Vlinder, hoe is et trouwens met je sollicitatie afgelopen??
Tot op heden is er niets veranderd. Maar ja, heb al vaker meegemaakt dat mijn lichaam me voor de gek hield. Ik probeer me er dan ook maar niet aan vast te houden.
Bij mijn eerste kindje was ik na 2 maanden zwanger, maar dat ging met 5 weken mis. De keer erop werd ik niet eens meer ongesteld doordat ik weer zwanger was. Dus zeg maar met 3 maanden. Veel sneller dan ik had verwacht. Ik was er vanuit gegaan dat het zeker een jaar zou duren.
Zijn er nog meer dames die tegen hun nod aan zitten en wat verwachten?
hoi hoi
na 3 dagen overtijd zijn toch nog de :evil: :evil: gekomen
ik ga ook weer op naar de volgende ronde
hoop dat iedereen gauw een positieve test heeft :inlove:
groetjes bab’s
Vandaag zou ik in principe ongesteld kunnen worden. Maar mijn temperatuur is nu gestegen naar 37,11 graden. Normaal gesproken gaat hij juist naar beneden als je ongesteld moet worden. Toen ik zwanger was van mijn eerste, ging mijn temperatuur ook boven de 37 graden uit. Er is dus kans dat ik echt zwanger ben. Ik wacht het nog even rustig af en zeg ook nog niets tegen mijn man. Voor hetzelfde geld ben ik morgen wel ongesteld. Spannend!!!
Ben nog steeds met vlagen misselijk. Maar ja, dat kan ik natuurlijk ook mijzelf aandoen… Hahaha.
Heerlijk dat de lente is begonnen. En het is nu echt mooi weer! Ik heb gehoord dat het vrijdag tegen de 20 graden kan worden. Ben ik lekker vrij, dus kom maar op! Gisteren ben ik zelfs begonnen met schoonmaken! Ja, de lentekriebels zijn volop aanwezig.
Hoe gaat het bij jullie? Het is hier nl nogal stil. Kan me overigens wel goed voorstellen dat je een beetje gek wordt op dit forum. Ik bedoel dan dat je zo met zwanger zijn bezig bent dat je er ook naar van kunt worden. Gelukkig kunnen we ook nog over andere dingen doen.
Werken jullie? Zo ja, wat doen jullie dan en hoeveel dagen?
Ik werk 3 dagen in de week als pedagogisch medewerker op een groep waar kinderen komen met gedragsproblemen. Zij komen voor behandeling na school bij ons.
Spannend Ellis!!
En jammer babs, op naar de volgende ronde!
Ik voel me nog steeds goed! Gisteren is moeders voor moeders geweest, gelukkig dus weer een positieve test en ben nu elke keer in een kannetje aan het piesen
Volgende week maandag voor de eerste keer naar de vk.
Alette, hoe vaak per dag moet je je urine opvangen? En hoe vaak in de week moet het weggebracht/gehaald worden?
Bij mijn eerste zwangerschap heb ik niet meegedaan. Nu zou ik dat op zich wel willen.
Misschien kan je me iets wijzer maken. Ik vond de site niet zo duidelijk.
Jammer Bab,s! Succes in de volgende ronde!
Ellis, spannend maar volgens mij is et al wel duidelijk
En verder idd behoorlijk stilletjes hier, moet bekennen dat ik ook meer op et forum ben in wachttijd dan ervoor…
Hier ook lentekriebels! Heb een weekje vrij dus ff lekker het huis op zijn kop!
Ben vandaag maar es begonnen met de tuin, als het dan lekker weer word kunnen we in elk geval lekker in een opgeruimde tuin zitten!
Over mijzelf, ik werk vier dagen per week bij een bakker, en in mijn vrije tijd probeer ik wat te sporten door middel van wandelen.
Soms met onze hond, ook wel eens zonder.
Ik probeer wat af te vallen en dit helpt daar in samenwerking met een gezonder eetschema wel bij.
Wel leuk idee Ellis, zo leren we mekaar wat beter kennen!
Hoe is et bij de rest??
liefs,
Hmmmm het is al vrijdag en er heeft niemand meer gereageerd…
Ben overigens nog steeds niet ongesteld geworden. Ik wacht nog af.
Vandaag lekker vrij. Lekker mazzel, want de zon schijnt volop! Vanochtend heerlijk met mijn kindje erop uit geweest. Het was een drukke week, dus lekker relaxen dit weekend en van het weer genieten.
Zaterdagavond ga ik naar een concert van het mattheüspassion. Ben erg benieuwd!
Ga zo maar fijn een wasje ophangen. Droogt nu zo lekker buiten.
@ Ellis nog niet ongi geworden? Voel je wel wat of eigenlijk niks?
Ik moet voor mvm elke dag mn urine opvangen, eigenlijk zo vaak als mogelijk. Maar moet zeggen dat ik het niet elke keer doe… Op mijn werk is het niet te doen, hebben een gezamenlijk toilet en de kinderen zullen ook wel raar opkijken. 1 Keer in de week komen ze het ophalen. Dan moet ik de kratten met donkerblauwe flessen buiten zetten en komt een chauffeur ze ophalen. Nou hebben wij een erge kletsbuurt dus ik zet ze in de achtertuin en dan haalt hij ze daar op. En dan zet hij nieuwe neer zodat ik die weer kan vullen!
Ben nu maandagavond begonnen en heb 8 (!) flessen gekregen, maar heb er nu 2 gevuld. Je moet dan plassen in een soort maatbeker en die dan weer in de fles gieten. Die stinkt heel erg want er zit natuurlijk een goedje in zodat de urine meer dan een week goed blijft.
Het is wel even een gedoe, maar ze zijn al blij met 1 plasje per dag!
Hoi allemaal.
Hoe is het hier?
En Ellis… al nieuws?
Ik vroeg me af of het mogelijk is dat je je eisprong voelt?
Ik had woensdag en donderdag echt last van mijn onderbuik, steken enzo en het gevoel alsof er "iets"op spanning stond…
Vrijdag was de 14e dag van mijn cyclus en vanaf vandaag (zaterdag) is het iets minder geworden…
Ben benieuwd.
Fijn weekend allemaal.
Gaan jullie nog wat leuks doen?
Ik heb morgen wedstrijd met paardrijden, ben benieuwd hoe het gaat.
Liefs Vlinder :vlinder:
Hoi!
Wat is et toch heerlijk heh die lentezon! 8)
Gister ben ik naar de VROUWbeurs in leeuwarden geweest, stonden ook leuke standjes met zwangerschapskleding bij.
Als ik dat dan zie krijg ik er toch wel zin in hoor!
Je hebt ook zoveel leuke dingen, ook veel kinderkleertjes enzo gezien owh zo schattig!
Maar goed hoe is et hier??
Nog steeds wat stilletjes…
Ellis al getest? En hoe was et concert?
Vlinder hoe is je wedstrijd gegaan?? Doe je dressuur??
liefs,
Hai sorry ben megalang niet hier geweest maar wil toch even laten weten, dat we vanavond getest hebben en zwanger zijn. Gaan een spannende en bijzondere tijd weer tegemoet hopelijk mag alles goed blijven gaan negen maanden lang en ook daarna.
Ik zal me onthullen als ik het aan de wederzijdse ouders heb gemeld.
Nu hoop ik maar dat er van mij geen bekenden op dit forum kijken. Zo ja, dan stel ik het zeer op prijs dat zij de mond nog even te houden. Ik ben namelijk zwanger!!! Niemand weet het nog. We hebben een t-shirt voor ons zoontje besteld die we hem met Pasen aan willen doen. Er staat op: ik ben stoer want ik word een grote broer. En dan maar kijken of iemand het in de gaten heeft. Ik ben erg benieuwd!
Meiden!! Enorm GEFELICITEERD!!!
Super zeg!! :thumbup:
Wat een leuk id van dat shirtje!
Geniet ervan!!!
:-*
he meiden…ik meld me ook weer ff…
gefeliciteerd meiden met de zwangerschap…
ik eb net vanmorgen een test gedaan en ik ben ook zwanger…heel kort maar toch echt zwanger!!!
en ik vind het zoooo spannend!!!
Jeeejjjj opeens zoveel zwangeren erbij, van harte gefeliciteerd allemaal!!!
Zo!!! een babyboom…
Gefeliciteerd allemaal.
Wat een goed nieuws!!!
Ik moet nog dik een week afwachten maar voel me niet anders als anders dus verwacht eigenlijk niks.
Wanneer merkte jullie dat er iets in je lichaam veranderde??
Succes allemaal,
Liefs Vlinder :vlinder:
WAUW!!! Het gaat de goede kant op hier met de zwangeren!!
Jij ook gefeliciteerd BiancaRamon! Super!
Allemaal een hele goede zwangerschap gewenst!!
Hoop dat ik (en de anderen) jullie snel mag volgen!!
liefs,
vlinder ik merkte het gelijk dat het anders was deze maand…
ik ben nu al misselijk en heb last van maagzuur en mijn nod zou pas zondag zijn…
Hoi!
Het valt weer wat stil hier…
Zit iedereen lekker van het weer te genieten? 8)
Vlinder, nog drie dgn voor NOD! Voel je al iets??
:-*