Februari/Maart 2005 gestopt - nog 2 klussende dames (deel 4)

Hey meis,

Wat een positief bericht zeg! Gelukkig valt het allemaal dus mee :-*!! Hopelijk gaat het snel beter met je moeder.

Wat mij betreft, het gevoel van een zwangerschap is er idd wel maar durf het eigenlijk ook weer niet te verwachten. Laatst waren mijn borsten pijnlijk en gespannen en nu niet meer, maar die afscheiding en dat zeurende gevoel in mijn buik…ik weet het even niet. Dinsdag ben ik waarschijnlijk van de onzekerheid af. Bel meteen om 08.00 uur en dan verwacht ik dat ik die dag ook nog langs kan komen!

Liefs,

Hoop

Annette, wat een geweldig nieuws! Natuurlijk heeft ze nog wel een hele weg te gaan, maar ben al lang blij voor jullie dat de kanker niet uitgezaait is.

Hoop, heb je alleen maar oud bloed gehad deze hele ‘menstruatie’? Ik had een heel aantal weken of zelfs een paar maanden last van gespannen borsten. Wat dat betreft zouden de gespannen borsten misschien wel gewoon bij de menstruatie kunnen horen, al hoop ik natuurlijk ook voor je dat de vork toch anders in de steel zit.

Ik wens jullie allen een goed paasweekend.

Karin

Hoi allemaal!

Anette, wat een spannende en intense tijd maak je door. Ben blij dat treurig nieuws wordt afgewisseld met goede berichten. Hou dat laatste vast, er komen vast meer positieve wendingen!

Hoop, ik herken wat je hebt. Heb ik ook 1x gehad, meeste dagen oud bloed. Was bij mij denk ik gewoon menstruatie, ik teste ieder geval negatief. Zolang bloeden tijdens zwanger zijn hoorde ik niet vaak over namelijk. Jij al test gedaan? Ik hoop met je mee!

Karin, blij te horen dat de controle goed was. Leuke dingen dit weekend?

Ikke erg druk geweest, van etentjes tot verjaardagen en zelf dansen! Verder hard aan het klussen nu, eitjes zoeken met pasen. Toch wel anders nu we weten dat het echt mogelijk zou moeten zijn dat we raak schieten. Veel meer als het begin, vol enthousiasme en dat doet me deugd. Blij dat we zijn gaan testen!

Fijne dagen dames, liefs -M

Hoi hoi,

Ik heb geen test gedaan en denk nu ook eigenlijk niet meer dat ik zwanger ben nu. Maar ik zou toch wel graag willen weten waarom mijn menstruatie ineens zo vreemd is. (4 dagen helderrood en 4/5 dagen bruin)! Nu is het helemaal over (gelukkig)!

Liefs,

Hoop

Ik moet om 11.40 uur bij de ha zijn ivm de vreemde menstruatie van afgelopen keer! Ben benieuwd of ze me kunnen vertellen wat het is!

Liefs,

Hoop

He meiden,

Hoop, succes vanmiddag bij je HA! hoop dat hij je wel wat duidelijkheid kan geven.

Miki, een beetje druk is ook wel eens lekker! even je aandacht op iets anders.

Hier gaat het goed, eigenlijk zo goed, dat ik me bijna af ga vragen of het allemaal wel ok is, stom he… morgen weer een echo, daar ben ik blij om, haalt wel weer een berg onzekerheid weg. Ben zo’n muts, lees teveel MK-verhalen hier :naughty:

:-* Annette

Zoals al gezegd ben ik vandaag bij de huisarts geweest. Ik had niet mijn eigen huisarts maar wel een hele aardige jongeman. Die me erg goed geholpen heeft.

Ik ben naar alle waarschijnlijkheid zwanger GEWEEST, maar ben het vruchtje in een heel vroeg stadium verloren. Op zijn advies heb ik nog wel een zwangerschapstest gedaan, maar zoals hij al verwachtte was die inmiddels negatief omdat het HCG hormoon waarschijnlijk al weg zou zijn.

Ik heb meteen aangegeven dat we inmiddels al een jaar bezig zijn en dat ik me zorgen begin te maken of we wel vruchtbaar zijn. Ik heb nu van hem een temperatuurcurve meegekregen die ik in moet gaan vullen vanaf de eerste dag van mijn volgende menstruatie. En over twee maanden moet ik weer bij hem terug komen en dan gaan we verder kijken wat ze voor ons kunnen doen. Hij verwacht dat we dan gewoon doorverwezen worden naar de gyneacoloog.

Van de ene kant positief dat ik zwanger ben geweest, maar dus ook wel jammer dat het mis is gegaan. Ik moet zeggen dat ik niet heel erg verdrietig ben, maar dat komt natuurlijk omdat ik niet wist dat ik zwanger was.

We gaan met hoop en frisse moed de volgende ronde in!!! (Die is inmiddels al in volle gang)!

Succes morgen Anette!!! Zeer spannend weer. Zit vast goed, probeer niet teveel te lezen en met positive mind in je buik te kruipen. :**:

Jeetje Hoop, goed dat je geweest bent. Opvallend dat jouw arts kan vaststellen dat het bijna zeker een zwangerschap was. Mijn arts zei: elke maand is je menstruatie anders. Ene keer kan ie al op gang zijn maar nog niet naar buiten komen, dan heb je donkerder ouder bloed. Hoe het ook is, je verwarring herken ik maar al te goed.

Vol moed komende maand klussen! Enneh, testen om jullie mogelijkheden vast te stellen kan ik alleen maar ten zeerste aanraden.

:-*

Omdat mijn menstruatie altijd hetzelfde was en omdat ik een paar dagen voor mijn menstruatie opgezetten en zere borsten had (ik had ook echt het gevoel dat ik zwanger was) was het 99% zeker dat het een zwangerschap is geweest die dus in een heel vroeg stadium is afgebroken.

De huisarts kwam ook heel zeker over!!!

Liefs,

Hoop

Duidelijk Hoop! Ergens wel fijn te weten dat het dus kan lijkt me. Jij en ik zijn vast gauw aan de beurt.

Succes met klussen! :dance:

Veel liefs, -M

Miki, ik denk ook wel dat wij ook snel naar een ander topic mogen!! Jij ook succes!!!

Annette, succes vandaag! Het is vast allemaal goed :-*

Hoe gaat het met je moeder???

Liefs,

Hoop

Goed gegaan vandaag Annette? Nieuwe foto’s mee gekregen?

Veel liefs voor allemaal, -M

He meiden,

ja hoor, het was super!

onze beeb is inmiddels 4,1 cm groot, heel beweeglijk, heeft 2 armpjes, 2 beentjes, ruggetje, maagje, echt geweldig om te zien!

Ik was er onwijs nerveus over, ik heb teveel mk vehalen gelezen.

Maar hij doet ut! Het hartje hebben we ook even geluisterd, in het begin was dat heel rommelig, kwam omdat de beeb zo beweeglijk was hihihi later werd ie wel mooi, net zo’n stoomtrein die langs bonkt :inlove:

ik plak er ook nog een plaatje bij, het is echt al mensje zo…

o ja, ik blijf bij de gyn icm die cyste, hij zei dat ie eventueel wel te opereren was na 12 weken, maar dat er dan wel een risico aan zat (voor het vruchtje), ja en gezien wij ook bijna een jaar bezig zijn geweest is dat geen risico wat ik even wil nemen. Dus we wachten tot na de bevalling, ook gelijk besproken dat ik in het ziekenhuis wil bevallen, dat kon, want ik heb een cyste, is het nog ergens goed voor :wink:

Jeetje Hoop wat een raar bericht zeg… zou aan de ene kant wel fijn zijn als het dat geweest is, dan kun je in elk geval wel zwanger worden!

M&Hoop, zitten jullie al in de wacht periode? of nog druk aan de klus?

Vanavond nog even bij mijn mams geweest, de foto laten zien, het gaat best ok, vrijdag moet ze naar de daniel naar de anesthesist en disdag weer een kijkoperatie (maar wat ze dan doen? dat wist ze ook niet precies). Ze voelt zich ok, onze kleine geeft haar zoveel kracht! :inlove:

Mooie echo weer Annette! Wij zitten nu in de klusweek dus we doen weer goed ons best! Wie weet!! En idd vreemd maar het heeft me een heel positief gevoel gegeven!!!

Fijn dat je moeder zo goed gaat en dat ze zoveel kracht uit jullie kleintje haalt!!

Liefs,

Hoop

He Anette, wat fijn! Maar ehhh… waar kan ik nou het plaatje zien? Kijk ik met mijn neus??? :wall: Toch goed van je arts dat ze zo bovenop de cyste zitten.

Succes met de operatie en voorbereidingen voor dindsdag! :thumbup:

Wij hebben met pasen eitjes gezocht, nu weer in de afwachtperiode. :inlove: Had jij in het prille begin eigenlijk nog steeds pms klachten, zoals pijnlijke borsten en tepels Anette? Ook steekjes in de buik? Of juist even nergens last van? Dat laatste lees ik vaker. Ben benieuwd! :stuck_out_tongue:

Hoe is bij jullie Hoop? :smiley:

Liefs! -M

Hoi Miki,

ik heb de foto een beetje aangepast, heb er wat naampjes bijgezet, als je nog iets niet ziet ofzo, gewoon gillen, dit is eigenlijk een heel duidelijke foto, mooi profielletje van de beeb :inlove:

Over de klachten, echt in het prille begin had ik PMS klachten, maar dat was voor mijn Nod, hoe dichter ik tegen mijn Nod aanzat, hoe verder de klachten afnamen. Nu voel ik wel afentoe steekjes, maar dat is mijn baarmoeder die zich groot maakt oid voor de beeb.

ik voel me echt super, nooit gedacht of kunnen hopen dat ik zo’n goede zwangerschap zou hebben, niet misselijk of kotsen heerlijk :mrgreen:

Ha, wat gaaf zeg Annette. Soepeltjes in je zwangerschap! Doe je goed, draag je zelf aan bij lijkt me. :thumbup:

Maar je hebt ook geen last van je borsten en tepels meer sinds je NOD? Enneh, groeien ze al hard? :lol: Tepels echt donkerder nu, met meer bobbeltjes? Die aders zag je wel al vroeg heel duidelijk he? Hihi… sorry ik vraag je het hemd van het lijf! :oops:

He maar die foto, tis niet dat ik het niet goed zie. Ik zie uberhaupt geen plaatje! Waar zou hij moeten staan? Niet als avatar want daar is snoepie! Ikke beetje scheel denk ik.

Fijne avond!

:-*

En jawel, nu ik zie! Niet te missen zo’n mooie grote echo. Wowie, wat een prachtig wezentje heb jij in je. Jeempie wat bijzonder zeg.

Toch vreemd dat hij eerder niet zichtbaar was voor me.

:stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Hey Poekie,

Bekend ziekenhuis, ben ik ook voor de echo geweest :wink:

Mooie echo hoor! :thumbup: De mijne was een stuk minder duidelijk met 10 weken en 3 dagen :frowning:

Laatste 2 dames, succes met klussen en hopelijk snel 0 klussers in dit topic :-*

Groetjes Natascha.

Hoi Miki,

Ik had afgelopen ronde ook steeds minder last van PMS klachten rond mijn NOD. Mijn borsten waren opgezet maar ik had niet zo’n pijn dan anders aan mijn borsten. En ik bleek dus ook zwanger te zijn. Dus daar zou je het eventueel al aan kunnen merken.

Hopelijk hebben we deze ronde allebei geluk! Succes met wachten!

Liefs,

Hoop