Ons showtopic!
Even voorstellen:
MariaMaria:
Ik ben Maria, 29 jaar en net in februari gestopt met de pil. Wij gaan voor een 2e wondertje.
Missme1:
Ik ben net 30 geworden in januari, ik ben nu 1,5 jaar getrouwd. En hebben ook nog een hond. We zouden graag een 2e kindje willen, mocht het niet lukken zijn we al gezegend met ons zoontje. Maar we zouden ons gezin met liefde uitbreiden.
Chelle:
Ik ben Chelle, 26 jaar en eind maart zijn we begonnen om zwanger te worden van ons 1e kindje.
MiniMouse:
Ik ben minimouse, 34 jaar, getrouwd en ben moeder van een zoon en een dochter!
Noekie:
Ik ben Janneke, 28 jaar en mijn vriend is 31. Mooie leeftijd dus om papa & mama te worden! Ik hoop voor mijn 30e mama te worden (in september word ik 29). Wij zijn nu ruim 5 jaar samen, waarvan we er ruim 4 samenwonen. Op 18 juni 2013 gaan we trouwen (dan zijn we precies 5,5 jaar samen) en in april zijn we begonnen om zwanger te worden van ons 1e kindje.
Sanny1:
Ik ben Sanne, 25, mijn vriend is 36 en heeft al een dochter van een andere relatie (is 7 jaar) Ik ken haar al vanaf dat ze 1 is, dus dit scheelt een boel. Ik ben al een tijd gestopt met de pil. Ik had erg veel last van de hormonen. Mijn vriend heeft een hele tijd gezegd geen kinderen te willen, Op een gegeven moment gezegd dat ik t toch wel wilde en hoe hij er tegen over stond, Toen kwam het antwoord... nou ooit wil ik het wel weer... En hoeraa nu is het dus zover :D
Vlinder75:
Mijn naam is Vlinder en ik ben 38 jaar. Woon samen met mijn vriend en we gaan in september trouwen :D In december 2010 ben ik met de pil gestopt omdat ik heel veel last had van migraine. Mijn vriend was op dat moment werkloos en daarom zijn we pas in oktober 2011 begonnen om zwanger te worden. Helaas ben ik vorig jaar juli ernstig ziek geworden en mocht ik niet zwanger worden. Vanaf mei dit jaar mochten we er weer voor gaan.
Tijgertje1982:
Ik ben tijgertje ,ben 31 jaar, woon samen met mijn vriend van 38 en een Sharpei (hond). Sinds 18 april 2011 zijn wij de trotse ouders van een dochtertje (hebben we 22 maanden op moeten wachten vanaf het stoppen met de pil). Verder ben ik thuisblijfmama, dit mede door een reorganisatie op het bedrijf waar ik werkte.
Ilse78:
Ik ben Ilse, 35 jaar en heb reeds drie kinderen en wil graag nog een keer zwanger worden.
Miranda79:
Miranda, 33 jaar en 3 jongens (7, 5, 4). Het begint weer te kriebelen, en heb altijd wel een groot gezin willen hebben. Nu voelt het goed om weer voor een kindje te gaan. De jongste zit net op school, dus die vrije tijd is ook wel erg lekker.