Februari 2009 stoppers!

Ik heb eigenlijk niet gecheckt of er al een onderwerp was: maar ik ben op zoek naar mede-februari 2009- stoppers.



Ik ben zelf nu al gestopt met de pil, maar wij willen in februari voor het echie gaan.



Wie doet gezellig mee?



Groetjes, Joyce :smiley:

Jeetje…zijn er helemaal geen stoppers?



Hoe kan dat dan nou? Slechte tijd? Kredietcrisis??? Dure decembermaand? Verwarming kapot?



Zucht…

Misschien nog een beetje vroeg. :think: :shifty: :mrgreen:

Er komen vast nog mama’s langs.

Veel succes in ieder geval. :wink:

Hoi Jazibelle.



Wat spannende tijden ga je tegemoet, ik ben ook een februaristopper alleen dan van het jaar 2008! Ben later samen met 2 andere meiden met de maart/april stoppers mee gaan kletsen omdat we als enige waren gestopt in februari.

En ja zoals je ziet ben nu bijna op de helft!!!



Succes met klussen :wink: en hopelijk mag je snel een positieve test vasthouden en dan natuurlijk 9 maanden later een kleinte in je armen!!!



:thumbup: :thumbdown: voor meer februaristoppers!!!



Veel liefs Anjella

Hahaha, misschien zijn er momenteel niet veel dames op zoek naar een forum. Ik heb al een zoontje, maar zou graag nog een tweede willen. Nu had ik bedacht te wachten tot mei ofzo, maar ergens hebben we dat al overboord gegooid. Ik wil niet te veel bezig zijn met zwanger raken. Mijn ervaring is dat het komt als het tijd is. Klinkt wat zweverig geloof ik. Wat ik ermee bedoel is dat je het niet af kunt dwingen. Daarbij wil ik graag een liefdesbaby en niet een “moetje” in de zin van ik moet persé zwanger zijn.

Wordt dit je eerste Jazaibelle?

Vanwaar de keuze voor februari?



groetjes Ellis

Heeft iemand een idee waarom mijn banner niet te zien is?

Ik ben niet zo handig met dat soort dingen. Een foto lukt ook niet. Het formaat schijnt te groot te zijn.

Als je je ticker heb aangemaakt moet je de gehele tekst kopieren en dan plakken in je onderschrift.

Waarschijnlijk heb je iets vergeten te plakken.



Je kan je foto bewerken in paint onder afbeelding uitrekken en hellen kiezen en dan verkleinen



Succes :wink:

hoi meiden graag zou ik hier ook mee willen kletsen.



Vandaag is mijn laatste pil en dan stop ik er mee.

En willen wij er voor gaan.

Ik zal m’n eigen even voorstellen

ben 23 jaar en woon sinds 4 maand samen.

Het is voor ons allebei het eerste kindje dus erg spannend allemaal.



groetjes jumper 1985

Hee!!



Gezellig!!

Hallo dames! Welkom!



Ellis, wij wilden eigenlijk ook wachten tot mei/ juni, omdat mijn dochtertje (ja, ik ga voor een tweede) dan bij de geboorte van nummer 2 al 4 jaar is en dus al naar school gaat. Dan sparen we een beetje in opvangkosten enzo. Maar ik heb dus ook geen zin om tot mei te wachten. Ik wil eerst een maandje “ontpillen” om het zo maar es te zeggen. En dan gaan we er dus in februari voor!! En ja, je kan het niet afdwingen. Maar het maakt het wel elke maand een beetje spannend. Daar verheug ik me wel op.



Hoi Jumper 1985. Jullie gaan voor 't eerste kindje! Das extra spannend. Leuk!

hoi meiden

ik ben sins gisteren gestopt en we willen het gaan proberen.

maar even af wachten of het luk.



groetjes

Hallo Allemaal.



Ik zou hier ook graag mee willen kletsen.

Ik ben alleen wel gestopt in 2005 maar we starten in januari met clomid en dan heb ik in februari ergens eiersprong.

Wij gaan voor ons eerste kindje :inlove:



Ik heb pco en we hebben 5 januari te horen gekregen dat ik met clomid mag beginnen,dus ik voel mij een beetje een februari stopper.

Hopelijk vinden jullie dit oke?





Groetjes sabine

@anjella80 wrote:

Hoi Jazibelle.



Wat spannende tijden ga je tegemoet, ik ben ook een februaristopper alleen dan van het jaar 2008! Ben later samen met 2 andere meiden met de maart/april stoppers mee gaan kletsen omdat we als enige waren gestopt in februari.

En ja zoals je ziet ben nu bijna op de helft!!!



Succes met klussen :wink: en hopelijk mag je snel een positieve test vasthouden en dan natuurlijk 9 maanden later een kleinte in je armen!!!



:thumbup: :thumbdown: voor meer februaristoppers!!!



Veel liefs Anjella




Dag meiden,



Ik ben die andere februaistopper van 2008! En inderdaad ook ik kletste mee met de maart aprilstoppers!



Heel veel succes!!! En hopelijk komen er veel februaristoppers bij dit jaar:D



Liefs newbe

Sabje

Ik ben zelf in september begonnen met clomid. Het kan wel zo zijn dat het bij een lage dosis niet werkt. Hopelijk wel natuurlijk!!!

In november ben ik met 100mg begonnen want 50 deed niet zo veel. En zie nu aan mijn banner!!



Heel veel succes

Hé Sabje, lang niet gezien :mrgreen:

Hopelijk heb je snel een positieve test in handen, je moet al zolang wachten :pray:

Meiden ik wens jullie heel veel succes, en ik hoop dat bij jullie ook gauw raak is :inlove:



En nog een april 2005 stopper! :lol: Jazibelle spannend dat jullie voor een 2e gaan, succes!!



:pray: :thumbup: :thumbdown: :pray:

Sabje, ooh spannend dat je nu met de clomid mag beginnen!

Hoop dat het met de 50mg net zo snel raak is als bij Angel en mij (1ste ronde). Ik ga voor je duimen!

je medegenootje kwartaalstopper 2007





Andere dames, heel veel succes!

Hoi Hoi



Bedankt voor alle lieve reacties :wink:



liefs sab

Ok, dom :wall: !! Ik had niet goed gekeken maar er is dus al een topic voor februaristopsters!!!



Nou, bij deze kom ik me aanmelden als het mag. Mijn man en ik willen na mijn volgende NOD voor een 2de kindje gaan!



Groetjes!

Extra spannend voor jou Sabje!! Succes hoor! :thumbup:



Ik zal me even voorstellen, is wel zo aardig :smiley:



Ik ben dus Kartoeli, mijn echte naam wil ik nog even geheim houden. Ik klets al langer mee op dit forum maar ik was niet zo anoniem meer (familie, vrienden lezen hier ook) dus heb ik besloten om een nieuwe gebruikersnaam aan te maken. Ik wil gewoon niet dat mensen in mijn omgeving op de hoogte zijn van onze plannen :mrgreen:

Mijn man en ik hebben al een zoontje. Hij is nog geen jaar oud (jeetje wat doe ik lekker geheimzinnig :wink: ) maar het lijkt ons leuk als er weinig leeftijdsverschil tussen onze kindjes zit. Natuurlijk heb je het helaas niet altijd voor het zeggen maar dat is dus de reden dat we er weer voor willen gaan vanaf volgende maand. De vorige keer was het snel raak dus ik hoop dat we dat geluk nu weer mogen ervaren!

Het is wel rustig hier :think: Ik ben vast de enige met een vrije dag vandaag! :mrgreen: