Vlinder, ja het is een schat van een hond, maar nu merk je toch hoeveel je rekening ermee moet houden en ons huis is ook niet megagroot, dus met een hondje erbij, die overigens geen enkele regel kent, is het dan toch wel erg druk…
Nou spannend, hopelijk worden het dan productieve dagen voor jullie, hihi!!!
Ik ben nog steeds aan het “droog oefenen” hihi… Wel klussen, maar nog met cd, volgende maand ga ik denk ik maar mn ovu testjes een keer proberen.
Moet trouwens nog steeds foliumzuur kopen, ben ik nog steeds niet mee begonnen…jullie wel ???
Ik slik nu ongeveer een maand foliumzuur. Heb gelezen dat het iets van 8 weken van tevoren al moet, of nouja, dat dat goed is. Ik heb davitamon mama met visolie capsules.
Spannend Vlinder!!
Hier nog geen ongi…
Hoi!
Ik kreeg geen meldingen, ik dacht dat kan nooit dat er vanaf vrijdag niets meer geschreven is!
Ik slik al een tijdje foliumzuur, nu het weekend ook andere multi vitamine gehaald, onbekend merk voor mij, maar is voor aanstaande moeders, zwangere en wanneer je bv geeft. Zit geen vitamine a in.
Wij waren om de dag bezig, maar echt gister geen zin!! Dus toen ook lekker niets gedaan…
Noekie, jammer dat het werken iets anders ging… Zat je zo alleen…
En jammer dat de test wit blijft…
Heb wel allerlei kwaaltjes, maar waarschijnlijk beeld ik het me gewoon allemaal in ofzo. Ben moe, sjaggie, zere tepels, niet helemaal lekker en ik heb het idee dat ik dingen sterker ruik. Maar waarschijnlijk hou ik mezelf gewoon voor de gek, omdat het zo graag wil Zeker aangezien de test maandag gewoon wit was. Vandaag is dag 34 geloof ik, zal dan toch wel binnenkort ongi moeten worden… Ik wacht het af!
Goedemorgen meiden!
Spannend Noekie, wie weet… Hihi
Sanny, om de dag zou voor mij ook echt een opgave zijn hoor, hihi
Hier is mn ovu volgens mij al echt in volle gang, hebben jullie dan ook altijd zoveel afscheiding, hier merk ik het echt!! Maar volgens mn bio klok zou ik pas over 5 dagen mn ei moeten hebben… Snap er niks meer van, whuaha
ML die merkt het wel zegt ie, de afgelopen dagen is hij niet van me af te slaan :lol:
Handig om te weten dat zodra hij niet meer te houden is, dit een teken dat ik in mn vruchtbare dagen zit, hihihi…
Ik ben ook al een paar maandjes foliumzuur aan het gebruiken.
Balen Noekie dat je nog niet ongesteld bent maar ook geen positieve test hebt. Op een gegeven moment wil je gewoon duidelijkheid.
Gelijk hebben jullie Sanny, als je geen zin hebt is het misschien ook beter om het niet te doen. Het moet wel leuk blijven hihi!
Ik heb de ene maand veel afscheiding tijdens mijn ovulatie, andere maand minder. Zelf dacht ik ook altijd dat ik mijn ovulatie rond dag 13-14 had maar sinds ik ovulatietestjes gebruik blijkt dat rond dag 9-10 te zijn. Vond ik in het begin in heel gek maar ben blij dat ik dat nu weet, dan kunnen we er op in spelen
Heb vandaag nog een ovulatietestje gedaan en hij was negatief, mijn eisprong is dan als het goed is gisteren of vandaag geweest denk ik. Gisteren nog geklust dus ik hoop dat we hem hebben benut.
Meiden wordt ik scheel of zie ik een heel dun streepje?!
Help?
Je bent niet scheel hoor Missme… ik zie ook een dun streepje… Wow!!!
:shock: morgen ochtend snel test kopen SPANNEND
En manlief is niet thuis hahaha ik dacht doe even een testje :o
Spannend Missme, ik ga voor je duimen hoor.
Dus je hebt dit testje gedaan nu je man niet thuis is? Succes morgenochtend!
Ja! Ik dacht niet echt overna, wat als hij positief is hahah.
Maar het is een leuke verassing
Hij heeft meer geduld dan ik. Maar ik weet zeker dat hij morgen als eerst naar de winkel gaat voor clearblue.
Oehhhh een streepje!!! :inlove:
Hopelijk eitje goed gebruikt Vlinder!!
Gisteravond jurk gepast, hij zit perfect!! Komende maand mag ik niet aankomen of afvallen
Nu een beetje ongi buikpijn, denk dat het vandaag komt dan, weer 35 dagen, blijkbaar is dat de lengte van mijn cyclus. Als de ongi inderdaad komt, ga ik ovulatietestjes bestellen, dan weet ik tenminste wanneer mijn eisprong is.
Ik ben nu dus wel ongi op mijn huwelijksdag als de cyclus volgende maand weer zo lang is…
Nou meiden, ik kan het nog niet geloven, maar. .
Ik zie m ook!!! Je bent niet scheel. Hihi… Spannend!!! Ben benieuwd naar je ochtend urine test, die is vaak in dit stadium het duidelijkst! Hoelang moest je dan nog voor je nod of was je al over tijd??
Leuk Noekie!! Spannend, het komt nu echt dichtbij!
Tja ik zeg, klussen als een malle, zodat je niet ongi bent op je trouwdag! :lol: :lol:
Ik zie nu pas je Cb test, whiiieeeeehooooooeeeee JIPPIE!!!
GEFELICITEERD!!! :inlove: :inlove: :inlove:
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
MissMe!!! gefeliciteerd!!!
Gefeliciteerd Missme!!! :dance: :dance: :dance: :dance: Supergaaf! En zo snel ook, wat fijn!
Balen Noekie als je ongesteld zou zijn op je trouwdag. Goed dat je ovulatietestjes gaat kopen voor je volgende cyclus, dan weet je inderdaad wanneer je eisprong is.
Zoals het er nu uit ziet ben ik ook precies ongesteld tijdens het trouwen. Ik hoop dat mijn cyclus af en toe een dagje verspringt of dat ik gewoon zwanger ben dan hihi!
Super dat je jurk perfect zit!
Ik hoef vandaag niet te werken maar heb een waslijst met dingen die ik hier thuis wil doen. Ga maar eens snel aan de slag, hoewel ik het hier gezelliger vind hihi!
Gefeliciteerd!!! Zo snel al!!
Hier is de ongi nog niet doorgebroken, buikpijn ook weer weggetrokken… Binnenkort nog maar eens een test er tegenaan gooien dan als de ongi wegblijft. Op basis van een cyclus van 35 dagen is vandaag dus pas mijn nod, dus dan was maandag nog gewoon te vroeg… Ik wacht af!
Spannend Noekie :mrgreen: , het zou zomaar kunnen he
:mrgreen: Yep, zou heel leuk zijn! :inlove: