Februari 2009 stoppers!

Hallo, ik ben 30 januari gestopt, dus eigenlijk is dat toch ook bijna februari hihi. Spannend he???

he majesta…idd bijna februari…

ik ben ook stiekum al eind januari gestopt…

heel veel succes!!!

hallo meiden

ik moes vrijdag :evil: maar heb al getest en die zijn van niet dus nu maar wachten tot ik het word.

heb in jan mijn laatste pil gehad maar ik denk dat ik aan het ontpillen ben

ben vandaag vrij een keer

en hoe is het bij de andere meiden

groetjes jumper 1985

Hoi Ellen, welkom!

Waar ben je geweest Fransisca met weekendje weg?

Spannend Babs, ik hoop het voor je!!

En voor Bianca ook al spannend!!

Ben benieuwd Jumper, kan ook zijn dat je lichaam t nog ff niet weet wanneer je ongi moet worden dan idd.

Hier net weer begonnen met eerste ronde. Gisteren was ik niet meer ongi dus we kunnen er nu voor gaan :wink:

:mrgreen:

Hallo allemaal,

Ik ga proberen met jullie mee te schrijven op dit forum. Ik heb een dochter van 4 jaar en schreef toendertijd weleens mee op dit forum. Daarna wel regelmatig gelezen maar niet gepost. Doordat er bekenden hier op het forum zitten heb ook ik maar een nieuw account aangemaakt.

Dus verdere informatie volgt als het zover is.

Eind december ben ik door familieomstandigheden vergeten de pil in te nemen, beetje dom maar daardoor heb ik mijn vriend gelukkig wel zo ver gekregen dat we er maar mee stopte :smiley: .

Afgelopen 2 keer gewoon :evil: worden en afgelopen keer 2 dagen te vroeg. Daar baal ik wel een beetje van want bij de 1e was het a8ltijd netjes 28 dagen. Dus maar hopen dat het straks gewoon weer 2 dagen is. Ben nu nog :evil: dus het duurt nog wel even voor mij.

Nu maar hopen dat we allemaal snel zwanger zullen zijn

Groetjes van Miep

Bedankt voor het welkom heten.

Dit is wel het topic van de bekende onbekenden he. Alweer een oud forummer die tijdelijk anoniem gaat.

Welkom Miep.

Hoe staat het met een lijstje? Er was volgens mij iemand die had aangeboden er een te maken. Kartoelie geloof ik.

Voor het lijstje, als het door iemand gemaakt wordt: Ellen, nog geen NOD (start volgende ronde pas), ga voor 2e kindje.

Babs Bianca zitten dus al op het wachtbankje, spannend!

@Alette, veel succes en plezier dan maar he.

@Anoniem, dat had ik al gegokt, dat dat niet je echte naam was :wink: Er zijn er hier veel undercover zo te zien.

Het lijkt erop dat mijn volgende ronde in maart gaat beginnen. Anders had ik nu mijn eisprong wel ongeveer moeten hebben gehad, en dat is niet het geval. Ik voel hem altijd.

Het lijkt dus weer een lange ronde te worden. Ik ben onregelmatig, lastig hoor, er is geen peil op te trekken.

Ik wacht het wel af, die paar weken maken ook niks meer uit.

Welkom Miep!

Idd Ellen, allemaal anoniemen hier :think: Ach, misschien als we allemaal snel zwanger zijn dan zullen we weten wie hier allemaal is!! :smiley:

Goede avond!

Ben al een tijdje niet meer geweest. Ik vind het schrijven op een forum vaak dubbel. Ergens lekker om te kleppen over het zwanger willen worden. Maar ik denk dat ik daardoor ook meer bezig ben met zwanger worden. In januari ben ik gaan neuzen hier (was toen al soort van bezig voor een 2e kindje). Ik dacht echt even zwanger te zijn, maar nee, werd gewoon ongesteld. Bij mijn eerste zwangerschap was het de 2e maand raak, wat helaas mis ging. De maand erop was ik al weer zwanger en na een kleine 9 maanden is mijn zoontje geboren. Ergens ga je dan toch hopen dat het nu ook snel zal gaan. Ik denk dat ik deze maand slechts een kleine kans van slagen heb. Mijn eisprong is geweest en heb niet echt gevreeën. Zou wel heel vruchtbaar zijn als ik straks zwanger blijk te zijn. Ik vind de 2 weken na de eisprong zo lang duren! Voor mij een teken dat ik er eigenlijk te veel mee bezig ben. Bij de eerste had ik dat niet en had ik ook helemaal niet de behoefte om te testen. Ergens wist ik het gewoon al. Wel apart. Mijn NOD is 1 maart. We zullen zien. Ik acht de kans erg groot ongesteld te worden.

Oh ja, wat tellen betreft… dag 1 van je menstruatie neem je ook als dag 1. Dan zal je rond dag 14 (afhankelijk van de lengte van je cyclus) je eisprong hebben en dan is de dag waarop je je menstruatie verwacht je nod (niet ongesteld dag)

Meiden, maak jezelf niet gek! Hahahaha, moet ik nodig zeggen. Ben daar erg goed in. Heb me voorgenomen er nu niet meer zo mee bezig te zijn. Ik heb al een kindje en daar ben ik super blij mee. Wil wel graag een tweede :lol:

Heeyy Meiden.

Babs: heb je al gestest meid ???

Bianca: Spannend…Ik zal hard voor je :pray:.

Majesta: welkom :smiley: dat het maar snel raak mag zijn :D.

Jumper 1985: Jammer zeg :hug:. Even afwachten maar. Waarschijnlijk komt het indd door dat de pil nog moet uit werken.

Alette: Ik ben bij vrienden geweest, de mannen zijn naar de bouwbeurs geweest en ik ben met mijn vriendin e zoontje voor het eerst naar ballorig geweest. Jeetje wat is dat gaaf zeg. Mijn zoontje Teeyay vond het superrrr. Zal ook voor jou duimen meid. klus ze, maar dat gaat vast wel lukken :wink:

anoniem32: Jeetje een mag verkleining, zal wel een hele ingreep geweest zijn lichamelijk en geestelijk. Knap hoor en 60 kilo er af. Heb ik echt respect voor hoor. Was het erg af zien? Wat zal je je lekker voelen nu?

Jeetje je eerste kindje verloren, volgens mij is dat het ergste wat je kan overkomen :hug:.

Miep77: Welkom terug!!! Hopen dat het bij jou ook snel raak mag zijn.

Ellen4: Misschien een stomme vraag :oops:. Maar hoe voel je dat dan een eisprong. Er zijn wel meer mensen die zeggen dat ze het voelen. Ik kan me daar niet echt wat bij voorstellen.

Ellis: Ik was er met mijn eerste zwangerschap veel meer mee bezig als dat ik nu ben. Maar we zijn ook nog maar net begonnen :wink:. Ik vind al die voor pret veelste leuk hihihihi. Maar snap dat het voor ander mensen soms een obsessie wordt. Maar zolang je daar aan denkt zal het wel mee vallen. En anders optijd aan de rem trekken het moet wel een liefdes baby worden. Maar je bent net bezig en natuurlijk wil je het snel. Maar het komt waneer het komt zeg ik altijd :smiley:

Voor de rest erg rustig hier. Manlief eindelijk weer werk ( heeft een eigen timmerbedrijf, zolang het vrieste kon ie niks doen) dus weer een wat adem. Kleine man voelt zich weer een stuk beter. Chinees niet helemaal goed geweest denk ik. Net het hele huis aan kant gehad. Alles weer lekker schoon en daar hou ik zo van. Nu lekker tijd voor mama.

Hoe is het voor de rest met de dames.

Dikke :-*

Nou het wordt langzaam aan wat drukker hier, gezellig!!

Ik zal nog even wat over mezelf vertellen.

Majesta is niet mijn echte naam, maar ook ik wil die nog even geheim houden…

Ik ben bijna 28 en mijn vriend is 25 en we gaan dus voor ons 1e kindje. Vind het echt super spannend. Ik had niet verwacht dat ik er zo mee bezig zou zijn, maar kan het niet ontkennen. Komt vooral doordat me lichaam zo raar doet nu ik gestopt ben met de Nuvaring. Heb super gevoelige tepels en van het weekend heel veel afscheiding gehad… Ik heb nu vooral zoiets van, laat eerst de ongesteldheid maar een keertje komen, want zit al 14 jaar aan de hormonen, dus wil wel weten of me lichaam goed functioneert…

Nou allemaal ik hoop dat we allemaal snel zwanger zijn hoor!!!

hoi allemaal

bab’s is ook niet mijn echte naam hihi

Francisca: ik ga vrijdag testje doen dan is het 4 dagen voor mijn NOD

het is zo vrijdag allen het wachten duurt zo lang :? :?

ik hoop alleen dat mijn lichaam geen spelletje met me aan het spelen is

ben wel misselijk en heb zeereborsten en ben vreeselijk moe maar heb nu ook last van :evil: ongi krampjes had ik bij mijn 2 kinderen ook maar toch ga je twijfelen we wachten het af ga vrijdag testen en eventuweel nog een keer een maandag op mijn NOD

hoop :pray: dat jullie allemaal snel zwanger zijn

ik ga mijn bedje :zzz: op zoeken groetjes veel liefs en knuffels

bab’s ik ken dat gevoel heel goed…

ik heb precies hetzelfde, zere tepels en ongi krampen

ben ook zo bang dat mijn lijf me in de maling houdt maar ik kan voorlopig nog niet testen…zucht… afwachten maar weer…

ik zal voor je duimen vrijdag

Hallo allemaal!

Ook ik ben in januari gestopt met de pil, en netjes na 28 dgn mijn ongi.

Vond het wel een klein beetje jammer dat het niet de 1e ronde al raak was hihi…maar hoop wel dat ik een regelmatige cyclus behoud.

Na 14 jaar pilgebruik overigens.

Over mijzelf, ik ben 28 en mijn vriend is 33, wij wonen inmiddels al tien jaar samen en hebben vorig jaar besloten om te stoppen met de pil en voor het gemak januari aangehouden. we hebben nog geen kinderen dus het is allemaal nog nieuw.

Verder ben ik niet heel erg bezig met welke dagen te klussen enzo…maar stiekum wel een beetje :wink:

Nou dat is het voor nu wel zo’n beetje!

Voor iedereen veel succes met zwanger worden!

hoi hoi :slight_smile: allemaal

welkom atje gezellig dat je er bij komt en :pray: hoop ook voor jou dat het snel raak is

was vandaag :oops: eiegenwijs en heb een test gedaan veelstevroeg natuurlijk dus test was nega :frowning: had ik kunnen weten maar ja kon gewoon niet wachten :?

BiancaRamon: :smiley: gezellie samen op het wachtbankie nog ff wachten en dan is hopelijk de test posi

groetjes knuffies bab’s

bab’s ik ben ook altijd te ongeduldig hoor…

hopelijk heb je over een paar dagen wel een posi test in je handen…

Hoi Ellis, welkom! Jouw zoon is ongeveer evenoud als mijn dochter, hoeveel augustus is hij geboren?

Ook welkom Majesta!

Spannend Babs, heb je al getest? Ja dus… Hoop dat ie van t weekend wel posi is, of heb je vandaag alweer getest? :smiley:

Bianca ook al zere borsten… Ben benieuwd! Wanneer kun jij testen?

En atje ook welkom! Spannend he om zo voor je eerste kindje te gaan!

Hier ook al zere borsten, heeft misschien wel met mn eisprong te maken? Geen idee, volgens het lijntje hieronder zou het een dezer dagen wel al kunnen beginnen. Naja, ik moet nog wachten tot 14 maart, dan zou ik ongi moeten worden. Tot die tijd is het heeeeeeel gezellig bij ons :wink:

Wat duurt wachten dan lang heh? :?

En ondertussen maar van alles voelen…

Toen ik vorige maand al die vage klachten had had ik ook geen idee of et nu van et ontpillen kwam of dat et zomaar ineens raak zou zijn, wat mij vrij onlogisch leek en dus ook niet zo was.

Mijn volgende NOD is 3 maart, als mijn cyclus netjes blijft dan.

Waar testen jullie trouwens mee?? Je hebt toch ook testen die je al een aantal dagen voor je NOD kan gebruiken?

liefs,

nou babs…heb je al duidelijkheid???

alette ik weet niet precies wanneer ik kan testen…

volgens mij had ik vorig weekend mijn eisprong en zou ik dus de 28ste kunnen testen…maar mijn hubbie is dindsdag jarig dus dan ga ik zo’n gevoelige test doen. tuurlijk zou het te vroeg kunnen zijn maar het zou wel een super kado zijn als het lukt toch???

wachten duurt idd lang atje!

Spannend Bianca, hoop voor je dat het raak is!

Heb nog steeds last van mn borsten, maar ook beetje spierpijn in mn armen dus kan ook zijn dat ik dat voel natuurlijk :wink: