Vlinder, wat een goed nieuws!!! Leuk zeg!
Noekie, wat ben je streng hihi grapje!!!
Maria, welkom leuk dat je met ons meeschrijft!!
Ben je al begonnen? Of moeten jullie ook nog de eerste ronde in?
@MiniMouse dankjewel voor je warme welkom! wij zijn al begonnen met oefenen voor het āechieā Heel spannend, en vooral ook heel leuk Ik zit nu op dag 17 van mān cyclus en heb mān eisprong volgens mij al gehad.
Leuk! Spannend he!
Hopelijk is het dan snel raak!
Dus wie weet hebben we binnenkort al onze eerste zwangere :dance:
Heeft het bij de eerste lang geduurd voordat je zwanger was?
Hoop het ook! Bij onze eerste was het in ĆĀ©ĆĀ©n keer raak (en ik schaam me nog steeds een beetje om dat te zeggen ten opzichte van mensen bij wie het veel langer duurt :oops: )
Hey meiden! Zo menstruatie zit er weer op. Nu wachten voor eisprong en klussen :lol:
Gister misselijk van werk gekomen, en 2x gespuugd nu futloos op de bank.
@mm welkom!! Ook voor een 2e. Hier waren we ook snel zwanger hoor. En ik snap wat je bedoeldā¦
Heeft je vriend het leuk gehad Noekie op wintersport? Kan me voorstellen dat jij blij bent als hij morgen weer thuis is.
Wat leuk dat je nieuwe schoenen hebt kunnen vinden, weer iets van je lijstje af hihi!
Oh jeetje dus jij moest op dat paard Minimouse, kan me voorstellen dat je wat huiverig was van tevoren. Gelukkig is het goed gegaan.
Persoonlijk zou ik dat risico met paardrijden ook niet nemen hoor als je zwanger bent. Je moet er niet van uit gaan maar stel dat je er af valt door wat voor reden ookā¦ daar moet je niet aan denken.
Ik fitness 1 keer per week en als ik straks weer een betere conditie heb ga ik weer bodyshape doen, heerlijk vind ik dat.
Welkom Mariamaria! Gezellig dat je mee komt schrijven.
Hoe gaat het met je Missme? Balen dat je beroerd uit je werk kwam.
Wij gaan in ondertrouw vandaag, vind het zo leuk! Vanmiddag met mijn moeder, zus en schoonmoeder op pad voor een jurk, heb er zin in allemaal!
Spannend, nou dat is in ieder geval wel een goed teken dan, hihiā¦ Al zegt dat natuurlijk niks, maar wel een prettig idee dat het makkelijk zou moeten lukken. Snap indd ook wat je bedoelt, ik zag in een ander topic dat iemand heel enthousiast vertelde dat ze in een keer zwanger was, nou die kreeg toch een lading negatieve reacties over dār heen! Echt sneu, snap heel goed dat dat niet voor iedereen is weggelegd, maar om dan gelijk zo heftig te reageren ā¦
Gelukkig behoor ik ook tot de groep makkelijk zwanger worden
Missme , beterschap, hopelijk knap je snel weer op!
En spannend ook voor jou! Hihi
Gisteren heb ik even zitten rekenenā¦ Als we een mei kindje willen, dan moet ik echt nog lang geduld hebbenā¦ Pffff weet niet of ik dat wel trek, hihi ā¦ In de maanden Jan/maart is het op werk altijd hoogseizoen. Mān manager weet van onze kinderwens en is ook erg meelevend, maar vanuit het hoofdkantoor zitten ze nu heel erg op de uren en kostenbesparingā¦ Ze liet dus al wel doorschemeren dat het niet handig zou zijn als ik in het hoogseizoen uitgerekend zou zijnā¦ Mijn contract loopt ook 1 januari af en zou dan in een vast contract worden omgezet. Pffff wel lastig hoor! Mān verstand zegt dus nog even die paar maanden geduld hebben, maar mān hart zegt gaan ervoor!!! Dilemma dilemma ā¦ Aangezien ik wel graag mān baan wil behouden
Vlinder, we waren op hetzelfde moment een berichtje aan het plaatsen, hihi
Ik wens je heel veel plezier vandaag!!! :inlove: :inlove:
Zo, lijstje is aangepast, Maria staat er nu ook op. Als er iets niet klopt, geef maar een gil (of als je zwanger bent :inlove: )
@Vlinder: veel plezier vandaag!!! Spannende & leuke dag dus!! Vriend (zal hem voortaan B, noemen, is makkelijker :)) heeft het leuk gehad op wintersport, alleen vervelend nieuws gekregen tijdens de vakantie. Oma (moeder van de nieuwe vriendin van zijn vader) is maandag onverwacht overleden. Schoonvader is dus dinsdag al naar huis gegaan en B. is met broertje en zusje daar gebleven, die vermaken zich wel. Omdat de begrafenis pas maandag is, komen ze gewoon morgenochtend thuis, anders zouden ze ook eerder terugkomen.
@Missme: hier is de menstruatie ook voorbij, nu afwachten op de volgende, kunnen we samen gaan tellen Jullie wachten ook de volgende menstruatie nog af, of gaan jullie vanaf nu voor een kindje? En beterschap!! Hopelijk voel je je snel weer beter. :hug:
@MiniMouse: mij lijkt een april of mei kindje ook het fijnst, maar ik wil niet langer wachten, want ja, misschien duurt het sowieso wel een jaar. Maar we wachten dan wel maart af, omdat we in ieder geval geen december kindje willen. In april gaan we dus aan de slag en mocht het in 1x raak zijn, dan wordt het januari (of december als het kindje te vroeg komt, maarja, dan is dat gewoon āpechā. Maar ik denk niet dat het in 1x raak zal zijn, al zou ik dat niet erg vinden :inlove: Maar ik heb nu lang genoeg gewacht vind ik Dus nu een weekje of 3 wachten op de volgende menstruatie (als het goed isā¦) en dan gaan we ervoor!
Ik hoop dat mijn cyclus gewoon netjes is, dat zou erg fijn zijn! Maar we gaan het afwachtenā¦ Dat we allemaal maar zwanger mogen worden in 2013!!! :inlove:
Leuk dat ik bij het lijstje op sta, dankjewel!
@MiniMouse dat rekenen herken ik wel. Ik wilde ook eigenlijk geen oktober t/m februari kindje omdat we in die maanden al zoveel jarigen om ons heen hebben, maar de wens is er te hevig. En ach, wie weet duurt het nu wel langer om zwanger te raken en dan zijn we toch die drukke tijd al voorbij.
En wat sneu dat zij zoveel kritiek over zich heen kreeg, maar ik herken het wel. In een omgeving waarbij sommigen juist heel moeilijk zwanger raken, durf je het soms gewoon niet te zeggen dat het wel makkelijk ging. Omdat je het de ander ook zo gunt.
@Vlinder gefeliciteerd met jullie ondertrouw! Enā¦ leuke middag gehad? Geslaagd voor een jurk?
@MissMe balen dat je je niet lekker voelde, hopelijk gaat het nu beter.
Hier een lekker dagje gewerkt vandaag. En daarna mijn kleine mannetje weer opgehaald bij de oppas. Had hem gemist! Dus daarna knuffelen, samen eten en in bed gelegd. Morgen fijn weekend met zān drietjes. Daar geniet ik altijd van
Fijn weekend allemaal!
Dat is ook zo, kan er natuurlijk niet vanuit gaan dat het in 1x raak zou zijn, maar indd zal je net zien,hihi dat het dan wel zo is :lol:
Hier is de wens ook wel dusdanig groot, daar is geen twijfel over mogelijk, maar ik zou het ook wel prettig vinden als ik in 2014 nog een baan zou hebben! Dus ik moet er wel rekening mee houdenā¦maargoed, we zien wel hoe het loopt.
Morgen weer een dagje werken, manlief gaat morgenochtend vroeg op wintersport.
V. slaapt nu nog steeds niet :roll: Ze is zo onrustig en wil absoluut niet slapen, pfff J. Ligt nu op de bank naast me, hij wilt naar bed, maar zijn slaapkamer is tegenover zn zusje dus zolang die de boel op stelten zet wil hij niet naar bovenā¦ Ondertussen val ik hier al bijna in slaap
Een baan houden is zeker wel fijn en heel belangrijk. Je vindt in deze tijd nu eenmaal niet snel wat anders.
Lekker gewerkt? En manlief alleen op wintersport?
Balen dat je zo savonds laat nog met twee niet slapende kinderen zat. Hopelijk wel goed gekomen nog?
Ik zit nu trouwens bijna een week voor mān NOD. En verbeeld ik het meā¦ of worden mijn borsten nu al gevoeligā¦? Wishful thinking misschien of zou het echt weer zo snel gaan?
@ MinM hoe lang gaat ML weg, en ik ga er ook niet vanuit dat het nu gelijk weer raak isā¦
@MariaM het gaat wel weer wat beter, eet nog niet veel, maar dat geeft ook niet, het afvallen gaat wel makkelijk zo
@Vlinder gefeliciteerd met je ondertrouw.
@Noekie, nee wij wachten niet bewust. Ik ga er vanuit gezien mijn vorige bevalling dat ze mij niet weer zo lang laten lopen. En ik denk, het komt zoals het komt. Wie weet duurt het wel maanden of jarenā¦
Nu ML met koorts op bedā¦ Hopelijk knapt hij een beetje opā¦
Manlief komt zaterdag weer thuis, dus maar een weekje Hij is samen met zn broertje en een goede vriend van hun.
Vandaag lekker een dagje in brabant geweest bij mn oudersā¦ En nu lekker lui op de bank. Ma/di werken en dan lekker vrij tot vrijdag.makkelijk weekje dus
@missme, je hebt het behoorlijk te pakken heā¦beterschap! Ook voor ml
Maria, dat zou kunnen,hihiā¦dat zou wel helemaal geweldig zijn,hihiā¦spannend!! Nog een weekje geduld hebben :liar: Of ga je al eerder testen?
Noekie, gecondoleerd! En sterkte morgen :hug:
@MiniMouse Nee, ik ga niet eerder testen. Heeft volgens mij helemaal geen zin. Kan altijd nog misgaan, en naar de gyn mag je toch ook pas na een x-aantal weken? Maar de test ligt hier al wel in de kast en is samen met mij de dagen aan het aftellen
Wauw! Knap dat je het zo goed kan relativeren! Maar ik begrijp je wel hoorā¦ik heb zelf een x een mk gehad, rond de 5e week, ik wist ook echt pas 2 dagen ofzo dat ik zwanger was voordat het mis ging dus ik ben er zelf ook wat nuchterder inā¦ik heb eigenlijk ook nooit eerder getest, ondanks dat ik altijd mega nieuwsgierig wasā¦maar mn lichaam gaf eigenlijk al zoveel signalen, dat een test eigenlijk alleen maar een bevestiging van mn vermoeden was.
Ik zal voor je duimen!! :dance:
Waarschijnlijk ga ik heel snel testen als ik ook maar een minikwaaltje heb :lol: Ik vind het maar spannend allemaal hihi :mrgreen: Van mij mag het begin april zijn! Dan ben ik lekker een weekje vrij en als het goed is, als mijn cyclus netjes meewerkt, word ik dan ongesteld en dan is de tijd echt aangebroken :inlove:
Spannend mariamaria!!!
Gecondoleerd Noekie!
Lastig he Minimouseā¦ je wil je werk natuurlijk behouden maar je wil ook graag een kindje. Je kan er niet van uit gaan dat het in 1 keer raak is maar dan zal je net zien dat dat nu wel zo is. Moeilijkā¦ wat vind je man?
Oh spannend voor jullie Maria! Ik duim meeā¦
We hebben goed nieuws gehad, het vruchtbaarheidsonderzoek
van mijn vriend was helemaal goed! We gaan het vanaf volgende maand eerst zelf proberen en lukt dat met een half jaar niet dan naar het zkh.
Ivm de tumor die ik heb gehad mogen we ook gelijk door maar dat zien we zelf niet echt zitten. Wie weet lukt het nu wel en is het in 2011-2012 door de tumor niet gelukt.
Verder heb ik DE jurk vrijdag gevonden. Morgen ga ik weer passen, zo leuk allemaal! Waar ik dan een beetje tegenaan loopā¦ stel dat we in 1x keer zwanger zijn dan ben ik 5 maanden zwanger als we gaan trouwen. Niet erg natuurlijk zou je denken maar dan moet de jurk toch behoorlijk aangepast gaan worden. Maar jaā¦ om het daar nou voor te latenā¦ die mw zei dat dat dan ook wel goed zal komen.
Toch kan ik het even niet los laten nu. Mijn gevoel zegt gelijk beginnen in april maar mijn verstand komt ineens om de hoek en die vind iets heel anders. Soms begrijp ik mezelf ook niet zo goed hahaha!
Ga lekker boodschapjes doen en de huis op zijn kop zetten.Het zonnetje schijnt hier zo lekker, krijg ik gelijk zin in dat soort dingen. Fijne dag allemaal!
Hier schijnt het zonnetje ook, alleen het is wel erg koud buiten! Brrrr! Waar ergens woon jij Vlinder? Hoorde op twitter al dat het bij sommigen gewoon sneeuwt!
Een jurk kunnen ze prima vermaken, dus ook al zou het in 1x raak zijn, kunnen ze dat echt wel aanpassen En de kans dat het in 1x raak is, is niet zo groot, dus ik zou gewoon lekker gaan beginnen in april!
Vlinder, wat fijn dat de onderzoeksuitslagen goed waren! Wel lastig he, dat gevoel en verstand elkaar soms zo in de weg zitten. Die jurk, daar zou ik me niet te druk om maken. Die kan vermaakt worden toch? En met vijf maanden zwangerschap voelen de meeste vrouwen zich toch ook vrij energiek?
Hier wordt het al spannender. Het ene moment heb ik licht gevoelige borsten, dan weer voel ik steken in de buurt waar mān eierstokken en baarmoeder zitten. Soort van ābandenpijnā. En ik let goed op of ik geurtjes beter ruik en op misselijkheidkwaaltjes. Maar al die kwaaltjes zijn zo licht, dat ik me afvraag of ik het niet verbeeld of misschien zelf oproep, als je begrijpt wat ik bedoel. Feitelijk zou ik vandaag een vroege test kunnen doen, maar ik las op internet dat je dan positief kunt testen en dan toch op je NOD nog ongesteld wordt omdat de innesteling dan niet goed gaat, dus daar schiet ik niets mee op. Rest niets anders dan toch te wachtenā¦ maar het wordt dus al moeilijker!