februari 2006 stoppers!

Hoi Martje,



We waren eigenlijk van plan om het in april pas te proberen vanwege een vrijgezellenfeest die we hebben in juli of augustus. Maar ik had ineens iets van; het kan wel lang duren voor ik zwanger wordt en dan heb ik achteraf spijt dat ik niet eerder ben begonnen. En eventueel met een dikke buik paintballen enzo, heeft ook wel wat :lol: Ik was van plan 4 weken voor de bevruchting foliumzuur te gaan slikken maar door die wijziging ben ik dinsdag maar begonnen met foliumzuur.

Hoi Hoi



Heb vanmiddag bij de apotheek foliumzuur gekocht.

Straks ga ik de eerste nemen.



Groetjes

@Denise wrote:

Hoi Martje,



We waren eigenlijk van plan om het in april pas te proberen vanwege een vrijgezellenfeest die we hebben in juli of augustus. Maar ik had ineens iets van; het kan wel lang duren voor ik zwanger wordt en dan heb ik achteraf spijt dat ik niet eerder ben begonnen. En eventueel met een dikke buik paintballen enzo, heeft ook wel wat :lol: Ik was van plan 4 weken voor de bevruchting foliumzuur te gaan slikken maar door die wijziging ben ik dinsdag maar begonnen met foliumzuur.




Ja paintballen met een dikke buik heeft zeker wel wat… je hebt groot gelijk dat je eerder begonnen bent hoor. Voor hetzelfde geldt duurd het nu langer dan je verwacht had.



Doei

@Denise wrote:

Hoi Martje,



Bij mijn eerste kind was ik in binnen 1 maand zwanger, dus erg snel! Maar toen had ik een regelmatige cyclus en nu dus niet meer. Ook heb ik een aantal keer een cyste aan mijn eierstok gehad maar die verdwenen ook iedere keer weer spontaan. Dus het is maar afwachten… Maar wel erg spannend!




Oh dat is inderdaad wel erg snel gegaan toen. Hoop voor je dat je nu net zo snel zal zijn ondanks je onregelmatige cyclus.En wat fijn dat je cyste vanzelf weer verdwenen is zeg!



Doei doei

Februari stoppers ik hoop dat jullie allemaal spoedig zwanger zullen zijn :dance: :!:

Dank je wel!!!

We gaan ons best doen :wink:



Groetjes

dank je wel!!!

ik hoop het ook :inlove:

we hebben woensdag zeg maar "geklust "en ik vind het zeer spannend. Vooral omdat je weet dat er misschien een kleintje uit voortkomt :?: Aan de ene kant vind ik het ook wel eng omdat ik weet wat een verantwoordelijkheid een kindje met zich meedraagt maar aan de andere kant is het ook zoooooo leuk! Mijn man moet lachen als ik het over “klussen” heb want hij is namelijk timmerman en daar verstaan ze heel andere dingen onder klussen :lol:, in iedere geval dat hoop ik dan maar :wink:

hahahaha spannend hoor.

ik ben benieuwd of het meteen raak is :mrgreen:

wat is het nog stil hier he? Met zijn drieën zijn we pas als februaristoppers. Maar ja het is ook pas 4 februari en er komen er hopelijk nog meer bij :think:

ja ik denk het wel het is nu pas begin feb :mrgreen:



volgende week slik ik me laatste pil erg spannend hoor

het is voor jou dat jullie voor je eerste kindje gaan toch? dat is zeker erg spannend voor je! :smiley:

Oh dat is inderdaad wel grappig dat je man timmerman is en dat er hier over klussen gesproken word op het forum. hahaha!



Ga denk van de week ook maar even zo’n banner aanmaken om te zien wanneer het tijd is om te klussen en wanneer je ongesteld zou moeten worden. Al is dat natuurlijk nu nog moeilijk om in te stellen ,want zo zonder pil niet hoe mn cyclus zal verlopen… De tijd zal het leren.



Groetjes

Denk ook dat er binnenkort nog wel meer mensen zullen stoppen met de pil en zich hier komen melden…

Hoi



We waren vanmiddag even in de stad en liepen oa in het kruidvat. Daar waren de spulletjes van Dip en Dap (die giraffes) in de aanbieding, flessen, spenen, knuffels en al die dingen. Ik was van plan om van alles wat mee te nemen, tot dat de oom van mn vriend ineens naast ons in die winkel stond.Zijn maar doorgelopen, maar had ze het liefst mee nomen.



DOei

ja dit is me eerste kindje. Daarom extra spannend denk ik.



hahahaha ja ik ken dat gevoel het liefst zou ik nu ook al van alles willen kopen.

Ik heb vorige week wel een boek gekocht over de zwangerschap en geboorte maar dat ga ik pas lezen als ik zwanger ben. :smiley:

Hoi Vlinder



Welk boek heb je gekocht en waarom heb je voor dat boek gekozen ?

Ik ben nl ook een beetje aan het kijken naar boeken.

Er zijn er zoveel…



Doei doei

ik heb het boek er even bij gepakt :mrgreen:

het boek heet:

Ik wordt moeder! duidelijke antwoorden op al uw vragen over zwangerschap & geboorte.

Er staat geen auteur bij maar uitgever Deltas.



Ik heb dit boek genomen omdat ik het een duidelijk boek vond.

Er staan allemaal vragen in en daaronder stukjes tekst bij sommig staan er ook plaatjes bij.

vragen van bijvb hoe je huid kan verzorgen, zijn de weeen schadelijk voor je baby, hoe iets kan optillen enz.

hoi meiden!



Ik herken het ook helemaal om alles weer te kopen, het is ook zo schattig en lief allemaal dat kleine spul. Je zou denken; die heeft toch alles al want je hebt al een dochter van 5… Nou nee dus, want vorig jaar hebben we alles verkocht omdat we geen 2e kindje wilden. Maar ja, niets is zo veranderlijk als een mens :roll: We moeten dus weer helemaal opnieuw beginnen maar dat vind ik niet zo erg hoor :wink: Over zwangerschapsboeken gesproken, ik heb een boek van moeders voor moeders over zwangerschap en die is erg duidelijk. Als jullie zwanger zijn, gaan jullie dan meedoen aan moeders voor moeders? Bij mijn eerste zwangerschap heb ik er wel aan mee gedaan. Vooral ook omdat een vriendin van mij moeilijk zwanger kon worden( uieindelijk heeft ze een tweeling gekregen m.b.v. i.f.v.) en ik me er van bewust was dat ik erg mazzel had om gelijk zwanger te mogen worden!

Ik was erg misselijk de eerste 16 :!: weken en was het een opgave om in die chemische flessen mijn urine te doen( die lucht!) dus als ik zwanger mag raken van de tweede moet ik even goed nadenken of ik het weer zou doen. Maar het is zeker voor een goed doel!

doei,doei

Hoi Hoi



Ik ga er zeer zeker aan mee doen, aan moeders voor moeders. Mn vriendin heeft het vorig jaar ook gedaan en als zo andere aanstaande moeders kan helpen, dan graag. Het is een kleine moeite en zij zijn er bij geholpen.



Enne ik ga denk straks eens goed op de site van bol.com neuzen wat betreft boeken, je hebt zoveel keus!!



Fijne zondag