ff snel weer wat gelezen!
Nou succes dan maar met testen BiancaRamon!!
En Allette ik hoop dat het zwangerschapsverchijnselen zijn
Miss ben je erg vruchtbaar, gezien je de eerste keer door de pil heen zwanger werd!
Hier verder nog niet echt tekenenā¦maar goed vruchtbare tijd is nog niet aangebroken.
tot later maar weer!
En Bianca, heb je al getest?
Maar zou je dan al zwanger kunnen worden voor je eisprong dan?
Sorry, heb er niet zoveel verstand van, de vorige keer is het āin 1 keerā gelukt⦠:oops:
Volgens mij ben je juist de dagen voor je eisprong het meest vruchtbaar.
Maar hoe het precies zit met de innesteling enzoā¦niet helemaal duidelijk voor mij.
En BiancaRamon???Al getest??
Alette: In je banner zie je een aantal groene dagen. Dat zijn je mogelijk vruchtbare dagen rondom je ei-sprong. Naar wat men zegt, ben je het meest vruchtbaar 2 dagen voor je eisprong. Maar aangezien de duur van een cyclus wel kan verschillen, komen de dagen in je banner niet altijd exact overeen met je werkelijk vruchtbare dagen.
Ben ik nog te volgen?
enneh, de innesteling vindt plaats na de bevruchting van de eicel. Volgens mij is dat zo;n 10 dagen na de bevruchting. het bevruchte eitje zoekt dat een plekje in het baarmoederslijmvlies, nestelt zich in en groeit daar verder (krijgt zo ook voedsel). Als ik het goed heb, neemt na 3 maanden de placenta deze taak over. Maar pin me er niet op vast
nou ik ga op na de volgende ronde de :twisted: :twisted: kwamen gisteren
BiancaRamon: Heb je al getest ik duim voorje :thumbup:
groetjes babās
hoi hoi,
zoals verwacht was de test negatiefā¦had ik eigenlijk ook wel verwacht hoor maar het was zoooo leuk geweest andersā¦
gisterenavond kreeg ik ineens rood/roze bloedverliesā¦een beetje. dus ik dacht gelijk: innesteling??? maar dat zou dan wel wat aan de late kant zijn lijkt mijā¦moeilijk hoorā¦
HALLO MEIDEN
hoe is het hier?
druk op het werk ben nog steeds niet :evil:
maar had vorige week weer getest en die zij van niet dus maaar wachten
wanneer ik het word had het al even moeten zijn.
hebben er meer last van dat ze zo lang over tijd zijn?
nou ik ga weer schoon maken groetjes jumper 1985
Hoi!!
Was ik weer, hier nog steeds geen tekenen, wel af en toe een paar steekjes maar lang niet zo veel pijntjes als vorige maand toen ik gestopt ben met de pil.
We wachten rustig afā¦
Ellis, bedankt voor de uitleg!
Bianca, jammer hoor!! Was zo leuk geweest.
Bab,s, ook balen dat de :evil: :evil: zijn gekomen, op naar de volgende ronde dan maar!
Jumper, daās wel lang overtijd! Jammer dat de test negatief blijft, miss komt et nog! Vervelend dat wachten heh?!
Alette, nog steeds verschijnselen???
Succes maar weer voor iedereen!!! :thumbup:
Balen Babs, op naar de volgende ronde idd!
He jammer Bianc⦠Maar het was toch nog eigenlijk te vroeg om te testen?
Nou Jumper, je bent idd wel een tijdje al overtijd, heb er geen ervaring mee, ben altijd heel regelmatig!
atje lekker aan het wachten
En ik heb eigenlijk nog steeds verschijnselen idd, het worden er alleen maar meer⦠Ben deze week al twee keer terug gereden van de Ah naar huis omdat ik mn lijstje was vergeten, terwijl ik normaal altijd alles in mn hoofd heb zitten en niet eens een lijsjte nodig heb! Maar nu was ik al zo vaak bij de AH geweest en ngo steeds niet gekocht wat we nodig hadden :oops: En mn borsten zijn zeker een maat gegroeid, staan nog wel gespannen zeg maar, maar doen niet meer zo heel erg pijn. Mn man is zondag jarig, dus we gaan wel testen, zou leuk zijn als we het dan weten. Maar goed, ik verwacht er eigenlijk niks van. Vorige ongesteldheid was maar 2 dagen dus zou ook wel innesteling ofzo geweest kunnen zijn. Naja, we wachten af en is ie negatief van t weekend dan wachten we gewoon nog een week!
Phoe t is een heel verhaal geworden zo
Hahaha, nou vergeetachtigheid is bij mij een normaal verschijnsel!
Maar in jou geval kon et wel eens wat anders zijn, of je bent gewoon wat in de bonen door de onzekerheid
Maar dat hoop ik niet voor je hoor!!
Kom van het weekeind nog wel ff kijken of er nog nieuwtjes zijn.
Mag eerst weer twee dagen werken.
Lange dagen, 7.30 tot 18.00, heb daarna vaak geen puf meer voor de compā¦of hij is al bezet door vriendlief
Vast goed en vooral vruchtbaar :thumbup: weekeind meiden!
:-*
nou lekker danā¦de :twisted: :twisted: zijn gewoon een week te vroeg gekomen!!!
ik weet echt ff niet wat daarbinnen allemaal gebeurd hoor.
volgende week maar weer met de ovulatietesten beginnen.
ik duim voor je alette!!!
hallo
voor dat ik met de pil begon was het normaal ben nooit over tijd geweest
dus dag vraaag het aan de andere vandaar
dat ik het vraag maar ik wacht gewoon af
groetjes jumper 1985
Pfoehhhhh⦠Ben zooo moe, ik ga lekker mn bedje opzoeken⦠Bleghā¦
Truste! Ga dit weekend proberen te testen, verwacht er niet veel van.
Mn man verwacht dat ik zwanger ben, hij heeft zoān voorgevoel, bij onze dochter had hij al heel snel ook het gevoel dat het een meisje was dus misschien klopt zijn gevoel wel!
Alette!!!
Ik ben zooo benieuwd of je getest hebt!!
Hoop dat je et nog even laten weten, ondanks de verjaardag van je man!!
Gefeliciteerd trouwens!!
En Bianca, flauw hoor :twisted: :twisted: een week te vroeg nog wel!
Het lichaam is toch een raar iets heh?!
Nou succes in de volgende ronde dan maar!
Ook voor de rest natuurlijk!
Duurde even voor ik weer tijd had om te reageren.
Afgelopen week erg druk geweest en vorig weekend gezellig carnaval gevierd met vrienden. Was erg super en leuk. Nu gelukkig een rustig weekend. Manlief is naar de motorbeurs toe en dochter is even Blues clues aan het kijken, dus kan mams achter de laptop
Wel spannend hoor dat testen allemaal of je wel zwanger bent of niet. Zelf probeer ik er elke keer niet zo mee bezig te zijn, maar als je eenmaal je eisponng hebt gehad gaat me dat niet meer lukken. Resultaat zal nu weer 2 weken druk denken ben ik nu wel of niet zwanger. Heb wel gevoelige borsten maar da heb ik sinds ik weer gestopt ben met de pil steeds wel weer, ben bang dat ik gewoon weer :evil: zal worden de 14e.
We zullen wel zien en anders maar weer 4 weekjes wachten
Hopelijk hebben enkele van jullie zeer binnenkort een positieve test
Jammer Bianc, week te vroeg bleghā¦
Heb wel geprobeerd te testen, maar men wat een k*t dingen⦠:x Had die van clear blue, zoān digitale, maar hij wilde niet werken. Toch maar er over heen geplast, maarja hij deed het natuurlijk niet. Toen hoefde ik neit meer te plassen en zouden we het de volgende ochtend weer doen omdat er op de test stond dat je een uur moest wachten met de volgende test en het ondertussen al half 1 was⦠:oops:
Maar de volgende dag zijn we het vergeten⦠:wall:
En nu nog steeds niet getest, maar ben zooooooooo moe⦠Zaterdagavond ben ik om 9 uur naar boven gegaan, tot half 10 in een warm bad gelegen en toen om 10 uur mn licht uit gedaan. En vanochtend om 9 uur mn wekker gezet omdat mn man natuurlijk jarig was. En heb gewoon tot toen geslapen, zelfs nog gesnoozed omdat ik er niet uit wilde nog.
En nu ben ik weer zoooo moe dat mn ogen bijna dicht vallen hier.
Had zaterdag ook echt een baaldag alles ging mis en zat weer te schelden op mn man. Dus hij dacht ik ga maar ff flessen naar de glasbak brengen. Vond ik t weer stom omdat we toch zo boodschappen gingen doen. Naja, hij ging toch, moest ff luchie scheppen omdat ik zo sjago was hihi.
We zeiden al tegen elkaar, als ik niet zwanger ben dan is mn lichaam me echt gigantisch in de zeik aan t nemen⦠Volgende week gaan we weer testen, t is nu toch eigenlijk zowieso nog te vroeg.
Hallo ik hou het allemaal niet meer bij hoor sorry dames.
Maar hier nu sinds vandaag 2 dagen overtijd, testen doe ik pas als ik een week overtijd ben. Ben nu net een maand gestopt heb niet echt de illusie dat het gelijk raak kan zijn.
Wel sinds gister aan het kwakkelen met de griep zo niks aan, en dan is die kleine draak van mij ook nog ziek heel fijn dus allemaal.
Maar goed we wachten gestaag af.
Spannend anoniem!!
En heel erg knap dat je zo lang kunt wachten zeg!!!
Hallo Allemaal,
Vinden jullie het goed als ik met jullie mee klets?
Mijn naam is Francis en met 28 jaar. Vorig jaar sep zijn mijn man en ik getrouwd in Alkmaar.
Per half jan ben ik gestopt met de pil na 10 jaar en ben daarna gewoon :twisted: :twisted: geworden. Toen na 27 dagen weer :twisted: :twisted: geworden. Ik kan je zeggen, ben nog nooit zo trots geworden op mezelf omdat ik optijd :twisted: :twisted: was geworden.
Vanaf juni willen we er echt voor gaan. Nu eerst nog even ont-pillen.
Maar kan echt niet wachten.
Groetjes Francis
Nou, het is maart geworden, en mijn cyclus lijkt erg lang te worden dit keer. Ik verwacht over 1,5 week pas mijn menstruatie, en dan beginnen we daarna.
Iemand vroeg me trouwens hoe ik wist wanneer ik mijn eisprong heb. Ik merk het aan mijn buik, ik heb 2 dagen zeurende krampjes. Daarbij heb ik ook eiwitachtig slijmverlies. Dat had ik van de week weer, dus ik verwacht midden volgende week mijn menstruatie.
@Babs, op naar de volgende ronde, doe je (jullie ) best!
@Alette, je omschrijft allemaal kwaaltjes, maar je banner zegt dat je nog 9 dagen moet tot je NOD. Je schreef een week terug al over kwaaltjes, maar volgens je banner had je toen je eisprong nog niet eens gehad. Klopt je banner dan wel? Want met je teksten suggereer je dat je in de wachtweken zit. Ik raak er helemaal van in de war
@Bianca, succes met de ovulatietesten. Jammer dat je cyclus zo onverwacht verliep.
@Miep, wat kunnen die wachtweken voorbij kruipen he. Ookal probeer je het, loslaten lukt niet. Je denkt er elke dag wel een paar keer aan.
@Anoniem, ben je over tijd op basis van een 28-daagse cyclus? Dus wacht je met testen om te kijken of het van het ontpillen komt? Spannend hoor!!
@Francis, welkom! Jullie wachten dus nog een tijd? Goed idee om eerst te ontpillen. Eigenlijk ben je dan dus een junistopper, je gebruikt nu dus nog anticonceptie, toch? Er is een topic bij zwanger worden, het heet ei-rammelaars. Daar schrijven meiden die aftellen tot ze gaan beginnen. Misschien is dat ook wel iets voor je.
Succes met ontpillen, ik hoop dat je snel regelmatig wordt.