februari 2006 stoppers!

Volgens mij komt dat inderdaad vanzelf, naarmate februari dichterbij komt of zelfs begonnen is. Je blijft hier echt niet in je eentje, dat is nog nooit gebeurd lijkt me!!!



Suc6!

dank je Janinepien :wink:

Hoi Vlinder,



Ik heb afgelopen donderdag m’n laatste pil geslikt en moet aankomende week ongesteld worden. Ik reken mezelf ook tot de februari stoppers, want ik moet nog ongesteld worden en dat is eind jan begin feb.



Ik vind het erg spannend, ben ook benieuwd hoelang het gaat duren voordat ik ongesteld zal worden zonder de pil, ik weet namelijk niet meer hoe dat was voordat ik de pil ging slikken…



Groetjes van Martje

Welkom Martje!



ik ben ook wel benieuwd hoe mijn cyclus gaat lopen als ik ben gestopt voordat ik met de pil begon was ie altijd goed.

Ik was alleen altijd lang ongesteld en dat is nu minder met de pil.

Ik ben nu bijna 7 jaar aan de pil.



ik vind het wel spannend allemaal :mrgreen:

he martje!



hoe is het met je? Gaan jullie voor je eerste kindje?

Ik wel ik ben ook heel benieuwd hoe alles voelt als je zwanger

bent :mrgreen:

Gelukkig nu met zijn tweeen hopen dat er erg snel meer bijkomen, maar volgens mij zijn er meestal in elke maand wel rond de 15 personen te vinden.



Hopen dat jullie snel zwanger mogen worden, want als je een aantal rondes heb gehad, wordt geduld erg op de proef gesteld.

ja ik ben niet meer in me uppie :mrgreen:



ja ik hoop ook dat het snel gaat maar ja ik kan er helaas niet veel

over zeggen alleen maar hopen :**:



veel succes welkom!

@Vlinder wrote:

he martje!



hoe is het met je? Gaan jullie voor je eerste kindje?

Ik wel ik ben ook heel benieuwd hoe alles voelt als je zwanger

bent :mrgreen:




Hoi Vlinder,



Ja het gaat goed, ben inmiddels ongesteld geworden, en raar maar waar, het is ineens een hele heftige terwijl ik daar normaal nooit last van heb…



Donderdag dus mn laatste pil ingenomen en we hebben samen de strip weggegooid. We hopen inderdaad dat het geen jaren zal gaan duren voor we zwanger zijn, maar ja, je hebt het helaas niet voor het zeggen.



Hoe gaat het met jou? Nog eventjes en dan is het voor jou ook zover, je laatste pil uit je strip!! Spannend!



We gaan inderdaad voor ons eerste kindje en vinden het ook heel erg leuk en ook erg spannend. Het lijkt me heel erg mooi om je eigen kindje in je te voelen groeien enz. Ik kan haast niet wachten, maar ja, geduld is een schone zaak en we zijn nog maar net begonnen zeg maar… hihi



Wat ben jij van plan om te gaan doen als je eenmaal zwanger bent qua werk en opvang enz?



Groetjes van martje

ik werk momenteel fulltime 40 uur per week.

Ik wil in princiepe als het kan 3 of 4 dagen gaan werken maar het scheelt financieel zoveel geld :frowning:

ik wil dan dat ons kindje naar de opvang gaat voor 3 dagen, maar ik heb nog wel discussie met me vriend er over want die wil dat ik ga stoppen met werken. :hand:

ik zie dat niet zo zitten ik wil graag wel ene paar dagen blijven werken maar ik weet ook niet of dat kan waar ik nu werk, ik hoop het wel. Ik neem in iedergeval wel ouderschaps verlof zodat ik kan kijken hoe het bevalt als ik minder ga werken.



weet jij al wat je gaat doen?

Hallo,



Ik slik al jaren geen anti-conceptie meer( werd er ziek van, spiraaltje was een en al ellende :x. Wij gebruikten al jaren condooms na de geboorte van mijn dochter, die nu inmiddels al 5 jaar is. Na heel veel wikken en wegen hebben we toch besloten om voor een 2e kindje te gaan. We gaan het deze maand “proberen” dus ik reken me tot de februari-stoppers. Ik heb een onregelmatige cyclus( dan weer 28 dagen en dan weer 38) dus het is erg spannend wanneer ik “vruchtbaar” ben. Doei,doei!

welkom Denise :!:



Veel succes ik ben benieuwd hoe het gaat :smiley: .

Dankjewel Jeanette/Vlinder, jij ook succes! :thumbup:

dank je wel denise :mrgreen:

Welkom Denise!

Hopelijk hebben we alle 3 binnen de korste keren goed nieuws.

Spannend allemaal hoor



Groetjes van Martje

@Vlinder wrote:

ik werk momenteel fulltime 40 uur per week.

Ik wil in princiepe als het kan 3 of 4 dagen gaan werken maar het scheelt financieel zoveel geld :frowning:

ik wil dan dat ons kindje naar de opvang gaat voor 3 dagen, maar ik heb nog wel discussie met me vriend er over want die wil dat ik ga stoppen met werken. :hand:

ik zie dat niet zo zitten ik wil graag wel ene paar dagen blijven werken maar ik weet ook niet of dat kan waar ik nu werk, ik hoop het wel. Ik neem in iedergeval wel ouderschaps verlof zodat ik kan kijken hoe het bevalt als ik minder ga werken.



weet jij al wat je gaat doen?




Als we zwanger zouden mogen worden zouden we het fijn vinden als ik minder zou gaan werken. We denken aan 2 of 3 dagen in de week of werken in de avonduren, dat is bij ons in het bedrijf ook aan de orde.En mocht het zo zijn dat het niet kan, dan ga ik ergens anders part time werk zoeken voor in de avonduren of bepaalde dagdelen. Mn vriend kan namelijk een dag minder in de week gaan werken ivm zorgverlof en extra uren op de andere dagen maken, zodat ie er qua uren en geld er niets op achteruit zal gaan.



Heb nog niets op mn werk gevraagd of gezegd dat kan altijd nog… weten ze het bij jou op het werk dat julile bezig zijn met zwanger worden ?



Groetjes

Hoi Denise,



heeft het bij je eerste kindje lang geduurd voordat je zwanger was?



Groetjes

Hoi Vlinder en Denise,



Slikken jullie eigenlijk foliumzuur ?

Ik ben van plan om het morgen te gaan halen bij de apotheek of drogist.



Groetjes

hoi hoi,



nee ik heb op me werk niet gezegd dat ik zwanger wil worden.

Ik heb geen zin in al die vragen van hoe gaat het en ben je al zwanger

zometeen duurt het een tijdje…hebben jullie het verteld op je werk :?:



ja ik slik wel al foliumzuur ondanks dat ik nog niet gestopt met de pil.

gewoon voor de zekerheid :wink:

Hoi Vlinder



nee ik heb ook nog niets op het werk gezegd

Dat kan altijd nog



Morgen ga ik het ff kopen, vind hetook wel een fijn idee om het erbij te slikken.



Welteruste

Hoi Martje,



Bij mijn eerste kind was ik in binnen 1 maand zwanger, dus erg snel! Maar toen had ik een regelmatige cyclus en nu dus niet meer. Ook heb ik een aantal keer een cyste aan mijn eierstok gehad maar die verdwenen ook iedere keer weer spontaan. Dus het is maar afwachten… Maar wel erg spannend!