Feb-Mrt-Apr-Mei-stoppers 2013

MiniMouse: spannend!

Sanny: wat fijn dat je toch een wijntje kon drinken :slight_smile:

Meiden, wat heb ik genoten van de tv beelden, heb toch overdag gekeken, bij m’n ouders, én tussendoor naar de vrijmarkt geweest. Nog wat leuk speelgoed voor de kleine man gevonden voor een prikkie. I love vrijmarkten! haha

Nog 2 dagen…en ik kan er geen peil op trekken. Gister was ik opeens misselijk, verder ene moment klachten die lijken op naderende ongi, maar andere moment gevoel dat ik wel eens zwanger kan zijn. Nog even wachten…

En dan nu de vraag…wat zal ik eens gaan doen met m’n zoon vandaag ter afleiding van het wachten… ?

Oh Maria wat spanend!

Wij gaan zo naar t bos, wandelen, picknicken en ff langs de geitenboerderij (Amsterdam)

Misschien lekker iets buiten doen!? Heerlijk weer!

Allemaal vrij vandaag? Hier slapen de 3 kids lekker, dus ik heb ff pauze :smiley:

@Sanny: Jammer van de ongi, maar wel lekker van een wijntje kunnen genieten dus :slight_smile:

@Maria: Spannend, nog even afwachten!!

Vorige week woensdag was trouwens het darmonderzoek van mijn moeder en er is wel weer een klein dingetje gevonden, maar verder was alles goed. Wordt nu opgestuurd, maar waarschijnlijk hoeft ze pas over 3 of 6 jaar terug te komen. Mocht er toch wat uitkomen, dan volgend jaar weer, maar al met al dus een goed resultaat!

Afgelopen zaterdag bedacht dat ik weer eens een weekendje weg wil en toen dachten we aan het Hemelvaart weekend, mooi een extra dagje, dus op zoek gegaan naar iets leuks, niet te ver, niet te duur en hondvriendelijk en we hebben wat leuks gevonden in Flevoland, Erkemederstrand. Een camping is het (nog even samen kamperen voor het eerst, mooie test voor ons huwelijk haha), de huisjes waren allemaal zo duur, niets te vinden onder de 500 euro, dat vond ik wat overdreven voor een weekendje. Bij deze camping zit een hondenstrand waar Saar de hele dag los mag rennen/spelen/ravotten, er is een hondenspeelplaats en zelfs een hondenoppas, ideaal! En er blijkt op donderdag een soort hondendag te zijn, allerlei activiteiten voor de hond enzo, komt mooi uit! Dus volgende week woensdagavond vertrekken we :mrgreen: Zondagavond weer terug.

Gister hebben we weinig gedaan. B had maandag zijn enkel gekneusd, dus die kon amper lopen gister, dus lekker op de bank gehangen en wat afleveringen van Flash Forward gekeken (kennen jullie die serie?) en eind van de middag zijn we naar mn moeder gegaan, daar gegeten en wat campingspullen bij elkaar gezocht :slight_smile:

Noekie, Erkemederstrand is leuk, ik heb daar in de buurt gewoond. Veel plezier! (Huisjes met hemelvaart zijn echt superduur, wij hebben ook nog gekeken, maar besloten een ander weekend te gaan).

Spannend van het onderzoek van je moeder, hopelijk is toch alles helemaal goed.

Ben trouwens toch ongi geworden vanmiddag. Wel beetje teleurgesteld, had me toch verheugd op een positieve test. Maar goed, op naar ronde drie. Heb m’n ticker nu maar weer op 30 dagen gezet.

Hier zijn de rode duivels ook eindelijk gekomen, pfff duurde wel lang! Zal mn ticker nu maar op 31 dagen zetten…

Noekie, leuk dat je nog even lekker weg kan! Heerlijk vooruitzicht toch!

Ik moest vandaag ook werken hoor, hihi dus je was niet de enigste

Goed om te horen dat met je moeder hoogstwaarschijnlijk alles oke is. Weer een zorg minder

Aahhh maria, balen zeg!!! Op naar de volgende ronde! :dance:

Lopen we nu met z’n drieën tegelijk qua cyclus? Dat is wel bijzonder! En komende maand helemaal spannend :smiley: Manlief vond het niet zo erg dat het niet raak was. Ik citeer: ā€œnóg een maand oefenen, wat jƃ mmer nouā€¦ā€ (en denk er zo’n tóóntje bij… ;-))

Maria, we lopen inderdaad wel een beetje gelijk nu, leuk!!

Haha, mannen! Die van mij zou precies hetzelfde zeggen, hahaha

Net bij de internist geweest en hij had goed nieuws! We mogen zwanger worden!!! Jippie!!! :dance: de waardes zagen er prima uit, dus nu hoef ik pas over 3 maanden weer terug te komen, tenzij ik eerder zwanger ben!

Dus we mogen ervoor gaan!!!

Waah Goed nieuws!! :smiley: Gefeliciteerd :smiley: Ik stuiter even met je mee van blijdschap. :dance:

Yeaahhh minimouse!!! :dance: :dance: : :smiley:

Super zeg!!! Top!!!

Ik vandaag op kraamvisite geweest bij een oud collega, jongetje van 3 weken… In love…

Thanks meiden!! Superleuk!!!

Ben ook echt helemaal blij :lol: :lol: :lol:

@mini ouse wat een goed nieuws!!

@marimaria ook weer ongi?! Balen. En inderdaad er lopen er 3 tegelijk.

Noekie, en jij ook weer aftellen…

Wij gaan deze week maar flink klussen, begin ongi is alweer 2 weken terug dus zou ik nu ongeveer mijn ei moeten hebben, maar ja dat was vorige maand ook allemaal onregdlmatig, dus verwacht er maar niks van voordat er dalijk weer 41 dagen tussen zitten :frowning:

Wat is er veel geschreven, leuk!

Ik heb met Koninginnedag tot 15.00 uur tv gekeken en daarna vanaf 20.00 uur weer… Vind dit soort dingen zo heerlijk om te zien…super!

Woensdag gewoon gewerkt, was prima ook konden we nog even napraten met zijn allen ?

Jammer Maria dat je ongesteld bent geworden! Kan me voorstellen dat je een beetje teleurgesteld was.

Lekker Noekie dat jullie met hemelvaart weg gaan. Mijn zus komt regelmatig met haar hondjes bij het Erkemederstrand om te wandelen en dat is heerlijk voor ze. Belachelijk dat een huisje zo duur is he? Voor mij zou een tent niks zijn, ik heb een spinnenfobie maar zo erg dat ik ook hysterisch wordt als er een spinnetje van 2mm ergens rond loopt en ik zie hem.

Blijft toch nog even spannend van je moeder he Noekie? Hopelijk is alles goed.

Hoe gaat het met B. zijn enkel, kan hij al een beetje uit de weg weer? Flash forward zegt me niks…

Goed nieuws Minimouse! Spannend!

Wij gaan er deze maand ook echt voor. A.s. maandag word ik ongesteld en in tegenstelling tot vorige maand is mijn vriend er nu (in zijn hoofd) ook klaar voor zegt hij…

Voel me grieperig, alles doet me zeer en heb koorts. Doe het lekker rustig aan vandaag, dan is het morgen hopelijk weer wat beter.

MissMe: veel klusplezier! Wij proberen gewoon de hele maand om de dag te klussen, dan moeten we dat ei haast wel benutten.

Vlinder, beterschap! :hug: En een spinnenfobie lijkt me inderdaad knap lastig op de camping. Heb er gelukkig zelf pas last van als ze een cm groot zijn :wink:

Vlinder, goed om te horen dat je vriend er nu ook echt klaar voor is, hihi

Spannend, we liggen allemaal redelijk in de buurt qua cyclus en we gaan deze maand dus allemaal voor het eggie, hihi… Ben benieuwd!!!

Ik zou eigenlijk qua werk nog een maandje moeten wachten, maargoed ik heb zoiets van, we zien het wel…de kans dat het in 1x raak is is toch heel klein…

Zo, ik had net echt even een kleine ontploffing. Mn so hebben vandaag opgepast. Ik had V vanmorgen naar hun toegebracht en ze zouden rond het middaguur ons oppashondje bij mij thuis ophalen…

Nou, je raadt het al…die waren ze dus mooi vergeten!!! :wall:

Toen ik om 18.30u belde naar manlief en vroeg hoe het met de hond was, zei die, die is hier helemaal niet!!! En hoorde ik mn sm op de achtergrond roepen, ow shit! Die hond, helemaal vergeten!!

Arm beestje heeft dus vanaf 8.45u tot 18.45u helemaal alleen gezeten!!!

Echt niet cool!!! Gelukkig had die niks kapot gemaakt en had die ook geen plasjes ofzo in huis gedaan. :inlove: brave hond :inlove:

Ach wat zielig voor het hondje dat hij zo lang alleen thuis heeft gezeten… kan me voorstellen dat je even een kleine ontploffing had. Gelukkig heeft hij niks kapot gemaakt of in huis geplast. Maar dit zal je schoonouders niet snel meer gebeuren denk ik.

Vandaag voel ik me gelukkig ietsje beter. Heel even in de tuin in het zonnetje gezeten, lekker even geslapen net en nu klaar voor de avond; lekker tv kijken.

Aah, wat zielig! Tja, kan gebeuren natuurlijk maar snap wel dat je even boos was.

Vlinder, fijn dat je je iets beter voelt.

Zelf ga ik nu snel m’n bedje opzoeken. Vanavond aan het werk geweest en ben bekaf nu. Fijne dag allemaal morgen!

Vlinder, alweer wat opgeknapt?

Hier een druk dagje achter de rug, we hebben een muur in de woonkamer een ander kleurtje gegeven… Ons huis was voornamelijk wit en we hebben nu een muur een soort taupe/lavendel kleur gegeven… Niet al te donker, maar het ziet er gelijk heel anders uit. Echt leuk!

Jullie nog wat leuks gedaan??

MiniMouse, wat leuk! Dat hebben wij laatst ook gedaan, maar dan een taupe muur bij een creme witte muur. 1 muurtje, maar wat een verschil he?

Hier een heerlijke dag gehad in de achtertuin, zonnetje erbij en relaxen. Nog een klein rondje gewandeld, en zoonlief op de step. Was weer een hele belevenis :wink:

Ik kreeg geen melding, ik dacht ik ga maar eens kijken, dat kan nooit zo lang niets :wink:

@MiniMouse: wat een goed nieuws, fijn!!! Nu voor het echie, spannend! Wat zielig voor het hondje, gelukkig kunnen ze vaak wel hebben, maar zielig is het wel. Saar laat ik maximaal 5 uurtjes alleen, liever minder, maar soms is het niet anders. 1x is ze 8 uur alleen geweest, kon toen niet anders, maar dan voel ik me er niet prettig bij.

@Vlinder: fijn dat je vriend er nu ook echt klaar voor is! We gaan nu allemaal echt aan de slag, spannend zeg, wie zal er als eerste zwanger zijn? :smiley: Voel je je alweer helemaal beter?

@Maria: jammer dat je ongi toch nog kwam… Om de dag was ook ons plan inderdaad, maar uiteindelijk kwam dat niet helemaal uit, feestje of erg moe tussendoor, dan is het al snel 2 dagen ertussen, maar dat schijnt ook prima te zijn. Heb op meerdere sites gezien dat zaad makkelijk 5 dagen kan blijven leven :slight_smile:

@MissMe: klus-ze, spannend!

Heerlijk weer vandaag zeg! Ik heb een oppaskindje vandaag, dus lekker buiten lunchen en buiten spelen. Saar vindt het ook heerlijk, lekker in het zonnetje liggen en af en toe weer even in de schaduw. Nu ligt ze binnen op de bank trouwens.

Over 2 daagjes (wo-avond) gaan we al op vakantie, heb er wel zin in! Ook al is het maar een paar dagen, toch wel lekker. Wel jammer dat het weer een stuk minder wordt vanaf woensdag :frowning: Ik ben trouwens ook bang voor spinnen hoor en B ook, dus dat helpt ook niet hahaha. Minispinnetjes vind ik niet erg, maar vanaf een cm ofzo vind ik ze doodeng :shifty: Ik ga nog net niet panisch rondrennen en gillen :mrgreen:

Nog geen ongi hier, zit nu op dag 26, dus is ook nog vroeg. Teller heb ik op 30 dagen gezet, maar misschien wordt het wel weer 35 dagen, geen idee. Weet dus ook niet wanneer mijn ei is geweest. Ik denk dat ik volgende maand met testjes ga werken om te zien wanneer mijn ei is, kan ik een beetje inzicht krijgen. Tenzij ik al zwanger ben hihi :mrgreen: Op vakantie ga ik geen testen meenemen, ik wacht de ongi komende week nog even af en als er niets komt, ga ik maandag een testje doen. Maar ik merk nog niet echt wat (weet ook niet wat ik zou moeten merken natuurlijk), dus denk niet dat het raak is hoor. Heb af en toe beetje ongi-buikpijn, heel licht, maar denk niet dat dat iets betekent.

Wat leuk Minimouse dat jullie een muur een ander kleurtje hebben gegeven. Wij hebben dat vorig jaar gedaan en het is er erg van opgeknapt, hihi!

Ik voel me weer wat beter. Alleen nog heel moe maar ga lekker bijtijds slapen en dan is dat met een paar dagen ook weer wat beter.

Heerlijk Noekie dat jullie een paar dagen weg gaan, geniet ervan! Jammer van het weer, het zonnetje had fijner geweest dan de regen die ze voorspellen.

Mijn menstruatie is alweer haast voorbij… kan niet wachten tot mijn eisprong hahahah! Ik heb altijd een vroege eisprong, met dag 8 of 9 heb ik altijd al een positief testje. Leuk dat we allemaal zo dicht bij elkaar zitten, spannend hoor.

Hier nog 1 dagje werken en dan lang weekend, kijk er erg naar uit. Vanavond gaan we op internet op zoek naar bedankjes voor ons huwelijk, dan is dat ook maar weer geregeld.