Feb-Mrt-Apr-Mei-stoppers 2013

Ik volg het al jaren. Gaat over 100 stellen met een babywens. Bij sommigen gaat het makkelijk en bij anderen niet. Is wel erg verdrietig soms. Elk seizoen 100 nieuwe stellen.

Hier nog geen ongi. Vanmorgen testje gedaan, maar die bleef helaas helemaal wit. Dus nu afwachten wanneer ongi komt. Na 11 jaar pil kan de cyclus natuurlijk best even afwijkend zijn…

Ik heb bayboom gemist maar ga zo even uitzending gemist kijken. Vind het altijd leuk om te zien.

Zolang jullie nog niet ongesteld zijn Missme en Noekie blijf ik duimen hoor…

Hoe gaat het verder met iedereen?

Ik voel me grieperig, niet echt ziek maar wel het gevoel of ik aangereden ben door een vrachtwagen. Heb een rustig dagje en hang lekker een beetje op de bank met thee en mijn laptop :smiley:

Dit weekend geen plannen, maar dat kan zomaar nog veranderen, we zien het wel.

Beterschap Vlinder!

Jij al tekenen van een naderende menstruatie Missme?

Nog steeds geen ongesteldheid te zien hier, ook geen tekenen, behalve de hoofdpijn, maar dat heb ik sowieso wel af en toe. Maar nog geen buikpijn en geen bloedverlies. Dus ik wacht gewoon af de komende dagen.

Gister zijn we trouwens in ondertrouw gegaan! Weer een grote stap dichterbij de grote dag :inlove:

Joey is ziek, loop al 2 dagen met hem te sjouwen.

Vol met slijm, koorts vandaag gespuugd, hij wil alleen bij mama hangen, best vermoeiend maar ach haha.

Volgend weekend naar center parcs dus hopelijk is hij dan wel beter…

Noekie gefeliciteerd!! :slight_smile:

Nog geen ongi, wel last van… Heellaag in mijn liezen? Wat zit daar? :oops:

Gefeliciteerd Noekie!

Wat sneu dat Joey ziek is, beterschap voor hem! Gelukkig heeft hij nog een week om op te knappen.

Geen idee wat heellaag in je liezen zit maar lastig dat je daar last van hebt…

@MissMe: dat gevoel laag in je liezen had ik ook! Ik dacht dat het mijn eierstokken waren?! Maar biologie was nooit mijn sterkste vak :wink: Beterschap voor je mannetje trouwens!

@Vlinder: beterschap, rustig aan doen!

@Noekie: gefeliciteerd!!

Ik zie net via Facebook dat het huis van een (middelbare school) ex-vriendje te koop staat. Fijn even legaal naar binnen zitten gluren op Funda… haha leuk om te zien hoe mensen van vroeger nu wonen.

Hier alles verder goed met ons drietjes. Gaan genieten van het weekend.

Oh dat zou ik ook doen, even legaal naar binnen gluren. Altijd leuk!

Fijn dat het goed gaat met jullie drietjes, geniet van het weekend!

Hier ook geen ster in biologie :o

Maar goed ik ziet het wel… Spannend…

Gluren is altijd leuk :mrgreen:

Hier nog steeds niets. Vanavond naar de film Valentino geweest met mn moeder en over mn zere tepels gehad en ze zei dat ze dat alleen had toen ze zwanger was… Spannend dus! :pray: (ook al zou het dan alsnog december worden haha)

Noekie, gefeliciteerd!!

En spannend!! Ik ga voor je duimen, hihi…en ook voor jou, missme

Hier ook geen biologie ster, dus ik hou wijselijk mn mond :silenced: Hihi…

Dit weekend ook geen echte plannen, er zijn hier een paar nieuwe interieurwinkels geopend, dus daar gaan we morgen even snuffelen en ideetjes opdoen…na 5 jaar vind ik het wel weer tijd worden voor wat verandering in huis.

Fijn weekend :-*

Nog geen ongi… Misschien blijft het wel weg door de borstvoeding, dst de menstruatie 1 malig was… Twijfel twijfel, morgen test kopen denk ik…

Gister met joey nasr de huisartsenpost geweest.

Hij heeft neusspray, antibiotica en een puffer meevgekregen. Arm ding deed niets anders dan huilen, weigerde borst, fles, eten… :frowning:

De puffer helpt erg goed en hij lijkt iets minder benauwd te zijn…

Hier dus alleen met een kind op de borst gelegen, jullie een beter weekend?!

Noekkie?? Test?? :mrgreen:

@MissMe: wauw, geef jij nog borstvoeding? Respect! :slight_smile: Hoop dat Joey zich snel beter voelt door de medicijnen. Sterkte! Of ongi uitblijft door borstvoeding weet ik niet, heb ik geen ervaring mee. Misschien weet de huisarts dat wel?

Hier een druk weekend vooral. Volgens mij is er echt ander weer op komst, want Cee is zó superdruk en hyper…

Spannend allemaal!!!

Nu heerlijk weer! Straks ff lekker naar buiten ff sporten en misschien vanmiddag een terrasje pakken!!

Hopen dat Joey snel opknapt!!! Niets aan zo’n zielig hoopje!

Beterschap met Joey, arm mannetje.

Het kan indd dat door de bv de menstruatie uitblijft, maar omdat je al wel een x ongesteld bent geweest is dat wel weer vreemd…

Ik zou morgen indd even testen :smiley:

Spannend!!!

Hier ook een rustige zondag…heerlijk!

Beterschap met Joey, arm mannetje.

Het kan indd dat door de bv de menstruatie uitblijft, maar omdat je al wel een x ongesteld bent geweest is dat wel weer vreemd…

Ik zou morgen indd even testen :smiley:

Spannend!!!

Hier ook een rustige zondag…heerlijk!

Agos, arme Joey! Beterschap voor hem!

Spannend voor jullie Noekie en Missme!

Wij hebben een heerlijk weekend. Gisteren veel in huis gedaan en gisteravond gegourmet bij mijn zwager en schoonzusje en kindjes. Vandaag een rustig dagje. Gaan zo even lekker naar buiten want het ziet er zo lekker uit met het zonnetje.

Ik dacht ineens dat ik gisteren ongesteld zou worden, had ineens tussentijds wat bloedverlies. Gelukkig lijkt dat vandaag weer weg. Zou precies de planning van niet meer radio actief zijn en mijn eisprong in de war gooien dus ik ben opgelucht dat het nu weer weg is en hopelijk blijft dat zo t/m komend weekend.

Fijne dag allemaal!

Vervelend dat Joey ziek is, arm ventje. Beterschap met hem!

Lekker Vlinder, gourmetten! En rommelen in huis vind ik ook altijd lekker.

Hier nog steeds niets. Gisterochtend wel even buikpijn, dacht dat de ongi kwam, maar er kwam niks. Verder hoofdpijn en beetje sjaggo, wat ik vaak heb als ik ongi ben, dus wel gek. Ik wacht gewoon af, morgen weer testje doen. 10 jaar geleden probleem gehad met ongi worden, toen heb ik daar piletjes voor geslikt en toen was het na en maand weer goed. Dus mischien is er wel weer iets niet goed. Of cyclus is gewoon nog in de war van 11 jaar pil slikken. Of ik ben zwanger, maar eigenlijk denk ik het niet. Nouja, morgenochtend maar weer een testje doen. Had er 12 besteld, dus heb er genoeg liggen :mrgreen:

Wow 11 jaar, dasbest lang!!

Vlinder, dat is dan maar te hopen! :pray:

Mariam, ja nog steeds bv, alleen nog in de avond en ochtend. Maar het ging niet altijd even makkelijker. Met kolven heb ik echt moeten doorbijten! Ik kolfde zo weinig eruit. Dus ben ook wel beetje trots.

Ik heb totaal niet het gevoel dat ik ongesteld moet worden, dus morgen na CB maar even kv test halen :lol:

Noekie spannend!! :mrgreen:

Spannend MissMe!!!

Ja, 11 jaar, erg lang haha, en eigenlijk niet gestopt tussendoor, ik had altijd vriendjes :oops: (waarvan bijna 5,5 jaar met B. en nog een lange relatie daarvoor) :mrgreen:

Net wel weer een beetje ongi-buikpijn, dus misschien komt het vanavond of morgen wel doorzetten, dus ik wacht nog even met testen. Hoop wel dat t snel komt, anders weet ik helemaal niet meer wat of hoe met mijn cyclus. Moeten we om de dag maar gaan klussen hahaha, vindt B. niet erg :wink: