weken voor de bevalling blijf werken, ik kijk wel, als ik het niet volhoud, kan ik altijd nog iets eerder stoppen.
Straks wil ik of 20 uur (2 hele+0.5 dag) werken of 20+8 thuis, mijn werkgever staat voor beide open, de laatste iets meer, dat vind ik toch ook wel fijn, houd je toch nog de inkomsten. Mijn man gaat eerst zijn dagen opmaken en houd 1 dag in de 2 weken vrij voor de kleine, als zijn dagen ver op zijn, wil hij ouderschapsverlof op dezelfde tijden.
je uitslagen klinken in elk geval heel hoopvol! Blij dat het niks is, wanneer krijg je die foto van de eileiders?
:oops: Miki, nu je dat zo vertelde kon ik het me ook wel herinneren dat jullie daar laatst uitslag van hadden gekregen. Sorry, zal wel zwangerschapsdementie zijn
Maar wat zijn de plannen? Krijgen jullie geen verdere medische begeleiding, hulp, controle of wat dan ook?
Hier gaat alles nog steeds goed, ik moet vanmiddag naar de verloskundige en zal dan ook wel horen of het kindje al is ingedaald of niet. Ik heb zelf namelijk wel het vermoeder dat ze al wel ingedaald is.
We zijn afgelopen weekend nog even gezellig met z’n tweeen een weekendje naar Center Parks geweest. Ik kwam daar een zwangere tegen die ook nog even een weekendje weg was, voor hun 3e kindje geboren werd.
Ik voelde me toch wel erg bekeken met zo’n dikke buik, maar dat had ik al wel verwacht.
Groetjes
Karin
Lekker hoor Anette! Ikke ook 32u, niet voor paardjes wel voor de vrijheid. Maar volgens mij staan jouw diertjes hier ook symbool voor. Ik hoorde onlangs in het nieuwe dat fulltime zwangere vrouwen vaak meer gestresste (huil)babies krijgen. Maar hangt denk ik nog meer af van het soort baan en persoon.
Foto van de eileiders kan ik plannen zodra ik mijn volgende menstruatie op gang is gekomen. Dan prikken we een x aantal dagen verderop in mijn cyclus. Voor de spoeling/foto doen we dan voor de zekerheid nog een zwangerschaptest. Ben wel benieuwd of dat een methode is die in erg vroege fase iets kan bespeuren van een bevruchting. Maar zal wel niet.
Hihi, Karin… geen nood. Kan me voorstellen dat niet alles even goed blijft hangen nu.
En… zag de verloskundige dat de kleine inderdaad is ingedaald, zoals je zelf lijkt te voelen?
Hoop, alles goed zo in het begin van de week? Dokter gesproken over de jeuk?
:-*
Nee ik heb de huisarts nog niet gesproken :oops: ik weet het ik moet gewoon bellen, maar ik wacht het nog even af hoor.
Volgens mij kan het niet zoveel kwaad. Mocht het volgende week nog niet over zijn ga ik wel weer naar de ha. De jeuk wordt nu wel minder hoor!!!
Goedemorgen,
Ik geloof niet dat het nog nodig is om een huisarts te bellen. De jeuk is helemaal weg en heb ook geen branderig gevoel meer bij het plassen!!! :dance:
Ik heb nog wel erg veel afscheiding, maar dat is niet erg.
Deze ronde verwacht ik niet dat ik zwanger ben, we hebben amper geklust omdat ik zo moe was de laatste tijd.
Liefs,
Hoop
Goed te horen Hoop! Ook bij mij meer afscheiding dan anders lijkt het. Deze keer geen jeuk. Heb het ook geregeld gehad bedacht ik me. :doh:
Ik verwacht ook deze ronde niet echt iets. Mijn eisprong heb ik wel 3 dagen gevoeld… maar geen idee wanneer hij precies is geweest en of we goed geklust hebben. We’ll see! Dit weekend is mijn NOD, voor nu voel ik weinig. Borsten ook amper en tepels eens een keer niet. Wel zo rustig!
Ben nu vooral erg moe, kom niet vooruit… ook op het werk. Dit weekend te hard gefeest ben ik bang. :dance: Maar had ik ff nodig!
Hoe is met jullie?
Liefs en :-* -M
Hey Miki,
Blijft toch spannend zo rond je NOD en ook al verwacht je niets, je houd toch hoop!! Ik :thumbup: voor je dat jullie goed geklust hebben !
Hier gaat alles goed. Ik ben ook behoorlijk moe, zal wel in de lucht zitten!
Liefs,
Hoop
Dank je Hoop! En ik duim voor jou en je lief. Wie weet hebben jullie juist wel goed gemikt nu, even niet gefocused!
Ik heb net op de bank geslapen en daarna lekker veel gegeten. Nu proberen even mijn gedachte op iets anders zetten.
Fijne avond, :-*
:wall: ik maak mezelf gek! Werd vanochtend wakker met baarmoederkramp. Maar dat maakte al snel plaats voor steekjes. Fel en meestal op dezelfde plek links. :doh: Moet me inhouden om niet meteen alle forums af te speuren naar iedereen die ook steekjes heeft. Toch maar ff gedaan! Hihi… En ja, het kan alle kanten op. Nog 4 dagen wachten! Spannend.
Hoe is het met jullie dames?
:-*
Spannend Miki, zeker als je het anders nooit hebt!! Mijn duimen draaien overuren voor je!!!
Hier alles goed, nergens last van nog, eigenlijk hetzelfde als de vorige ronde, kan dus ook nog alle kanten op!!
Wanneer wil je gaan testen???
Liefs,
Hoop
He Hoop! Ik duim me ook suf.
Testen probeer ik nog niet aan te denken, als het ff kan pas over een week. Ben woensdagen vrij. Maandag zou ik overtijd zijn, maar na een testuitslag (welke kant dan ook op) wil ik niet graag naar kantoor en wacht liever zo lang mogelijk. Toen we net gestopt waren met de pil heb ik elke maand wel 3 testen versleten en dan ook nog eens ovulatiestripjes erbij. Dure hobby was dat! :lol:
Jij al vaak testen gedaan? Welke vind je het fijnst? Ikke vind Clear Blue nogal direct met: “zwanger” / “niet zwanger”. Maja, dan is het wel duidelijk en staar je je niet suf naar wel/geen streepje.
Liefs, -M
Ik heb over het algemeen nog niet zo heel veel testen versleten.
Ik heb alleen maar clear blue gehad en de laatste keer (met de “miskraam”) de digitale en die vond ik wel het fijnste!
Mocht het nodig zijn ga ik denk ik het weekend testen (6 of 7 mei).
Enne bedankt voor het duimen!!!
Liefs,
Hoop
He meiden,
ik heb er ook slechts 5 versleten, 3x clear bleu, niet de digitale, een duitse en een predictor.
vond het allemaal niks, gaf teveel zenuwen
succes en ik duim!
Hier helaas vreselijk slecht nieuws… mijn mams is uitbehandelt, ze kunnen alleen nog pijn bestrijding doen. Ik vind het vreselijk, ze zal wrs onze kleine nooit te zien krijgen ik jank me de hele avond al suf en weet niet waar ik het zoeken moet.
Als het meezit mag ze nog een tijdje naar huis, na enige tijd zullen ze dan wrs de drains die ze in de nieren heeft verwijderen en dan is het met enkele weken klaar, ik vind het zo erg…
De tumor was in eerste instantie geslonken, maar blijkt nu weer groot te zijn, zo groot dat opereren geen optie meer is, bestralen en chemo was zowieso al niet meer aan de orde, heel zuur, heel verdrietig.
Annette