Februari/Maart 2005 gestopt - nog 2 klussende dames (deel 4)

Goedemiddag!

Jaaaah laatste dagje!!! Om 15.00 uur mag ik naar huis! Het is heerlijk, maar ook vreemd dat ik hier niet meer terug hoef!!

Hier eigenlijk geen nieuws. “PMS” klachten zijn erg afgenomen, borsten zijn nog wel gevoelig maar niet zo heel erg meer!!!

Liefs,

Inge

Annette ook jij kan wel een strakke buik verwachten. Mijn buik was echt niet strak van te voren. Ik denk dat als ik zat, ik zwembandjes had van zo’n 6 cm dik. Volgens mij krijgen ook echt hele dikke mensen een strakke buik tijdens de zwangerschap.

Het verbaast me niet dat het leven op de boerderij gezonder is dan in de stad.

Hygiene is ook slecht voor de weerstand van kinderen. Doordat ze nooit in aanraking komen met slechte bacterien en zo bouwen ze helemaal geen weerstand op. Dat de mensen nu te schoon leven schijnt een oorzaak te zijn dat veel kinderen last hebben van een alergie.

Ik ga straks een weekendje naar mijn broer. We hadden het al een tijd geleden afgesproken, maar het was er nooit van gekomen. Toen ik zwanger was geworden dacht hij dat het er helemaal niet meer van zou komen.

Ik ga er alleen heen, zonder man. Dat leek mijn broer en mij wel leuker. We kunnen dan lekker praten over vroeger en zo.

Toen mijn broer en ik op kamers woonden, woonden we 100 m bij elkaar vandaan. We zagen elkaar toen heel regelmatig, dat vond ik best gezellig.

Ik lees zondag of maandag wel weer of hier mensen zijn die bloed hebben gezien of dat er nog steeds geen nieuws is.

Inge en Miki, succes met wachten!

Groetjes

Karin

@ Karin, heel veel plezier bij je broer en je leest het wel of hier nog nieuws is. Ik verwacht dat ik volgend weekend pas nieuws heb! Verwacht de :evil: :evil: woensdag! En als ze niet komen ga ik pas het volgende weekend een testje doen!

@ Miki, hoe is het nu bij jou. Heeft het al doorgezet??? :pray: :pray: Hoop voor je dat ze weg blijven!!!

Liefs,

Inge

Ben benieuwd hoe het was Karin! Veel plezier.

Zo dat tijdperk afgesloten dus Inge. Op naar nieuwe tijden!! :wink:

Hier nog geen ongesteldheid. Werd er nu wel heel onrustig van. Vanochtend toch maar een oude test, die ik nog had liggen, gedaan. “Niet zwanger” stond er. Nu kan ik ieder geval met meer rust de bloeding afwachten. :oops:

Hoe’s met jou Annette?

Liefs allemaal, -M

Nou… ik lig al 2 uur bijna dubbel van de kramp. Broek open, subtiel want we hebben broertje van mijn vriend te logeren met zijn zoontje. Erg gezellig! En gelukkig wat afleiding in de aankomende menstruatie. Heb volgens mij ook wat verkeerds gegeten erbij waardoor extra kramp.

Iedereen leuke dingen doen?

Liefs & grtjs, -M

He Miki, balen zeg, zeker die extra kramp, dat is nooit fijn.

Karin, leuk zo’n weekendje bij je broer! Ik heb helemaal geen band met mijn broertje, hij is 7 jar jonger als dat ik ben en tegenwoordig neemt ie de moeite een gesprekje aan te knopen, maar hij is jammer genoeg nogal een eenling, met mijn zusje daarentegen gaat het super. Ben heel benieuwd hoe mijn buik straks word, nu puilt ie al een beetje naar voren en is zachter, lijkt wel of mijn buikspieren verschoven zijn ofzo, ze werken nog wel (met paardrijden dan he), maar waar ze zijn? hahahaha

Pfff ik heb diarree en wat lichte hoofdpijn, niet fijn, maak me daar eigenlijk wat zorgen over, raar he. Nou ja, komt vast goed, we hebben net met vrienden onze vakantie besproken, we gaan 2 weken naar turkije, een super mooi resort uitgezocht begin juni, dus dan zijn we een maand of 4 ongeveer, moet kunnen toch? Ik ben trouwens al weer 8 weken en tot op heden nog geen pijntje of druppeltje bloed verloren, da’s best iets wat ik heel fijn vind, nu gauw afkloppen :inlove:

zo nu nog ff visie kijken en dan maar naar bedje, ben echt moe :angel:

:-* Annette

Hallo dames,

Gisteren de hele dag van huis geweest dus geen kans gehad hier even te kijken!

Miki, spannend toch wel dat je ongi nog niet heeft doorgezet, wie weet heb je gewoon te vroeg getest!!! :thumbup:

Hier geen nieuws, het zeurende gevoel in mijn buik is verdwenenen alleen heb ik nog wat gevoelige borsten en ze voelen wat zwaarder! We moeten nog ff afwachten hier. Als ik dezelfde cyclus heb dan de vorige ronde zou vandaag mijn NOD zijn! Maar we wachten gewoon nog een weekje af ongeveer!

Liefs,

Inge

owww Inge, dat klinkt wel spannend, ben heel beneiuwd meis, en hoop van harte dat ie ook bij jou raak zal zijn!

ik zit helemaal onder de rode vlekken en jeuken dat het doet, ben bang dat het van de peniciline komt, op de bijsluiter staat dat je dan moet stoppen, dus dat doe ik dan maar en bel ik morgen mijn HA. We hebben ook net nieuwe matrassen en nieuw dekbed, of zou het toch van die schimmelinfectie komen :think: , whaaaa ik word gek geloof ik hahaha

Hè bah, vervelend is dat jeuk! Hoop dat de ha er wat tegen heeft!

Het is hier idd erg spannend, ik weet echt niet meer wat ik moet verwachten. Hoe voelde jij je rond je NOD???

Liefs,

Inge

Hoi Inge,

ik had wat krampjes en dacht echt dat ik ongi zou worden, iets voor mijn nod (althans wat ik dacht natuurlijk) had ik ietwat bruinig verlies. Ik had wel wat strepen op mijn borsten, maar die dacht ik elke maand te zien eigenlijk, verder ehmmm ow ja, mijn ontlasting was echt hard, dat was nooit, verder eigenlijk niks…

als vandaag je nod is, zou je kunnen testen, maar het kan zijn dat je hcg te laag is om positief op een test uit te komen, althans, dat begrijp ik weleens van andere meiden.

Spannend hoor, ik leef echt mee! Trouwens als ie nu raak is heb je wel een mooi buikje als jullie straks gaan verhuizen :wink:

:-* Annette[/b]

He Inge, wat slim dat je nog even wacht met testen. Maar theoretisch ben je vanaf morgen ovetijd dus! Sssspannend, ik duim voor je!

Ik vanochtend wakker zonder kramp, klein momentje van hoop dus, maar na opstaan bleek ik wel al te bloeden. Niet al te erg teleurgesteld, want ik wist ergens dat het er aan zou komen.

Oeh Annette, weg met die pillen dan nu! Matras klinkt niet logisch, peniciline hoor je vaker. Je zal nu wel extra gevoelig reageren nu je lijf werkt voor 2.

Ik focus me nu op de uitlagen aanstaande vrijdag.

:-*

He Miki, jammer meid. Nou ja,je had er wat rekening mee gehouden, maar leuk is anders.

Ik heb net de huisartsenpost even gebeld (op advies van een nichtje, die is zuster oid) en toevalig de zelfde arts als die ik van de week ook had (vervangend huisarts), dus hij raade me aan te stoppen met de peniciline en als het weer erger werd morgen ofzo contact op te nemen met mijn eigen HA.

Hoi hoi,

We hebben net film gekeken bij een vriend (collega van mijn man). En op een gegeven moment dacht ik echt …daar gaat mijn hoop! Ik kreeg buikpijn en had het idee dat ik vloeide (had al maandverband ingedaan ter voorbereiding), maar niets hoor echt helemaal niets!!!

Ik vind het nu echt TE spannend worden hoor! Ik ben zo bang dat ik mezelf teleurstel door te hopen en te denken dat ik zwanger ben!!!

Liefs,

Inge

Hoi Inge,

meid, pijnig jezelf niet en als je morgen nog niet ongi bent, doe gewoon even een testje. Die krampjes kunnen ook bij een zwangerschap horen, het hoeft natuurlijk niet, maar wellicht kun je anders gewoon beter even testen, dan zit je in elk geval niet in onzekerheid.

de diarree is hier over! joepie!! ik denk dat het van de peniciline kwam…

Ik heb geen test in huis en ik begin vandaag met mijn nieuwe baan dus ik weet ook niet of ik nog tijd heb om er 1 te halen.

Ik ben nog steeds niet ongi! Hoop dat het ook wegblijft!

Vannacht wakker gelegen (een paar uur) moest om 04.00 uur ineens naar het toilet en kon daar na niet in slaap komen. Net voordat de wekker afliep was ik dus weer ingedoezeld.

Liefs,

Inge

@ Miki, kun je je nieuwe NOD nog ff doorgeven, dan kan ik het aanpassen op de eerste pagina!!!

Inge succes vandaaaaag!!! Ook al ben je waarschijnlijk niet met je koppie erbij en best moe… komt goed. Even afleiding ook wel fijn!

Blij te horen Annette, antibiotica soms ook zulk rotspul.

Volgende rond maak ik extra lang, zat nu kennelijk echt te vroeg: doet u voor mij maar 29 april.

zucht

Liefs, -M

Miki jammer dat je toch ongesteld bent geworden. Dit had je al wel verwacht, dus je kent je lichaam wel goed! Gelukkig blijf je dan ook niet met je pakken maandverband zitten. Ik heb nog zoveel tampons in huis, genoeg voor een heel weeshuis (of vrouwengevangenis, zullen niet veel wezen ongesteld zijn in een weeshuis :smiley: )

Inge hoe was je eerste werkdag? Een beetje afleiding gehad vandaag? of zat je nog steeds de hele dag met je gedachten bij je baarmoeder?

Annette, zo te lezen gaat het al weer wat beter met jou. Je hebt zoveel dingen gehad de laatste tijd! :shock:

Ik hoop voor je dat je nu weer over al van af bent.

Afgelopen weekend bij mijn broer geweest, was erg gezellig. Ik vond het leuk dat ik er nog even een weekendje was geweest, want straks zal mijn leven er wel heel anders uit zien.

Ik ben de eerste van ons gezin die zwanger is, dus voor mijn broer en zusje is dat eigelijk best iets nieuws. Ze hebben nog nooit een zwangerschap van zo dichtbij mee gemaakt.

Ik heb mijn broer ook het een en ander verteld en laten voelen mbt de zwangerschap. Ik heb hem laten voelen hoe het kindje er bij ligt, hoe een harde buik voelt, ook heeft hij het hartje gehoord mbv een speciale hoorn.

Groetjes

Karin

Hoi hoi

Het was super vandaag (zie http://inge.punt.nl)

Weinig tijd gehad om me bezig te houden met zwanger worden/zijn!

Miki ik zal het aanpassen!

Liefs,

Inge

Goedemorgen,

Vanmorgen met afvegen zat er wat rose aan het papiertje, het is nog niet echt doorgezet maar ben bang dat het eraan zit te komen.

Verander mijn banner vanavond wel! (Als het echt doorzet)!

Liefs,

Inge