Spannend zeg!!! Zou leuk zijn, nu al de 1e zwangere!!! Ga je over 4 dagen testen als je niet ongesteld wordt, of pas een paar dagen daarna?
hahaha dat ligt er maar net aan hoe ik me voel. Bij Cee had ik al zoveel ‘kwaaltjes’ dat ik vooraf eigenlijk al wist dat ik zwanger was. Denk dat mijn lijf dat wel goed aangeeft. Ik wacht denk ik in elk geval tot 32 dagen, omdat dat mijn eigen gemiddelde cyclus was altijd. Maar voor het zelfde geld gooi ik er vijf testen tegenaan vanaf maandag hoor
Maria, ik vind dat je speciaal voor ons maandag maar moet testen,hihihi :lol: :dance:
Yeah Vlinder!! Wat goed zeg, heerlijk weer een ding minder om je zorgen om te maken en groot gelijk! Ik zou het ook eerst zelf willen proberen!
En qua jurk zou ik me daar ook niet al te druk om maken…die coupeuses zijn daar zo goed in!!
Mn man en ik zitten gelukkig op een lijn hierover, dus het komt wel goed! En als ik zie hoe snel de tijd nu al gaat dan vliegen die paar maandjes extra ook vast zo voorbij! En inderdaad, de kans dat het in een keer gelijk raak is is ook zo klein,dus misschien dat we er wel gewoon voor gaan! Eerst maar eens wachten tot de menstruatie komt en pas dan kunnen we echt ervoor gaan.
Vanmiddag moet ik naar de internist om te bespreken hoe we het gaan aanpakken qua medicatie, ben benieuwd.
Ohja Vlinder, super die uitslag!!! Fijn dat dat in ieder geval goed is en lekker eerst zelf proberen inderdaad, lijkt me ook het fijnste, wie weet lukt dat gewoon in een paar maanden!!
Wat is het spannend voor jou Maria (en ook een beetje voor ons hihi!). Ik hoop zo dat het raak is voor jullie. Zou super zijn!
Ik ga het inderdaad maar los laten want de coupeuses kunnen inderdaad van alles en het zou wel heel toevallig zijn als het nu in 1 keer raak zou zijn… Vind het zo leuk allemaal… trouwen, kindjes… heerlijk!
Heb behalve boodschappen het hele huis schoongemaakt, lekker hoor.
Oh Noekie in woon in Nieuwegein waar nog steeds heerlijk de zon schijnt (hoewel hij wel even weg is geweest ook).
Hier inmiddels geen zonnetje meer, maar af en toe een paar verloren sneeuwvlokjes en het is best wel koud, maar een paar graden boven 0.
Hier in Gouda nog geen sneeuwvlokjes te zien, zonnetje breekt af en toe door.
Net bij de internist geweest, het lijkt erop dat ik niet meer hoef te kiezen of we het nog een paar maandjes gaan uitstellen… De internist heeft deze keuze al voor me gemaakt… Mn schildklierwaardes waren te hoog, dus we gaan de medicatie verdubbelen en hij adviseerde me met klem om svp nog niet zwanger te worden! Moest gelijk bloed laten prikken en eind april nog een keer en begin mei moet ik weer bij de internist komen, dan maar hopen dat de medicatie is aangeslagen en de waardes een stuk lager zijn. Dus dan zal het met een beetje pech pas eind mei begin juni worden voor we kunnen starten…zucht…wel balen
Wat balen Minimouse dat je schildklierwaardes te hoog zijn en dat je je medicatie moet gaan verdubbelen. Kan me voorstellen dat de internist je aan heeft geraden om nog niet zwanger te worden maar nu je dat definitief gehoord heb is dat moeilijk. Dan heb je geen keus en dat voelt toch anders dan wanneer je zelf besluit om nog niet zwanger te worden.
:hug: voor jou!
Wat vervelend MiniMouse Hopelijk helpt de medicatie snel en kunnen jullie eind mei wel echt beginnen. Wel even een domper, maar het kwam wel beter uit nog even wachten toch? Maar het voelt natuurlijk wel anders dan het gewoon zelf beslissen of dat je lichaam het beslist… :hug:
MiniMouse, wat vervelend voor je! Maar wel belangrijk dat je lijf eerst gezond en in goede conditie is voordat je zwanger raakt. Toen ik de eerste keer zwanger wilde worden, kreeg ik net een flinke opvlamming van mijn darmziekte. Zat toen aan de prednison en mocht ook niet zwanger worden. Vier maanden later mochten we er toen eindelijk voor gaan, en werd ik snel zwanger van Cee. Maar ik merkte wel dat mijn lijf echt nog niet in goede conditie was, dus als ik dat vooraf geweten had, had ik wat langer gewacht. Maar goed, dat is natuurlijk mijn ervaring, en kan bij jou heel anders zijn. Veel sterkte in elk geval met beter worden en wachten. Knuffel! :hug:
Aaahh wat zijn jullie lief!!! Dankjewel!!!
Ja, het kwam wel even hard aan, maar dit was uiteindelijk ook de reden dat ik eerst naar de internist zou gaan voordat we weer zwanger zouden worden…maar ik had verwacht dat hij zou zeggen: ow mevrouwtje, prima hoor, pilletje erbij en over een paar maandjes terug komen. Maar niet dat ik een zwangerschapsverbod zou krijgen, hihihihi…
Uiteindelijk komt het inderdaad allemaal beter uit zo, dus het heeft gewoon zo moeten zijn en ik ga ervan uit dat ik na mn afspraak in mei groen licht krijg en we er dan ook echt voor kunnen gaan. We blijven in ieder geval positief! :dance:
Morgen komt eindelijk mn mannetje weer thuis! Jippie!!!
@maria, voel je al wat?? Hang je al boven de wcpot
@MiniMouse: nee, ik hang nog niet boven de wc pot. Ik ruik ook nog gewoon normaal (vorige keer ging ik van uitlaatgassen al bijna over m’n nek en rook de schone was ook vies), ik kan nog alles eten & drinken, en heb hoogstens licht gevoelige borsten, en wat steken in de richting van m’n eileider links. Maar goed… we wachten wel af. Vandaag is dag 28. Vorige keer was m’n cyclus gemiddeld 32 dagen. Blijft nog even spannend dus…
Wat fijn minimouse dat je man weer thuis is. Heeft hij het leuk gehad op wintersport?
Oh spannend nog steeds voor jullie Maria! Mijn duimen draaien nog steeds :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Hier gaat het goed. We hebben een redelijk rustig weekend, krijgen zo visite met een klein meisje van 1 jaar. Heerlijk even knuffelen met haar
Fijne zondag allemaal!
Spannend maria!!
Wij hebben vrijdag geklust, en had zaterdat en vrijdag wat pijn in mijn buik, dus weet nou niet of dat mijn ei was… :think: die heb je toch rond dag 14?
Nog 1 dagje mariamaria, ik zal aan je denken, hihi en hopen dat je niet ongi wordt :dance:
@vlinder, ja,hij is gelukkig weer veilig thuis!! Heeft het prima naar zn zin gehad! Het was een zeer kindvriendelijk skigebied,dus wie weet gaan we volgend jaar met zn allen!
Heb je een gezellige middag gehad? Leuk he lekker knuffelen met die kleintjes.
Het kan best je eisprong zijn Missme.
Zelf heb ik mijn eisprong vaak al rond dag 9-10… en dan word ik wel keurig dag 28 ongesteld maar heb gewoon altijd een vroege eisprong. Ik voelde hem altijd al wel rond die dag maar nu ik ovulatiestestjes gebruik om mijn eisprong in beeld te krijgen blijkt dat ik het altijd goed heb gevoeld.
Wat fijn Minimouse dat je man het gezellig heeft gehad. Leuk vooruitzicht om volgend jaar met het hele gezin te gaan.
Ik heb een heerlijke middag gehad, lekker geknuffeld en gespeeld met het kleine meisje. Ze is zo lief! Schattig was dat ze de hele tijd hard moest lachen als ze mijn vriend aan keek… heerlijk!
Ik ben in de war!! Nog geen ongesteldheid, wel pms-humeur, maar ook poetsdrang?! Heb ik anders nooit! Heb net de keuken staan boenen. En waarom? Géén idee! Gekke dingen, die hormonen
Hihi, toch wel spannend zo Gooi er een test tegenaan zou ik zeggen :mrgreen:
Ik heb net getest…
…en zag helaas maar 1 streepje… :? zal deze week wel ergens ongesteld worden dus. Op naar de volgende ronde!
Oh balen Maria! Had zo gehoopt dat je 2 streepjes zou hebben en zwanger zou zijn… Op naar de volgende rond maar kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent nu.