@Vlinder: nou, eigenlijk valt dat wel mee. Het was wel heel toevallig geweest als ik weer in één keer zwanger zou zijn toch? Ik bedoel, hoe vaak gebeurt dat nou? Was vast gewoon een ‘lucky shot’ de vorige keer.
Hoho, zolangje niet ongi bent kan het ook gewoon later te zien zijn op de test!! :mrgreen:
hahaha MissMe, bedankt! Je maakt me weer aan het twijfelen Ik hou jullie wel op de hoogte. Als ik donderdag nog niet ongi ben, test ik wel weer. Ben nu immers uitgegaan van 28 dagen omdat ik net met de pil gestopt ben, maar vorige keer pilloos had ik gemiddeld 32 dagen cyclus.
Blijft dus spannend zolang je nog niet ongi bent!! We duimen voor je en inderdaad zou het wel toevallig zijn weer in 1x, maar het kan natuurlijk!! :thumbup: :thumbup:
Gewoon afwachten, of morgen weer testen :mrgreen:
Maria, jeetje wat verwarrend zeg, kan me voorstellen dat je nu ff niet weet wat je moet denken!
Hopelijk kan je donderdag nog testen en als het niet zo mocht zijn deze ronde, dan hoop ik dat je snel ongi wordt…
En Maria? Nog steeds niet ongesteld geworden??
Hier een beetje hectische dagen, mn lieve omaatje is gisteravond overleden… :kaars: :vlinder:
Gecondoleerd :hug:
Gecondoleerd!! :hug:
Geen ongi :dance: dat is misschien wel tijd voor test morgen @mm :mrgreen:
Nog steeds niets… behalve een chagrijnig humeur en wat lichte krampen. Voelt nog steeds alsof ik gewoon ongi moet worden. Ik wacht vandaag nog af, en doe anders morgenochtend een nieuwe test.
Gecondoleerd MiniMouse! Veel sterkte!
Hoi allemaal,
Ik zal ook weer eens wat van mij laten horen.
Heftige maand gehad. M’n moeder heeft te horen gekregen dat ze eierstokkanker heeft. Daarna was t weer niet zo, dachten ze aan darmkanker met de eierstokken als uitzaaiingen maar nu denken ze toch alleen de eierstokken
Dus nu weer wat meer vertrouwen er in.
Moet zeggen dat het wel alles op z’n kop zet en dat we de plannen om zwanger te worden toch helaas weer iets voor ons uitgeschoven hebben.
Ik wil namelijk niet zwaar gestrest zwanger zijn en voelt nu ook even niet goed.
Ben erg close met m’n moeder en zet alles in een ander perspectief.
Wel merk ik dat ik t toch wel graag wil dus zit met mezelf lekker in de knoop!
Nu maar besloten om eerst even te kijken hoe de behandeling er uit gaat zien voordat we er voor gaan…
Ik ga zo ook even jullie berichten terug lezen
Sanny, jeetje, wat heftig. Ik wens jullie heel veel sterkte! Dikke knuffel :hug:
Wat erg Sanny! Heel veel sterkte voor jullie, :hug:
Jeetje Sanny, wat heftig :hug: :hug: Wat een rotziekte is het ook he
Ik zit elk jaar even in spanning als mijn moeder weer een darmonderzoek heeft. Haar zus heeft borstkanker gehad, haar broer had een hersentumor en haar andere broer had een poliep in zijn darmen (leven alle 3 gelukkig nog wel) en haar ouders zijn beide overleden aan darmkanker dus toen heeft ze ook maar eens een darmonderzoek laten doen. Ze stond er heel nuchter in, dat er toch niks was, maar er bleek dus wel wat te zitten en nu moet ze elk jaar opnieuw gecontroleerd worden. Vorig jaar zou ze eigenlijk pas na 3 jaar terug moeten komen, maar het was toch niet helemaal goed, dus binnenkort moet ze weer.
Thanks meiden! Morgen is afscheid nemen en overmorgen de crematie
Sanny, jeetje wat vreselijk! Kan me goed voorstellen dat je nu even andere prioriteiten hebt. Zwanger zijn hoort een bijzondere en mooie periode te zijn waar je volop van zou moeten kunnen genieten :hug:
Maria, spannend! Ik hoop dat je morgen een positieve test in handen hebt
Vandaag zijn de rode duivels hier gekomen!! Kan nu dus eindelijk ook mn cyclus gaan bijhouden… :dance:
Maria? Ook inmiddels al rode duivels of …
Dat is fijn miniM! Eindelijk je cyclus!
@maria, we zitten allemaal in spanning voor de eerste positieve test :mrgreen:
@noekie, dat klinkt ook heftig zeg! Jullie gaan er volgende maand pas voor toch? Of moet jij er over een paar dagen ook een test tegen aan gooien
Still counting… nog geen ongi, maar ook al 2 keer negatieve test… :-S