Februari 2009 stoppers!

Hey allemaal.

Het is nu woensdagavond en vrijdag is mijn NOD, spannend…

Ik voel het nog niet aankomen maar dat voel ik eigenlijk nooit.

Was deze week wel een paar keer een beetje duizelig, mmaar dat heb ik wel vaker. Kan natuurlijk ook door het mooie weer komen…

Verder let ik overal extra goed op, Voel heel af en toe dat mijn borsten wat gevoeliger zijn maar dat kan goed altijd zo geweest zijn maar dan let je er niet op.

Maar afwachten. eerste maand na stoppen met de pil 31 dagen 2e maand 28 dagen. Vrijdag zit ik op 28 dagen dus wil nog niks zeggen als ik dan niet ongi wordt…

Krijg wel echt de kriebels. een vriendin van mij is net over de helft van haar zwangerschap en mijn zus is net drie maanden zwanger. Dus ik wordt als alles goed gaat dit jaar iig tante.

ook erg leuk.

Hoe is het bij jullie?

Voor degene die al zwanger zijn… hoe is het met de bekendë “kwaaltjes”?

Hoop dat het allemaal meevalt.

En wanneer staan de eerste echo’s gepland??

Ben benieuwd.

Wij gaan zo lekker BBQ. Weer de eerste keer dit jaar. Lekker.

Ben net dik anderhalf uur onderweg geweest van mijn werk terug naar huis, fille!!! Dus vanavond even lekker relaxen.

Succes allemaal en ik hoop dat ik volgende week goed nieuws heb… wie weet!!!

XXX Vlinder :vlinder:

Nou vlinder, spannend hoor! Temperatuur jij ook? Ik deed dat wel (als anticonceptie) waardoor ik kon zien of ik die dag wel of niet ongesteld zou worden. Zo gingen de dagen voorbij en bleef mijn temperatuur boven de 37.

Hier gaat alles goed. Ben wel super moe! Op mijn werk weten alleen mijn baas en haar tweede hand het. De collega’s moet ik het nog vertellen. Ik wacht op een mooi moment.

Verder ben ik met vlagen enorm misselijk.

Thuis zit het niet helemaal mee. Mika is sinds dinsdag ziek. Hij heeft steeds koorts. De afgelopen 2 dagen was ie 's ochtends koortsvrij en dan in de middag had een een temp boven de 39. Beetje typisch. Vandaag is hij erg hangerig, heeft veel ongelukjes en veel dingen gaan niet zoals hij wil. Zo heeft hij vandaag een enorme smak van de bank gemaakt. Ik had al een paar keer gezegd dat hij moet zitten op de bank. Dat je er anders af kan vallen. Maar ja, meneer heeft zijn eigen plan… Ik heb wel netjes de woorden: “Ik zei toch dat je niet op de bank moest gaan staan!” gelukkig inslikken. Dat vond ik als kind altijd al zo vervelend om te horen… Hahaha … Eten gaat ook niet geweldig. Daardoor wordt ie natuurlijk zwabberig op de benen. Ik hoop voor hem dat ie zich gauw weer lekker voelt. Wel sneu om te zien hoor! Na het vallen van de bank was ie spierwit. Arme man! Hij huilde wel meteen en krabbelde overeind. Denk niet dat er echt iets aan de hand is.

Hebben jullie een fijne pasen gehad? Mijn familie was toch best verbaasd te horen dat ik zwanger ben. Ik was het hele weekend bij hen en heb gewacht tot zondag toen mijn man er ook was. Mijn moeder had zaterdagavond al gedacht dat ik weleens zwanger kon zijn. Ze zag iets aan mijn blik. Ze wou het niet vragen voor het geval het niet zo was en ik het wel graag wilde. Vond ik wel lief!

Ik heb genoten van het heerlijke weer. Jammer dat het weer wat minder is… Maar ach, het komt wel weer!

Ik ga nu nog even een dutje doen nu Mika nog slaapt.

Groetjes!!! Enneh, vlinder, ik duim voor je!

Balen van de misselijkheid Ellis!

Jinte is nu ook zo aan het uitdagen… Elke keer ook op de rand van de bank gaan zitten en als je er dan wat van zegt dan gaat ze gillen… En er liggen nog paaseitjes in een bakje en elke keer pakt ze ze, terwijl ze ze niet mag! Praat Mika al wel wat? Jinte nog niet veel helaas, maar ze begrijpt wel ontzettend veel en legt alles met gebaren uit, iedereen begrijpt haar dus wel!

Hoi allemaal.

Zoals jullie aan mijn banner zien… 1 dag overtijd…

Klinkt erg spannend. Maar ik durf nog niet te testen. Ben nog maar zo kort met de pil gestopt. Mijn cyclus kan zomaar 1 week of meer langer zijn…

Voel zelf ook eigenlijk nog niks. afgelopen week alleen een paar keer 's avonds misselijk geweest maar ook niet echt heel veel. Heb afgelopen week wel veel hoofdpijn gehad. Zou dat ook een teken kunnen zijn?

Voel ook nog niet aan mijn lichaam dat ik ongi ga worden…

Wel erg spannend allemaal.

Ik kan nu echt nog niet geloven dat ik misschien al zwanger zou zijn…

Je hoort ook zo vaak dat vrouwen voordat ze kunnen testen er al van overtuigd zijn dat ze zwanger zijn. nou… dat gevoel heb ik dus echt helemaal nog niet.

Deze week een keer heel even gedacht omdat mijn borsten wat gevoelig waren.

Nog maar even afwachten dus.

De 1e ronde was mijn cyclus 31 dagen. ik denk dat ik dus maar tot dinsdag wacht ofzo dan zou ik op 32 dagen zitten mocht ik dan nog niet ongi zijn.

Ik hou jullie op de hoogte.

Hoe is het verder met iedereen?

Nog plannen voor het weekend?

Wij hebben een rustig weekend voor de boeg maar volgens mij gaat het wel mooi weer worden dus daar ga ik lekker van genieten. Zo even lekker paardrijden, dan kan ik mijn gedachte van het zwanger worden weer even van me afzetten.

Groetjes Vlinder :vlinder:

Spannend hoor vlinder!!

Zal voor je :thumbup: :thumbdown: !!!

Fijn weekeind allemaal!

Lekker genieten van et zonnetje!

liefs,

Hoi allemaal,

Helaas, gisteravond ongi geworden…

Voelde wel even spannend. Twee dagen overtijd… Heb nu mijn banner maar weer aangepast. Dacht stiekum heel even dat ik misschien dan toch zwanger zou zijn. Als ik terug reken hebben we wel op de goede dagen ons best gedaan om zwanger te worden…

Op naar ronde 3. Nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we maar zeggen.

Hoop dat het nu wel gaat lukken.

Liefs vlinder :vlinder:

Damess!!

Ik heb vanmorgen twee keer getest en hij was beide keren

POSITIEF!!!

:inlove: Kan het nog niet helemaal geloven maar ben wel heel errug blij!

Lieve Vlinder, jammer dat je ongi is doorgebroken! :hug:

Hopelijk volgende maand ook voor jou een positieve test!

liefs,

Hey Atje,

GEFELICITEERD!!! :dance:

Super voor je!!

Heb het idee dat het hier toch best snel gaat allemaal.

Ik hoop dat ik volgende maand ook met goed nieuws kom.

Ben stiekum wel een beetje jaloers op degene die nu al zwanger zijn… maar ben natuurlijk ook heel blij voor iedereen.

En we gaan nu pas ronde drie in, dus het wil helmaal niks zeggen dat het nog niet gelukt is…

Liefs Vlinder :vlinder:

atje gefeliciteerd!!!

super zeg…zie ik je dan weer bij de dec mama’s of word het dan januari al?

Ik denk dat et al januari mama’s word!

Ff kijken of die er al wel is!!

:-* en voor de rest succes!!

Zit net ff te rekenen maar denk dat et dan toch dec. word!

Vlinder, wat jammer zeg! Kan me jouw teleurstelling heel goed voorstellen. Bij mij was het in de derde ronde raak. Volgens mij zijn er maar weinig vrouwen die binnen een paar maanden al zwanger zijn. Veel stellen hebben ongeveer een jaar nodig. Komt goed hoor!

Atje, GEFELICITEERD!!! Wat super zeg! Lekker onwerkelijk hè?! Hoop dat je weinig last van kwaaltjes zult hebben.

Alette, Mika kletst al heel veel; dieren, papa, mama, eten, oma, opa, lichaamsdelen en nog veel meer. Ik merk dat hij heel snel woorden oppikt. Mika is erg van het observeren en onthoudt enorm veel. Niet altijd even handig… hahaha

hallo ik ben 15 feb

gestop met de pil 2 maanden gestopt met de pil

ik moest ik week 17 ongesteld worden

op de dag vandaag donderdag 23 april ben ik nog niet ongeseld geraakt

ben nu vaak moe en steeds pijn in me onder buik…

wat moet ik doen

wie kan me helpen met vraag beantwoorden…!!

je kunt me mailen of VIA msn met me praten

groetjes jessica uit meppel :slight_smile: :slight_smile:

ik hoop zo dat ik ZWANGER BEN :pray: :pray: :pray:

even testen denk ik zo

Idd ook mijn idee Ellis!!

Hoi allemaal.

Wat is het hier stil…

Volgens mij is bijna iedereen die hier regelmatig te vinden was al zwanger. Hoe is het met jullie? al echo’s gehad?

Zijn er ook nog dames hier bij wie het nog niet gelukt is?

Vond het wel leuk om zo af en toe even te kletsen aangezien nog niemand weet dat we proberen zwanger te worden.

Liefs Vlinder :vlinder:

Hoi!

Houdt dit forum nog wel in de gaten maar zag idd ook dat er nog weinig gepost werd!

Bij mij is alles prima! De echo duurt nog even, mag ik 11 mei voor heen!

Echt een eeuwigheid lijkt dat nog te duren!

Verder niet echt misselijkheidsklachten :smiley:

Alleen wel last van veel kleine boertjes, pijnlijke (.)(.), en errug moe.

Hoe is et bij jou vlinder???

Hoeveel dames zijn er eigenlijk nog van dit forum??

:-*

Volgens mij ben ik nog de enigste… :frowning:

:vlinder:

Ja echt???

HElemaal niemand meer verder hier?? Of zijn er veel meiden ook afgehaakt??

Hoe is et ermee Vlinder??

:-*

Hallo! Ik ben even zo brutaal om hier in te breken…

Ik ben van de maart/april stoppers 2009 en we zijn al een gezellig groot clubje maar ik las dat hier maar weinig dames zijn. Dus als jullie willen kunnen we er evt een februari/maart/aprilstopperstopic van maken? Denk er maar over na, we horen het wel!

Groetjes, Hanneke