februari 2006 stoppers!

hoi hoi,



zijn er mensen die in februari gaan stoppen.

Ik slik 12 februari me laatste pil.



Ik vind het wel spannend hoor.

Wauw succes!!! Er komen er vast snel meer…



Groetjes, Janine

wat gaaf nu al de eerste februari stopper!!! :dance: :dance:

ben er van overtuigd dat er meerdere met je komen kletsen!!!

suc6 :smiley: :smiley:

ik hoop dat er meer komen :mrgreen: .



dank jullie wel!!! :smiley:

niemand :?: :frowning:

hey vlinder, nog niemand bij je meid, er zullen er vast wel meer komen hoor maar t kan even duren, sommigen komen hier nieuw maar vinden de topic hier niet.



Ik wil je vast succes wensen en heel bveel gleuk en natuurlijk dat je snel zwanger mag zijn,



groetjes bianca

@bianca81 wrote:

hey vlinder, nog niemand bij je meid, er zullen er vast wel meer komen hoor maar t kan even duren, sommigen komen hier nieuw maar vinden de topic hier niet.



Ik wil je vast succes wensen en heel bveel gleuk en natuurlijk dat je snel zwanger mag zijn,



groetjes bianca




dank je wel! Ik hoop ook dat het snel raak is! :dance:

hah aja dat snap ik, dat is iig iets wat we hier allemaal gelijk hebben en willen ,



ik denk als je graag mee wilt praten dat je je ook wel ( tijdelijk) bij een andere lijst mag voegen hoor dat lijkt me gene probleem,



om de maand wanneer je stopte gaat het niet direkt,

maar om alles te delen,



nu ja zie maar even

Hoi Vlinder,



Veel suc6 en als het wat te lang duurt voor er iemand bij komt, kun je misschien wat meekletsen bij de jan stoppers, vinden die dames heus niet zo erg…(hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Bianca81 kletst ook bij ons (sept/okt klussers) en dat is oh zo gezellie hè Bianca… :wink:



Groetjes Nes.

succes!!!



Hopelijk is je wens snel vervuld.



Liefs,

Inge (een febr./mrt. 2005 stopper)

Ikklets overal mee :roll: :lol: hiih



nee maar idd ik ben een augustus mama 2005, eigenlijk al 3 jaar eerder hihi , en dus "hoor"ik nergens echt bij zeg maar maar idd ik klets bij de sept okt ook mee ach ja en idd gezellie

komt ook bij de aug mamas is het erg rustig gewordennu er een groot deel zwanger is.

ja ik kan idd altijd wel mee kletsen met een andere maand.

hoe meer zielen hoe meer vreugd toch :smiley:

ik begin nu toch wel nieuwsgierig te worden :mrgreen:



Welkom vlinder op deze site...
Enne...als je het nu echt te rustig vind en je wilt meer kletsen, kom dan eens bij de sept-okt klussers meekletsen.
Maar ik denk dat je hier zo je eigen clubie hebt, en dan hoop ik dat het bij jullie net zo leuk wordt als bij ons.

En bij ons ben je ook altijd welkom!!! (januari stoppers!!)



kuss Gaby

dank je wel Lieke en Rietje. Ik zit al lekker mee te kletsen ook met de januari stoppers :mrgreen: .

ik vind het wel grappig dat ik tot nu toe nog de enige ben :smiley:

Misschien veranderd dat heel snel als het Februari is meis :smiley: Dat was volgens mij bij Januari stoppers ook het geval

ja dat is ook wel zo. Ik ben wel erg nieuwsgierig :**:

Hahahahah ja dat kan ik me inkomen hoor :wink: