februari 2006 stoppers!

ik had daar eigenlijk nog niet zo over nagedacht om me ook op te geven voor moeders voor moeders maar als je alleen maar urine hoeft af te geven…waarom niet.



Hoe werkt dat precies als je daaraan mee wilt doen :?:

je kan even kijken op http://www.moedersvoormoeders.nl daar staat alles duidelijk omschreven. Zodra je weet dat je zwanger bent, je gelijk opgeven bij hen. Er komt dan iemand bij je thuis die ook nog een zwangerschapstest doet bij je( dat was in iedere geval toen wel zo). Je kan dan als je meedoet kiezen uit 3 kadootjes. Maar kijk maar ff op de site daar kun je je ook aanmelden als het zover is.

ok dankje ik ga even kijken :smiley:

Dag meiden, hier weer een februari-stopper!

Ik maak deze pilstrip af (nog een kleine 3 weken) en dan stop ik er weer mee. Volgens mij is het dan nog net februari… :slight_smile:

Ik heb al een zoontje van een jaar, maar het lijkt me leuk voor hem om een broertje of zusje te krijgen. Ik geef eerlijk toe dat mijn man en ik de eerste maanden waarschijnlijk niet actief zullen “klussen” (raar woord), omdat ik eigenlijk nog een paar kilo’tjes kwijt wil voordat ik zwanger raak. Mijn zwangerschapskilo’s van de vorige zwangerschap zijn er nog niet af… :oops:

Maar ach, tijdens een zwangerschap kom je toch weer aan, dus misschien moet ik me er nu maar even niet druk om maken.



Ik wens iedereen een snelle bevruchting (haha!) en een voorspoedige zwangerschap! :smiley:



Groetjes,

Helena

Welkom Helena!!



Groetjes

welkom helena en veel succes!!!



met die kilootjes komt het wel goed toch :!: :mrgreen:

hoi martje,



heb je al een boek gezien wat je wilt hebben? Er is heel veel he

ik wil ook nog een boek kopen maar ik moet ook nog even

neuzen. :mrgreen:

Welkom bij de club Helena :!:



Tis nog erg rustig hier maar langzaam aan komen er steeds meer bij. Je gaat met de pil stoppen maar nog niet actief “klussen” :?: Bedoel je dat je dan niet precies kijkt wanneer je vruchtbaar bent maar wel klust zonder anti-conceptie :?:



En die kilootjes ach, je krijgt na een zwangerschap altijd wel extra lichaamsvet…

hey jeanette

kwam even bij je om het hoekje kijken :mrgreen:

ben dan wel een januari stopper maar ach

gewoon overal mee kletsen is net zo gezellig lijkt mij



groetjes renate

@poeizie wrote:

hey jeanette

kwam even bij je om het hoekje kijken :mrgreen:

ben dan wel een januari stopper maar ach

gewoon overal mee kletsen is net zo gezellig lijkt mij



groetjes renate




hoi hoi,



ja gezellig toch. Ik zit ook af en toe even mee te kletsen met de jan stoppers.

Het is nog niet zo druk bij ons :mrgreen: maar dat komt nog wel denk ik.

tuurlijk

komt vanzelf wel

tis nog maar net februari 8)

Hoi hoi,



Ik kom me ook hier melden. Ik ben Lisette 32 jaar, moeder van Bram van bijna 1 jaar. En we gaan sinds deze maand voor een 2e.



Groetjes,



Lisette

Hoi Lisette



Welkom bij de februari stoppers!!!

Leuk dat jullie voor een 2e kindje gaan.

Hoop dat jullie snel zwanger zullen worden.



Groetjes van Martje

@Vlinder wrote:

hoi martje,



heb je al een boek gezien wat je wilt hebben? Er is heel veel he

ik wil ook nog een boek kopen maar ik moet ook nog even

neuzen. :mrgreen:




Haai



Nee ik ben er nog niet uit

Ga nog even verder neuzen, als ik een keuze gemaakt heb laat ik dat zeker even weten hier.



Doei

Welkom Lisette,





Laten we hopen snel zwanger te worden :lol:

@Denise wrote:

Je gaat met de pil stoppen maar nog niet actief “klussen” :?: Bedoel je dat je dan niet precies kijkt wanneer je vruchtbaar bent maar wel klust zonder anti-conceptie :?:


Ik ga wel met de pil stoppen, maar ik probeer niet te klussen tijdens mijn vruchtbare dagen (rond de ovulatie dus). Ik weet het, er is altijd kans dat ik alsnog zwanger word, maar dan ben ik natuurlijk stiekem wel blij. Ondertussen probeer ik nog wat kilo'tjes af te vallen...

Groetjes,
Helena

welkom lisette!! :smiley:



veel succes met klussen!!!

@Helena wrote:

@Denise wrote:
Je gaat met de pil stoppen maar nog niet actief “klussen” :?: Bedoel je dat je dan niet precies kijkt wanneer je vruchtbaar bent maar wel klust zonder anti-conceptie :?:


Ik ga wel met de pil stoppen, maar ik probeer niet te klussen tijdens mijn vruchtbare dagen (rond de ovulatie dus). Ik weet het, er is altijd kans dat ik alsnog zwanger word, maar dan ben ik natuurlijk stiekem wel blij. Ondertussen probeer ik nog wat kilo'tjes af te vallen...

Groetjes,
Helena


Oke, het is me duidelijk. Nou succes dan met............................................................afvallen :wink:

Ik ben zo ongeduldig, dat ik er zelf gek van wordt :x Volgens de banner zou ik volgende week vrijdag ongesteld moeten worden( maar ja ik heb wel een onregelmatige cyclus dus dat klopt niet helemaal) en moet dus tot dan of later wachten om te kijken of ik eventueel zwanger kan zijn. Het wachten duurt me lang. Ik weet het, het is pas mijn eerste maand maar het is ook zo spannend weer :oops:

ja als je iets graag wilt duurt alles te lang :mrgreen:

daar heb ik ook last van.



maar goed geduld is een schone zaak :wink: