Jeetje Maria, blijft het toch een beetje spannend, al brengt de negatieve test weinig positief nieuws… Afwachten dus maar nog!
Wij gaan er volgende maand voor! Als het goed is, word ik volgende week ongesteld en daarna gaan we ervoor :inlove: Maar had alvast een ticker gemaakt, vond het zo leuk staan :oops: :mrgreen:
Ja, het blijft spannend… maar ik verwacht eigenlijk wel o te worden hoor. Vorige keer duurde mijn eerste natuurlijke cyclus ook langer, las ik vandaag terug in mijn dagboek. Toen na 34 dagen. Zit nu op dag 34…
Spannend Noekie! En leuk, je ticker. Maakt het meteen wat ‘echter’ he?
Fijne pasen allemaal!!
Spannend Noekie voor je moeder en voor jullie ook natuurlijk…
Leuk dat je een ticker hebt, dan lijkt het gelijk wat echter inderdaad.
Dus je bent nog niet ongesteld Maria… dan blijft het nog even spannend. Ook al heb je een aantal negatieve testen gehad, zolang je niet ongesteld bent is er hoop.
Hoe gaat het verder met iedereen?
Met mij best wel goed. Gisteravond even een emo-momentje omdat ik opeens besefte hoeveel geluk ik heb gehad dat mijn tumore te behandelen was en dat ik nu schoon ben. Dat we over een paar maanden gaan trouwen en ook dat we vanaf half april voor een kindje mogen gaan. Alles kwam even bij elkaar… luchtte wel erg op hihi!
Vandaag een rustige dag gehad, morgen gezellig bij mijn ouders eten en maandag lekker niks. Komende week gaan we de trouwkaarten naar de copyshop brengen, zo fijn dat dat dan ook van het lijstje af kan.
Fijne dagen allemaal!
Thnx allemaal!!
@noekie, spannend zeg!!! Maar controles zijn er ook om er vlug bij te zijn, in t ergste geval kunnen ze dan nog heel veel!! Maar laten we daar niet van uit gaan!!! Hopelijk gaat t goed!!!
@ Maria, spannend!!! Al nieuws!?!?!?
@ vlinder, emo van geluk en opluchting mag toch!! Juist goed!! Heerlijk dat alles er nu zo goed uit ziet!!
Ik nu ongesteld en chagrijnig!! Au au!! Haha
Was 2 dagen te laat en waar ik anders blij was geworden nu toch even in de stress gezeten.
Wil wel graag voor een kindje! Ben er helemaal klaar voor … Alleen nu niet … Haha.
Hoop dat alles redelijk goed te doen is voor en met m’n moeder, dan kunnen we de toekomst weer in kijken… Nu alleen maar wachten voor een oproep voor een operatie…
Vlinder, geeft niks hoor!! Goed dat het er nu allemaal even uitkomt, dat lucht ook een beetje op misschien… Het is ook allemaal niet niks wat je hebt meegemaakt! En nu op naar de leuke dingen! Een mooi vooruitzicht.
Sanny, ik hoop voor jou ook en natuurlijk voor je moeder dat jullie snel duidelijkheid hebben… Dan kan je weer in de toekomst gaan kijken… Sterkte nogmaals!
Mariaaaaaaaa… En, en, en???
Fijne paasdagen gehad?
En en en Maria?? :mrgreen:
Ik ben tante geworden!! Afgelopen donderdag is mijn schoonzus (zus van mijn vriend) bevallen van een dochter. Ze hebben al een zoon van 3. Ze is heel schattig Vrijdagavond zijn we gaan kijken en gister ook nog even. Van de week ga ik weer even langs :inlove:
Mijn moeder moet 24 april weer voor darmonderzoek, hopelijk alles weer goed voor een jaar, maar liever nog langer natuurlijk!
Ohja, donderdag gaan we in ondertrouw om half 5 's middags! We zijn nog iets leuks aan het bedenken om te doen die dag. Daarna gaan we samen gourmetten :drool: :mrgreen:
Superleuk Noekie dat je tante bent geworden, gefeliciteerd!! Kriebelt het nu niet helemaal bij je?
Spannend dat je moeder 24 april weer voor een darmonderzoek moet… duimen dat alles goed is en ze minimaal een jaar, maar het liefst langer weg mag blijven.
Wat leuk dat jullie donderdag in ondertrouw gaan!
Ik ben ook benieuw Maria… hoe gaat het met jou, ben je al ongesteld of heb je hopelijk inmiddels een positieve testje?
Wij hebben heerlijke paasdagen gehad. Hadden eigenlijk niks gepland maar zijn gisteren bij mijn ouders gaan eten en vandaag zijn de ouders van mijn vriend bij ons langs gweest, was gezellig allemaal.
Goedemorgen! Fijne pasen gehad? Wij wel! Twee dagen vol familie (mams was jarig) en naar de schoonfamilie. Lekker bijgekletst allemaal.
Ben inmiddels wel ongesteld geworden, na 35 dagen. Hopelijk volgende cyclus iets minder lang… Heb hem nu ingesteld op 32 dagen. Ben toch wel een klein beetje teleurgesteld, want als je zo lang moet wachten ga je toch wel een klein beetje hopen op een positieve test. Maar goed, we gaan voor de 2e kans Fijne week allemaal weer!
En Noekie, gefeliciteerd met je nichtje!!
@Vlinder: oh… ja, vreselijk! Ik had het kindje vast en wilde zo graag dat het mijn kindje was, niet als in dat dit kindje van mij is, maar dat ik zelf een kindje had gekregen. Ik wil al zo lang mama worden, maarja vriend was er eerder nog niet klaar voor en financieel was het ook nog niet heel handig, maar toch wel een beetje jaloers hoor! Tis zo’n schattig meisje :inlove:
@Maria: jammer! Je verwacht inderdaad wel wat als het zo lang duurt, dus kan me wel een flinke domper voorstellen als je dan toch nog ongesteld wordt. Maarja, op naar de 2e ronde dan maar!
Hier ook een gezellige paas gehad. Zaterdagavond bij schoonvader spelletje gedaan. Zondagochtend hier ontbijt met schoonmoeder, schoonzusje, zwager+vriendin en wij 2. Daarna naar schoonzus (en baby :mrgreen: ) geweest voor ‘vergadering’. Vriendin van schoonvader wordt namelijk 50 in april, dus we zijn wat dingen aan het plannen en voorbereiden enzo. 's Avonds schoonzusje uitgenodigd om bij ons te komen eten. SM wilde geen warm eten en SZ wel, dus die kwam lekker macaroni bij ons eten.
Gisterochtend naar mn moeder gegaan en daar ontbeten met mijn 2 zussen+vriendjes (alhoewel… “jes”? zijn in de 30 en 40 :lol: ) en B en ik zijn de hele dag gebleven en ook 's avonds bij mn moeder gegeten. Hondje was uiteraard ook de hele dag mee (zie avatar, inmiddels iets groter haha) en die is bang voor de kat van mn moeder haha. Dus hele dag alert en die viel meteen in slaap in de auto :inlove: Ligt nu ook te slapen, die moet weer even bijtanken
Nou, wij zijn begonnen eigenlijk! Waren klaar met de cd’s, dus de deur uit gedaan en aangezien ik deze week ongesteld zou moeten worden, ben ik nu niet vruchtbaar en als ik dat wel ben, is het ook niet erg, want we gaan er gewoon voor :mrgreen: :inlove:
Ohja: B is er blijkbaar ook mee bezig! Vannacht ging ik plassen, kom ik terug, ligt ie wakker, zegt ie ineens “Slik je wel al foliumzuur?” :lol: :lol: En dat uit zijn mond, ik moest wel lachen haha
Maria :hug: Wat balen zeg! Inderdaad stiekem hoop je toch wel dat het toch zo is doordat je over tijd bent.
Noekie!! Dus voor jullie gaat het nu ook echt beginnen, wat leuk dat je vriend dat zei!! Hihihi…
Noekie, dat is grappig zeg! Hij iser dus duidelijk mee bezig…
Maria,balen zeg, ik had eigenlijk goed nieuws verwacht…
Hier stiekum al n testje gedaan, maar niks hoor… Ik hoop er maar niet te veel op…
Nu maar naar bed, erg moe…
Noekie: wat leuk dat jullie nu ook begonnen zijn!! En fijn om te lezen dat B. er ook mee bezig is. Toch wel een belangrijk iets he?
Missme: ik had ook positief gehoopt, maar helaas. Nu bij jou spannend!! Mijn duimen draaien hoor :thumbup:
Wat jammer dat je ongesteld geworden bent Maria… kan me voorstellen dat je toch hoop krijgt als je ongesteldheid langer op zich laat wachten. Op naar de tweede ronde…
Kan me voorstellen dat je een beetje jaloers bent Noekie, dat is denk ik heel normaal. Ik kan dat ook hebben… wil het ook zo graag en dan gun je het anderen ook natuurlijk maar bij jezelf roept dat ook allerlei gevoelens op.
Wat lief dat je vriend er ook mee bezig is, leuk is dat als hij dat dan ineens midden in de nacht bedenkt hihi!
Spannend voor jou Missme! Ik duim voor jullie!
Ik moet nog 2 weken wachten dan ben ik radio actief vrij en dan gelijk daarna heb ik toevallig mijn eisprong dus die kunnen we benutten… yeah!!
Go Missme, Go Missme… Hihi… We gaan je gewoon aanmoedigen naar een positieve test! :dance:
Vlinder, nog 2 weekjes! Voor jou ook aftellen dus!
Haha, dat is lief!!
Bij Joey testte ik 4 dagen voor nod al positief, bij een cyclus van 28 dagen… Dus ben benieuwd!!
Zou echt leuk zijn, want op 23 juni, als joey 1 wordt, zouden we t kunnen vertellen :mrgreen: maar ik geloof nooit dat het 2x zo snel lukt, maar we wachten af…
Misschien morgen ochtend testen…
Vlinder beter!! Ei maar goed benutten :mrgreen:
Hmm, kreeg geen mail, ging zelf maar even kijken
Hier al een paar dagen last van pijnlijke tepels, nooit eerder gehad, dus wel vreemd. Lees op internet dat het veel voorkomt in de week voor het menstrueren. Nouja, we zullen zien. Ik verwacht vrijdag ofzo ongesteld te worden. Anders maar test doen, vandaag vast een zooi besteld haha. In maart wel cd’s gebruikt, al waren die al een paar jaar over datum…
We zullen zien
Spannend noekie!! Hier weer negatief dus zal wel niet zwanger zijn…
Babyboom begint weer, kijken jullie ook? Ik zit klaar
Oh… Babyboom nog nooit gezien! Is dat leuk?
Nog geen ongi… En bij jou Noekie?