Februari 2009 stoppers!

Hallo kartoeli



Ik denk inderdaad dat je de enige bent met een vrije dag.

werk je parttime en wat doe je of kan je dat niet vertellen :wink:

Ik werk 28.8 uur = 80% en daar boven op doe ik nog eeen opleiding van spw3 waar ik bijna klaar mee ben als het goed is,moet ik nu wel beetje aan poten want loop achter :?



zo heel veel februari stoppers zijn er nog niet.

Ik hoop voor jou dat het gauw raak is(voor ons allemaal,hihi)

Ik ga morgen beginnen met de primolut,best raar dat ik voor het eerst in 2 jaar kans heb op een zwangerschap, en ben er ook wel beetje zenuwachtig om.

krijg wel veel reacties van sta je er nou niet blind op dat je gelijk zwanger bent,ik probeer dat ook niet te doen,maar gewoon het idee dat ik nu met clomid misschien zwanger kan raken.

ach jah we zien het wel.



groetjes sab

Hoi Sabje!



Ik begrijp het hoor dat mensen dat zeggen maar zo makkelijk is het niet om er niet bij stil te staan! En stiekem dromen is helemaal niet erg. Maar je moet jezelf inderdaad niet gek maken natuurlijk. Spannend voor je hoor!



Ik werk 3 dagen in de week. Heb nog steeds ouderschapsverlof van mijn zoontje. Ik werk op een school.



Jammer dat er nog weinig stopsters zijn maar we zijn dan ook erg op tijd met dit topic. Er sluiten zich vast dames bij ons aan.



We moeten eigenlijk een lijstje hebben (nog wel een kort lijstje :wink: ) Ik wil het wel doen hoor!

Hoi!



Daar ben ik weer. Ik verveel me dus ik ga hier wel even tegen mezelf zitten kletsen. Ben ik vanzelf geen baby meer! :mrgreen:



Waar zijn jullie? Toch niet allemaal aan de klus he?! :wink:

Hoi hoi,



Het is hier echt heellll rustig.



kartoeli als jij een lijstje kan maken zou mooi zijn,ik zou niet weten hoe het moet :oops:

Leuk weekend gehad?



Gr

Dat wil ik wel doen hoor! Mag ik dan jullie leeftijd, datum van je NOD en het hoeveelste kindje het is weten? Dan maak ik een leuk lijstje.



Ik heb een leuk, maar druk weekend gehad. Veel visite. Maar lekker wezen pronken met ons mannetje natuurlijk. En jullie?



Pffff, het moet hier echt snel wat drukker worden hoor! Ik ben namelijk een ontzettende kletskous!!! :mrgreen:

Of iemand anders moet het lijstje willen maken? Ik vind het heel leuk om te doen maar het hoeft niet per se natuurlijk!

Ik heb trouwens sinds gisteren de :evil: op bezoek. Dat betekent dat deze ronde 28 dagen had. En nu kunnen we dus ronde 1 in! :dance: Ben ik dus eigenlijk een januari-stopster :wink:

hoi hoi



Ik ben 27 en wij gaan voor het eerste kindje NOd kan ik nog niks over zeggen,ik ben gister begonnen met primolut deze moet ik 10 dagen slikken en daaarna krijg ik dus een opgewekte menstruatie(geen eiersprong) de 3e dag moet ik clomid slikken en met de 10,11,12 een echo om te zien of er eitjes zijn gegroeit.

Misschien kan je er bij zetten eerste ronde met clomid ofzo.



Dus een leuk weekend gehad.



Ik ben zaterdag wezen stappen met mij zussen,schoonzussen en vriendinnen,was super gezellie,lang geleden :oops:

en zondag moest ik bij komen,whahaha.



Vandaag wezen werken?breng je zoontje naar de opvang of heb je familielid die op past?

Ik ben net thuis,vanavond op de foto met me zussen,mij mams word 60 en willen we foto van ons 3 aan bieden.

vind zo spannend,ik hou niet zo van foto van mij zelf.

er worden 150 foto’s geschoten en ze zijn ongeveer 2 uur bezig :shock:

help sabje zwaaar in de stress,hihihih.

we gaan in spijkerbroek met iets wit er op, was mooie voor de foto als je beetje zelfde aan deed.

Ik ga nu kokkerellen en dan mij klaar maken,moet er natuurlijk wel toppie uit zien,whahahaha.



Ik ben ook best een kletskous maar niet zo via berichtjes,weten dan vaak niet goed wat ik moet schrijven of reageren en ook vooral dat je elkaar nog niet zo goed kent,maar dat zou wel goed komen toch?

Je gaat mij nou toch niet verlaten om met de januari stoppers mee te schrijven :wink: haha



nou fijne avond,misschoen kom ik nog wel ff vanavond.



Groetjes sab

Hoi Sabje,



Nee hoor, ga heus niet weg! Maar het mag van mij wel wat drukker worden.



Het is allemaal erg spannend voor je zeg. Jammer dat het allemaal niet zo vanzelfsprekend voor jullie is. Maar gelukkig zijn er zoveel middelen tegenwoordig!



Ik ben ook 27. Vandaag heb ik gewerkt ja. Mijn zoontje gaat 2 dagen in de week naar het kdv. Mijn man is 1 dag thuis en ik 2. Zo is het prima te doen gelukkig.



Wat leuk zo’n fotosessie! Maar wat duurt dat lang zeg! Ik fotografeer zelf ook. Meer als hobby. Ik wens je veel succes! En natuurlijk alvast van harte met je moeder. Een leuk cadeau voor haar, is ze vast heel blij mee!



Je leert elkaar hier goed kennen is mijn ervaring. Zeker als je samen zwanger bent dan deel je lief en leed hier. Ik heb het altijd zeer prettig ervaren. Mijn man ook… hoefde hij niet steeds over de zw.schap te praten omdat ik het er zonodig over moet hebben :mrgreen:

Hoi Hoi



daar was ik weer!!

duurde inderdaad heel lang,maar was wel gezellie.



Mijn vriend word soms ook wel dol van mij,hihi.

ik praat het liefst ook alleen maar over een kindje,dit houd me ook wel veel bezig en denk er elke dag aan.

ik zei al wou dat ik er is een week niet aan kon denken,zou ook wel keer fijn zijn.

maar op 1 of andere manier als je er zelf iets minder bezig mee bent,is er wel weer iemand anders die je verteld dat iemand zwanger is of is bevallen etc en dan denk je er gelijk weer aan. ach jah je zit nu op zo leeftijd dat de meesten die je kent met kinderen bezig zijn.



heb je lang over de eerste gedaan?



Ben je al met een lijstje bezig?



Het is zeker een hele spannende tijd voor ons,maar we mogen eindelijk starten na 2 jaar,en gelukkig is het me gelukt met afvallen,als ik noet zoveel was afgevallen dan had ik nog niet mogen starten en heb mij suiker onder controle,dus helemaal toppie.

ik moet zeggen dat ik nu ook een hele fijne Gyn heb,hier voor had ik er 1 daar kwam ik steeds huilend weg en ik had er niet zoveel vertrouwen in en ben toen ook 6.8 kilo aangekomen,ik had al overgewicht maar dit werd steeds meer.ik zat behoorlijk in een dip.

gelukkig heb ik de kracht kunnen vinden om af te vallen,mede door de nieuwe gyn,haar benadering was zo anders en ging gelijk van alles onderzoeken,zij kwam er ook achter dat ik suiker had.



groetjes sab

Haai! :mrgreen:



Sta je er mooi op?? :thumbup:



Knap hoor dat je zoveel bent afgevallen! :clap: Lijkt me ontzettend moeilijk! Balen dat je suiker hebt. Ik heb een aantal mensen in mijn omgeving die het ook hebben. Het is toch erg lastig lijkt me, ookal went het misschien snel? Is dat eigenlijk erfelijk??



Bij mijn vorige zwangerschap was het ronde 1 raak! Hopelijk gaat het nu weer zo voorspoedig! Ik ga er niet vanuit natuurlijk maar zou stiekem wel super zijn!



Ik ben nog niet met het lijstje bezig want ik heb geen idee wie er allemaal op moeten aangezien het hier erg stil is. Bovendien weet ik niet of degene die het topic geopend heeft een lijstje wil maken. Ik wacht er dus gewoon nog even mee.



Ik ga mijn bed maar eens opzoeken. Welterusten!!

hoi meiden



Zou ook graag met jullie mee willen kletsen wij zijn eigenlijk al 2 jaar bezig maar mijn menstruatie is onregelmatig.

Wel hebben we al een afspraak gehad bij de gyn en daar kregen we als advies mee dat ik eerst een kilo of 15 af moet vallen en dan gaan ze verder kijken.

Heb er op dit moment 6 kilo af dus we zijn op de goede weg.

Dus voor ons gevoel gaat het nu pas beginnen en vandaar dat ik mijn eigen hier aanmeld.

Ben 26 jaar 2.5 jaar getrouwd.

Hoop dat we een gezellig cluppie hebben en dat we allemaal snel zwanger mogen zijn.



groetjes stitch

hoi meiden



Nou ik hoop dat het nu allemaal gaat lukken want ben nog even aan het uitvogelen hoe het hier allemaal werkt maar met behulp van een vriendin gaat dat vast goed komen.



@SABJE Hoop voor jullie dat het nu eindelijk goed gaat komen en dat je snel een positieve test in handen mag hebben.

En knap dat je er al 17 kilo af hebt.



@KARTOELI Hoop voor jullie ook dat het snel raak mag zijn.



@JAZIBELLE Ja klopt wij gaan voor de eerste dus erg spannend allemaal en vooral even afwachten hoe mijn menstruatie gaat lopen maar hoop dat dat allemaal wel goed komt. En natuurlijk hoop ik ook voor jullie dat het snel raak mag zijn.





Heb nu net mijn menstruatie achter de rug dus ben benieuwd of dat het regelmatig is en of dat ik veel last heb van het ontpillen. Weten jullie misschien hoe je je eisprong kunt merken heb zelf namelijk geen idee.

Nou meiden dit was het wel voor vanavond duik zo lekker m’n bedje in morgen weer vroeg op.



Groetjes jumper 1985

Even snel want ik moet eigenlijk naar bed!! :zzz:



Jumper 1985 en Stitch2006, leuk dat jullie meekletsen!!!



Ik wens jullie ook heel veel succes met zwanger worden!!



Welterusten.

Hallo ook ik wil me graag bij jullie aanmelden ik stop volgende week woensdag met de pil, dus dan gaan we ervoor.

Voor mij wordt het de derde voor mijn partner zijn eerste kindje.

Verder kom ik al jaren op Kok maar blijf ik voor nu nog even lekker anoniem, wil nog niet dat iedereen het weet.



Heel veel succes allemaal

Hoi hoi,



Nou, ik was even uitgeschakeld. Ontsteking aan mijn maagslijmvlies en dus geen zin om ook maar een minuut naar het beeldscherm van mijn pctje te staren.



Maar jullie zijn ook stil geweest.



Ik zal vanaaf even lezen wat er allemaal geschreven is. Ben nu op m’n werk…en ja, daar is KOK verboden…aaargh.



:lol: :-*

…en dan is iedereen weg.



:shock:

Maandag is toch echt 2 februari, hoor dames.

:mrgreen:

Hallo dames graag wil ik me bij jullie aan sluiten

ik heb gister mijn spiraal laten verwijderen was geen pretje :?

wij willen graag nog een 3e kindje :inlove: dus we gaan er voor :smiley:



groetjes bab’s

veel succes met zwangerworden :smiley:

Hoi Hoi



sorry tijdje niet geweest,erg drukjes.



Voor alle nieuwe stoppers,WELKOM!!!



Hoe is het met iedereen?



Bij mij redelijk goed,denk alleen dat ik ziekjes word :frowning: , maar dat mag niet want morgen nog een feestje van mij mams :lol: .

Verder woensdag mijn laatste tablet primolut gehad,dus de bloeding kan gauw komen en dan kan ik beginnen met clomid,spannendje en gelijke tijd vind ik het ook wel beetje eng, :roll: .



Groetjes sab

Nou het is onze maand ik ben net zaterdag ongi geworden, dus het word weer ouderwets tellen wanneer we vruchtbaar zijn.

Wel spannend hoor nu we er echt mee gaan beginnen.





Hoe gaat het met jullie?