Ellen: Mijn banner is gebaseerd op 28 dagen cyclus, maar soms (niet regelmatig dus) had ik een cyclus van 22/23 dagen. Het zou dus kunnen dat het toen was. Ik ben zelf ook helemaal in de war ervan… Had idd al voor mijn eisprong die kwaaltjes… En wat zijn wachtweken? :?
Dat zijn de weken tussen de eisprong en je NOD. De twee weken waarin je wacht tot je kunt testen dus
Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt.
spannend hoor anoniem, zou wel gaaf zijn zo in een keer zwanger.
Maar zeker lastig hoor te proberen er niet mee bezig te zijn en dan die 2 weken :x . Mestal als ik mijn eisprong heb gehad heb ik daarna gelijk pijnlijke borsten en een zeurend gevoel in mijn buik vooral na de toiletgang.
Ik heb nu geen zeurend gevoel maar een warm gevoel in mijn buik, dat had ik ook na dat ik gestopt was met de pil en toen werd ik ook :evil: .
Hoop in ieder geval wel dit jaar zwanger te worden, mocht het lukken. Bij mijn dochter hebben we er een half jaar over gedaan, waarbij ik 1 miskraam heb gehad . Dus ben wel een beetje op het een en ander voorbereid.
Hebben jullie eigenlijk kinderen of is het voor velen de 1e
hallo meiden
ik ben het nog steeds niet als ik het volgende week nog niet ben ga ik naar de huisarts.
afwachten dus maar denk dat het wel goed kom.
word er een beetje gek van dat wachten.
nou ik ga naar bed ben niet echt lekker groetjes jumper
Jeetje zeg dat is wat al 17 dagen overtijd!! Lijkt mij echt niks, hopelijk heb je binnenkort wat meer duidelijkheid.
Succes en weltrusten
Nou jumper, 17 dagen is idd wel lang zeg!
Miep, wij gaan voor ons tweede kindje!
Heb vanavond nog een keer getest, nu ging het wel goed, maar was negatief. Toen we het staafje eruit haalden zag je afgelopen zaterdag maar 1 streepje en nu zag je 1 duidelijke streep en 1 minder duidelijke streep. Na goed, we hebben nog 1 test over, en die gaan we bewaren voor aankomend weekend! Tenzij ik voor die tijd ongi wordt natuurlijk…
Spannend hoor Aletta maar dat je als zo snel kan testen een week van te voren.
Leuk ook voor een 2e gaan, het blijft toch net zo spannend als bij de eerste.
Ja idd, net zo spannend!
Maar eigenlijk kun je ook niet een week tevoren testen, maar we dachten dat we misschien wel een kortere cyclus gehad hadden omdat ik al zo snel ‘kwaaltjes’ had.
Naja, nu wachten we gewoon af!
Hoi meiden!
Jeetje veel geschreven zeg!
Ik hou et allemaal niet meer bij hihi…
Jumper, je hebt gelijk om even langs de HA te gaan, dit word wel een lange kwestie zo!
Alette, ben heel benieuwd of je nu volgende week wel positief test…miss heb je gewoon echt te vroeg getest of houd je lichaam je voor de gek, daar is het goed in maar dat hoop ik niet natuurlijk!!
Francis welkom! Goed dat je zo lang kan wachten tot je ontpilt bent!
Ik ben ook half jan. gestopt en de eerste maand een nette cyclus van 28 dgn. dus hopelijk nu ook weer, of liever niet
Miep 77, wij gaan voor het eerste kindje.
Verder zit ik hier ook in de zogenoemde wachtweek…voel eigenlijk vrij weinig in vergelijking tot vorige mnd toen ik net gestopt was, wat op dat moment natuurlijk kwam door het zogenoemde ontpillen.
Ga er niet vanuit dat het nu wel raak is.Maar…je weet nooit.
Zo heel verhaal geworden!
O ja Respect voor Anoniem!! Dat je zo lang kunt wachten!! Ik hoop dat et raak is!!
Ik blijf duimen voor iedereen!!
liefs,
Vandaag zijn ze gekomen :evil: :evil: :evil:
Maar dat had ik ook wel verwacht. Op naar de volgende ronde. Hahaha, we zien wel wanneer ik zwanger raak. Heb nu niet zo’n haast.
He dat is balen zeg Ellis
dat is jammer zeg…volgende ronde beter meid.
nog even"spelen" vananvond en morgen en dan zit ik ook weer op het wachtbankje…ik heb vandaag met de ovutest mijn ei gespot dus het oefenen is klaar…voor het echie nu… :oops: :oops:
ik vond het wel vroeg maar mijn vorige cyclus was ook maar 22 dagen…
het ook al de hele ochtend zo’n zeur gevoel in mijn buik dus het zal wel kloppen…
mijn zoontje roept…
fijne dag verder meiden…
Hihi heel veel plezier vanavond Bianca
Ik ga mn bedje opzoeken, ben zoooooo moe…
Hallo allemaal,
Ook mijn vriend en ik hebben in februari een begin gemaakt om te proberen zwanger te worden.
Ik ben in januari gestopt met de pil en na een maand zijn we begonnen om het “echt” te gaan proberen. Ik vind het heel spannend allemaal.
Ben benieuwd hoelang het zal gaan duren… (of hoe snel het lukt…)
Mijn vriend wil het vooralsnog ons geheimpje houden. (snap ik ook wel)
Maar het is daarom wel leuk dat er dit soort forums zijn zodat je er toch met andere, in soortgelijke situaties, over kan kletsen.
Succes allemaal. :thumbup:
XXX Vlinder :vlinder:
Weet iemand hoe ik zo’n indicator onder mijn berichten kan plaatsen? Heb al wel gevonden hoe ik deze kan samenstellen maar het lukt me niet dee te plaatsen.
XXX Vlinder
Even kijken of het nu gelukt is…
Vlinder :vlinder:
Mooi of niet…
welkom vlinder…
ik ben ook erg blij dat dit forum er is…zooo moeilijk om je mond te houden tegen iedereen…
succes, ik hoop dat het gauw raak is bij jullie
Hoi Vlinder,
Welkom bij ons kletsclubje en nu maar hopen dat we snel zwnager zijn allemaal.
Groetjes
Hoi Vlinder, welkom!
Handig he, zo’n banner, kun je t precies zien!
Zag dat het nu gelukt was!
Ga weer mn bedje opzoeken, t is alweer veel te laat, truste…