Februari 2009 stoppers!

Ik kon het vanmorgen niet laten om te testen, weet wel dat het misschien te vroeg was maar toch. Mijn vorige cyclus was 26 dgn dus ik kan of donderdag of zaterdag :evil: worden.

Normaal heb ik na mijn eisprong tot aan mijn :evil: ijn in mijn buik. Maar nu niet, wel een paar dagen na mijn eisprong pijn gehad en steken en donderdag en vrijdag leek het alsof ik spierpijn had en was mijn litteken van de keizersnede heel gevoelig. Nu heb ik bijna geen buikpijn meer alleen pijn onder mijn rug en mijn borsten doen zeer.

Trouwens heel mijn rug doet zeer maar dat zal wel een kou zijn echt heel mijn borstkast maar dan mijn rug zit vast en doet zeer :think: . Waarschijnlijk gisteren gebeurdt toen zijn we gaan oefenen met mijn dochter om zonder zijwielen te fietsen, maar doordat ik het daardoor zo warm kreeg had ik mijn jas uitgedaan.

Ben benieuwd of het dus echt raak zal zijn, helaas nog een paar dagen wachten en er maar niet teveel van verwachten.

Aletta je moet nog 3 dagen voor je :evil: voel je al wat of zal je echt zwanger zijn.

Spannend Miep,ik hoop het voor je!!!

Ik heb nog geen ongi gevoel, had ik de afgelopen twee keer wel. Heb nog steeds pijnlijke borsten en ben zoooo ontzettend moe, de hele dag gewoon. S*x heb ik niet zoveel zin meer in en is ook niet prettig meer.

Ookheb ik af en toe mn ‘buien’, dat mn man maar even naar buiten gaat of vraagt of ik alsjeblieft even weg wil gaan :smiley:

Dus al met al lijkt het meer op zwanger zijn dan op ongi worden, maarja je weet het maar nooit. Heb afgelopen maandag voor het laatst getest en denk dat we vanav nog een keer gaan testen. Ben zo nieuwschierig, wil het gewoon weten, geeft nog niet als het niet zo is, maar dan weet ik gewoon een beetje waar ik aan toe ben.

Voor jou is het net zo spannend als voor mij.

Laat je het even weten a;s je het weet.

Ik heb net even 2 nieuwe testen gekocht want ze zijn nu op.

Als ik donderdag nog steeds geen ongi gevoel heb ga ik gewoon weer testen want wachten tot zaterdag dat lukt me echt niet

Hihi ja moeilijk he wachten, heb er ook zoveel moeite mee!

Was ik ook weer even!

Welkom Vlinder! Hoop dat et ook bij jou snel zo mag zijn!

Hier zit ik ook drie dagen voor :evil: :evil: …

Ben benieuwd, kan natuurlijk ook zijn dat ik nu een langere cyclus heb, omdat dit pas de tweede mnd zonder pil is.

Maar we zullen zien, voel af en toe wel wat gerommel en ben nogal moe, heb ook veel gewerkt de afgelopen week dus dat kan ook een oorzaak van vermoeidheid zijn :?

We wachten rustig af!

Wachten duurt idd altijd veels te lang!

Ik hoop snel op goede berichten hier!

Jumper! Ben je al :twisted: of nog eens getest??

Tot later ladies! :-*

Wat spannend allemaal.

Voor ons is dit pas de eerste "echte"maand. Reken dus eigenlijk nog nergens op.

Maar je weet nooit…

Je cyclus is ook erg moeilijk in te schatten. Dit is pas de 2e maand dat ik met de pil gestopt ben. Vorige cyclus was 31 dagen.

Heb 10 jaar de pil geslikt en heb gehoord dat het dan vaak langer duurt voordat je weer een regelmatige cyclus hebt. Herkennen jullie dit?

Ik hoop snel goed nieuws van jullie te ontvangen!!!

Succes :thumbup:

XXX Vlinder :vlinder:

Ben benieuwd atje!

Vlinder is t jullie eerste kindje eigenlijk?

Hier gisteravond weer getest, maar die kl*tte digitale testen, wat een ondingen zijn dat zeg!!! Werkte weer neit goed :roll:

Dus vandaag maar even gewone testen halen. Wel waren er op het staafje twee streepjes te zien. De eerste keer dat we testen was er 1 streepje, de tweede keer 1duidelijke en 1 minder duidelijke en nu 2 hele duidelijke strepen. Ben heel benieuwd, vanavond weten we meer!

spannend meiden…ik hoop op positieve testen voor jullie!!!

ik weet ook niet meer wanneer mijn NOD precies is hoor. heb nu al 2 keer een cyclus van 3 weken. wel heb ik heel duidelijk mijn ei gevoeld dus tel ik daar maar 2 weken bij op dat zal wel redelijk kunnen kloppen dan lijkt me…maar ik weet nu al dat ik toch eerder ga testen, kan het gewoon niet laten… :oops: :oops: :oops:

gisteren heb ik een raar stekerig trekkerig gevoel in mijn buik gehad en ik dacht gelijk aan een innesteling…maar ik ben ook heel goed in mezelf helemaal gek maken hoor…hub doet daar ook vollop aan mee…hij wil nl ook zooo graag…

Ja erg is dat het Bianca, mijn man wil het ook zo graag!

Hoop voor jou dat het ook snel raak is!

Hoi Alette, Spannend, wat zal voor jou de dag lang duren.

Wij gaan voor een eerste kindje. Ik ben 27 en mijn vriend ook. Hoop dat het snel gaat lukken. Afwachten maar.

Hoe lang zijn jullie al bezig? Hou je ons op de hoogte?

Nou,heb de testen in huis… Moeilijk om eraf te blijven, maar t is wel zo leuk om met mannetje samen te testen!

Dit is voor ons eigenlijk de eerste ronde. Vorige maand ongi geworden en naja, nu dus nog niet!

hoi mag ik ook meeschrijven? Dit weekend ben ik met de pil gestopt :dance: .

Aangezien ik tijdens mijn pilgebruik nooit een stopweek had (omdat ik mega ongi werd) heb ik geen idee wanneer ik ongesteld moet worden.

hhahah ik wilde nooit ongi worden maar nu heb ik zoiets van: nou kom maar op… hoewel ik ook wel een beetje bang ben om weer helemaal leeg te lopen :shifty: .

Hoelang duurde het bij jullie voordat jullie ongi werden na het gebruiken van de pil?

zo alette en bianca bij jullie is het al heel spannend… en uuhhh twee streepjes betekend toch gewoon dat je zwanger bent? toch? dus alvast een hele zachte … gefeliciteerd? 8)

Nou, dames, ik kan jullie mededelen, heb zojuist een test gedaan en binnen een halve minuut was het al duidelijk: ik ben zwanger!!! :smiley:

Dus ja, deze keer ook zo snel zwanger geworden en het waren dus toch zwangerschapsverschijnselen!

Nu dan maar heel hard: Gefeliciteerd :mrgreen:

super dat het zo snel raak is. Ik hoop dat ik je snel mag volgen.

@Alette, gefeliciteerd!

@Anoniem, heb je ondertussen al getest? Jij loopt toch al een poosje overtijd?

Wie moesten of konden er binnenkort ook alweer nog meer testen?

Ik wacht op mijn menstruatie, die verwacht ik heel snel. Aan mijn buik te voelen tenminste :wink: Daarna gaan we ervoor.

GEFELICITEERD, alette!!! :thumbup:

Dat is zeker snel, in de eerste ronde.

Geniet er van.

:dance: :dance: gefeliciteerd Allette!!

Super zeg!!!

Hier nog niks, morgen testen denk ik…

Sneeuw welkom hier! Hoop dat je gauw weer een regelmatige cyclus hebt!

hoi hoi

geweldig Allette :dance: gefeliciteerd :dance: en geniet van je zwangerschap

hier hebben we vlink gehobbyt dus straks weer op het wacht bankie en ik heb me zelf voor genomen om pas 1 week na mijn nod te testen hoe moeilijk het ook is :?

ik ben niet veel op het forum van wegen famielie omstandig heden maar kijk afentoe wel ff om het hoekje

groetjes bab’s

gefeliciteerd allette…super snel gegaan zeg!!!