Februari 2009 stoppers!

Het is er nog steeds, af en toe wat donker, tegen bruin aan, vlekje in mn onderbroek.

Borsten zijn nu ook weer gevoelig, erg gespannen. Heb nog wel steeds het idee dat ik echt zwanger ben.

3 weken wachten vind ik ook wel erg lang hoor, maar wat je zelf ook al zegt is dat je het meestal wel weet als je zwanger bent. Maar dan is een test wel fijn. En ja, soms gaat het idd mis, maargoed, dat is dan zo… Beter dan drie weken wachten of je nu wel of niet zwanger bent, toch?

Ja, drie weken wachten is erg lang. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik 2 weken gewacht. Kwam ook doordat ik uitging van een cyclus van 34 dagen die 28 dagen bleek. Hahaha, dus eigenlijk een weekje gewacht.

Bruinig bloedverlies heeft te maken met oud bloed. Dan is er niets aan de hand. Ik zou me niet zorgen maken hoor!

NEGATIEF :frowning:

Nu maar wachten op de :evil: :evil:

Allette, 't komt vast goed! :hug:

He jammer atje… :frowning: Nou maar wachten idd.

Heb nog steeds wat donker 'bloed’verlies, maar veel minder. Heb gelukkig ook geen krampen. Heb beetje gegoogled en zou best is kunnen zijn dat de kleine zich in het baarmoederslijmvlies aan het innestelen is.

Mn borsten zijn ook weer heerlijk gevoelig :wall:

ha atje jammer maar zolang de :evil: niet zijn gekomen, zou je best zwanger kunnen zijn. ik zou over een paar dagen gewoon weer testen. Wat denk je zelf? Bij mijn eerste teste ik namelijk de eerste keer ook negatief terwijl ik er zelf van overtuigd was dat ik wel zwanger was. Een paar dagen later teste ik wel positief :mrgreen: . Ik zal voor je :thumbup: :thumbdown:

Thanx sneeuw!

Ik wacht deze week nog maar even af…heb verder niet echt klachten meer dus denk dat et gewoon komt dat mijn cyclus in de warre is ofzo!

Ik wacht rustig af! Heb verder ook geen ongi tekenen ofzo :?

Maar goed ik lees hier op et forum dingen van mensen die nog veel langer niet ongi zijn en ook negatief testen, dan mag ik nog niet klagen met mijn dagen overtijd.

De hoop zwanger te zijn heb ik maar laten varen, ik hoop nu gewoon snel ongi te worden…dan is er weer een kansje :wink:

Hoe is et bij jou ?? Al :twisted: :twisted: te bekennen??

Allette, hoe is et nu???

Nou dames, tot later maar weer!!

Fijne avond allemaal!

:-*

Hey dames,

Weer een hoop nieuwe berichten na even niet on line geweest te zijn.

Jammer Atje, maar even afwachten…

Hoe gaat het met jou, Alette? Ik hoop allemaal goed…

En miep, al zwangerschapskwaaltjes.

Ik moet nog even afwachten zou tussen vrijdag en maandag komend weekend ergens ongi meten worden…

Ik ga nergens van uit, pas een maand aan het proberen maar lees hier dat het toch wel snel kan gaan.

Stiekem dus ook wel spannend. Ik heb deze week een sollicitatiegesprek, ook spannend en dus genoeg afleiding. Nu maar hopen dat ik aangenomen ga worden, dat biedt toch ook weer wat meer ruimte en zekerheid.

Succes allemaal.

En hopelijk weer snel goed nieuws!!!

XXX Vlinder :vlinder:

Atje heb je al een nieuwe test gedaan?

Ik ben bang dat ik ziek ga worden. Ik heb het koud en pijn in mijn rug… tja dat krijg ik meestal een griepje.

De :evil: zijn nog niet gekomen maar ik heb hier gelezen dat het bij meer dames even duurt als je stopt met de pil, dus ik wacht af. Nu ik me niet zo lekker voel mogen zo ook wel even wegblijven.

Hier alles goed hoor!! Eigenlijk helemaal geen last meer van oud bloed, de vk ook nog gebeld, 6 april de eerste afspraak!!! :dance: Gaat helemaal weer lekker dus!

Gelukkig maar Allette!!

Balen dat je wat ziekjes bent sneeuw :hug: hopelijk voel je je snel wat beter!

Spannend Vlinder! Laat je weten hoe je sollicitatie afloopt??

Nou ik ben gisteravond ong geworden hoor!

Dus op naar de volgende ronde!

Nu dus een cyclus gehad 34 dgn, nog redelijk dacht ik zo!

Zal zo snel mogelijk mijn banner aanpassen, ga nu zo slapen en morgen lekker dagje sauna!

Tot snel dames!

Ah blegh… Jammer atje :frowning: , op naar de volgende ronde idd!

Banner aangepast!

Hoe is et hier verder??

Zijn er nog dames aan het testen??

Of allemaal nog op et wachtbankje??

Heb vandaag een heerlijk relaxed dagje gehad, voor et eerst naar de sauna geweest! Vond het echt lekker zeg!

Gaan jullie wel es naar een sauna??

:-*

Hoi Dames,

Nou, ik ben gister dus ongi :frowning: geworden.

Precies 28 dagen dus eigenlijk ook wel weer positief nieuws. Ben nu pas twee maanden met de pil gestopt en de 1e maand 31 dagen en nu 28 dgen. Dat is dus ook wel weer netjes.

En, ik moet eerlijk zeggen die spanning heeft nu ook nog wel wat leuks. Nieuwe ronde nieuwe kansen.

Mijn sollicitatiegesprek van afgelopen donderdag ging wel goed, hoor volgende week meer.

Een vriendin van mij is nu 18 weken zwanger en heeft me toch een mooie buik. Ik verheug me nu al op de dag dat het bij ons zover mag zijn.

Fijn weekend allemaal en geniet van het mooie weer.

Liefs Vlinder :vlinder:

Da’s idd netjes 28 dgn! Hopen dat et op regel blijft, of helemaal niet natuurlijk :wink: !

Ja als je anderen zwanger ziet krijg je er helemaal zin in heh?!!

Maar goed, hopen dat et maar snel zo mag zijn!

Jij ook succes in de volgende ronde!

Hoi.

Hmmm, 2 meiden ongesteld geworden. Jammer… Succes in de volgende ronde!

Ik vermoed dat mijn cyclus wat korter wordt dan de vorige. Ik heb wat tekenen dat mijn vruchtbare periode eraan komt. Maar misschien fopt mijn lijf me. We zullen het wel zien.

Fijne zondag nog.

Hoi Dames,

Het is stil hier op het forum…

Is alles goed met jullie?

Nog een paar dagen en dan komen voor ons de vruchtbare dagen er weer aan. :smiley: Toch wel erg spannend. Ik hoop dat het gaat lukken. Maar heb mezelf voorgenomen dat ik moet rekenen op minimaal 6 maanden om teleurstelling te voorkomen. Maar je weet natuurlijk maar nooit…

Ik merk dat ik er best veel mee bezig ben. :oops:

Ik vind het ook al zo leuk om over namen en kinderkamers ed na te denken.

Hebben jullie dit ook???

Ik hoop snel weer wat van jullie te horen.

Succes allemaal. :thumbup:

Ja idd rustig hier!

Ik heb mijzelf ook voorgenomen om te proberen er nu wat minder mee bezig te zijn, maar ja… :slight_smile:

Ook hier het verhaal van toch al nadenken over hoe en wat als er een kleintje komt :wink:

Als je een leuke naam tegenkomt, toch denken van o die moet ik even onthouden of gewoon zelf al aan et verzinnen zijn en stiekum kijken wat er voor babymeubeltjes op de markt zijn enzo.

Hoort er ook wel een beetje bij vind ik hoor!

En als je weer in de wacht zit dan ga je miss toch weer van alles voelen enzo…

Maar goed gezien mijn ietwat lange cyclus vorige maand duurt dat nog even.

Succes Vlinder! Wie weet is het zomaar inene toch raak voor jou!!!

Verschrikkelijk ****weer is et trouwens!! :twisted:

Tot later!

Hai allemaal!

Heb al een tijdje niet meer geschreven, maar heb wel steeds gelezen.

Ik zit nog niet aan mijn nod, maar ben zo moe, heb zere borsten en voel me steeds misselijk. Hahaha, waarschijnlijk ga ik weer heerlijk met mijzelf op de loop…

Dinsdag zou mijn nod zijn, maar ik heb ook regelmatig een cyclus van 29 dagen. Ik ga dus uit van woensdag. Waarschijnlijk zal ik gewoon ongesteld worden.

Dat ik moe ben, kan goed komen doordat ik slecht slaap. Ik wordt zo;n beetje om de 3 uur wakker, droom veel en ben onrustig. Dit had ik ook toen ik zwanger was, maar volgens mij niet vanaf het begin al.

Er zit niet veel op dan wachten. Als ik na woensdag nog niet ongesteld ben geworden en een hoge temp heb, weet ik genoeg. Als de temp na t weekend gaat zakken, weet ik ook genoeg. Rustig afwachten maar en hopen dat ik gauw beter slaap.

Hoi hoi

Spannend Ellis.

Klinkt wel alsof je misschien zwanger bent…

Nog maar even afwachten inderdaad. Maar wat duurt de tijd dan lang he??

Hoe lang heb je er bij de eerste over gedaan.

ik kan begrijpen dat het nu even spannend is maar het lijkt me ook wel leuk dat je het kunt vergelijken met je eerste zwangerschap…

Voor ons wordt het de eerste dus ik weet echt niet wat ik kan verwachten.

Hou je ons op de hoogte??

Ik hoop dat je lichaam je niet voor de gek houdt.

En Alette… Hoe is het met jou?

Heb je al last van de bekende “zwangerschapskwaaltjes”?

Owh…Ellis!!! Misschien is het wel gewoon zo dat je zwanger bent!

Dat zou toch super zijn!

Ik zal voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: hoor!

Hoop alleen wel voor je dat je snel weer wat beter slaapt, want dat is toch wel erg vervelend voor je!! :hug:

Zijn er nog meer meiden die tegen hun NOD aan zitten?