Feb-Mrt-Apr-Mei-stoppers 2013

Noekie, fijne vakantie!!

Geniet ervan

Vlinder, fijn dat je weer bent opgeknapt en een kort werkweekje hebt, kan je weer even lekker bijtanken. Leuk, bedankjes uitzoeken voor de bruiloft. Wij hadden een plak chocola ter grootte van een bankpas en daar stond onze foto op. De foto is door onze ceremoniemeester gemaakt op de dag zelf en toen gelijk doorgemailt naar de bakker. 'S avonds op het feest werden ze afgeleverd en hadden al onze gasten een foto op chocola van het moment dat manlief mij thuis kwam ophalen, erg leuk!!

Hier ook hoor, hoef alleen morgen en zaterdag nog te werken…

Ik heb ook echt geen jdee wanneer mn ei is, ga het deze maand maar gewoon op gevoel proberen en anders volgende maand maar met ovu testjes.

Wat en leuk idee zeg!

Wij hebben grijs-zilveren doosjes, met een zilveren (glans) hartje erop en die vullen we met chocolaatjes enzo :slight_smile: We hebben alles al binnen, nu alleen nog alle doosjes in elkaar zetten en vullen :smiley:

Fijn dat je je weer wat beter voelt Vlinder!

Na de vakantie ga ik even ovulatietestjes bestellen denk ik, om een beetje inzicht te krijgen. Vanmorgen een test gedaan, maar helemaal wit. Is ook nog wel vroeg hoor en aangezien ik niet weet wanneer mijn ei is geweest, weet ik ook niet of we hem optimaal benut hebben. Nouja, waarschijnlijk word ik ongi op vakantie.

Wat leuk dat er veel rond de zelfde tijd zitten! wordt nog spannend!! :slight_smile:

Ik heb voor vanavond bedacht als romantische verrasing , lekker het bad vol , kaarsje aan, wijntje erbij… ik ben benieuwd! :slight_smile:

Doen jullie vaak nog romantische dingen? en wat doen jullie dan?

bij ons is dit de laatste tijd wat minder maar wil er weer wat meer aandacht aan besteden!!

Ik heb ook zin om lekker de kamer te verven, maar eerst moet de zolder af. We zijn bezig om een nieuwe kamer voor mn vriend zn dochter te maken op zolder.

Deze is bijna af! maar de laatste loodjes…

Wil deze kamer al af hebben voor er eventueel een kleintje bij komt. Wil niet dat ze het gevoel heeft dat ze daarvoor moet door schuiven (is natuurlijk wel zo hahaha want het is makkelijker om niet voor een babytje de hele tijd naar zolder te moeten, of naar beneden als we zelf naar zolder zouden gaan )

maar ze is nu al helemaal blij met haar kamer, vooral omdat ze nu een echt bureau en een draaistoel op wieltjes krijgt (bureau stoel ) leuk he dat als je 7 bent je zooooo blij kan zijn met een bureau :slight_smile:

Noekie fijne vakantie!

Romantiek houd ik wel van, maar B. is er wat minder van. Ik kook wel eens lekker of samen gourmetten, en dan met kaarsjes erbij, tafel gedekt enzo als hij thuis komt, gewoon gezellig. Bad hebben we niet en wijn lust ik niet, dus dat helpt hier niet :wink:

Wij gaan 1-2x per maand uit eten voor de romantiek :slight_smile: Of lekker een weekendje weg, zoals nu, gezellig samen zijn en relaxen!

Zaterdag is trouwens het vrijgezellenfeestje van B, dat weet hij niet hihi. Ze komen hem om 7 uur 's ochtends halen op de camping :lol: :lol: 8)

Jullie hadden ook leuke bedankjes Minimouse! En die van jou klinken ook leuk Noekie. Chocola is altijd goed he hihi!

Wij zijn allebei romantisch…maar mijn vriend net iets meer dan ik. Hij legt bijvoorbeeld allemaal lieve gedichtjes of briefjes door het hele huis.

Verder zijn we allebei van de kaarsjes en ook op de slaapkamer hebben we twee waxinelicht houdertjes staan (bovenop de kast), supergezellig! En we gaan regelmatig uit eten.

Leuk Noekie dat B. zaterdag zijn vrijgezellenfeest heeft. Weet jij al wat hij gaat doen of wist je alleen dat hij die zaterdag ‘vrij’ moest zijn?

Fijne avond Sanny :wink:

Sanny, fijne avond!!! Hihihi…

Spannend, B zn vrijgezellenfeest… Heeft hij helemaal nog niks door ? Leuk zeg!

Hier schiet de romantiek er erg bij in, moeten echt af en toe er bewust bij nadenken om weer tijd voor onszelf vrij te maken… :oops: komt ook wel door onze planning, we hebben maar weinig avonden samen, ik heb op maandagavond paardrijles, woensdag en donderdagavond werkt hij tot 21.00u en op vrijdagavond werk ik vaak en ook op zaterdag…dus op de momenten dat we dan samen vrij zijn, dan zijn we allebei zo moe…

Maargoed, nu wordt het wel weer eens tijd om lekker weer wat samen te doen.

Romantiek zit hier in de liefdevolle blikken, knuffels en samen dingen doen. Niet zo in kaarsjes, uit eten of muziekjes. Maar ik heb over samenzijn niet te klagen gelukkig.

Ik voel mijn eisprong altijd, dus geen testjes nodig. Is wel handig met klussen, maar moet zeggen dat wij op het moment toch de hele maand door klussen :inlove:

Klinkt leuk, die trouwbedankjes! Wij hadden gewoon een kaartje met onze foto erop.

Hihi vrijgezellenfeest, leuk! Heeft hij nog niets door?

Nou mijn romantische opzet was geslaagd… helaas ml zo moe dat er daarna niets meer verder gebeurde… beetje teleurgesteld…

Maar gelukkig gisteren toch nog wel… hahaha

@ Noekie , ik ben heel benieuwd hoe verrast hij morgen is!! Jij zelf al plannen voor de zaterdag als ML weg is?

Jullie nog leuke weekend plannen?

hihi die mannen van ons weet niet wat ze overkomt. Normaal misschien 2 keer per week, en nu willen we elke dag wel :wink:

Even kort: Hij weet nog niets hihi. Ik zorg dat ik op tijd op ben, is niet moeilijk, ben altijd vroeg wakker :slight_smile: Ik ga lekker relaxen en met Saar naar het hondenstrand, kan ze lekker rennen en zwemmen :slight_smile:

Hoi meiden,

Ik heb een vraagje… ik gebruik ovulatietestjes en nu had ik vorige maand op dag 8, 9 en 10 positieve testjes. Als ik deze maand op dag 8 een positieve test heb dan is a.s. zondag.

24-48 uur na de positieve testjes is dan de eisprong. Omdat ik niet zeker weet of het deze maand weer op dag 8 is of mss juist alleen 9 of 10 vraag ik me ineens af hoe het zit met om de dag klussen. Is het dan slim om op dag 6, 8, 10, 12 van mijn cyclus te klussen of juist misschien beter dag 7, 9, 11, 13 van mijn cyclus.

Het klinkt a-romantisch als ik het tik maar ik wil deze maand mijn ei goed benutten en zolang ik dit rekenvoorbeeld niet aan mijn vriend zeg maakt het niet uit eigenlijk hihi! Wat zouden jullie doen? Elke dag klussen schijnt voor het sperma niet goed te zijn zei de huisarts toen we een vruchtbaarheidsonderzoek voor mijn vriend hebben laten doen…

Vlinder, het klinkt inderdaad a-romantisch, maar ik snap je wel heel goed hoor! Ik doe hier dezelfde rekensommetjes :wink:

Maar ik zou gaan voor de tweede serie, dus de oneven dagen (7,9,11,13). Succes!! :mrgreen:

Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt, zaad kan een dag of 5 leven, dus om de dag klussen rond je ovulatie moet voldoende zijn om ei goed te benutten. Succes! :mrgreen:

B. werd vanmorgen heel gemeen van zn bed gelicht om half 8, hij wist niet wat m overkwam joh. Ze hadden pantys over hun hoofd, dus hij dacht waarschijnlijk dat ie werd overvallen ofzo, tot ie zag wie het waren. Ze namen hem zo mee in zn onderbroek. Arme B… Hij vond het echt niet leuk volgens mij. B. heeft er een hekel aan om wakker gemaakt te worden en wil niks voordat ie gedouched heeft. Ik vond het wel erg gemeen, maar die mannen zijn gewoon een beetje zo met elkaar, zeker met zulke feestjes. Zoiets hoeven ze bij mij niet te flikken, gelukkig zijn de dames wat minder gemeen en mijn zussen weten wel hoe ik ben, dus komt wel goed denk ik.

Het is wel een beetje saai hier nu… KOUD en regen… bah. Nou mis ik B. Wat ik nu aan heb: topje, longsleeve, shirt, fleece vest, dik vest en dan een fleecekleedje om me heen. Zo heb ik heb net niet koud :shifty: Saar heeft ook een dekentje van me gehad, die ligt heerlijk te slapen in haar mandje met de deken over zich heen :inlove:

Hier nog geen ongi trouwens, wel zere tepels, maar dat had ik vorige maand ook, dus dat zegt niets. Maandag ga ik testje doen als er dan nog geen ongi is. Ik had m nu op 30 dagen gezet trouwens, misschien is het gewoon weer 35. We zullen zien!

Dank jullie wel meiden voor het meedenken!

Geheel onverwacht vroeg mijn vriend vandaag hoe het zat met mijn eisprong en alles. Ik wilde in eerste instantie niet heel veel los laten ivm zijn reactie vorige maand maar uiteindelijk toch een heel fijn gesprek gehad. Vanaf vandaag gaan we om de dag klussen zodat we mijn ei hopelijk niet missen.

Hahahaha oh Noekie dat B. zo gemeen gewekt werd… en dat ze hem in zijn onderbroek mee namen. Kan me voorstellen dat hij niet zo heel blij was zonder douchen en zonder kleding de deur uit maar het is vast goed gekomen vandaag. Komt B. wel thuis slapen?

Geloof dat dat soort dingen hier niet snel zullen gebeuren (zeg nooit nooit hihi). Weet jij al wanneer je je vrijgezellenfeestje hebt of is dat nog geheim?

Jammer dat het zo regent en je niet lekker met Saar naar buiten kan om een stuk te wandelen nu.

Oh spannend Noekie dat je nog niet ongesteld bent en maandag een testje gaat doen als je het dan nog niet bent.

Hoe gaat het verder met iedereen?

Fijn dat je vriend er nu wel helemaal klaar voor is en ook wil meedenken! Ik denk dat het gewoon even te dichtbij kwam voor hem ofzo, dat het ineens mocht, geen idee hoor, maar in ieder geval fijn dat jullie nu echt gaan klussen :inlove:

B. zou 's middags weer terugkomen, daarom had ik gezegd dat ik het niet zo erg vond tijdens onze vakantie. Uiteindelijk pas om 11 uur 's avonds thuis, dat was een beetje vervelend, aangezien het de hele dag heeft geregend en koud was en ik helemaal niks kon, omdat Saar niet alleen kan blijven in de tent. Kon geen boodschapjes doen of even rustig naar de wc. Ben 2x heel snel naar de wc geweest, hoorde haar meteen blaffen enzo, dus dan zit je ook niet lekker… En het was nogal eenzaam zo alleen in de regen in je tentje zitten… Maargoed, hij heeft het leuk gehad.

Mijn feestje is volgens mij 8 juni. Bert kwam ineens met een personeelsfeestje van zn werk, waar dit keer partners mee mogen en ineens op een zaterdag. Ze doen het altijd alleen met het personeel en meestal op een donderdag en volgens mij niet zo lang geleden nog! Dus dat is wel erg verdacht, 10 dagen voor ons trouwen :wink: Hij kwam er ineens zo mee, ja er komt weer een personeelsfeestje, nu met partners. Ergens in juni geloof ik… op een zaterdag… ik zal het even opzoeken… even later, oh, 8 juni is het. :mrgreen:

De vakantie is wel bagger, ik geloof dat ik niet zo van het kamperen ben, in iedergeval niet in deze tent die we een keer voor 100 euro ergens hebben gekocht. Hij is wel ruim (6 pers), maar hij waait af en toe bijna weg, de regen blijft steeds op het ‘dak’ liggen, hele plassen, waardoor de tent half indeukt en zowat in elkaar stort. Dus als we nog eens gaan kamperen (lijkt me namelijk wel heel prettig met kinderen en hond), dan wordt het of met een huurtent, zo’n al ingerichte tent, of met een nieuwe goede tent of caravan of iets.

Fijn dat B. het leuk heeft gehad gisteren.

Ik kan me voorstellen dat je het vervelend vond Noekie dat hij zo laat thuis was, je had gerekend op 's middags. Helemaal als je op de camping bent en niks kon doen ivm de regen maar ook Saar niet alleen kon laten in de tent. Dan voel je je best eenzaam ja…

Oh dus jouw feestje is waarschijnlijk op 8 juni, leuk! Wat heeft je vriend het leuk ingepakt met een personeelsfeestje van zijn werk hihi!

Balen dat de vakantie niet zo leuk is… jullie treffen het ook niet echt met weer qua regen gisteren en de andere dagen best veel wind. Ikzelf ben helemaal niet van kamperen maar wie weet is het in een ingerichte tent of een caravan wel heel leuk.

Als kind zijn we jaren naar Frankrijk geweest en hebben we een ingerichte caravan gehad, toen vond ik dat heel leuk.

Wij gaan zo naar een verjaardagsfeestje en daarna uit eten met mijn ouders ivm moederdag. Fijne dag allemaal!

Aaahhh Noekie, wat balen zeg… Ik zie het al helemaal voor me, moederziel alleen samen met de hond bibberend vd kou onder een dekentje…

Vlinder, fijn dat je mannetje en jij er zo goed over hebben kunnen praten. Toch een teken dat hij er ook wel bewust mee bezig is… Hihi

Noekie, ga je vandaag nog testen?

Ik ben vandaag lekker vrij en heb lekker de hele dag voor mezelf, heeeeerlijk!! Ben nu druk aan het schoonmaken en vanmiddag weet ik nog niet precies wat ik wil gaan doen, misschien gewoon wel lekker lui met een boek op de bank…

Heerlijk minimouse!!

Test was helaas helemaal wit :frowning:

@Vlinder: wij hebben vroeger ook altijd gekampeerd en dat vond ik erg leuk altijd, wij hadden een vouwwagen. Nu hadden we een goedkope tent en slechte bedden en dat icm regen maakt het wel een beetje minder.

Gister was het gelukkig nog een aardige dag geworden, tent is mooi opgedroogd 's middags voordat we hem gingen opruimen. Nog even uit eten geweest nadat alles opgeruimd en in de auto’s zat en daarna naar huis gereden. Nu staat hier de kamer vol met kampeerspullen haha.

Ben nu wel erg moe, 4 dagen kort/slecht slapen eisen zijn tol merk ik. Heb vandaag een oppaskindje vanaf half 8, dus vroeg op en de komende 3 dagen om 7 uur beginnen. En dan heb ik ma, di en wo ook nog 's avonds afspraken staan. Vanavond cursus met Saar, maar weet niet of ik ga, ben zo moe en Saar heeft die cursus niet eens meer nodig, het gaat zo goed de laatste weken! Morgen een etentje, heel leuk, maar wel laat naar bed waarschijnlijk na een dag van 7-18 uur. Woensdagavond trouwjurk passen, ook heel leuk, maar ook van 7-18 gewerkt, passen is pas om 21.00 uur, dus dat duurt wel tot 22.00 uur ben ik bang, hopelijk uiterlijk om 11 uur in bed dan en donderdag weer van 7-18, dusja. Vrijdag ben ik dood geloof ik :shock:

Ik kan nooit zo goed tegen drukte, als in veel afspraken/werk hebben, vooral als het een lange dag is en dan 's avonds nog wat moeten. Heb ik altijd al wel een beetje, maar sinds januari is het wel heel druk allemaal, doordat ik nu 3 dagen gastouder ben bij een gezin van 7-18 en heb natuurlijk nog mijn eigen gastouderbureau en nu toevallig ook nog een oud gastkindje van me op maandag hier, omdat vader 5 maanden in het buitenland zit en maandag papadag is. Gelukkig is dat nu bijna afgelopen, begin juni komt vader terug, dan heb ik weer een extra dagje voor mijn gob, wat veel rust geeft, dan hoef ik niet telkens in het weekend te werken.

Zo dat was mijn klaagzang voor vandaag :shifty:

Jammer Noekie…

Jeetje, drukke planning inderdaad!

Ik kan er ook nooit zo goed tegen hoor… Ik moet echt op tijd naar bed en echt niet teveel plannen…

Huis is nu weer helemaal lekker schoon… ons oppashondje is gisteravond weggegaan en manlief liep al dagen te klagen dat het stonk in huis naar hond! Maar nu ruikt alles weer heerlijk fris :smiley:

Wat jammer dat je testje negatief was Noekie!

En wat heb je een drukke week, pfff! Ik kan er ook niet zo goed tegen als ik overdag moet werken en dan 's avonds ook nog allerlei dingen heb. Hecht erg aan mijn avondjes thuis op de bank met mijn vriend.

Dus toch wel lekker dat jullie oppashondje weg is Minimouse? Lekker als het huis dan weer helemaal schoon is he?

Hier gaat het goed. We zijn ‘druk’ aan het klussen :wink: . Vandaag een positieve ovulatietest dus we gaan duimen (en ook nog even door met klussen hihi!).