Februari 2009 stoppers!

Goeiemorgen



Ik zie dat er in de tussentijd al heel veel nieuwe mensen bij zijn gekomen, welkom hier en hopelijk mag het dit jaar raak zijn voor ons allemaal.



Ik ben net van de ongi af dus ik kan bijna beginnen met klussen. :mrgreen:

HOOOI!!



Nou, ben d’r weer en ik ben nog steeds niet ongi. En ja, ik heb getest en nee, geen goed nieuws…niet zwanger dus. Logisch. Maar ik twijfelde toch. Dus nu maar afwachten hoelang het gaat duren voor ik eindelijk ongi wordt.



Alette, 1 sigaretje per dag? Das netjes, daar ben je dus zo vanaf. Ik zit nu op 2. Door de onzekerheid, moest ik toch ff een sigaretje opsteken…zwak, hè. Maar goed, altijd beter dan de hele dag door paffen. En een nieuwe badkamer? Leuk. Wij zitten op dit moment nog geheel in de verbouwing. We knappen een oud herenhuis op en zitten eigenlijk constant in de rommel…is soms wel heftig, moet ik zeggen.



Anoniem, wat een heftig verhaal. Wel heel fijn dat je een nieuwe liefde hebt gevonden en dan samen nog een kindje! En 60 kilo afgevallen, het lijkt hier wel de afvallers XL…Goed zeg! :thumbup:





:-*

goedemiddag



Hier een druk weekend gehad met verjaardagen en vanmiddag ook nog eentje van m’n kleine neefje maar wel gezellig dus dan is het niet zo erg he.

Verder alles goed hier het lijkt erop dat de :twisted: :twisted: nu eindelijk doorzetten naar 3 weken aan modderen dus laten we het hopen.



@ jazibelle Jammer dat de test negatief was nu kun je eigenlijk alleen maar afwachten en ach met het roken komt het ook wel goed het lijkt me zeker niet makkelijk.



@ sabje Al weer wat opgeknapt of niet?



@ alette De :twisted: al gearriveerd of nog niet?



@ anoniem Jeetje wat een verhaal zeg maar wat knap 60 kilo eraf heb je een operatie gehad of alleen maar door dieeten ben zelf ook bezig en dat gaat tot nu toe lekker maar je moet er wel stevig voor in je schoenen staan moet ik zeggen.



Ga zo maar is richting de verjaardag en misschien tot vanavond.



Groetjes

Anoniem ,goed zeg dat je zoveel bent afgevallen!



Jazibelle bah verbouwen ben ik wel al zat hoor, hebben redelijk nieuw huis, maar moesten er veel aan verbouwen bijna 2 jaar geleden. Nu eindelijk op ons plekkie, gaan we de badkamer weer doen…

En afgelopen zondag heb ik mn pakje sigaretten opgerookt en geen nieuwe gekocht, alles voor de beeb! :clap:

2 is ook nog heel netjes hoor! Nu snel afbouwen naar 1 en voor je het weet heb je een dag niet gerookt!



stitch2006: moet je nu juist wel of niet eerst :twisted: worden?



Ik ben het nog niet geworden, maar heb nog twee dagen te gaan. Denk wel dat ik het ga worden, nog steeds pijnlijke borsten namelijk!

he meiden

hoe is het daar bij jullie.

het is wel erg stil hier :frowning:

heb niemand wat te vertellen morgen moet ik het weer worden :evil:

en maar af wachten wanneer het raak is erg spannend het is de eerste dus weet niet echt hoe het voel maar dat kom wel goed

heb er wel vertrouwe in en kan goed kletsen met een vriendin die is er ook mee bezig dus dat is wel fijn

maar ik ga weer wandelen

groetjes jumper 1985

Spannend Jumper!!



Ik ben gister ongi geworden dus we gaan hierna echt beginnen!!! De vorige keer was ik halverwege gestopt dus zou wel heel bizar geweest zijn als ik al zwanger was!

Heeyy hallo allemaal :smiley: ,



Ik zou ook graag mee willen kletsen hier!



Zal wat over mij vertellen.

Ik ben francisca en 25 jaar oud. 15 Oktober 2007 ben ik bevallen van een prachtige, lieve en ondeugend mannetje genaamd Teeyay. Ik ben bijna twee jaar getrouwd met mijn man Tom waar ik 6 jaar mee ga. Wij zouden aankomd Oktober voor een tweede kindje gaan, maar aangezien ik erg ongeduldig aan het worden ben hebben we besloten om er nu voor te gaan. Daarom lijkt het me erg leuk om dit met andere dames te delen, aangezien ik bijna niemand heb om mee te delen. Voor de rest ben ik lekker huismama. Als jullie wat willen vragen is altijd prima. Ik moet nog wel een beetje wennen denk ik want dit is voor de eerste keer dat ik op z`n forum ben.



Groetjes Francisca

heey meiden,



Heb net alles even gelezen hoop dat ik het allemaal een beetje onthoud :D.



Ik ben nu nog ongesteld denk over drie dagen is het wel over. Vanaf waneer moet je eigelijk gaan tellen?

De vorige keer waren mijn man en ik anderhalf jaar bezig om zwanger te worden maar het lukte niet echt. ( heb wel 3 jaar aan prikpil gezeten) maar in januarie kwam ik er achter dat ik zwanger was. Dus ben niet echt met tellen bezig geweest omdat ik heel onregelmatig was. Maar na mijn zwangerschap ben ik niet meer aan de pil geweest ( Regenjasje gebruikt) . Volgens mij ben ik nu wel regelmatig ongesteld, indd geval elke maand hahaha dat scheelt al een hoop. Dus wil wel graag weten waneer je moet tellen.



Voor de rest moet ik ook nodig afvallen, mijn man en ik zijn maar weer begonnen met sporten en zo. Vorige zwangerschap 20 kilo aan gekomen en helaas er nog steeds niet af. Ook moet ik nodig stoppen met roken. Maar eerst afvallen. Zodra ik zwanger ben stop ik zowiezo meteen.



Dus voor de meiden die afgevallen zijn en gestopt zijn met roken, ontzettend goed hoor meiden :thumbup: :thumbup:.



Groetjes francisca

Hoi Fransisca, welkom!

Dat tellen weet ik ook niet precies hoor… :oops: Mijn dochter is door de pil heen gekomen dus was er toen niet mee bezig. En nu ben ik sinds we het besloten hebben voor de eerste keer ongesteld!



Ik heb vanaf vandaag lekker bijna twee weken vakantie! Zit in het basisonderwijs dus vandaar.

En heb al vanaf zondag tot gisteravond niet gerookt! Gisteravond kwam mn zusje langs en toen hebben we buiten nog even een sigaretje gerookt, maar verder dus eigenlijk niet meer, goed he?

Goeide morgen meiden! :smiley:



Dankje wel!!

Mmmmm misschien dat iemand anders het weet? wacht wel even af.



Wat lekker zeg, twee weken vrij meid. Nou geniet er maar lekker van.

En ja ontzettend goed dat stoppen het roken. Kan ik een goede voorbeeld aan nemen :wink: :thumbup: .



Straks spulletjes pakken, want gaan vanavond slapen bij een vrienden in leiden. De mannen gaan naar de bouwbeurs en wij gaan naar ballorig. Wordt de eerste keer voor teeyay. Volgens mij gaat hij dat helmaal geweldig vinden.



Groetjes francisca



PS ik wil ook wel op het lijste als iemand die aan het maken is :smiley:

Leuk Fransisca!!

Ik zat er ook nog over te denken om naar Ballorig te gaan, maar dan in Houten, samen met mn zusje en dochter!

Ja het schijnt echt geweldig te zijn, ze hebben ook een aparte hoek van kinderen van 0 t/m 5 jaar. En je kan de kinderen laten sminken en zo.

Dus ben er g benieuwd.



Weet jij hoe ik de leeftijdbanner er op krijg. Normaal heb ik daar geen moeite mee. Maar heb alles al een paar keer gekopieerd. Maar blijft maar zeggen dat het niet de goeien.

Je hoeft toch alleen maar de bovste van kindje opkomst te kopeieren en te plakken dan moet ie het doen. maar hij doet het niet alles drie niet.

heey meiden,



Ik ben de zelfde francisca hoor, heb mijn oude account weer terug.

Hey meiden



Welkom francisca spannnd ook voor jou kan je ook niet precies vertellen hoe je moet tellen maar op het internet kun je wel wat terug vinden daarover.



@ Jumper spannend voor jou hoor ben heel benieuwd maar dat hoor ik vast wel van je :wink: .



@ Alette toch jammer dat de :twisted: zijn gearriveerd op naar de volgende ronde.

Maar ik dacht het eindelijk door ging zetten ben het nu namelijk al bijna 5 weken heel lichtjes maar er is dus niks veranderd ben blij als het dinsdag is hopelijk word ik dan wat wijzer.



Verder alles goed hier morgen 2 verjaardagen dus een drukke dag verder niet zo heel veel doen van het weekend.



Hier nog meiden met plannen voor het weekend.



Groetjes stitch

He meiden alles goed met jullie?

Hier lekker relaxed dagje gehad met man en dochter, heerlijk!



Morgen verjaardag schoonpaps dus ook weer lekker druk!

Hallo!



Mag ik mee komen schrijven?

Wij willen vanaf de eerstvolgende ronde voor een nieuwe zwangerschap gaan proberen. Die begint misschien nog net in februari, maar ik denk zelf dat het maart wordt. Ik ben vrij onregelmatig, dus het is moeilijk in te schatten.

Er is nog geen maart-club, en dit topic loopt ook niet heel hard, dus ik dacht dat het misschien gecombineerd kon worden.



Ik zal me even voorstellen: Ik ben Ellen, moeder van een peuter.

Ellen is niet mijn echte naam. Ik heb hier bekenden op dit forum, dus hou ik me graag nog even anoniem. Heel veel meer ga ik nu dus ook nog even niet vertellen :wink:

heyy Meiden.



Welkom :smiley: Ellen. Ik begin ook pas in maart hoor! maar is indd nog geen topic open. maar hoop dat je ook snel zwanger mag worden.



Nou lekker terug van een wekendje weg!

het is indd erg rustig hier :frowning: jammer.

Anoniem:60 kilo afgevallen jeetje meid wat ontzenttend goed van je. hoe heb je dat gedaan??? moet ook nodig afvallen.



Kus francisca

hoi alle maal



en welkom alle nieuwen :smiley:



het is hier welrustig zeg



hier gaat alles goed hebben vlink geklust mijn innestelingsdag zou de 14e geweest zijn ik heb nu wel last van gevoelige borsten en heledunne afscheiding en heel erg moe,

nog ff wagten tot de 23e dan is mijn nod nog ff geduldigzijn :? ik denk dat ik vrijdag al ga testen kan gewoon niet wachten :smiley:



genoeg over mij hoe gaat het met de andere dames ?



het was indd tellen van af de eerstedag van de ms



groetjes bab’s

hallo…



gezellig dat je er ook bent ellen…tis idd rustig hier…



spannend zeg babs…ik duim voor je…



ik weet niet zo goed waar ik aan toe ben nu…

van het weekend zag ik lijntjes op de ovu test en ik had verwacht vandaag een dikke vette streep te zien maar nu was er helemaal niets meer te zien…zo raar!!!

dus ik vraag me nu af of ik van het weekend nu wel mijn ei gehad heb of dat de test in de war was…tis wel mijn tijd nu…

ook heb ik mega gespannen borsten dus afwachten maar…



gelukkig hebben we goed ons best gedaan van het weekend dus daar zal het niet aan liggen :lol: :lol:



spannende tijden hier dus…