Feb-Mrt-Apr-Mei-stoppers 2013

Goed idee, een stopperslijstje!! Wordt voor mij ook de eerste keer :lol:

Ik ben hier begonnen met schrijven bij de januari 2011 mama’s toen ik zwanger was van Verolyne.

Laat maar ff weten wat je eventueel nog nodig hebt behalve:

Minimouse, 34 jaar, 3e kindje en ik ga denk ik eind april stoppen. :lol:

Hey meiden, spannend zo toeleven nar het moment van echt stoppen!!



J, heeft 3 dagen boven 39,5 gehad, dus morgen naar de dokter…

We zijn al heellang aan het tobben.



@ovutesten geen ervaring, zou ikdie ook kunnen gebruiken tijdens bv.??

Zal zo eens kijken wat leuk is om op het lijstje te zetten!



Miss: sterkte met Joey, hopelijk knapt hij snel weer op! Het weer werkt ook niet mee… warm, koud, warm koud. Veel zieke, snotterige en hoesterige kindjes momenteel…

Lijstje gemaakt, is het wat zo? Heb wat zitten knutselen.

En willen jullie meer op het lijstje of is het goed zo?

Leuk dat lijstje hoor :mrgreen:



13.50 naar de dokter, geen koorts meer maar gister avond zijnbedje onder gespuugd :frowning:

Ik hou jullie op de hoogte!

Lijstje ziet er toppie uit!! :thumbup: helemaal goed zo toch!

Nu is het wel echt, echt echt…hihi… :inlove: echt zo spannend! En hopen dat het snel maart/april is :pray:



Sterkte met Joey, zo zielig he als die kleintjes zo ziek zijn…

Ja het is nu echt! Ik ben zo benieuwd hoe het gaat lopen, wordt ik eerst nog ongi, of niet en ja, ga ik gewoon af en toe testen,of niet omdat de kans zo klein is… We kunnen ook niet gerecht klussen :think:



Joey geen koorts meer, dokter vond hem niet ziek tonen, pff, hij moet gewoon uitzoeken,maar de dokter vond het fijn dat hij nog BV krijgt :mrgreen:

@Missme, ja hier hetzelfde…ben zo benieuwd hoe het gaat lopen… En wie er als eerste zwanger zal worden, hihi…



Wat goed dat je nog bv geeft!! Knap hoor! Nou, hopelijk knapt hij snel op!



Hier ook een spannend dagje gehad, mn oma is ruim een week geleden gevallen en pas gisteren kwamen ze er achter dat ze een gebroken heup had! Arm mensje is 96!!! Vandaag geopereerd en nu afwachten hoe het gaat. Ik hoop dat ik dr morgen even kan zien! Ze was nu nog erg zwak…ze is ook erg mager en had de afgelopen dagen ook niks gegeten of gedronken vanwege de pijn…

Zeker spannend nu, hoop dat we allemaal binnen een paar maanden zwanger zijn! We gaan het zien…



Arme oma… lijkt me toch een van de eerste dingen die ze bekijken bij oudere mensen, de heupen, zou je zeggen? Vreemd dat ze dat niet eerder hebben gezien. Sterkte met je oma!

Thanks Noekie!! Ja er was toen wel een foto gemaakt, maar blijkbaar zijn de botten al zo broos dat er toen waarschijnlijk wel een klein scheurtje zat, maar niet is gezien. Doordat ze ermee is blijven lopen is het daarna alsnog gebroken…



Hoe gaat het met de voorbereidingen voor je trouwdag? Wordt het een grote bruiloft? Of klein en intiem? Wij zijn in mei 2011 getrouwd, was echt een super dag :inlove:



Ik zie nu op sbs6 het programma, kleine baby’s grote zorgen…zo schattig/zielig/indrukwekkend!!

Jeetje wat vervelend, hopelijk knapt ze snel op!



Planning van de trouwdag gaat goed! :inlove: Afgelopen zaterdag hebben we de ringen uitgezocht en maandag ging ik trouwjurken passen en 1 was zo mooi dat die ook besteld is nu! Komt over 3 maanden ongeveer, maand voor de grote dag.



Als het aan mij ligt wordt het een klein, intiem feest, maar mijn vriend wil de halve wereld uitnodigen, zelfs neven en nichten die hij al jaren niet heeft gezien of gesproken en die ik niet eens ken. Dus veel over gehad en we doen nu alleen ouders, broers, zussen als daggasten, dat zijn er ruim 20 bij elkaar. En op het feest vrienden en wat ooms en tantes, totaal ca. 70 man. Dus beetje compromis gesloten. Hij wilde wel dat ik het ook een leuke dag vind, dus zijn 50 neven en nichten toch van de lijst geschrapt na wat discussie. Toen hij zag dat het er 50 waren, vond hij het ook wel veel haha.

Hihi, tja die gastenlijst is altijd een bekend probleem!!

Maar goed dat jullie er uiteindelijk uitgekomen zijn!

Leuk he, trouwjurken passen!! :inlove:



Toen ik mn jurk ging uitzoeken was ik net een paar weken zwanger van Verolyne. Heb de jurk toen besteld en na de geboorte ben ik vrij snel gaan doorpassen ( tussen haar geboorte en ons trouwen zat nml maar 4 maanden) gelukkig paste de jurk nog en hoefden er maar een paar kleine dingetjes te worden aangepast…maar t was wel een risico wat ik toen heb genomen, maargoed dankzij de handige coupeuses is alles goedgekomen… Helaas voor die zaak gingen ze een maand na onze bruiloft failliet, dus ik moest achteraf blij zijn dat ik uberhaupt nog een jurk had!!



Hebben jullie nog iets aan valentijnsdag gedaan? Manlief verraste me vanmorgen met een prachtige ring :inlove:

Was erg leuk ja, was mijn 1e keer in een bruidswinkel en draag ook nooit jurken en ik dacht dat ik daar huilend weg zou gaan, omdat ik overal vierkant in zou zijn (heb een maatje meer zegmaar), maar het stond gewoon mooi!



Wij zijn heel romantisch naar de nieuwe Die Hard film geweest haha. Was weer heerlijk trouwens! Lekker actie, een echte Die Hard! Ook uit eten geweest voor de film, toch nog beetje valentijn :wink:

Leuk!! Klinkt heel gezellig!!!



Ben benieuwd!! Als het eenmaal zover is verwachten we hier uiteraard wel een foto :lol: :lol:

Leuk het lijstje wat je hebt gemaakt Noekie!



Hoe gaat het met je oma MiniMouse?

Het programma kleine babys grote zorgen kijk ik elke woensdag, vind het een heftig maar wel mooi programma. Zelf ben ik met 26 weken geboren en dat 37 jaar geleden…



Leuk Noekie dat je je jurk hebt gevonden, super!



Ik heb nog superleuk nieuws meiden… op valentijnsdag heeft mijn vriend me ten huwelijk gevraagd!!! Geweldig he? We moesten allebei huilen hihi!

Nu op naar het plannen van een datum enzo. We zitten te denken aan september, maar of dat realistisch is, geen idee.



Fijn weekend allemaal!

Hier ook nog even gefeliciteerd!!! Verder verwijs ik je naar het andere topic :smiley:

Vlinder, gefeliciteerd!!! Wat super leuk!!!

September is wel al snel! Maar geen trouwseizoen ofzo zoals in mei tm aug dus met een beetje geluk kan je het qua locaties enzo nog wel redden… Leuk!! Veel plezier met plannen!!



Met mn oma gaat het gelukkig weer wat beter, maar ze heeft nu vooral rust nodig, dus ik ben nog even niet geweest, misschien dit weekend. Morgen moet ik werken :wall: Heb nu echt geen zin!!! Maar is op zaterdag altijd wel gezellig en heel druk, (ik werk op een reisbureau) dus de tijd vliegt dan zo voorbij



Verder hebben hubby en ik besloten om toch eerder met de anticonceptie te stoppen :dance: Heb de laatste tijd best veel last van hormonale klachten, stemmingswisselingen en af en toe voel ik me echt een ijskonijn, hihi… Dus om mn lichaam ff te laten rusten voordat we de eerste ronde ingaan zal het staafje er waarschijnlijk binnen een paar weken al uitgaan! Joehoeeee!!!

21 maart heb ik een date met de internist om de kinderwens met hem te bespreken en dan kan de medicatie daarop worden afgestemd en dan zijn we officieel klaar voor de eerste ronde :dance:

MM beter!!! En spannend, wie weet ben je straks de eerste met een goede test :mrgreen:



@noekie, fijn dat je een jurk hebt, heerlijk gevoel is dat he :lol:



Vlinder, om je eerlijk te bekennen heb ik mijn bruiloft in 6 weken georganiseerd. Op 21 oktober, met uiteindelijk heel de dag zon.

Ik wist alleen wel precies wat ik wilde, dus het was eenkwestie van bellen naar beschikbaarheid. De ringen en jurk duurde het langst, en ik bleek 2 weken voor het trouwen zwanger te zijn, en heb de dag voor het trouwen nog een keer extra gepast.

Trouwens,



Gefeliciteerd!!! :dance:

Hoe heb je dat dan gedaan met je jurk? Gewoon gezocht naar een jurk die jouw maat wat en alleen wat aanpassingen nog?



Ik kwam er deze week achter dat de meeste jurken 4 maanden levertijd hebben. Ik trouw over 4 maanden, dus dat was lastig, maar gelukkig heeft de jurk die ik het mooiste vond een levertijd van 3 maanden, dus dat gaat net goed. Daarna nog passen en helemaal op maat maken en dan is het net op tijd allemaal klaar. Maar 6 weken zou ik niet trekken, teveel gestress haha :slight_smile: Wij hebben bijna alles geregeld inmiddels en dat vind ik wel prettig. Ben wel een planner hoor :wink: We hebben dan ook geen weddingplanner nodig, vind ik veel te leuk om te doen :mrgreen:

@ Missme, ja wie weet!! Maar aangezien ik eigenlijk liever niet eerder dan (eind) maart 2014 wil bevallen zal ik mn geduld echt even op de proef moeten gaan stellen :roll: maargoed, die maanden ervoor kan ik mooi gebruiken om mn cyclus mooi in de gaten te houden…heb ik toch op een of andere manier het idee dat ik er mee bezig ben,hahaha…