He Inge, Klinkt goed! Die ouwe baas was me er eentje, heb niks gevolgd, maar alleen een plantje van een collega bij een afscheid na 3 jaar is wel heel erg…
he, zie net dat je wat afscheiding had, minder leuk.
Karin, het gaat steeds beter, krijg weer iets meer energie, dus hoef geen 2 uur meer op bed s’middags. Komt allemaal goed neem ik aan :mrgreen: Leuk dat het het gezellig was met je broer en dat ie zo geïntresseerd is in je zwangerschap!
Gisteren zijn bij mijn schoonzusje pups geboren! :inlove: 10 stuks, babydobermannetjes, zooooo schattig! Ik heb vanmiddag oppasdienst, zomaar een uurtje ofzo, maar wel super leuk!
:-* Annette
@ Annette, ja idd wat afscheiding. Maar het wil gelukkig nog niet echt doorzetten. Het voelt ook niet zoals anders als ik ongi ben. Net met het afvegen was het alweer bijna over. Ik moet echt maar ff afwachten vandaag wat het gaat doen!
poe, ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven, maar het klinkt een klein beetje als wat ik had.
spannend meid, ik hoop echt dat ie raak is!
Oehlala, de spanning stijgt!
Jij had dus ook wat bloedverlies op het moment dat je NOD zou moeten zijn Annette? Late innesteling geweest denk je?
Blij te horen dat je happy bent op je nieuwe werk Inge. Ze klinken allemaal erg lief! Succes vandaag, we duimen dat de bloeding niet gaat doorzetten!!
Liefs, -M
ik had dacht ik rond dag 28 ofzo een klein beetje bloed verlies(4 druppels hooguit), ik dacht toen dat mijn cyclus iets korter was.
Dus ja, late innesteling? De beeb was trouwens wel op maat toen we voor de echo gingen met 7 wkn 3 dgn, ze had hem toen gemeten op 7 wkn 6 dgn.
spannend hoor.
Nou dan is het zeker een innesteling geweest dus! Gaaf hoe dat toch werkt. Jij had een langere cyclus, dus van laat was dan geen sprake inderdaad.
Liefs! -M
Inge heb je al nieuws? Of is het bij die ene druppel gebleven?
Het heeft toch doorgezet!
Nieuwe NOD 4 mei!
bah!
veeel succes volgende ronde :-* :-*
Annette
Dank je wel!
Kom af en toe maar wat hormoontjes strooien!!!
Dat blijf ik zeker doen!
Ben te verslaafd aan het forum en vind het wel gezellig te kletsen met meiden die ik inmiddels al wel een betje “ken”.
Blaaaaassssssssssssssssssssssssssssssssss
Annette
Dank je wel, ik zal ze bewaren tot onze klusperiode!
hihi
Ik vind het ook leuk dat je hier blijft kletsen, na een jaar heb je toch wel een band met de andere!
Liefs,
Inge
Jammer, eigelijk rekende je er al best wel op, volgens mij. Op een gegeven moment snap je er niks meer van. Dan denk je allerlei tekenen te hebben dat wijst op een zwangerschap, en dan is het toch niet zo.
Natuurlijk wil je graag zwanger zijn, maar verhuizen en zwangerschap is geen goede combinatie weet ik uit ervaring. September gaan jullie verhuizen he? Als je deze ronde wel zwanger zou worden, dan ben je 5 maanden zwanger als het september is. Dan zit de buik nog niet in de weg en heb je nog een aardige conditie.
Groetjes
Karin
Hoi hoi,
Van de ene kant rekende ik er idd heel erg op en toch valt de teleurstelling wel mee, ik had het veel erger verwacht! Snap het zelf even niet.
Maar we geven niet op!!!
Liefs,
Inge
Hoe gaat ie vandaag Inge? Ergste achter de rug?
Hier bijna geen ongi meer. Gelukkig, want heb echt zwart gezien voor de ogen zoveel bloed dat ik verloor. Deze keer ook erg veel pijnscheuten gehad en bloedde echt vuurrood, maakte me dus best even zorgen. Morgen bij de gyn. maar even vragen!
Met Anette en Karin en jullie kleintjes ook alles goed???
Liefs, -M
Ja, ze beweegt goed, ik voel me ook wel aardig. Maandag moet ik weer op controle bij de verloskundige. Ik ben benieuwt of ze al een schatting kunnen maken hoe groot of zwaar het kindje zal zijn bij de geboorte. Tot nu toe ligt het kindje ook altijd goed, met het hoofdje naar beneden. Vanaf nu wordt het toch wel belangrijk dat het kindje al met het hoofd naar beneden ligt, en niet meer in stuit. Het kindje krijgt namelijk steeds minder ruimte om nog te draaien.
Ik moet zo nog boodschappen doen, maar het waait heel hard. Ik denk da tik op de heenweg wel wind mee heb, maar terug niet. Ik moet 6,5 km fietsen heen, en dan moet ik ook weer terug. Dat begint al steeds moeilijker te worden.
Groetjes
Karin
Hoi hoi,
Hier is alles goed! Het ergste heb ik idd gehad miki!
Succes morgen bij de gyn.!!
Ik ga maar eens beginnen met tempen, misschien heb ik er wat aan!
Gisteren is Erna (ook van KOK) een goede vriendin van mij bevallen van een dochter, Dagmar heet ze en ze weeg 3540 gram! (Zie april mama’s )
Liefs,
Inge
He meiden,
fijn dat de :twisted: :evil: :twisted: weer een eind weg zijn, kan me voorstellen als het zo heftig is dat je er een beetje raar van word. Mijn ongi’s het afgelopen jaar waren echt minimaal, alleen de laatste 3 keer ofzo werd het wat meer en had ik er wat last van, geloof dat ik me redelijk gelukkig mag prijzen daarmee.
Karin, kan me voorstellen dat behoorlijke activiteiten toch zwaar gaan worden, gewoon op het gemakje fietsen denk ik dan maar, of een scootertje kopen (lenen van een neefje ofzo??)
Fijn dat je meis goed ligt. over dat opmeten, bij een vriendin van me zei de vk dat het kindje best groot was, maar dat ze ook erg veel vruchtwater had, nouwww de baby bleek gewoon een joekel en kon niet eens door haar bekken. Ik vraag me dus af of ze dat soort dingen goed kunnen meten.
Inge, ik denk dat tempen voor jou misschien best eens zou kunnen werken, je hebt een heel regelmatige cyclus (die had ik niet helaas), dus je zou zo moeten kunnen zien wanneer je ei is lijkt me. veel succes ermee, lijkt me moeilijk om elke dag even dat ding in je bips te proppen om dezelfde tijd… (lekkere woordkeuze,maar je snapt me wel denk ik ) heel gedoe, maar als het werkt is het natuurlijk geweldig :inlove:
Miki, veel succes morgen bij de gyn! Ik hoop na het weekend goed nieuws te lezen meis!
Hier gaat het best ok, veel obstipatie, veel gas en mijn buik begint iets uit te zetten (omhoog komen van de baarmoeder/darmen of hoe dat ook precies werkt?). Niet misselijk tot nu toe dus dat is super, wel moe, maar ik heb hoop dat dat binnenkort beter word…
Over 13 dagen mogen we weer voor een echo, jeetje wat duurt 3 wkn+1dg wachten dan lang zeg…
Van het weekend ga ik 2 nachtjes op stap met mijn pony :inlove: samen met nog 2 meiden, dus dat word echt supersuper! heb er onwijs veel zin in. Ik neem mijn MvM flessen mee, hihihi, zullen die meiden vreemd opkijken ze weten al wel dat ik zwanger ben hoor, maar ben gewoon “devoted” aan urine verzamelen hihihi. Ik hoop dat het van het weekend ook zulk lekker weer is!
Vanaaf vroeg naar bed, want morgen moet ik rond 11 uur met de trailer de weg op en voordat die er weer volgeladen achter hangt… (als ie nu maar wil laden, afentoe is het zo’n muts…)
:-* Annette (zal ff plaatje bij doen van mij stoere jongen mag wel he?? hebben jullie gelijk mijn dikke billen gezien :mrgreen: )
Mooie pony Annette, en die dikke billen vallen wel mee hoor!
Het is idd geen pretje met die thermometer, maar het is voor een goed doel!
Fijn dat je je nog zo goed voelt! Hoop dat de hele zwangerschap zo soepel verloopt!
Liefs,
Inge
Mogge dames, hoe kan ik het dat ik de foto van de billen niet zie? Jammer!! :lol:
Nou… ik heb goed nieuws… alle testen waren goed! Geen ziektes, beschadigingen en dus gewoon een eisprong. Mijn lief zijn zaad ook in orde, voldoende en de juiste. Wow! Ze bracht het wel klungelig: “Nou, bij ú is alles goed” (zonder 1 van ons aan te kijken). Allebei ff slikken, maar ze bleek mij te bedoelen. Wij weer even slikken. “En bij u ook”. Oef!
Eigenlijk is advies geduld hebben en 2 jaar aanzien, maar desgewenst kunnen we een foto van de eileiders maken, als geruststelling. Dat wilde we wel, vooral omdat mijn moeder dit ook ooit heeft gehad en na de spoeling, die ze door de leiders laten lopen om een röntgen te maken, direct zwanger was. Nog voor de uitslag dus! Dat vond de arts genoeg reden, want het geloof hierin kan nooit kwaad!
Binnenkort een date hiervoor prikken. Maar wel erg blij voor nu!
Slim Inge, temperaturen kan nooit kwaad! Ikke gebruikte van die losse Clear Blue stripjes, makkelijker maar ook veel kostbaarder. Achteraf gezien was een Persona juist goedkoper geweest. Nu vind ik het juist lekker om niet meer te monitoren, daarvan werd ik extra onrustig. :shifty:
Ben blij dat het zo goed gaat Anette, houden zo! Veel plezier dit weekend, hopen dat het weer een beetje mee doet.
Dikke kus, -M