Dankjulliewel allemaal voor de felicitaties…
T is echt snel gegaan ja :oops: Durf het nog een soort niet te geloven, maar wel veel kwaaltjes natuurlijk dus dat scheelt.
Alette, GEFELICITEERD meid!!!
Helemaal super dat het zo snel is gegaan. Ik hoop dat het allemaal goed zal gaan en dat je je lekker voelt.
Van het weekend heb ik tegen mijn man gezegd dat ik het toch wel jammer vind dat ik niet zwanger ben. Zegt de lieverd: “Nou, dan prik ik je toch even zwanger!” Hahahaha De vorige keer zei hij dat ook en toen was ik inderdaad de maand erop zwanger. Maar goed, nu eerst nog wachten op de vruchtbare dagen.
Ze komen er wel aan
Vlinder: welkom bij het leescubje van de februari 2009 stoppers.
Aletta: gaaf joh :dance: :dance: gefeliciteerd hoor maar het vermoeden had je natuurlijk al en nu is hij voor 100% bevestigd.
Vanmorgen ben ik naar de dokter geweest om bloed te laten prikken, sinds vrijdag ben ik steeds zo duizelig. Wist gisteren natuurlijk niet of dat ik misschien zwanger zou zijn dat ik daardoor duizelig ben of niet.
Vanmorgen toch nog maar een keer getest met de conceptietest van clear blue. Hij moest er even over nadenken maar ik weet nu dus waar de duizeligheid vandaan komt. Ik ben zwanger!!! Had niet gedacht dat het zo snel zou gaan. Hopelijk blijft het goed gaan maar daar moeten we maar niet aan denken. Weet niet precies wanneer ik mijn NOD zou moeten hebben of donderdag of zaterdag, voor zaterdag was het denk ik nog wel iets te vroeg voor de test dus ik hou het er maar middenin.
Ik heb wel veel last van mijn buik, rare steken vooral als ik een vreemde beweging maak en mijn rug doet zeer. Daarnaast zitten mijn broeken niet echt lekker. Gelukkig draag ik vaak rokjes en leggings met tuniekjes dus voorlopig zal het niet opvallen.
Voor degene die bijna hun NOD hebben. Ik duim voor jullie dat hij wegblijft.
Alette van de week kom ik ook gezellig bij de november mama’s kletsen :dance:
Jeeejjjjj, super Miep, gefeliciteerd!!!
Miep gefeliciteerd!!!
jeetje het gaat hier wel heel snel :shock:
helemaal super!
he miep van harte gefeliciteerd zeg!!!
super :thumbup: :thumbup:
Ook bedankt voor de felicitaties. Kan he nog niet echt geloven dat het zo snel raak zo zijn. Bij mijn dchter hebben we er ruim een half jaar over gedaan met tussendoor 1 miskraam.
Vind het ook wel allemaal eng hoor, maar we moeten er gewoon vanuit gaan dat alles goed. Mijn buikpijn is in ieder geval een stuk minder.
Nu hopen dat er nog een paar Alette en mij snel zullen volgen
Jij ook GEFELICITEERD! Miep!! Super zeg al twee zwangeren hier!! :thumbup:
Ik hoop dat er snel meer mogen volgen!!
Hier nog geen :twisted: tekenen, wel een keer getest maar die was negatief
ooo atje dat is spannend! :shock: heb je het gevoel zwanger te zijn?
ik zal voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: Wanneer ga je testen?
Nu ik met de pil gestopt ben, heb ik geen idee wanneer ik :twisted: moet worden. Ik merk dat ik iedere dag er wel heel erg mee bezig ben. Iedere dag denk ik mmmm zijn mijn () ( ) groter? is er iets anders. Slaat natuurlijk nergens op. Maar ik wil net als jullie heel graag zwanger zijn… nou ja ik wil graag een kindje…en ik heb al een aantal maanden moeten wachten want vriend wilde niet.
Vraagje aan de zwangeren onder ons, vanaf welke dag voordat je eigenlijk ongi moest worden, dacht je stiekem mmm misschien ben ik wel zwanger?
@Miep, gefeliciteerd!! Dat gaat hard hier, al 2 zwangeren!
@sneeuw, ik voelde het 4 dagen ervoor denk ik. Het is alweer even terug, dus ik weet het niet helemaal zeker. Een paar dagen ervoor in elk geval.
Ik wacht nog steeds op mijn menstruatie, die zet niet door… Als die geweest is, kunnen we beginnen
hoi ellen bedankt voor je antwoord. Bij mijn eerste kindje wist ik het ook al eerder maar ik weet echt niet meer hoever van te voren. Jij zit net als ik op de :twisted: te wachten zodat we kunnen beginnen. Word je er niet een beetje ongeduldig van? … maar als het niet doorzet… zou het dan kunnen dat je…???
@ Alette GEFELICITEERD!! Super zeg en zo snel!!
@ Miep77 Ook Super gefeliciteerd natuurlijk!! Wat een vruchtbare meiden hier, hoop dat het voor de rest ook snel gaat gebeuren…
Laatst de :twisted: op bezoek gehad, maar stelde eigenlijk weinig voor, maar ja dat was ook de 1e keer nadat we gestopt zijn. Afwachten maar.
Hey!
Even een snel berichtje van mij…nog steeds geen :evil: :evil: te bekennen hier!
Heb wel af en toe vrij heftige steken, wat zeurderig gevoel in de buik.
(.)(.) zijn een beetje gevoelig af en toe, en heb wat last van oprispingen.
Vandaag de testen binnengekregen, ik test denk ik zondag maar even weer.
Dus ja…voel ik me zwanger??? Geen idee eigenlijk… :?
Nou meiden in afwachting zijn :thumbup: :thumbdown:
En voor de rest ook succes!
Hopelijk snel nog meer zwangeren!
Ga nu slapen, weltrust allemaal!
Hoi Atje,
Spannend hoor, maar als je nu al 3 dgn overtijd bent en nog niks voelt isde kans best wel groot toch .
Sneeuw het is bij mij heel raar gegaan. Vorige week woensdag kreeg ik ineens een binnenpretje met ik ben zwanger. De volgende dag kwam mijn schoonzusje langs en die vertelde dat haar zoon ook op die woensdag een geheim had. Mijn vriend zou hem verteld dat ik zwanger was, mijn schoonzus antwoorde daarop dat dat niet kon en dat hij wel de laatste zou zijn die het te horen zou krijgen :lol: . Was wel heel apart want hoe kan hij daar nou ineens over beginnen. Vanaf vrijdag heb ik last van duizeligheid en een raar gevoel in mijn buik en rug en mijn borsten deden zeer. Dinsdag werd mijn vermoeden dus bevestigd.
In ieder geval heel veel succes.
atje spannend hoor ik zal voor je duimen… tot zondag
he miep dat is bijzonder. tja bij iedereen is het anders. ik weet bij mijn eerste dat ik zeker wist dat ik zwanger was, ook later bij mijn miskraam maar ik weet niet meer waarom :shifty: ik voelde me anders…
tja hier is het afwachten
Spannend atje!
Ik heb vanaf afgelop donderdagmiddag wat lichtroze bij het afvegen na het plassen. Heel raar, vanochtend zat er een rode stip in mn onderbroek, donkerrood zeg maar. Heel raar, ga maandag de vk maar bellen, hoop niet dat het iets vervelends is…
@Alette, hopelijk is er niks aan de hand. Heb je er krampen bij? Ze zeggen altijd dat het beide kanten op kan gaan bij bloedverlies…
@Miep, bijzonder verhaal zeg.
@sneeuw, ik wist het ook de vorige keer. Ik voelde het gewoon aan mijn lijf. Nu weet ik ook niet meer hoe dat ook alweer voelde, gek he
Mijn eerste ronde is gisteren begonnen. Ik heb een banner aangemaakt. Zoals jullie kunnen zien is mijn cyclus lang, en is het nog even wachten voor ik echt in mijn vruchtbare periode kom.
ha ha ellen dit is vast ook de enige keer dat je blij bent dat de :twisted: zijn gekomen. Spannend…
alette, ik hoop dat alles goed blijft gaan
hier gebeurt niet zo veel. Ik had verwacht een week na het stoppen wel :twisted: te worden maar er gebeurt nog niets. Ik ben ook zo maar ergens gestopt , dus ik wacht maar af en kijk gezellig met jullie mee 8)
Alette, hoe is et nu?? Ik hoop wel dat et allemaal goed is!!
Ellen en Sneeuw en Majesta hoop dat et voor jullie ook snel raak mag zijn!
De rest ook natuurlijk
Miep, idd bijzonder verhaal, dat vergeet je je leven niet weer! Kan je later leuk aan je kleine vertellen!
Morgen ga ik dus testen, weet niet zo goed wat ik moet denken… :?
Misschien houdt mijn lichaam mij wel gigantisch voor de gek! BEn tenslotte nu pas twee maanden pilloos…verwzcht er maar niet te veel van.
(maar ik hoop het wel!)
Heb zonet de gebruiksaanwijzing van mijn test in de papierbak opgegraven…begon inene te twijfelen of ik wel wist wanneer het positief was… :? Maar was wel negatief hoor!
:lol: :lol: Heb af en toe van die acties :roll:
We zullen et zien morgen!
Jullie horen van me!
:-*
Alette, het kan ook heel goed een innestelingsbloeding zijn. Dan kan je licht bloedverlies hebben of inderdaad wat rozig bij het afvegen. Zolang je niet echt bloedverlies gaat hebben (zoals een menstruatie) en krampen, zou ik me niet zorgen maken.
Hoe dan ook, vervelend is het wel.
Het nadeel van vroeg testen vind ik dat je zo teleurgesteld kunt zijn als het mis gaat. Je leest wel vaker van zwangerschappen die voor de 7e week afgebroken worden. Nu is 3 weken wachten wel heeeeel erg lang. Toch denk ik dat ik probeer 1 tot 2 weken te wachten met testen. Mijn ervaring van de vorige keer is dat ik eigenlijk al wist dat ik zwanger was. De keren dat ik zo graag wilde testen juist niet.