Ik ben er nog meiden… we zijn zo bezig met de voorbereidingen voor ons huwelijk dat ik mezelf geen tijd gun om iets te schrijven… lees wel steeds bij.
Wat fijn Minimouse dat je een positieve ovulatietest had, goed teken! En Noekie en Missme allebei ongesteld. Dat gaat volgende maand een spannende maand worden, leuk!
Komende week gaat we mijn vriend zijn sperma inleveren voor het vruchtbaarheidsonderzoek. Best spannend wel… maar ook wel fijn om te weten waar we aan toe zijn straks.
Ikzelf sliep al een week of 5 maar zo’n 3 uurtjes per nacht en dat brak me op. Heb van de huisarts slaaptabletjes gekregen die ik 3 weken verplicht moet gebruiken. Heb het nu 2 nachtjes gebruikt en ik lig werkelijk waar totaal in coma… zo lekker! Ben normaal nogal huiverig met het gebruik van dit soort dingen maar na zo’n lange tijd slecht slapen moet ik zeggen dat ik het toch wel lekker vind.
Vandaag een heerlijk rustig dagje, morgen naar mijn zwager en schoonzusje en de kindjes, gezellig! Jullie nog leuke plannen?
Spannend Vlinder, hopelijk is alles goed met zijn vruchtbaarheid!
Bert is gisteravond op wintersport gegaan voor een weekje, dus hier zit ik alleen, gelukkig wel met Saar, ons hondje En vandaag had ik hier een oppaskindje, dus dat was ook wel gezellig!
Morgen winkelen met mijn moeder, op zoek naar mooie sieraden voor de bruiloft en verder gewoon beetje shoppen. En ik heb mooie schoenen besteld, van de week binnen gekomen, zijn eigenlijk iets te groot, maar wel erg mooi. We gaan even kijken of we er iets mee kunnen en anders morgen nog even op zoek naar andere schoenen, dan gaan deze terug.
Wat leuk dat Bert op wintersport is gegaan, wel ongezellig dat je de hele week alleen bent, of vind je dat niet zo erg? Gezellig dat je Saar hebt, kom je ook lekker buiten enzo en je kan lekker met haar knuffelen.
Leuk dat je morgen gaat winkelen, altijd gezellig! Wat jammer van de schoenen, als ze te groot zijn dan zou ik ze inderdaad terug sturen, kan je niet een maatje kleiner bestellen? Je hebt tegenwoordig ook van die hielstukjes die je in de achterkant van je schoen kan plakken, misschien is dat wel wat?
Veel plezier morgen!
Ik vind er niks aan als hij er niet is. Hou helemaal van alleen zijn, vooral 's avonds en 's nachts dan. Ik heb het niet zo op het donker. En er zijn wat inbraken geweest hier in de buurt de laatste tijd, dus dat helpt ook niet. Heb ook nooit zin om naar bed te gaan als hij er niet is, dus zat gister tot een uur of 2 uur op de bank tv te kijken, nouja, toen was er echt niets meer, dus maar naar bed gegaan.
Saar slaapt nu lekker op Berts plekje, vind ik wel prettig, ze kan soms wel een beetje waaks zijn (al springt/likt ze iemand eerder omver dan dat ze wat anders doet, maargoed haha), dus dat is wel prettig nu ik alleen ben Ze is alleen net loops geworden, maar gelukkig had ik al een broekje gekocht voor haar, ze laat hem zowaar zitten hihi. Vrouwen in een huis zijn toch tegelijk ongesteld? Blijkbaar werkt dat ook met honden :lol:
De schoenen zitten niet een hele maat te groot denk ik. Dit is 41 en er stond bij dat ze wel ruim vallen, maar 40 zou waarschijnlijk weer te klein zijn, dus we gaan even kijken of we er iets mee kunnen en anders dus morgen ook even op zoek naar wat anders.
Noekie en Missme, jullie lopen dan indd aardig gelijk, spannend volgende maand!
Saai he zo alleen… Ik moet er over een week ook aan geloven, manlief gaat volgende week zaterdag ook een weekje snowboarden… Heb hier gelukkig nog 2 lieve kindjes om me heen drentelen en nog een kat,konijn en vogel dus ik heb wel wat aanspraak, hihi…
Maar ook ik ben een angsthaas en vooral in het donker ook echt geen held
Spannend Vlinder, maar dan heb je in ieder geval duidelijkheid en fijn dat je nu met de medicatie wat beter slaapt! Een goede nachtrust is belangrijk hoor!
Mja, dat is wel het nadeel van een hond, ik moet haar zo nog laten plassen, dus naar buiten en dat vind ik niks om deze tijd. Maarja. Laat haar alleen even snel plassen, dat is genoeg, snel weer naar binnen En dan ga ik zo lekker mijn bedje in. Truste dames!
Heb je een beetje kunnen slapen Noekie? Fijn dat Saar dan in de slaapkamer bij je ligt, dat geeft misschien een veiliger gevoel ook al is ze niet heel waaks.
We willen trouwen op een locatie naar keuze en daar hebben we toestemming voor nodig van de gemeente. Gisteren een brief gekregen dat ons verzoek in behandeling wordt genomen en dat dat wel 4 weken kan duren voor we een reactie hebben. Het is een veel gebruikte trouwlocatie maar toch vind ik het nu ineens spannend of we wel toestemming krijgen hihi! De locatie zegt dat het geen probleem moet zijn maar toch… ik wil graag de bevestiging zien van de gemeente hihi!
A.s vrijdag gaan we in ondertrouw en ga ik met mijn moeder, zus en schoonmoeder voor de jurk kijken. Zoveel zin in!
oh meiden ik heb nog een vraagje. Nu we a.s. vrijdag in ondertrouw gaan moeten we ook onze getuigen door geven. Mijn vriend heeft zijn broertje als getuige gevraagd en ik mijn zus maar ik heb altijd geroepen dat ik mijn beste vriendin ook als getuige wil.
Nu het eenmaal zover is begin ik een beetje te twijfelen. Aan een kant wil ik het heel graag maar ik heb dan 2 getuigen en mijn vriend 1, staat dat niet gek?
En als ik het niet doe krijg ik dan geen spijt, want ik kan het niet meer terug draaien? Aan de andere kant ben ik bang dat het contact ooit over zal gaan en dan heeft ze wel getekend als getuige. Misschien heel ver door gedacht hoor want daar ga ik natuurlijk niet van uit. Ik zit elke keer op 2 gedachten maar moet haar natuurlijk nog wel vragen voor vrijdag als ik dat echt zou willen.
Wat zouden jullie doen als jullie dit zo lezen?
Mijn vriend heeft 1 getuige, een vriend, en ik 2, mijn zussen. Dus ook ongelijk en hij ook een vriend. Al gaat de vriendschap ooit over, tja, wat maakt het uit. Relatie tussen broer of zus kan ook slecht gaan natuurlijk. Ik zou het dus gewoon doen! Je hebt wel kopie van legitimatie nodig van de getuigen he voor ondertrouw.
Wij zijn nog niet in ondertrouw gegaan, alle tijd nog voor. Locatie moest al bekend zijn werd ons verteld. Weten we nu ook, dus denk dat we dat over een paar weken gaan regelen.
Hoi meiden,
Een nieuwe werkweek is weer begonnen :wall: bleggh…heb opstartproblemen,hihi
Lastig Vlinder, maar luister naar je gevoel… Je kan het inderdaad niet meer terugdraaien en als je het toch besluit om het niet te doen en allebei maar 1 getuige te houden, bespreek het dan met je vriendin, vertel haar wel dat je het graag wilde, dan weet ze in ieder geval dat je aan haar gedacht hebt… Ik had mn zus en ook 1 van mn beste vriendinnen, het liefste had ik ook een andere vriendin als getuige, maar uiteraard toch voor mn zus gekozen. Uiteindelijk heb ik het wel met die andere besproken dat ik haar ook graag als getuige had willen hebben…ze begreep het en vond het verder ook helemaal geen probleem…
En Noekie, hou je het nog een beetje vol zo alleen, hihi… Wanneer komt je vriend weer terug? En mag ik Saar dan volgende week van je lenen? Hihi :inlove:
Nieuwe week, vandaag een rustig dagje, heerlijk! Net gesport en nu gedoucht en nieuwe kleertjes aan die ik gister heb gekocht. We gingen op zoek naar schoenen voor bij mijn jurk en om 5 voor 5 eindelijk iets leuks gevonden dat bij mij past. Beetje stoer en toch ook netjes. Niet te deftig ofzo, dat past helemaal niet bij me en een laag schoentje, hakken kan ik niet een hele dag op staan, dus dat zag ik toch al niet zitten.
Mn vriend komt zaterdag weer terug, dus duurt nog eventjes. Saar mag je wel lenen hoor, ze is alleen loops, dus succes
Heel verstandig, ik had voor overdag wel hakken, maar toen we eenmaal op de feestlocatie aankwamen heb ik die gelijk ingeruild voor ballerina’s … Zo dat was heerlijk!
Dat zal ik arme Saar dan maar niet aan doen, aangezien er hier een paar reutjes in de straat wonen! Hihi zometeen is ze nog eerder zwanger dan ons, hihi. Dat is niet de bedoeling.
Ik ben net terug van Paardrijles. Vorige week was er tijdens onze les een paard gestruikeld en gevallen, degene die erop reed lag dus ook ervan af en heeft nu een gekneusde rib en wat last van dr knie. maar 3x raden op welk paard ik vandaag dus op moest rijden.
Ging allemaal prima, maar ik realiseer me wel dat ik, zodra ik zwanger ben, wel gelijk moet stoppen met lessen, nu is het niet zo dat er elke week paarden hier omvallen, hihi en sommige mensen rijden nog tot de 17e week ofzo door, maar ik durf dat risico niet echt te nemen…Dat vind ik wel echt heel jammer…
Doen jullie aan een sport? Wat vinden jullie?
Nee, een nestje puppy’s zit ik niet op te wachten
Mijn schoenen zijn (sportieve) ballerina’s Zitten lekker!
Sinds 3 weken ga ik 2x per week naar de sportschool, fitnessen. Moet mooi in de jurk hè Vroeger veel gesport, maar ben er nu niet meer zo van. Zou wel moeten, aangezien er minimaal 40 kilo af moet, maar de knop wil niet echt om de laatste tijd… Druk hier sinds januari en daar kan ik niet zo goed tegen. Nog een jaartje bikkelen en dan weer rustiger is de bedoeling.
Hallo allemaal! Mag ik me bij jullie aansluiten? Ik ben Maria, 29 jaar en net in februari gestopt met de pil. Wij gaan voor een 2e wondertje.
Hoi meiden, ik kom nu even kort langs want we krijgen zo visitie maar wil jullie laten weten dat we al eerder voor een kindje mogen gaan.
Dat komt omdat het 17 april precies een half jaar na de kuur is, dus zou het veilig zijn. Omdat dat net de week is dat ik ongesteld moet worden heb ik ongeveer 10 dagen daarna mijn eisprong en het is zonde om die niet te benutten, kan volgens de artsen ook echt geen kwaad meer dus onverwacht gaan we er al eerder voor, superfijn!
Ok, het scheelt maar 2 weken qua maand maar als ik wacht op mijn volgende cyclus zou het pas tegen eind mei zijn dus nu mooi een paar weken eerder.
Morgen lees ik de rest eventjes goed en reageer ik eventjes hoor maar wil dit even met jullie delen :D.
Fijne avond allemaal!
Welkom Maria! Ik zal je van het weekend even in het lijstje erbij zetten! Spannend, al begonnen!!!
@Vlinder: wat een supergoed nieuws!!! Dan gaan we allemaal redelijk gelijk aan de slag volgens mij :inlove: Mijn ongesteldheid begint waarschijnlijk rond 5 april weer, als mijn cyclus een beetje normaal is. En daarna gaan we ervoor, half april ongeveer dus! Ik hoop dat mijn cyclus weer een beetje netjes is, maargoed dat ga ik afwachten! Nog een maandje geduld dus allemaal zo’n beetje
@Noukie, dankjewel!
En Vlinder, wat een goed nieuws! Juicht mee
Het is Noekie, met de e Heel veel mensen reageren op mij met een u, ben er nog steeds niet achter waar dat vandaan komt :think:
Oh Noekie, sorry! Komt omdat mijn nichtje Anouk heet, en we dat altijd afkorten naar Noukie met een u dus Macht der gewoonte. Zal er op letten! Dankjewel voor het corrigeren!
Maakt niet uit hoor, was gewoon benieuwd, omdat heel veel mensen het dus doen Mijn echte naam lijkt er trouwens niet op haha